Roveraši.org
		Ostalo - offtopic => Generalna diskusija o roverima => Autor teme: GĂśrtosing - Kolovoza 14, 2007, 04:06:27 prijepodne
		
			
			- 
				dakle idemo u hajku oko moje kupnje auta...
 
 relacija špaga 2 000 - 4 000 Eur
 Za veće cijene bi uzeo, ali samo pod uvjetom da plačam na rate
 boja vozila mi nije uopće bitna
 potrošnja da je normalna, znaći ako ima 60 KS i troši više od 6litara otpada, ili ako ima 150 KS i troši više od 10 također
 motor prednost benzinac
 3 vrata prednost ali može i 5
 Stado konja - 90 KS otprilike minimalno, pa do 150 KS, ma i preko
 godište ne ispod 98", osim ako je baš kul
 Kilometraža ne veća od 150tkm, poželjno oko 100tkm
 oprema: klima, centralno, servo i el. podizaći otprilike nije previše određeno
 felge mogu biti i od kartona što se mene tiće
 nikakvi tunirani auti ne dolaze u obzir, plastična smeča po njemu ili kakvi čipovi, gljive ili druge stvari koje povečavaju snagu.
 ak ima više od 1 neoriginalne bitnije stvari na sebi ne zelim ga
 Ne smeta mi ako ima oronul krov, raspadnute neke sitnice, izblijedilu boju, niti ako je izlupan lim (tipa parking, ali ne udaren u sudaru) jer si to sve sam mogu srediti, ali bi za to očekivao značajno sniženje cijene
 
 da napomenem, imam ponudu za Golfa III Gti 150 KS, s ful opremom za 3 000 EUR, s mogučnošću stavljanja mog Golfa pod račun, i BMW e36 od 130 KS s također ful opremom za 3 200 EUR.
 
 
 Ajmo prijedlozi i komentari. Kakvi modeli spadaju otprilike pod ove uvjete, što se predlaže za kupnju, ako može koja slika predloženog modela jer se ne razumjem u rovere, ne znam kako koji model izgleda niti išta...
- 
				ja bih ti osobno preporucio seriju 400 jer je omjer ulozenog i dobivenog predobar...bar mislim tako jer gledam po svom i ja sam zadovoljan,sad ovisi od osobe do osobe....npr. evo ti oglas iz plavog oglasnika:Rover 400, 1.6, 11/97.g., reg. 4/08.g., klima, koža, alu felge, abs, servo, garažiran, 22000kn ->mislim da ti 1.6 ima 82kw tj. moj ima toliko al je ovo noviji model (jedina razlika koju sam primjetio izmedu starog i novog modela su malo drugacija zadnja svjetla,sve ostalo isto) pa mislim da su snage motora ostale iste,ne trosi ti serijski preko 10 litara,bar ne bi smio...
 ne da mi se sad uploadat slike pa pogledaj...google
- 
				za 4000 stvarno imas velik izbor...
 hm sve ovisi o tvome ukusu... ps a ovi navodi konja cesto nemaju veze s vezom jer su najcesce bhp
 pa se nemoj cudit kad vozis nesto od zagusenih 130 a odere te nesto od 90
 
 sad roverici su po meni(ako ga planiras duze zadrzat)vrlo dobra kupovina sto se tice ovog dijela ulozeno/dobiveno...
 sad stvar je na tvom ukusu...osobno uzeo bi nesto 6xx(ali izbija budžet) a ti ako preferiras malo,sportsko i s 3vrata onda 2xx
 
 ps veselo i visoko se vrte  ;D ;D ;D ;D a motori su dosta pouzdani
 
- 
				pa i ne bi da je baš mal, volio bi da ima mjesta na stražnjoj klupi.
 to 82kW mi se sviđa jer je taman na granici plačanja manje premije osiguranja, oko 3 000 kn...
 
 gledao sam sada slike tog 400 rovera, ok mi je, ali izvana, ima netko unutrašnjost poslikanu da mi pošalje?
 
 jesu li te oznake npr 416, jeli to kao kod BMW-a, prva znamenka serija (4), a druge dvije označavaju obujam motora (1.6) ili...?
- 
				A da si ipak kupis golfa jer ti bi ocito da ti netko pokloni savrsenog rovera zato jer je to rover i nista ne valja. Kako mozes rover ili bilo koji auto usporediti s ponudom za golf? Mislim, wtf jel opce u HR postoji postoji covijek koji nema ponudu za golf? Tog smeca ima u hr toliko da svi imamo ponude za to.  ps. ne mislim se ispricati, jer imam ogromni repsekt prema Roveru.
			
- 
				potpisujem i plačam cugu!!! ;) :-* 8)
			
- 
				A koje godište je gnoj, a koje bembura?? ???   nemoraš mi odgovorit na ovo, al možeš koliko troši e36 sa 130PSa?!? ::)
 
 Znaš, neidu mi neke tvoje želje zajedno. Prvo da nije stariji od `98. a do 4000âŹ, drugo do 150PS a da ne troši prek 10 litri!!!
 Ajde ovo za dodatke (pogotovo plastiku) i razne dijelove ti stoji!
 Ali ak očeš pilu od 150konja za 4t⏠onda si kupi eclipsa il celicu, al za tu pinku buš dobil max 93.godište.
 Ili calibru si kupi, haha-e ze ovo si stisnem šamar!
 
 Ako očeš udoban, a opet malo agilniji auto, možeš nać Rovera 216 il 416 `98. za 4000âŹ! Ima i malo jačih modela al su `96/97. za tu cijenu.
- 
				a gle već sam vozio GTi 150 KS, gradska potrošnja mu je bila oko 10 litara, a po otvorenome 7-8 ovisi o stisku papučice. još ima digitalni prikaz trenutne potrošnje.A za BMW-e neznam potrošnju, kažu vozaći da neide preko 10 litara, osim jednog, koji naravno ima propuhan motor pa mu troši preko 15... Evo od prijatelja ford s 110 KS ganjo ga po autocesti zagreb-dubrovnik potrošio 6 lit/100km, a po gradu mu troši ne više od 8 litara. Ako bi još ubacili novije aute, golf V Gti od 240KS troši 9 litara u prosjeku...  po čemu su tako nelogični moji zahtjevi da motor od npr 150KS ne troši više od 10?
 
 Sve u svemu potrošnja mi nije problem, problem je samo u tome što očekujem da auti troše koliko bi trebali jer ako troše znatno više nego što li im je izmjerena tvornička potrošnja, u tom slučaju nešto nije u redu s motorom i u tome je moja poanta pitanja potrošnje.
 
 
 jaguar, šta se ljutiš, nisam ja ništa rekao protiv rovera, pa vidiš da me interesira za kupnju! uspoređujem te ponude, zato da se vidi što mogu od opreme i motora dobiti za istu cijenu kod Golfa, tako da za otprilike sličnu cijenu očekujem sličnu ponudu rovera!
 Ajd da ne bude da tupim o golfovima stalno, evo Ford mondeo godišta 1995-1999 od 130KS s uglavnom ful opremom i u dobrom stanju, kilometraže ne veće od nekih 140 tkm prodaju se za cijene od 2500Eur do 3500, a najčešće se vrte cijene oko 20 000 kn i kusur, pa zašto bi ja onda dao 3 puta više love za neki auto koji je po svemu gotovo isti ili pak lošiji od njega?
 
 + nisam rekao da mi je granica 4 000Eur, napisao sam da bi i na veću cijenu ali samo na rate, iako bi najradije si kupio nešto od cca 3 000Eur, a ostatak novca za sređivanje (pritom mislim na veći servis motora bez obzira koliko mi vlasnik trubio o tome da ga je napravio, i na prilagođavanje vozila mojim potrebama)
 
 
 
 Pa ajmo se sada vratiti na rovere bez ovih usporedbi, iskusni roveraši molio bi za informacije o tim 400 modelima (416 ili kako već...). Kakvi su im troškovi održavanja, tj. cijene potrošnih dijelova? kolika bi bila cirka cijena nekakve generalke (ne daj bože da bude trebala za vrijeme mog vlasništva) imaju li serijski tvrd ili mekan ovjes (ako može usporedba, dali je ovjes sličniji francuskim vozilima s mekanim ovjesom ili njemačkim vozilima s tvrđim ovjesom)? kakve su im plastike, jesu li sklone vibriranju ako je smanjen ler-gas ili kada se prelazi preko neravnina? Kakvi oblici kvarova su najučestaliji? kako se elektronika drži?
- 
				http://img480.imageshack.us/img480/75/r416l99mzabolho1nz.jpg
 koje je otprilike godište ovaj rover?
 
 http://www.austin-rover.co.uk/images/memberburgess_03.jpg
 a koje je godište ovaj?
 
 I zanima me jedna za mene vrlo bitna stvar, vezano za unutrašnjost, ako je to prava slika unutrašnjosti 416?!
 (http://auto.uabazar.com/fotos/big/13876.jpg)
 Dali je moguće zamjeniti ventilaciju i mjesto za cd player? tj. da li je moguće preraditi ova središnja ventilacijska krilca klime tako da se tu montira player, a na mjesto playera krilca ventilacije? Ĺ to se tiće plastika, prostora unutar i elektrike i svega ostalog!? Imam DVD s ekranom pa me strah, ako bude tu gdje mu je predviđeno da se ekran neće moć otvoriti do kraja i da će stajati pod kutem koji neodgovara za gledanje. kada bi bio na mjestu ventilacije imao bi taman dobar pogled i na cestu i na ekran.
- 
				Prvi je bilo koje godiste s sredine 90?tih a drugi kraj osamdesetih i pocetak 90-tih.
 
 Ovo s potrosnjom ti ne stoji jer ljudi jaaako vole lagati za potrosnju svog auta. Zapravo se kod nas ta laz vec toliko udomacila da se za sve aute vec uzima da u prosjeku trose 2-3 litre manje od stvarne potrosnje. Golf GTI od 150KS ni u teoriji ne moze trositi 6 litara vani. Po gradu je jos i moguce da trosi 10 litara. Kod jacih auta obicno se te dvije potrosnje zblizavaju osim ako grad nije ZG mjereno po najvecim guzvama. Onda ovo ne stoji.
 
 Ako te zanima potrosnja onda potrazi moj thread ovdje o Roveru 620TI i naci ces stvarne podatke koje sam mjerio tako da sam uvijek tocio pun rezervar i vidio koliko sam stvarno natocio a ne od oka po mjeracu u autu. Ti podatci su tocni i auto ima 200 konja. U to vrijeme sam imao serijski filter, sad imam gljivu i skuzio sam s njome shemu s kojom sam skinuo potrosnju u prosjeku jos za oko 0.5L ali dalje nejde.
 
 Mondeo ti je opcenito jako jeftin kao sto je i prije 5-6 godina bila jeftina Omega A iz razloga jer je to veliki auto, uglavnom benzinac bez neke karizme da ga kupi netko mladji a stariji skrtci ga se zato boje zbog potrosnje. Naravno da je to neopravdano ali golf generaciju ne mozes nicemu nauciti.
 
 Cijene dijelova za Rovera ( ja znam za mog ) kvacilo 1700kn, 4 disk plocice 530kn, hladnjak 1200kn. Mislim da su na razini s klasom auta i ima svih dijelova. Kad ti prodavac pocne mahati glavom i cuditi se kad trazis nesto za Rovera bolje odma izadji van i trazi drugu trgovinu jer je ocito nesposoban.
 
 Sad, dal se Rover trga ili ne? Fakat ovisi o pojedinom autu. Moze se enormno trgati ako ga je prijasnji vlasnik razjebo a moze biti savrseno ispravan. Inace u Rovera su isli relativno kvalitetni dijelovi; npr. kod mene sva elektronika Valeo,plastika i mehanika Honda Accord i Civic, unutrasnjost neka japanska Honda, turbina Garett.
 
 BTW, sve se moze napraviti ako znas raditi s poliesterom. Nista nije nemoguce a samo savrseno je dovoljno dobro  ;)
- 
				prva slika je 97./99. otprilike, druga recimo 89./91.
 Ovo za unutrašnjost, kod mene je ventilacija niže, a gumbići ventilacije u sredini tako da je player zadnji dole! Dal se može izmjeniti raspored? Nebih znao, al vjerojatno uz puno muke, znanja i strpljenja može. Znam lika kaj ima dvd s ekranom tu dole i da pod kutem je, al tu se nameće pitanje kaj imaš gledat na ekran dok voziš???
 Ĺ to se potrošnje tiče, živio sam u Dubrovniku 3 god. i tamo sam znao trošiti i do 11,5L! A kako i ne bi, prva, druga, treća...pa u brdo... Četvrta samo po magistrali, a tek ujutro gužva tj. kolona koja se zna stvorit!!! Po autoputu smanjim i ja na 6,1l, pisao sam i ja već o tome!
 Ovjes u 200 i 400 seriji nemoj uspoređivat niti sa francuskim, niti njemačkim, nego više s japancima, ako si vozio Civica to ti je to! Malo više "sportski", a opet udobno!
 Eh da unutrašnjost, plastika full kvalitetna, ne škripi i nema "cvrčaka".  Isto i za tapecirung i obloge, al to već ovisi i o vlasniku (pušači pogotovo)!
- 
				roveri su stvrno poznati po tome koliko im je ovjes udoban...a i drze cestu...
 hm ja ti imam 414 16V,to je 1.4 sa 103ks ali linija izmedu ovih sa slika...(mislim da bi trebao vidjet galeriju na ovom site-u,trebao bi biti i moj i jos koji 4xx)
 unutrasnjost je identicna ovoj na slici(druge boje) samo sa manualnim mjenjacem...
 sto se tice svega preporucio bi ti 416 16V 111ks(ali cini mi se da manje trosi) ili rijetki 418
 
 hm potrosnja o ovome smo svi vec pisali ali evo opet...
 iskljucivo gradska voznja,hm dosta dinamicna 80km/h sa konstantnim jurcanjem(neznam koji mi je k ali nemogu si pomoc,a prije ovog sam vozio polumrtvog dizela i brzina mi nikad nije bila neka stvar) i to u Rijeci di je sve brdo u prosjeku za 100kn dobijes 12,5l OMV100 i to je dovoljno za nekih bijednih 125-145km,nikad nisam napravio vise(he he klimu ne palim)
 
 za tu lovu mislim da nemozes kupiti ljepsi auto  ;D ;D ;D
 
 ps skoro zaboravio inace uvrijezeno je misljenje da je rovere skupo i tesko odrzavat ali to nije istina...puni servis je dosta jeftiniji nego za recimo clia(to znam jer zajebavam jednog kolegu),potrosnio djelovi,filteri i te pizdarije su cca 30% jeftiniji
 
 e sad auto akustika   ;D ;D
 hm nemoj ni pomisljat premjestat ventilaciju jer je to prekomplicirano,sve je moguce ali isplativost je upitna...
 lcd mozes i dole uvalit i otvarat ce ti se minimalno pod 90' jer nije jako duboka ta rupa i rub je relativno vrlo blizu,sad ovisi o tvom HU-u koliko duge vodilice ima tj dali se lcd izvlaci 30mm od HU pa onda naginje ili sta...(provjeri)
 u najgorem slucaju mozes iscupat ventilaciju i tamo malo stakloplasticarit pa imat dva HU-a
- 
				ps a ovi navodi konja cesto nemaju veze s vezom jer su najcesce bhp
 pa se nemoj cudit kad vozis nesto od zagusenih 130 a odere te nesto od 90
 
 
 Koliko JA znam razlika BHP i KS ili PS je par POSTOTAKA, tipa 1-3%...
 
 Uostalom "Google is your friend"  ;)
- 
				Izgleda da je Goerto odustao, tj kupio g.... ( skoro sam izgovorio i zaradio ban! ::) ;D)!
 Al sad kad pročitam cijelu temu, baš ga i nismo pretjerano nagovarali!
- 
				mene isto nitko nije nagovarao...jednostavno je:zbrojis pare,uzmes oglasnik i biraj oces mercedes,bmw,g...,audi....sta god ti srce zeli, i onda ugledam Rover(nikad prije mi na pamet nije pao),416 Si full osim koze,96. registriran,pogledo slike na  netu i dizajn za 96. odlican i nisam dalje ni gledo druge aute.
 Mogao sam kupit neko smece od mercedesa iz 88. il golfa...a sad sta se tice dijelova i takvih stvari, nije skupo ako si snalazljiv i ako ti ne smeta rabljeno,a ne smeta jer je auto iz 96. god i ne isplati se kupit novi dio koji kosta ko pol auta...
- 
				Evo da i ja odam tajne kupnje svog rovera, prije njega sam 4 god vozio gnoja 1.9 td 93.  >:(
 Htio sam uzeti ocuvan auto koji dobro izgleda i da ga moš stisnit po potrebi, benzinac naravno",,e Audi A4 96 1.8, pa mi se cinio prestar, pa sam naišo na Gnoja4 1.4  00, skup mi bio i slab motor, pa neki megane cupe 97-premali ,pa neki mondeo 99 2.0 - sav izgreban, pa astra 1.8 99 - ma reko to svi voze -smeće,pa focus 1.8 01-ružan i eto naletio na rovera 45 od poznanika, 2001, full oprema 1.8, predivan ,eto me i nežalim nimalo sto sam baš njega uzeo.   ;)
- 
				Ja sam Rovera uzeo jer je bio turbo, nije bio skup imao je puno opreme i dosta snage. Istina, odmah sam mu promijenio kvacilo, hladnjak i kocnice. Trenutno je i sad kod majstora, zajebava servo pumpa, pumpa za vodu i riknule su diode alernatora. Problem je bivseg vlasnika sto je bio skrt i nije ga bas previse odrzavao. Opet dobra strana je sto je bio skrt i za gorivo pa ga nije ni tiskao :) Losa strana je sto cu to sve morat zamjeniti no ici ce vjerojatno novi dijelovi tako da sam iducih nekoliko godina miran ako ga zadrzim tako dugo. Zapravo najvise mi smeta sto mi je mali. Prije sam vozio Omegu i ona je stvarno kraljica prostora i udobnosti tako da iduci auto ako mi nece biti Jaguar na kojeg ciljam vec duze vrijeme vjerojatno cu traziti Rover 75 ili njegvog MG brata mislim da je ZS.
			
- 
				Rover 25-MG ZR
 Rover 75-MG ZT
 Rover 75 Tourer-MG ZT/T :D
 Mala pomoc od mene
- 
				I preostaje nam jos samo MG ZS ilitiga R45
 
 Lako je za zapamtiti, ako malo bolje razmislis skuzis da idu po "redu" ...m,n,o,p,q,R(25),S(45),T(75),u,v...  ;)
- 
				Gigi,, mi te samo pratimo ,,, nemoj se cudit ak zavrsis u nekom kvizu kao mirko miocic...   :P
 
 @ MG ZS = MljaC! mLJaC !!! !!! :o ::)
- 
				 ??? hm, shvatit cu to kao kompliment s obzirom da obozavam kvizove osim, naravno, MilijĂłnera!!
			
- 
				A koji bi onda bio MG ZQ?? R100?  ;D ;D
 Nemojmo zaboravit MG F seriju, još da imaju krov kak spada... (da ima bar hardtop)
 
 @gigi prijavi se na konfužjon, ak ne prođeš na novu sezonu kviskoteke! ;)
- 
				A? Ca je to? Nesto novo, igra, i(li) cokolada?  ;D
			
- 
				mg zt=ljubav na duge staze  ;D ;D
 malo ih ima naspram zr
 
 
 ps moja prica,jedne nedjelje poslije malo burnijeg izlaska seka me istjerala iz kreveta da idem sa njom i starim malo zavirit sta se nudi na nasem preluku(polovni auti),misija je bila kupit seki auto,nakon nekog điranja,gledanja puntica i sta ja znam cega sve ne,naletio sam na bmw 524,ista lova samo 8 god razlike  >:( uzeo od tipa sve informacije i skoro dao kaparu....anyway na povratku nazad naletio na rovera,i to je bilo to....
- 
				Moje iskustvo s kupnjom auta:
 
 tražio i gledao Fiat Bravo TD sa 100KS, onda mi strikan uletio sa 214Si da ga vozim neko vrijeme da mu bezveze ne stoji na dvorištu i već nakon prvih 100-njak km rodila se ljubav...  :)
 Kad je bilo vrijeme vraćanja Rovera strikanu nisam tražio ništa drugo, samo Rover.
 Sad mi je možda malo žao što nisam ubo 416, ali i to je vjerojatno zbog današnjeg povratka s mora, kad sam skužio da mi je 214-ica mrvicu premala i slaba za 4 osobe i polukrcat bunker (drugu polovicu zauzima sub  ;D ).
 
 Btw vidjeh na moru MG 75 ZT 190...kukala mu majka, ima vlasnik sreće što ga nisam vidio kraj auta jer bi vjerojatno osjetio koliko je bolan pajser po glavi i rastanak od navedenog  ;D - just kidding  :)
- 
				Ja sam mog video na auto placu 2004 u Beogradu slucajno, sam svratio.......i kada sam seo u kola vise niko nije mogao da me natera da izadjem  :D
 
 Tada sam ze zaljubio ;D
- 
				Izgleda da je Goerto odustao, tj kupio g.... ( skoro sam izgovorio i zaradio ban! ::) ;D)!
 Al sad kad pročitam cijelu temu, baš ga i nismo pretjerano nagovarali!
 
 
 ma kakvi odusto!
 
 nakon zadnjeg posta otišao sam na odmor po otocima okolo tipa hvar, brač, vis, koručula itd...
 maloprije se baš vratio.
 
 pročitao sam sve odgovore, osječam neku dobru atmosferu, hehe, ali ja sam već tijekom odmora mislio i donio konačnu odluku o kupnji Rovera;))
 
 ali ne bum ja kupio dok ne upoznam svaki detalj, + još moram odlučiti koji model i s kojim motorom i onda moram pronać takvog.
 i volio bi ga provat negdje zar nema nitko iz dubrovnika ili okolice na ovom forumu??? (da mi netko da đir da osjetim kako ide) Svi koji se prodavaju su negdje iz rijeke sinja splita, ako ću to kupit nemam kad provjeravat gledat nego doc tamo s novcima i uzet, a ima svakakvih ljudi ne želim da mi netko podvali "lijep" auto s razjebanim motorom da stavi 15W40 ulje i aditive sranja tako da ja ne primjetim da šteka!
 
 p.s. mogu računat na pomoć od vas roveraša ako netko živi tamo gdje ja nadjem neki rover pa da ga isproba i pogleda u kakvom je stanju?
- 
				u biti amo ovako, pitanja za konkretne odgovore,
 
 80% bi uzeo tog 400, 414, 416...
 ovo ostalo spada na to da naiđem na neki bolji model 200, ili čak 25, a vidio sam neki rover 600 na korčuli, možda to čak
 i idem na godište 1997, 1998, 1999... (ne starije)
 
 Dakle,
 
 1. da li je itko u Rovera naknadno ugrađivao klimu, tko mi to može ugraditi i koliko bi koštalo ruke + dijelovi? iskustva?
 
 2. one plastike za koje sam se raspitivao u postovima na prvoj stranici, znaći za skinut sve od središnje ventilacije i to preurediti da bude za HU, a na mjesto HU staviti sve od ventilacije, tko bi mi to mogao srediti kolika cijena ruke + materijal? i podpitanja: mogu li dokučiti žice za HU ako bude gore, treba mi standardni jack za hu, i želim žicu uzemljenja!? i vrlo bitno pitanje, HU mi je dosta dubok i iza njega su činčevi zasebni za svaki zvučnik, stražnje ekrane, i još neke stvari koje su mi prijeko potrebne i to sve zauzima prostor veći nego sam HU, pa ima li mjesta toliko uopće tamo gdje tvornički dolazi mjesto za njega, i kakva je situacija sa prostorom od ventilacije? u golfu sam to sve zabio unutra po rupama raznim, ali nikada nisam uspio ugurat do kraja, tako da mi strši skoro centimetar van, a i sam ekran se otvara tako da je udaljen za isto cca 1 cm. Ma meni je DVD svetinja u autu, radije bi vozio na tri rote nego bez toga. Kada mi gore stoji gledam i to i cestu i nemam nikakvih problema u prometu, navikao sam se, a opet i da gledam samo dok ne vozim ako mi dole stoji kako bi ja to morao sjedat u kojem položaju da normalno vidim!? Ako neuspijem prebaciti dole ventilaciju, a pokaže se uspješnim prebacivanje HU na mjesto ventilacije, što mislite o tome da onda tako i ostavim bez središnje ventilacije, hoće li to biti kakica? i u slučaju da kupim model s klimom ili je ugradim kako bi to išlo bez te središnje ventilacije?
 
 3. Koji motor mi se preporuča? 1.4 ili 1.6 ili pak ima još verzija kakvih za taj auto? i jeli bolje da uzmem s dvije bregaste ili jednom, tj. 16V ili 8? Prvo sam se i ja sam malo zalijetao s konjažom da bude što jaći, ali zapravo bi mi bilo draže da je umjereno jak a da je pouzdan i dobar. 1.4 dakle ima 80 KS, 1.4 16V ima 105 KS, 1.6 16V 112KS da li je to točno i koliko imaja 1.6 i 1.6 konja? Malo mi je nelogično da 1.4 i 1.6 oba s 16Vimaju razliku od samo 10 konja. Jeli razlika u potrošnji između tih agregata naglašena, kako se kreću razlike u dijelovima potrošnim i drugim? koliko km bi mogao proć koji motor uz najbolje održavanje? Svako koliko km zahtijevaju veći servis? mislim na benzince, a zatim što bi bilo u slučaju dizela i koji bi se preporučio? mada bi dizela samo u krajnjem slučaju.
 
 4. Ĺ to se pod "ful oprema" u tadašnjoj nabavci novih Rovera ovog modela koji tražim? Jedan lik u oglasima napiše da ima ful opremu osim klime. zazovem ga pitam nešto za siceve i on kaže da nisu kožni. znaći kožni sicevi nisu ugrađivani u te modele? Dakle el podizaći, el. retrovizori, servo, centralno, klima, alu felge, abs, branici u boji vozila, što još spada pod tvorničku opremu tog modela?
 
 5. Dali tko zna kakva je TVORNIČKA potrošnja deklarirana za motore tog modela 1.4 1.6 i one s 16V? i koliko se ta potrošnja razlikuje od one prave koju ste vi mjerili? u biti kakvu realnu potrošnju trebam očekivat na 1.4, kakvu na 1.4 16V, 1.6 i na 1.6 16 V? Znam da ste o tome govorili, ali ajmo ovdje to konktretizirat.
 
 6. Odgovaraju li dijelovi drugih modela Rovera ili čak drugih auta (Honda itd.) na ovaj model? i s kojih točno modela koji dijelovi? prvo ispod haube, npr. kiler, ventilator kilera, remenje, neki od filtera, ovjes, lafete, ležaji, amortizeri i to? Zatim, pašu li npr sicevi, recimo da si skinem s polupanog rovera 75 i prednje i zadnje siceve, bili to odgovaralo na mom budučem modelu? i ako ne odgovara bi li odgovaralo ako skinem i vodilice za prednje siceve?
 
 7. Koji su razmaci rupa na felgama? jesu li isti kao i na drugim modelima i kojim?
 
 8. Tuning dijelovi. Ne bi ja pravio cirkus od auta, nego bi stavio farove s angeleyesima, diodama, i ono kristalno nešto da izgleda "luksuznije" eventualno neki volan obložen mahagonijem i bijelom kožom, neke fine retrovizore chromirane, kakve instrumente-pokazivaće na tablu i te stvari. Imam tih kataloga i svega živoga masu, pa nađoh samo nekoliko farova za Rover 200,25 i mgf, ima li se kakvih izvora za nabavku toga za 4xx model?
 
 9. kromirani dijelovi. prvo je li to ulazi u dodatnu opremu ili...? mislim na vanjske lajsne koje dođu recimo oko stakala, na rubu branika, oko tablice na gepeku itd... to sam mislim vidio mislim na roveru 75. Jeli se to može nabaviti i gdje za 4xx model? odgovara li s recimo baš to rovera 75? i volio bi staviti kromirane ručke, ima li toga?
 
 9. koliko bi koštali otprlike ukupno dijelovi svi potrebni za generalku i dali ih se svih može naći u našim prodavaonicama?
 
 10. To što se priča o mjerenju konjaže rover motora, nije mi sve previše jasno jer sam samo letimično prešao, zanima me samo ako piše u knjižici npr. 75 KW jeli to onda daje upravo 75 kW ili malo manje ili puno manje?
 
 11. Alternator. inaće imam problema sa strujom jer sam raznih uređaja ugradio u auto da je to trošilo struje više nego benzine pa me i koštalo kupovanje novog akumulatora svaka dva mjeseca a nekada i svaki mjesec. Takav sam pa ću u rovera u svakom slučaju svašta ugraditi, pa da se ne peglam s spajanjem 15 akumulatora u autu ili s mjenjanjem svaki čas, staviti ću exide od 900A (ili ima 800) pa bi to trebalo puniti ali ne s običnim alternatorom. Ima li kakvih iskustava s ugradnjom alternatora s kakvog kombija/kamiona, i ima li koji model rovera s nekim kul alternatorom koji bi mogao to punit i koji bi se mogao ugraditi u 4xx model?
 
 12. Koje su serijske veličine guma i felgi na 4xx? 195-50-R15 ili...? Koliko maksimalno cola mogu staviti a da pritom neuništavam ovjes?
 
 13. Unutrašnjost. ajmo reć ova na ovoj slici: http://auto.uabazar.com/fotos/big/13876.jpg
 Dali tako izgleda u svakom modelu 4xx godišta 97-99 ili postoje varijante različite? i jeli stvar samo u boji da je druga ili materijalima? vidio sam sa sivim plastikama i ove tu na slici, jesu li ovisno o tome neki modeli skuplji ili je to ne bitna stvar? meni je iza uređenosti motora uređenost unutrašnjosti na prvom mjestu pa...
- 
				Vidim da te odmor odveo u pravom smjeru! Pa ipak je logo Rovera galija! ;) ;)
 p.s. ak je ona 6ica na Korčuli tamno siva, zaboravi! ;)
 
 E sad pošto si se raspisao ko Shakespeare u danima kad mu je bilo dosadno, molim kolege da prilikom odgovora odgovaraju po Goertovim točkama/brojevima, dakle da navedu pitanje/broj pa pucaju...
- 
				Ovo pod točkom 8, no hard feelings ali kromirani retrovizori i kombinacija mahagonija i bijele kože...nije li to već kič, bar u Roveru?  ???
 Kao što rekoh, no hard feelings...
- 
				Vidim da te odmor odveo u pravom smjeru! Pa ipak je logo Rovera galija! ;) ;)
 p.s. ak je ona 6ica na Korčuli tamno siva, zaboravi! ;)
 
 jes tamno siva kako znaš?
- 
				Ovo pod točkom 8, no hard feelings ali kromirani retrovizori i kombinacija mahagonija i bijele kože...nije li to već kič, bar u Roveru?  ???
 Kao što rekoh, no hard feelings...
 
 
 a znam, ali gledat ću ja to iskombinirat da izgleda pristojno. u biti veća mi je fora da izgleda profinjeno i pomalo luksuzno nego sportski, pa zato bi mi rover 75 bio uzor, vidio sam na njemu da dobro mu stoje ti kromirani detalji. unutrašnjost ću slagat s drvom i šporko bijelom kožom, nevolim kič, "sportske" plastike itd. pa ću se potruditi da ispadne kako treba, ali mi je bitno da znam da sve te dijelove mogu nabavit tj. da mogu ugraditi s drugog auta, lako se kasnije kombinira ako se ima s čime kombinirat
- 
				@ Gorto;  vidim da imaš ozbiljnih planova, al malo mi to cudno, kontaš dati 4000 E za neki R 400,414,416 (desetogodišnjak) pa ga onda sređivat , kromirat, nadograđivat.. ugl stuć jos hrpu para...  a da se malo strpiš, šparaš pa razmisliš o kupnji 45-ice, koji moš nac za oko +6000E i to 2001god 1.6, 1.8. ,
 mozda kreda preko neke autokuce  ???
 
 
- 
				jes tamno siva kako znaš?
 
 paaaa, znam 2 tamno siva s Korčule, pošto je jedan trenutno u Zg, onda je drugi pretpostavljam od frenda. A taj je vozilo miljon ljudi i toliko isto "servisiralo"...ma razvaljutka!!! Inače, 6xx serija je odlična!
- 
				3.  U biti ćeš teško naći 4xx sa 8v, njih je dosta u 2xx seriji! Uzmi radije 416 16v, ali nije ni 414 16v ništa lošiji! Čak se i ne osjeti toliko razlika, stvarno su te 1.4 fino napaprene, meni ljudi i nevjeruju kad im kažem da je ispod haube samo 1.4! Razlika u konjima je stvarno mala, osjeti se npr. kad ti je auto natrpan pa onda 1.6 bolje povuče. Imaš i 1.8 kojih je jako malo na tržištu, kao i 2.0 (ima ih u prekrasnoj coupe izvedbi, al moje godište, auta mislim ;)), tako da gledaj onda 1.6! 
 Mašine su pouzdane i skoro pa nepoderive, pa ako nadješ održavanog, nebuš ni ti imao problema većih.
 
 4.  ljudi svašta pišu pod full opremu! gotovo svi (kažem gotovo svi jer se znaju pojavit kojekakve verzije za razna tržišta)imaju el. paket (retrovizori, podizaći..), servo, centralno/daljinsko, airbag, alarm, blokada motora, namještanje volana po visini i dubini, namještanje siceva po visini... to je recimo standardna oprema! Pod dodatno ima kože, šiber, alu felge, klimu, airbegovi... Branici su ti u svim modelima u boji vozila.
 
 5.  meni u knjižici za 1.4 16v piše 8l gradske, 6l otvorene vožnje! Klasika je da uvijek troši 2 litre više! Gradska (Zg) mi je od 10-10.6l, a po autoputu je stvarno 6 i nešto sitno!
 
 6.  manje/više pašu dijelovi ostalih rovera, a za neke dijelove idu i japanci (honda, toyota). Naravno neki dijelovi moraju i mogu biti samo original!
 Neznam točno za ziceve od 75, al znaš kako se kaže? Sve se može uglavit! A inače, su zicevi u roverima isto + ,osim ako očeš školjkicu uglavit!?!
 
 7.  100 x 4
 
 8.  baš posebno neki rover tuning šop nemaš, znači klasika kod raznih tunere (gabrek, dsm, juris, tp...)  Hmm, bijela koža? ????
 
 9.  kromirane lajsne na prednjem i zadnjem braniku imaju gotovo svi, ja imam i na vratima, oko prozora nemaju... ručke ako baš inzistiraš DIY!
 
 9.x2(malo si falija)  kao što rekoh, univerzalni dijelovi u bilo kojem boljem shopu, a orig. naručiš kod ovlaštenog (Zg, hebiga), ili ako si snalažljiv drugim putevima...
 
 10. to što piše to i jest, naravno neki elementi poput klime pojedu malo više snage!
 
 11. imam ja exide već 5 i po god. Engleski aku u engleskim kolima!!! ;) (kupio u Dbk u onom dućanu poviše benzinske, na P se nekako zove. Tamo imaš podosta dijelova) A alternator imam toyotin (isto u Dbk) ;)
 
 12.  meni su serijske bile 175/65/14", probo i 15", al meni najbolje leži na 180/60/14". Kasniji modeli su dolazili na 15"! Ako ne misliš dirat ovjes nemoj pretjerivat sa veličinom.
 
 13.  nisu isti! Varijante tamnijih materijala tkanine, i svijetlijih, kako si je tko odabrao! Uglavnom svi imaju onaj "engleski štih" fine tkanine, tapecirung, kvalitetna plastika sa dodacima mahagonija! 8)
 
 
 
- 
				1. Opcenito naknadna ugradnja klime je pravi pain in the ass, i po MOM misljenju radije (do)plati vise za neki model s klimom nego da naknadno ugradjujes (u bilo koje auto). Jer mislim da ces se samo posteno izjebat a mozda ti i ne bude bas sljakalo kako treba.
 
 2. Auuuuuuuuu, ok ako zelis SAMO otpisat ventilaciju i na to mjesto stavit - sta god oces, al bas ZAMIJENIT im mjesta...mislim da bis imao (previse) problema sa ventilacijom. I mislim da jako mali broj majstora radi takve stvari, jer ima puno jebade a onda ne mozes to naplatiti, ili pak nema puno ljudi koji bi za tako nesto uopce i platili.
 
 3. Gle po MOM misljenju Rover je Europska Honda (ok Model 600 i JE Honda jer je to Accord samo sa nekim drugim sitnicama) :D Npr. Gnoj 4 1.4 '00 godiste ima 75 pisljivih konja, dok Rover 10 (DESET) godina stariji ih ima 30 (TRIDESET) vise! E, alo, ne tri vise, nego trideset vise!!!
 
 Prvi br. je br. serije, sljedeca dva su obujam motora. Npr. 416 je 1.6L, 827 je 2.7L, 111 je 1.1L, itd. Ako ima nastavak "ti" onda je jos i turbak! Pitaj "Jaguara" sta radi 2.0 turbo od 200ks na niti 1400kg mase!!
 
 1.4 ima oko 105 ks, a 2.0 oko 130 ostali su tu negdje, s tim da manje motore moras stvarno malo tjerati u vise okretaje da nesto postignes...
 
 4. Pod full opremu spada vecina toga sta si naveo osim AUTOMATSKE KLIME (koja u biti i ne postoji), airbagova (koji su dosli u modu malo kasnije  :D), koza je dosta rijetka, zadnji el. podizaci, i eventualno alu felge (barem u ovim "manjim" modelima - 100, 200 i 400) su takodjer rijetkost. Ma i za ABS ne znam bas, tj. o kojem godistu govorimo? Ako je tamo post '97, '98 jos ajde ajde, stariji brijem da nisu dolazili s ABS-om ???
 
 5. A gle, meni na 620 je PROSJEK al stvarno prosjek najnormalnije voznje po ISTRI, Poreč - Pula, malo po gradu, malo po "Y" ga malo i potegnem, pa malo neka polu medjugfradska/selska cesta - 9 litara! Tako da ispod 7-8 na 1.4 mislim da NE trebas ocekivati ali niti PREKO 9-10 ako ga malo jace stisnes.
 
 6. Ovako, modeli koji zavrsavaju na 5 (25, 45 i 75) su iz ere kad je BMW bio vlasnik Rovera (post '00). Oni koji zavrsavaju na 0 su iz ere kada je Honda bila vlasnik Rovera ili prije dok je bio dio British Laylanda (kasnije preimenovanog u Rover Group) pred '00. Vise manje.  ;)
 
 Modeli 200 i 400 su skoro pa isti, osim sta je 400 u biti 200-ica s sexy guzom  ;D Vise manje.
 
 Koji klinac su ti te lafete??? ???
 
 9. U ZIVOTU NISAM VIDIO (govorim o autima za "obicne smrtnike") LJEPSE MJESTO ZA REG. TABLICU OD ROVERA!!!! Napisao bi to i vecim slovima samo da postoji trostruki caps lock  ;D
 
 Meni na 600 ti recimo idu origigi lajsne oko prozora al uopce ne postoje iste na branicima.
 Ma u biti sav "koncept" Rovera ti i je to sve malo "luskuznije"...finto drvo, plastika-lazni krom, meni kad otvorim vrata u onom nekom "medjuprostoru" su one lajsnice na kojima pise ROVER i tako...
 
 10. Kilowatti su kilowatti i tocka! Neka sitna razlika je izmedju BHP, HP, PS, CV i jos pokoje jedinice al wikipedija ti je prijatelj http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower  :D
 BHP je BRAKE horse power tj. PRAVA snaga na kotacima, kao recimo ono sta dobijes na dinamometru tj. valjcima (slicno kao valjcima za testiranje kocnica). Brake dolazi jer nesto fakat mora kociti motor i zatim mjeriti tu snagu koju motor mora savladati da se ne bi zaustavio.
 Al, ne brini, svi proizvodjaci ce ti ispostaviti onu "snagu" tj. mjernu jedinicu koja daje najvise konja.
 
 11. Sve se da napraviti, al veci alternator/baterija7potrosnja struje to ce ti i motor biti vise opterecen pa ce ti i vise trositi/slabije ici.
 
 12.
 
 414 models (steel wheels) 175/65 R14 82T
 414 models (alloy wheels) 185/55 R15 81V or 185/55 R15 81H
 416 models (steel wheels) 185/60 R14 82H
 416 models (alloy wheels) 185/55 R15 81V or 185/55 R15 81H
 420 petrol models (steel & alloy wheels) 195/55 R15 84H or 195/55 R15 84V
 420 diesel models (steel wheels) 185/65 R14 86T
 420 diesel models (alloy wheels) 195/55 R15 84H
 
 Road wheel nut torque 98 - 118 Nm
 
 13. Nakon sta sve to procitas uzmi si pauzu kao sta sam i ja uzeo nakon sta sam cijelu tvoju BIBLIJU procitao  :D
- 
				8. Raspon rupa za seriju 600 je 114,3 - malo zeznuto!
			
- 
				joj ko ce sad po brojevima ali....
 ovako na brzinu,potrosnja oko 10,1.6 16V ti manje trosi nego 1.4 16V
 
 original prostor za HU nema nikakovog prostora za kabele iza tako da ti je to neminovno,
 razmak rupa je 4*100 a gume 185*65*14,meni su sad 195*65*14
 alternator je 60A,dovoljno za kilowat...netreba ti vise od exide 900
 dijelovi ti pasu vecinom sa honde civic istog godista....
 itd itd
- 
				@Gigi 5.  kažeš 9 litara, i moj troši tak negdje 9-10L prosjecno (eurosuper95) ,, a koliko prosjecno plina troši?  zato jer ja imam planove ugrađivat plin a sad ako ce mi trošit 12-13L plina i 10% slabije vuči ,,hmmm neznam baš..  :-X . (za plin kontam dati oko 10mikica).
			
- 
				nemora znacit da ces izgubit 10%
			
- 
				što se tiće plina, ovisi ti sve o tvom motoru, 
 
 ako imaš npr. motor s direktnim ubrizgavanjem, imaš dvije opcije, jedna je da ti plin bude na direktno ubrizgavanje, time gubiš 2% snage samo pri većim brzinama, a potrošnja ti se kreće relativno za 1 do 2 litre više nego s benzinom. Međutim cijena plina je 3 kn a benzine 8 kn, pa si izračunaj isplativost (takav sustav plina ti košta oko 9 000 kn). Druga opcija za motor s direktnim ubrizgavanjem je da ti plin ne bude na direktno ubrizgavanje, pa te to košta oko 5 000 kn za ugraditi, tu gubiš na snazi ali ne znam točno koliko pretpostavljam od 10-15%, i za potrošnju u tom slučaju ti ne bi znao reć.
 
 Ako imaš npr. motor s karburatorom, tada gubitak snage uglavnom ne osjetiš, ugradnja plina te košta cca 3 000 kn potrošnja se poveća za otprilike jednu litru, a sve skupa ti u tom slučaju ispadne da sve to isplatiš u roku od mjesec-dva dana (ovisno koliko voziš) i nakon toga ti se troškovi vožnje režu za nekih 50-60%.
- 
				Odgovor/komentar/pitanje svima (da ne citiram pojedinačno):
 
 1. klima - to mi prestavlja neku veću dilemu jer mi je od sve auto opreme klima na prvom mjestu. centralno, daljinsko, el podizaće, to si sve mogu naknadno ugraditi sam ili kakav električar za 100-200 kn, jedino je opet prednost za ovo što je original tvornički daleko bolja solucija. Našao sam par Rovera koji su po svemu manje više ok ili više od toga, ali nemaju klimu. Pa mi je žao ne kupiti dobar auto jer nema klimu, a opet mi je žao kupiti auto bez klime. Načuo sam priče o tome da ugradnja klime dođe oko 10 000 kn, što je katastrofalno, ali opet ako bi našao na otpadu rovera skršenog kojemu je klima u redu, pa to prebaciti i usput platiti nekome da prebaci jer ja ne znam... Ĺ˝ivim u Dubrovniku, a idem na fakultet u Osijek i Zagreb, bojim se da necrknem negdje putem od vručine + što je ovdje po Dubrovniku pakleno (prva brzina manje od 10 km/h 5 metara, zatim čekaj 20 sekundi i tako opet gdje god ideš, a dere vručina). Ne znam jeli se isplati nekupiti auto bez klime koji je u preodličnom stanju, ili ipak kupiti pa trpiti taj nedostatak!?
 
 2. Centralna jedinica (head unit) - To znaći da neću imat mjesta za moj HU ni na originalnom mjestu?  Pa što se nalazi iza njega? Može li se to bušiti/ skinuti ako je nešto nebitno? Bash cu pogledat na kutiji točne dimenzije uređaja, znam da je dosta dublji nego obični playeri za CDove... BTW, tko od vas roveraša ima to već ugrađeno (DVD) i kako ste to onda utrpali unutra?
 
 3. motor - Znaći između svega, najbolje bi bilo uzet 1.6 16V, pa onda drugi po izboru 1.4 16V, i tek onda obični 1.4 i 1.6... Nekako mi logika govori da su veći motori s manje konja izdržljiviji nego mali motori s više konja pa to i stoji u skladu s time. Ĺ to bi mi se sada konkretno preporučilo da tražim baš samo 1.6 16V ili da samo gledam radije uzet taj motor, ali s mogučnosti da ipak kupim 1.4 ako se pokaže odličnim po opremi, očuvanosti i ostalim? U biti onaj auto kojeg sam našao, od opreme ima sve osim klime, očuvan je maksimalno + mu je vlasnik mehaničar od 50 godina pa pretpostavljam da je auto dobar, međutim motor je 1.4 obični s jednom bregastom. 3 300 EUR. Kupiti to ili tražiti dalje? Opet ima neki auto 1.4 16V sve isto samo nema klimu, ali mi se vlasnik čini nekako traljav, a i cijena mu je znatno manja 2 700 EUR.
 
 6. dijelovi - Dakle neće biti problem s dijelovima, znam nekoliko autootpada gdje ima više raznih Rovera, a i Hondi, večinom se to prodava povoljno. Kožne siceve bi ja i to u šporko bijeloj boji, ako ne bude u autu kojeg kupim, gledat ću to stavit. Ĺ koljkaste sportske siceve za držanje u bogenima sam prerastao.
 Gigi, lafete su dio ovjesa, nalaze se na manjim autima samo s prednje strane, a na većim i nazad. One su ti dole na dnu, između felge i nosača nekakvog, ne znam točno više zaboravio sam, uglavnom kada polupaš bočno prednji kraj, otiđe ti felga, ležaj, iskrive se rukavac, amortizer, naboj i lafeta.
 
 7. razmak rupa - dobro 100x4 je standard, odlično!
 
 8. tuning dijelovi/shopovi - A to je sve u glavnom u Zagrebu?
 
 11. struja aku-alternator - To poviše ine zove se Mehanizacija, kul je što su najjeftiniji u gradu i naručuju sve što ti padne napamet ako to nemaju. Ja sam jednom pitao iz zajebancije imaju li vrata od gepeka da bi ja kupio, kad ono lik ide tamo tražiti, kaže imamo tu je negdje! Exide ide u svakom slučaju, ti si zadovoljan s njime? Taj alternator si kupio novi ili polovni? Koliko te došlo, i kako radi?
 
 12. veličina guma felgi - Pa ako si stavim umjesto original 14" neke 15" neće to biti velika razlika, nego bi si stavio veličinu guma 195-50-R15, jer ih ima najviše na tržištu pa su najjeftinije i ima izbora najviše. Hoće li biti potrebe za diranjem u ovjes ako to stavim? Najvjerojatnije ću naknadno ali to ne u bližoj budučnosti, mjenjat ovjes, ali ne odmah. U biti ove razlike između čeličnih i alu felgi, 416 models (steel wheels) 185/60 R14 82H, 416 models (alloy wheels) 185/55 R15 81V or 185/55 R15 81H, jeli tvornički ti auti imaju isti ovjes, ili su za izbor aluminijskih (većih) rađene kakve prilagodbe?
 
 
 P.S. ispričavam se što sam ovoliko upeglan s ovim svim, nadam se da mi razlog opravdava...!
 
 
- 
				1.  hm, auto bez klime u preodličnom stanju?  Dilema...ali ipak pričekaj, nač će se neki sa klimom i kožom kao Dubekov!
 
 3.  nemoj uzet s jednom bregastom, mislim može bit super taj od mehaničara rover, al sama spoznaja da postoji 16v i ostalo...
 
 8. ovo što sam naveo, da.
 
 11.  mislim da se zvao na "P", a filijala mu je bila u Zadru! Sa Exideom sam prezadovoljan!
 Alternator je bio iz corolle `00. razbijene. Bila mi je prava hebada početkom `02. nać alt u DU, pa je strujić (iz one radnje kada iza Lera a prekoputa one birtije koja na katu ima biljar skreneš desno, tamo policija servisira aute ::)) reko da proba iz toyote taj. Uzeo mi 700kn sa ugradnjom i još me služi!
 
 12.  taman...nemoraš ništa "dirat"!   isti je ovjes.
 
 
- 
				@gigi   Honda se povezala sa British Leylandom 1979.  1982. su formirali Austin Rover Group, a 1986. BL postaje Rover Group! BMW je ušao krajem 1994.  Znam da to znaš, ali malo ti je zbunjujuć post 8) ;)  Btw. moj R iz 95. je pljunuti Concerto, kao i tvoj Accord a 8ica je bila Legend!
 
 4.  I još..Rover je jedan od prvih proizvođaća koji je na europskom tržištu nudio ABS i servo (za razliku od njemaca pogotovo) i medju prvima ga        serijski počeo ugrađivati!
 tu kod starijih modela je ona priča o SI i SLI paketima opreme, u oba je abs bio.
 
 
 Da nebi otišli previše u OT, molim Vas samo dodatne info i komentare ili ispravke i sugestije na Goertova pitanja!!!
- 
				@Gigi 5.  kažeš 9 litara, i moj troši tak negdje 9-10L prosjecno (eurosuper95) ,, a koliko prosjecno plina troši?  zato jer ja imam planove ugrađivat plin a sad ako ce mi trošit 12-13L plina i 10% slabije vuči ,,hmmm neznam baš..  :-X . (za plin kontam dati oko 10mikica).
 
 
 Evo bas danas tankao i ispalo me 9,05L/100km (PLINA). Svaki put tankam do vrha jer imam relativno mali rezervar (na mjestu rezervnog kotaca) pa napravim 300 do 350km sa rezervarom, tj. sa Mazuranicem  ;) i uvijek izracunam potrosnju.
 
 Kad sam isao Porec-Zg, preko Ucke, pa stara cesta Ri-Ka, pa autoput Ka-Zg (brzina 160-180) troje nas u autu i pun klinac stvari i bez milosti po gasu, trosio mi je oko 11,5.
 
 Al recimo da mu je neki prosjek 9,5-10 al s time da otkada imam plin nikada, ALI BAS NIKADA mi se nije desila situacija "ah, pa ne zuri mi se pa ne cu bez veze voziti 150 (iako nema zive duse na cesti) nego cu ici 90-100" nego jednostavno stisnes papucicu koliko ti se da a dal ce on navuc na 80 ili 180, zivo mi se fucka za potrosnju!!
 
 Ja platio 10.300kn direktno ubrizgavanje (MPI) Lovato, 2 god. garancije. Na snazi ne primjetim nikakvu razliku, potrosnja je veca za 1-2 L/100km s time da sam ti rekao, uopce ga ne sparam, a da ga ne sparam vjerujem da ne bi bilo neke ZNATNE razlike.
 
 Imas na http://www.forum.hr/forumdisplay.php?f=149 podforum Autoplin pa si prolistaj malo.
 
 Sta god ti drugi rekli, pa i UKLJUCUJUCI I MENE, uvijek ocekuj probleme s plinom al moli boga (ili sisatu susjedu) da ih neces imati. Ipak je to (samo) modifikacija postojeceg motora za kojeg on, budimo realni, nije bio predvidjen!
 I ako ti auto na plin ne sljaka JAAAAKO velika vjerojatnost je da je za to krivac NE-plinski dio! Jer sam plin je jednostavan do matere, ma sta pricam, do none!  ;D
 
 Ako te jos sta zanima samo pitaj  ;)
 
- 
				3.  nemoj uzet s jednom bregastom, mislim može bit super taj od mehaničara rover, al sama spoznaja da postoji 16v i ostalo...
 
 
 Zasto ne? Pa i moj ima jednu bregastu a ipak je 16V nja nja nja :P  :D
 Ako zelis(s) snagu idi na 16V, ako zelis manju potrosnju idi na duplo manje.
 Pa opet teoretiziranja, SOHC (16V) ima kao manju potrosnju i lakse se okrece (pogotovo na manjim okretajima, zbog manjeg otpora-jedne bregaste manje), dok DOHC (16V) kao ima vecu snagu i jos vise cupa u vecim okretajima.
- 
				@ Ĺ ah:
 
 Brijem da si MISLIO da sam napisao kako je BL preimenovan u Rover Group pred '00?! CITAJ SA RAZUMIJEVANJEM
 
 Dio o BL je bio u ZAGRADI  ;)
 
 A cek, sta bembara je kupila lutalicu i dalje proizvodila s(u/a)moborce?
 
 P.S. Nemojte me tuci, totalno sam pjesnicki raspolozen veceras  ::)
- 
				@žiži  smanji snop meglajtice da ti ne pregori! 
 zašto ne jednu bregastu? Zato kaj kod 1.4 i 1.6 16v su samo twincam, tvoj agregat(kak mrzim ovaj izraz) nisam ni napominjo!
 Bimer je polako preuzimo i razvijo, slično ko šta u F1 radi sa Sauberom (samo kaj im tu malo brže i bolje ide ;))!
- 
				A hebiga kad sam ja "crna ofca" moj je u biti Honda samo sta je upakirana u limariju koju je dizajnirao netko ko je vjerojatno imao dosta veze sa dizajnom, a ne neki pijani kamikaza  ;D Ajd salim se nije bas da je ruzna sestra Accordica(CE 8)
			
- 
				Eeeeee...
 
 Još nisam našao savršenog Rovera, nikako pronać 1.6 16V motor, kada ih nadjem ili su preskupi ili su prešli skoro 200 000km što mi neodgovara. Najviše sam našao onih s 1.4 16V motorima.
 Sastavio sam si neki popis zanimljivih, među ovima što sam ih našao u oglasima, pa bi ponovno molio savjete.
 
 http://www.autoosijek.com/rover-414-20922/
 151 000 km, 1.4 16V 105KS, 1x airbag, servo, klima uređaj, maglenke, električni podizači prednjih stakala, centralno zaključavanje, 26 800 kn. - vlasnik je autokuća što mi nije previše drago osim ako daju kakvu bolju garanciju.
 
 http://www.4kotaca.net/index.php?a=2&b=116441
 svašta samo ne klima, e!
 
 http://www.4kotaca.net/index.php?a=2&b=119862
 ovo bi moglo biti dobro ako nije skupo i razdrkano
 
 http://www.4kotaca.net/index.php?a=2&b=122193
 motor i oprema su kul ali ima previše km...
 
 http://www.4kotaca.net/index.php?a=2&b=122186
 jedan od boljih ovako gledajući prema oglasima
 
 http://www.oglasnik.hr/oglasi/amn/osobna_vozila/ponuda/rover/oglas-7498892.html
 ovaj si je baš puno toga napisao...
 
 http://www.oglasnik.hr/oglasi/amn/osobna_vozila/ponuda/rover/oglas-7530653.html
 e da si je stavio cijenu i broj mobitela, ima plin, klimu i kožna sjedala i 1.6 motor - aleluja
 
 http://www.oglasnik.hr/oglasi/amn/osobna_vozila/ponuda/rover/oglas-7564072.html
 lakše razbijen i hitno što znaći niska cijena. isplatili se to sređivat? kako je "lako" naći dijelove za Rovere...
 
 http://www.oglasnik.hr/oglasi/amn/osobna_vozila/ponuda/rover/oglas-7523148.html
 2.0 motor, jeli to diesel ili ima benzinac 2.0?
 
 http://www.oglasnik.hr/oglasi/amn/osobna_vozila/ponuda/rover/oglas-7487762.html
 
 http://www.oglasnik.hr/oglasi/amn/osobna_vozila/ponuda/rover/oglas-7523457.html
 
 http://www.oglasnik.hr/oglasi/amn/osobna_vozila/ponuda/rover/oglas-7515286.html
 
 http://www.oglasnik.hr/oglasi/amn/osobna_vozila/ponuda/rover/oglas-7527954.html
 
 
 Dakle...?
- 
				Nesto sitno sam pregledao, sori al nema vremena sad, grem spat, ZZZzzzz  8)
 
 Sta se tice motora 2.0, cini MI se da su 400-tice dosta rijetke sa 2.0 dizelskim motorom.
 
 A taj 2.0 bi trebao biti turbo od 200ks!
 
 Iako postoje i 414 i 416 i 418 i 420 i 420ti(200ks) i 420 diezel, po MENI sve OSIM 414 i 416 je vec lutrija naci na ovim prostorima!
 
 Neka me netko (vec vidim da ce to biti Chess  ;D) ispravi!
 
- 
				Neka me netko (vec vidim da ce to biti Chess  ;D) ispravi!
 
 pao sam sa stolca kad sam ovo pročito!!! ;D ;D ;D
 1.oglas -preeeskupo
 2.cijena???
 3.napiso je da ima 115konja!?!
 4.znam ga...održavan je, dosta se vozi...taman cijena za te kilometre!
 5.hmm, neloše i prvi vlasnik!  ;)
 6.7.8....pošalji sms sa šifrom oglasa pa češ dobiti broj telefona!
 Aj gledaj na auti.hr (definitivno najbolji autooglasnik) i na autoglobal.hr
 Ako nečeš preko 4t⏠pod brojem 5. neizgleda loše! :)
 
- 
				nečeš vjerovati ali na auti.hr nisam našao niti jednog koji bi mogao odgovarat
 
 http://www.4kotaca.net/index.php?a=2&b=122186
 da pod brojem 5 mi je baš najviše zapeo, 108 tkm, 1.4 16V, boja unutrašnjosti koja mi se svidja,kraj 97",crno-sivo metallic mu dobro stoji a izgleda očuvan,Klima,Alarm, Zračni jastuci, Električni podizači stakala, Centralno zaključavanje, Auto-radio, Servo, Prvi vlasnik, 3 700EUR
 
 Ako nije namještena kilometraža, ako je sve stvarno ovako kako izgleda u oglasu, ovo bi mogo postat moj prvi Rover, idem uskoro u Zagreb pogledat ga
- 
				ako je sve istinito vezano za tog petog onda nemas sta dalje trazit
			
- 
				Il sam lud ili ja ne vidim nikakve airbagove na tom autu?!??
 
 Tj. rekao bih da 100% nema onoga za suvozaca, a i volan mi izgleda nekako mrsav a da u njega stane airbag!!!
- 
				Gigi - u pravu si!
 
 krivo sam napisao, ima samo jedan zračni jastuk - u volanu
- 
				kao moj,jedan je dosta  ;D ;D ;D
 hm mozda je sad vrijeme da pitam...
 KOJA JE JEBENA RAZLIKA IZMEDU 414i I 414Si ??? ??? ???
- 
				kao moj,jedan je dosta  ;D ;D ;D
 hm mozda je sad vrijeme da pitam...
 KOJA JE JEBENA RAZLIKA IZMEDU 414i I 414Si ??? ??? ???
 
 
 ja mislim da je razlika u kolicini opreme,tj. da je slovo S neki odredeni paket opreme...8)
 valjda :o
- 
				Evo da i ja kažem kako sam kupio Rovera. Vozio sam Mitshubishi Lancer 91.g. Onda su nakon 220 000 tisuća km počeli problemi, ali ne nešto posebno. Dao sam ga u, nekad ovlašteni, servis Ĺ ema trade u Kuršancu kraj Varaždina. Upropastili mi auto. Zato ni u kojem slučaju tamo sa bilo kojim autom. Čuo sam od dosta ljudi da su im sjebali aute. No došao sam vidjeti u jeda salon polovnih automobila i između 20-tak automobila automatski krenuo ka Roveru 414i. Ljubav na prvi pogled. Mitshubishi je otišao pod račun za Rovera. Bio mi je super auto i sada je sa ovim što je otišao pod račun dio Rovera. Zadovoljan sam svojim Roverom.
			
- 
				...Dao sam ga u, nekad ovlašteni, servis Ĺ ema trade u Kuršancu kraj Varaždina. Upropastili mi auto...
 
 
 Vjerojatno zbog kvalitete usluge su sad bivši  ;)
 
 Sad mi bezveze palo na pamet, onako, tup na tu moju tikvu na ramenima, gledam sve aute otprilike godine izrade '95-'00,
 (ovo što slijedi je vjerojatno subjektivan dojam 8) )
 ali ne mogu naći nijedan koji bi po dizajnu (izvana i unutra), motorima, čak možda i opremi mogao biti usporediv s Roverom.
 Gnoj, Bora, Astra, Escort, razni japaneri, sve mi izgleda nekak...(vjerojatno ću pretjerat) trabantasto u usporedbi s Roverom :D
 Odmah da se "ogradim", vozio sam svašta, od peglice do A8-ice, no od ovoga što si mogu priuštiti Rover
 (to mogu zahvaliti stricu na posudbi srebrnog Rovera :D )
 je definitivno choice No.1 (OK, eventualno neka Hondica Civic Coupe  :) ).
- 
				A sta da ti kazem NOVI Ficus (dobro ajde, Focus) 1.4 DOHC 16v pa SAMO 80ks, Gnoj IV 75ks, Rover ili Alfa preko 100ks!!!!!
 
 Svi ostali komentari su suvisni!
- 
				kao moj,jedan je dosta  ;D ;D ;D
 hm mozda je sad vrijeme da pitam...
 KOJA JE JEBENA RAZLIKA IZMEDU 414i I 414Si ??? ??? ???
 
 
 PIZDA MU STRININA! Napisem CIJELU poruku pa mi kaze "ajd, bolan, de ajd ponovo utipkaj juzernejm i pasuord da te malo zajbavam", grrrr  >:(
 
 Enivej, to su paketi opreme.
 
 Imas i, Si, SLi, GSi, plus mozda jos koji, vise manje tim redosljedom od jeftinijem prema skupljemu!
- 
				tako bi donekle trebalo biti...
 Naime moj Sli kad je kupovan u salonu bio je najjači paket opreme + dodatna po želji!
 Ali nedavno sam naišao na isti model/godište Si i nema ni servo( ???), abs, el. podizaće, airbag, al ima klimu i retrovizore u boji!?! Imam više primjera, al neda mi se o tome.
- 
				koliko sam ja gledao po oglasima ima tih što završavaju na "i" a imaju skoro svu opremu, i tako sve nešto izmješano, zato sam prije i postavio pitanje o serijskoj i dodatnoj opremi
			
- 
				...pa onda nekima pise samo "okrugli" broj npr. 200/400/600, dok drugima pise i motor i oprema npr. 416Si, 220GSi, 620ti, 825GSdi...
			
- 
				ali što god od tih slova uz model pisalo, oprema je najčešće nelogična ako uzimamo u obzir da je ovo redoslijed od siromašnih prema bogatima: i, Si, SLi, GSi
 
 možda tu postoji neki robin hud:)
- 
				GSi, nije tim redoslijedom, on je bio nešto kao gti rover verzija, a bilo ih je isto sa raznom opremom.
 A sl i sli se koristio, ako se nevaram, do 98!?!
- 
				a koja je opcenito spika s roverima?
 mislim, kad velim ekipi da sam kupio rover svi me odmah gledaju ko da sam s kruske pao...
 neki tip mi veli: eeeeeeee,da imal sam ja frenda kaj je kupil rovera pa je otisla pumpa, cekal ju je 20 dana i platil 1700 E...
 ono, svi nesto briju...
 a ja jucer otiso kod mehanicara, pregledo ga i veli sve je ok, to ti je ok autic, dijelovi nisu skupi i relativno su dostupni...
 svjestan sam da to sve ovisi o modelu, godini i opcem stanju vozila al zasto svi imaju takav stav ko da kupujes crknutog oposuma....
- 
				za one stare serije mislim da se nije moglo nabavit konkurencijske dijelove pa si morao sve uzet oriđiđi,za ovu moju isto nema konkurencijskih dijelova ali pola toga pase sa honde civic a za nju ima konkurencijskih dijelova  ;D ;D ;D ;D
 ps ja sam se uvjerio i time podjebavam par kolega i frendova ali odrzavanje rovera je jeftinije od masu drugih uvrijezenih autica
 he he posebno jedem zivce jednom sa cliom  ;D ;D
- 
				clio je pravo govno što se servisa tiće. Znam čovca koji je u 4 godine s njime prešao 12 000 km!!!! A oni mu u servisu tu mjenjaju neke dijelove koje uopće ne treba, pa čovjek ga još nije ni razradio, + mu naplate dva puta više nego npr. moj stari s toyotom avensisom što je viša klasa (a njemu još naprave i dva puta više toga)
			
- 
				U bivšoj firmi smo imali 2 Clia, nakon godine dana korištenja i 70.000km na jednom je mijenjan kompletan prednji ovjes...  ;D
			
- 
				Ej ljudi, znate li što tješi? Varaždin je pun Rovera. Isto bih rekao i za Međimurje. Ima ih zaista više nego ikad. Super. Još kad bi se ti ljudi pojavili ovdje bilo bi nas more.....
			
- 
				
 Sad mi bezveze palo na pamet, onako, tup na tu moju tikvu na ramenima, gledam sve aute otprilike godine izrade '95-'00,
 (ovo što slijedi je vjerojatno subjektivan dojam 8) )
 ali ne mogu naći nijedan koji bi po dizajnu (izvana i unutra), motorima, čak možda i opremi mogao biti usporediv s Roverom.
 Gnoj, Bora, Astra, Escort, razni japaneri, sve mi izgleda nekak...(vjerojatno ću pretjerat) trabantasto u usporedbi s Roverom :D
 
 istina(opet vjerojatno subjektivna izjava),ali kad sam ga ja kupio frendovi su me pitali koja je to godina al u stilu 2000 i koja ;D
- 
				Prođe me jeza kad se sjetim da sam htio kupiti Fiat Bravo... ;D
 
 Edit:
 Mislim da još negdje imam stare brojeve autokluba iz '97-'98, baš ću potražiti kak se kretala cijena novog Rovera.
 
 No, u to vrijeme Rover je bio "malo" (mislim na seriju 2xx) luksuzno vozilo, nešto kao recimo Lancia Y u klasi gradskih.
- 
				pogledaj samo na yubitou,netko je stavio reklamu za rover seriju 400,najavljuju ga ko da je najbolji u konkurenciji(a vjerojatno je tad i bio)
 edit: evo link: http://youtube.com/watch?v=wC_IgXgVUrg (http://youtube.com/watch?v=wC_IgXgVUrg)
- 
				Ova mi je još bolja...  :D
 
 
 Pazi Nessija in the background ;D ;D
- 
				Prođe me jeza kad se sjetim da sam htio kupiti Fiat Bravo... ;D
 
 
 
 ...heh, i ja sam ozbiljno razmisljao o Bravu...nekak mi je drago da sam ipak kupio ovaj rovercic, u pravu si, djeluju estetski puno uvjerljivije od konkurenata u to doba...
 a i to sto i nisu bas tako intenzivno rasprostranjeni im daje u prilog da su bolje zamijeceni...ono, golfova, fiatova i escorta imas na svakom cosku...to su uobicajenije marke...ali ne nuzno i bolje
- 
				Eto 'ljega, baš mi drago da si doživio "prosvjetljenje"...  ;) :D
			
- 
				pila je i danas...
 prednji kraj je prelijep...
- 
				eto, danas narucio motorno ulje shell polusintetsko, filter ulja, filter zraka, kocionu tekucinu, kocione plocice, set osiguraca i sve me doslo nesto malo preko 600,00 kn. mislim, ono, pa toliko me skoro doslo samo ulje s filterom za bivsi auto...tak da ono, jupiiiiii - ja zadovoljan....malo cu ustedit pa cu ga sredit...s vremenom...
 
- 
				Ej ljudi, znate li što tješi? Varaždin je pun Rovera. Isto bih rekao i za Međimurje. Ima ih zaista više nego ikad. Super. Još kad bi se ti ljudi pojavili ovdje bilo bi nas more.....
 
 
 Pa mozes im stavljati one "vizitke" ispod brisaca  ;)
- 
				pila je i danas...
 prednji kraj je prelijep...
 
 
 Bome je i zadnji. Pogledaj prvu liniju megane-a, zadnja svjetla skoro pa skinuta s rovera.
 
 (http://www.europe-machinery.it/auto-usato/g42445_20061218101231_2/renault-megane-air.jpg)
 
 A danas sam gledao malo duže megane-a II sprijeda, što sam ga duže gledao to mi je sve više ličio na "našiljenog" Rovera 25 sa svjetlima 214-ice.  :D
 
 Edit:
 evo pa usporedite sami:
 
 (http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag213/topsecret_megane_1.jpg)
 
 (http://www.kaliteliresimler.com/data/media/472/Renault-MeganeIICC-09-1024.jpg)
 
 Malo ga "zašiljili", ubacili ovaj "mostić" na prednju masku i to je to.
- 
				Once again...
 
 
- 
				ako ćemo o sličnostima Rovera s drugim autima...
 - Jaguar i R 75 imaju sličnu guzicu
 - Ford Mondeo i R 400 imaju slične farove, prednju masku i oblik, a i straga sliče, iako Rover izgleda dosta luksuznije
 - Renault Megane i Rover 25 sam već prije primjetio sličnost, jer nekad bi se okrenuo za autom misleći da je rover, kad ono...
 - Honde i Roveri istih godišta izgledaju dosta slično
- 
				honde i roveri su na istoj platformi time mislim na rovere 2xx 4xx i 6xx
			
- 
				Htio bi dodati da nakon sto je BMW umjesao prste u igru , izmjene prednjih maski i farova -25-45-75 imaju dosta slicnosti s prednjom maskom BMW-a .
 Inace pod mojom haubom je hrpa dijelova od bmw-a, sto sam vidio po njegovim znakovima ,natpisima..
 
 (http://www.hrvatskioglasi.com/images/BMW%20318%20Disel%201.JPG)
 
 (http://www.leblogauto.com/images/rover_75_v8.jpg)
 
 (http://foto.autozone.be/fotosauto/ROV/web450x300/Rover-45_4233907.jpg)
- 
				koji je ovo ROver na srednjoj slici?
			
- 
				75 
- 
				Super izgleda ta 75-ica, jedino ovi okomiti zmigavci kvare dojam (IMHO).
			
- 
				ak uzmes desni zmigavac, okrenes ga vodoravno i stavis na lijevu stranu, dobio si zmigavac sa 25ice.  ;)
 
 toliko starih dijelova ukomponiraju u novi auto da je to strasno.
 roveri 25 iz 2000 godine imaju iste kvake ko honde iz '88. time ne velicam hondu
 
 
- 
				E jebo te ti isto, mislim ono, kvaka ko kvaka, imas 7 verzija i to je to, mislim, sta bi trebalo svaki auto da ima samo svoju posebnu kvaku, iha, pa tek onda bi im (i) cijena bila paprena!  ::)
 
 I ovako su cijene autodijelova kakve jesu, jos nam samo to treba...  ;D
- 
				velim samo koliko su englezi prokleto lijen narod. sami su si krivi kaj im je auto industrija u banani.
 a to kaj su im dijelovi skupi - i za to sam im milu mamicu nekoliko puta!
- 
				sami su si krivi kaj im je auto industrija u banani.
 
 
 ...dva brata proizvode iste aute, samo druga sminka i drugi znak na haubi, jedan drugome konkurencija, nisu nista drugo ni zasluzili nego da propadnu
- 
				Moj auto proizvela je Rover Group u Ĺ vedskoj, pa se donekle tješim da lijeni englezi nisu direktno prčkali po njemu.
			
- 
				ja bih ti osobno preporucio seriju 400 jer je omjer ulozenog i dobivenog predobar...bar mislim tako jer gledam po svom i ja sam zadovoljan,sad ovisi od osobe do osobe....npr. evo ti oglas iz plavog oglasnika:Rover 400, 1.6, 11/97.g., reg. 4/08.g., klima, koža, alu felge, abs, servo, garažiran, 22000kn ->mislim da ti 1.6 ima 82kw tj. moj ima toliko al je ovo noviji model (jedina razlika koju sam primjetio izmedu starog i novog modela su malo drugacija zadnja svjetla,sve ostalo isto) pa mislim da su snage motora ostale iste,ne trosi ti serijski preko 10 litara,bar ne bi smio...
 ne da mi se sad uploadat slike pa pogledaj...google
 
 Hej baš ovog sam ja uzeo. Za 20000 kn. Ĺ ta je je, ima svu moguću i nemoguću opremu - nije navedeno sva stakla na struju, centralno, daljinski - stvarno sve jedino offfffucano  >:( al je već bolje. Prešao 160000 motor kao suza  :D redovno servisiran, i za te novce plus kada dodam kompletno lakiranje cijelog auta i otklanjanje nedostataka biti će to oko 4000 ⏠a za te novce neka mi netko pokaže auto te klase sa tom opremom i generalno uređen.
- 
				obavezno promijeni klinasti remen ako nije promijenjen,meni je na proslom roveru preskocio i sve sjebo (tj. ne meni,tjedan dana prije sam ga prodao i covjek mi se zalio pa sam mu platio popravak tak da racunam ko da se meni dogodilo :-\ )
 
 lakiranje je dobra stvar jer ti usput sredi limariju i ta vanjska ostecenja,ja nikak da skupim pare za to  ;D
- 
				Remen mijenjan na 123000 km. Mislim da bi za sada trebao biti OK.
 
- 
				ako ćeš uštediti na lakiranju auta, pođi u Mostar (BiH), cijene su im od 2 500 do 3 500 kn komplet vanjsko lakiranje metalik boje s izravnavanjem svih neravnina i postavljanjem zaštite za limariju. Kvalitetno odrade posao, ja ti imam kontakt broj negdje zapisan, ali moram to pronać...
 
 Dobro pregledaj auto ako je ofucano. Ako netko neodržava auto što se tiće siceva, unutrašnjosti i karoserije, ne bi bilo čudo da se tako odnosio prema onome ispod haube. Ja sam gledao jednog Rovera isto ofucanog. odmah sam znao da ga neću kupiti, ali sam htio pogledati da vidim kakvo je to. Volan istrošen, sicevi također, cijela unutrašnjost nekako otrcana, a lik mi nabraja kako ga je lijepo održavao, sve mu mjenjao ovo ono, hvali se kako je dobar motor, ja bacim glavu ispod haube, vidim iza alternatora masno od ulja, zatim kroz 15-ak minuta otkrio sam jedno 20 nedostataka sitnica manje više ali kada se zbroji auto ne vrijedi ni trećinu cijene.
- 
				Upravo sam to htio reči. Mjenjaj remen obavezno, pusti ti što piše, kartice se mogu vrlo lako kupiti i ispuniti te staviti pod haubu. Pa malo vidi i ostale stvari. Kad to sve središ, napraviš servis onda si siguran.
			
- 
				Jesam Drot al ću vjerovat naljepnicama. Naime ima i naljepnica - "Autoremont", ali i u dokumentaciji - vjerojatno to nije ni znao našao sam oriđiđi račune od servisa od kad je kupljen. Ulje nikad nije sam promijenio sam a unutra je full sintetika. Po kartici mijenjanja napravljenoj je od zamijene oko 7500 km i ulja nit da fali a niti je garavo ko Indira. Mislim da je bar što se toga tiče OK.
 Za lakiranje Mostar mi je predaleko i i morao bi preko naše susjedne "RS" a pošto sam to što jesam od 1991 ne bi htio nezgodne susrete jer je iz našeg kraja puno "komšija" u tom dijelu. lakiranje ću riješiti ovdje oliti sam ću napraviti pripremu a majstor samo špric kit i farbanje tako da računam oko 3500 do 4000 kn. A imamo dobrom majstora u blizini - u Grubišnom Polju - reklama za njega - majstor Pintera. Kada mu voze iz njemačke BMW-e i slične pile na farbanje mora biti dobar a i vidio sam njegove radove - stvarno pic pic  :-*. Vidi se njemačka škola. Ostale sitnice rješavam sam - napisati ću u DYS kako sam popravio centralno za 5 kn.
 
 
- 
				Btw vidjeh na moru MG 75 ZT 190...kukala mu majka, ima vlasnik sreće što ga nisam vidio kraj auta jer bi vjerojatno osjetio koliko je bolan pajser po glavi i rastanak od navedenog  ;D - just kidding  :)
 
 
 Ovog MG-a vidjeh na moru
 
 http://www.auti.hr/automobili/showAdvert,102738,12,1.html (http://www.auti.hr/automobili/showAdvert,102738,12,1.html)
 
 bjutifulj.......
- 
				PREDIVAN JE ! 
 samo mi je malo mutav proizvođac kad u 2003. ugradi casset-player u takav auto.., a i kokpit mu ne lici baš na nešto. .  >:(
- 
				Koliko vas s foruma vozi kla-kla Rovere? (mislim dizle), nešto me interesira, ako može općenito nešto o tim motorima u serijama 600, 45 i 400
			
- 
				i 75?!
 
 BTW. gledao sam neke Rovere koji su u oglasima bili tako kul, a u stvaronsti su razdrpani, nisam si uspio nać ništa kako sam si mislio. vidio sam jednu savršenu 400-icu, metalik zelena, s kožnim crnim sicevima, u Osijeku, izgleda predobro očuvan i stvarno je super, 10 puta bolji nego isti modeli Rovera u stanju kakvih sam se nagledao, ali nije na prodaju. No možda budem u mogučnosti u nekom ne previše dugom roku skupiti lovu za bolje, pa bi si mogao priuštiti nešto tipa gore navedenih u skupljim varijantama i sl.
- 
				Koliko vas s foruma vozi kla-kla Rovere? (mislim dizle), nešto me interesira, ako može općenito nešto o tim motorima u serijama 600, 45 i 400
 
 
 Sta se tice 6-ice, u njoj ti je L-series 2.0 turbo diesel od jadnih 105ks tako da i nije bas nesto, a cuj, vjerojatno ne trosi nis, a vrlo pak vjerojatno se tako i ponasa na cesti.
 
 Zanimljivost: dizlo je origigi Roverov motor, tako da su ga i Honde koristile...tek toliko da ne ispadne da je Roverova bila samo znacka a Hondino sve ostalo  ;)
- 
				ali tu mi logika govori da će biti izdržljiv pa nije svako zlo za zlo, a kad smo već tu bili znao koliki mu je okretni moment?
			
- 
				Pa da ponovimo gradivo i ovdje
 @Gortosing
 Moj Rover još čeka pravoga kupca.Kaj se ne javiš ili te taj model uopće ne interesira
 A možda te brine udaljenost?
 Moj autić stvarno nije ofucan i unutra ti je ko novi
- 
				pa taj model cijelo vrijeme tražim, gledao sam one koji su mi bili usput. Vidio sam i tvoga u oglasima (i ovdje), pa ga imam na umu. Nešto se ja premišljam još oko toga, što će mi ovisiti o buđetu, a neke stvari me i općenito zanimaju.
 
 btw kada si već dodaknuo temu, jeli ti voziš još auto tj. jesi ga registirao?
- 
				Ne vozim ga više jer je istekla rega,a s obzirom da sam kupio drugi auto ovoga nisam registrirao
 Ja ga eventualno mogu regati ali onaj koji ga kupi mora odmah platiti porez da ga prenese na sebe jer ću ja inače imati problema s registracijom ovog drugog-tu mislim na svoj bonus od 50%
- 
				Ak ti ne paše dubekov baci oko na ovo
 
 http://www.oglasnik.hr/oglasi/amn/osobna_vozila/ponuda/rover/oglas-7658737.html
 
 Prekrasan je, još ak je fakat tak kak je tip napisao...
- 
				Da, al mu Thule drži cijenu! ;D ;)
			
- 
				samo se ti zafrkavaj, od sve opreme osim klime, thule je najskuplji ako je i kutija tu.
 ovaj je siecher obišao cijelu austriju i najeo se soli po podvozju, a očito je auto od nekog midle-age tipa koji ga je pazio. valjalo bi ovo pogledat
- 
				Ne kuzim koja je razlika izmedju Rovera 400 i Rovera 414/416 i dalje?
			
- 
				Razlika je u motoru. 414 je 1.4, 416 opet 1.6
			
- 
				a Rover 400 nema motor ;)
			
- 
				Pa da :D Kuzim sta je 414/416/418/420, al ne kuzim sta je onda 400. Neka starija serija ili sto?
 
 Gortosing, jesi kupio sto? I jesi pogledao koji auto od ovih 5 koje sam ja nasao? Imas ih na podforumu prodaja.
- 
				414  416  418,tj.serija 4 zadnja dva broja oznaka kubika imali su roveri od 95 do polovice 98,dalje je serija 400,tak da neznaš koja je pila pod hubom...tak isti i za dvojke i šestice  
			
- 
				opet o tim oznakama!!! >:(
 
 ispravak: oznaku "kubika" su imali od `90. do `97.
- 
				Pa da :D Kuzim sta je 414/416/418/420, al ne kuzim sta je onda 400. Neka starija serija ili sto?
 
 Gortosing, jesi kupio sto? I jesi pogledao koji auto od ovih 5 koje sam ja nasao? Imas ih na podforumu prodaja.
 
 
 nisam, meni su Roveri 75 zapeli za oko, i sad ih pratim nekoliko, a palo mi je napamet i uvesti ga iz njemačke, jer  tamo ima jedan lijepi dizlo s švabskim motorom, koji je ful očuvan i jeftin, i od auto-kuće (pa ima garanciju valjda)
- 
				http://www.autoglobal.hr/index.php?cent=detaljno&id=50793
 
 vidi ovog lijepotana. nekako mi ima malo opreme, upitnik kilometara, ali je prelijep i unutrašnost je točno po mom guštu
 
 samo jedan airbag i mogu progutat, ali nema kožu (ili mi se samo čini da je ovo roba), ABS, ESP i alu je ok, ali opet ima li to čudo alarm, kodirani ključ, maglenke vidim da ima, ali nisam siguran jeli ono gore štop svijetlo (treće) ili šta već..., Čini mi se da ima neke tipke na volanu, ali nisam siecher..., ali eto ga na dobro izgleda, servo ima - tako piše (nije mi ni palo na pamet da nema), sad da li je to podesivo po visini/dubini nemam pojma, player izgleda da je originalni tu, što mi je drago jer znam da ga nije vozio netko lud ko ja, piše da ima centralno, ali daljinsko ne znam, pa nije valjda da ću u ovo ugraditi ono kinesko smeće od venoma (frigatea ili što je već in...), električni paket, tj. retrovizori, pomićni/grijani, podizaći prozora to ništa ne piše, a nadam se da ima, tu je ručna klima - malo razočaran...ima i naslon za ruku, što je cool. no isto tako se nadam da ima servisnu knjižicu, da ga nije prešlo više od jednog vlasnika, da nije bio karambol, i da je u redu sve s autom...
 
 Fora je što tu ima nekih koji se prodavaju već jako dugo, pa se lijepo nadam da cijena ide bar 3 000 EUR dole
 
 BTW kad već pričamo....
 
 Jeli se kod njega zadnja klupa može preklapat?
 ima li tko s foruma trenutno R 75?
 Još malo pa ću imat financijskih sredstava za to priskrbit pa da se ne zaletim dok još imam živu lovu a ne mrtvi kapital...
- 
				Gorto; kako 3000E dolje?! ti misliš dobru 75-icu za 7000E nac?
 i vidim da na dizela ciljaš, šta misliš koliko troši taj 2.0 dizel ? a i jel ima netko tu iskusta sa takvim dizelom'?,
 znaš da je cijena dizela i benzina ista a benzinjak kudikamo bolji, tiši, jaci.
 Ja kad bi uzimao R 75 gledao bih 1.8T benz ili nešto jace ipak je to ogromna limuzina koja treba dobru mašinu.
- 
				da upravo tako. prvo više nije 2007 nego 2008 godina, što znaći da mu cijena već pada 500 - 1000 EUR. Druga stvar manje više svi auti u oglasima imaju paprene cijene, ali to uvijek ide dole, a pogotovo u slučaju Rovera koji gubi na vrijednosti. Svako auto koliko god bilo očuvano i mlado, ima nekih mana, makar i najmanje sitnice, radi kojih  se može spustit cijena. Uostalom kad čovjeku pokažem plik od 50 000 kn gotovine, sumnjam da bi itko normalan odbio.
 
 O tim benzincima nemam pojma ništa, i razlozi zašto bi dizela u slučaju R 75, su to što je to motor iz BMW 320, kojeg sam već vozio i sasvim je solidan, imam namjeru servisirati ga u ovlaštenom servisu BMW-a, jer roverov ne postoji (u Dubrovniku). Ne troši puno u BMW-u, a koliko vidim u 75-ici je još i prigušen. U ostalom u takvom autu  treba isto malo okretnog momenta više, tj. dizelskih boljika. Benzina bi svakako trošio 2-3 litre više nego dizela.
 
 Inaće oko izbora dizel - benzin, danas je upravo najveća dvojba, jer ne može se više znat ni što će skora budućnost donjet (omjer cijena goriva, tržišnih vrijednosti...)
- 
				ak tražiš 75,bolje benzin v6 20 ili 2.5,1.8 je pre slab za taj auto,a troši isto,auti uvijek imaju manje kilometara nego dizli,pogotovo oni koju su uvezeni unatrag par godina,ak ih je auto kuča dobila jeftino,to ti je puno kilometri ili bubnut...nije loš tal disel od bmw,ali v6 je v6,ima na netu jedan bordo crveni,vec se dugo prodaje 99 godina,auto je bil na firmu,išao bi sigurno za 7 - 7,5 somova,pogotovo ak kupuješ za keš,onda se požeš pogađat,dođeš i veliš očeš tolko keša ili ne,i da vidiš kak se spušta za soma. 
			
- 
				to sve stoji, ali V6 motori naplate svoje kad dođe vrijeme za servis.
			
- 
				Slažem se sa suletom, za razliku para još lupiš plinaru u bunker i voziš se ko gospodin. Nažalost cijena dizla je došla previsoko a koliko vidim tu od nas nitko ne vozi svog Rovera preko 20k godišnje tak da sumnjam u opravdanost kupnje dizela.
			
- 
				dizela se ipak manje troši nego benzina, radi se o tome da je to pouzdan motor, i da ima veću tržišnu vrijednost nego ovi ostali. Ako benzina 1.8 motor po tvorničkim mjerenjima troši po gradu 10,7; na otvorenoj cesti 6; i prosječno 7,8 litara, stvarna potrošnja mu je i nakon 100 000 km, za 1 litru do dvije veća, a plina troši još litru do dvije više od toga. Ima rezervar goriva od 66 litara, i ja bi praktički s time mogao iz Dubrovnika doći do Zagreba a onda drito na punjenje. Uzmimo u obzir da je rezervar plina još manji. Jes da me ta vožnja košta 250 kn + cestarina, ali ostajem na samo 120 KS, imam 160 Nm, a motor radi skoro kao dizel na manjim okretajima. Najgore je što bi po gradu trošio 15 litara plina, ili ti ga 13 litara benzine...
 
 S druge strane 2.0 CDT radi na 4 000 okretaja, ima 260 Nm, 116 KS ima isto ubrzanje i konačnu brzinu, a još su na njemu tvornički šire gume. Najveća mana i jednog i drugog motora što imaju po 88kW a drugi 85 kW i prelaze granicu za plačanje skuplje registracije koja je od 84 kW nadalje dosta skuplja. Ovaj 2.0 CDT troši po gradu 7.7; na otvorenom 4.7; a prosječno 5.8. Isti su rezervari (od 66 litara). To su tvornička mjerenja i uzmimo da je stvarna potrošna (uračunajući i starost te kilometre) do 2 litre veća. Znaći do Zagreba od Dubrovnika  potrošim 45 litara dizela što je 360 kn + cestarina, ali mi ostaje 20 litara goriva s kojim mogu napravit još 250 km, tj. npr. vozit bez punjenja do Osijeka.
 
 Ĺ to se tiće 2.0 V6 motora on po gradu troši tvornički 14  litara, na otvorenom 7, a prosječno 9.7! O stvarnoj potrošnji neću ni govorit. Cijena servisa je brutalna, a ostalo ne treba ni navodit. E a znate koje prednosti mi daje taj motor? sa svojih 150 KS postiže 1 sekundu bolje ubrzanje i 10 km/h veću konačnu brzinu, s okretnim momentom 185 Nm. Gledano po svemu tome taj se motor definitivno ne isplati.
 
 
 2.5 V6 motor ima nešto malo veću potrošnju (ne puno), ali isto je servis papren, ali nakon svega barem ima ubrzanje do 100 za 8.2 sekunde, što je velika razlika u odnosu i na ovog 2.0, 1.8 i dizela... Daje 177 KS, a okretni motor s obzirom da je benzinac je stvarno za pohvalit, radi se o 240 Nm. Konačna brzina mu je 220 km/h, znaći za 10km/h veća od 2.0 V6 benzinca.
 
 Na kraju po meni je ovo prava lista od najboljeg izbora kupnje do najgoreg:
 
 2.0 CDT (dizel)
 1.8 (benzin)
 2.5 V6 (benzin)
 2.0 V6(benzin)
 
- 
				samo još nigdje nisam našao podatke o tome koliko je težak R 75...
 
 BTW ovo su sve podatci koje sam našao na internetu, a bilo bi dobro da ima netko tu R 75 i da reće iz vlastitog iskustva kako stvari stoje iz prve ruke.
 
 EDIT:
 
 još sam zaboravio nadodat, da mi je kod benzinaca što se snage tiće to to, ako ću povečat snagu za par konja, ne isplati se, previše košta... Kod dizela je drugčiji slučaj, mogu za manje love na više načina snagu povečat, i to jednostavno bez ikakvih prerada/ugradnji, promjenim mu software za KS više po želji (s time da nije preporučljivo više od 20% postojeće snage). Tako da bi s ovim 2.0 CDT imao cca 150 KS. Taj isti motor u BMW-u radi drugog softwarea daje više konja (upravo 150 KS, i to s okretnim momentom 330 Nm)
- 
				Dizel ima prednosti ipak u jeftinijoj voznji tj. manjoj potrosnji i lakom dizanju snage chipom. Mana je veca cijena u startu.
 
 E sad, za 300-500 eura se moze dici snaga do nekih 150ks i to je to. Dalo bi se izvuci jos koji ks ako je serijski premali intercooler ili losi portovi na glavi.
 
 Kod bezninca za 500-600 eura dalo bi se staviti manju turbinicu (T25, T28) na 0.4-0.6 bara boosta i intercooler. To bi trebalo dati 180-190ks bez promjene elektronike. Kad bi se na to stavila jos i druga mapa snaga bi otisla dosta preko 200ks.
 
 Ovisi sta zelis. Ako ti je 150 chipanih KS-a dosta onda je dizel okej. Ako zelis nesto vise onda je tu benzinac bolji za upgrade. Doduse, i na dizel mozes uz chip kupiti i water injection za 400 eura i imati 20-tak ks vise. No to isto mozes i na benzica kojem je baza u startu bolja a zbraja se ajd recimo jednako kao i kod dizela.
- 
				pa to si ja i mislim, chipat sa 120 na 150 KS, samo će mene to izać cca 100 EUR. 150 mi je sasvim dovoljno
			
- 
				ja imam 2.0v6 koji je imao 150ks, sada ima blizu 200ks,Motor mi je radio drug koji radi u bmw servisu i prema njegovim recima sada ide bolje od 2.5 v6(stock) Auto je trosio kada je bio stock: 16l grad,11l put,sada trosi 15l i 12l put (naravno rec je o plinu)
 moze i manje ako se vozi oko 120-130 mislim da ce da trosi oko 10l :)
- 
				ima li neko iskustva sa Roverom 25 2.0 Dizel... ja sam mislio svog R200is prodavati a kupiti gore navedenog, medjutim cijena mi je nekako preniska za dizela sa full opremom (nekih 4500 eura 2000/2001 godina). eh da, koja je potrosnja ovog motora 2.0 D?
			
- 
				nije to jeftino nego skupo
			
- 
				Pa i nije mi skupo. Gnojov sin Polo s rezervnim kljucen u dodatnoj opremi je puno skuplji.
			
- 
				nije to jeftino nego skupo
 
 
 Poštedit cu Vas svojih komentara na ovaj komentar (da još Gorto još ne pomisli da ga nevolim) ali...  >:(
- 
				ima li neko iskustva sa Roverom 25 2.0 Dizel... ja sam mislio svog R200is prodavati a kupiti gore navedenog, medjutim cijena mi je nekako preniska za dizela sa full opremom (nekih 4500 eura 2000/2001 godina). eh da, koja je potrosnja ovog motora 2.0 D?
 
 U 25-ici je bio načelno isti motor kau i u 200-tki.taj motor su zajedno razvili rover i honda sredinom devedesetih (do tada rover ugrađivao peugeot 1.9 diesel motore).pretpostavljam da motor nije loš budući da se ugrađivao i u honde (mada relativno kratko).
 proizvodila su se 2 modela 2.0 td motora. tvornički podaci za potrošnju su ti model 74 kW(7.2/4.1/5.2) i 83 kW(7.7/4.2/5.5)
 Ja sam rastavio takav auto u dijelove i preko godine dana me nitko nije nazvao za motor.sad ili takvih auta uopće nema ili nisu tako niti loši.
 Interesantno je da puno dijelova paše sa benzinaca (pr. servo pumpa, vodena pumpa, nosači motora...)čak je i getriba kao kod 2.0 benzinca(normalno prijenosi drugačiji)
- 
				nije skupo. 
 frend je za 25icu 1.6 `00. dobio 5600âŹ!
- 
				... paše li od 25ice diesel poluosovine, vilice na 200tku??
 ... paše li sa 200tke na 400tku??
 ... benzin na dizel, dizel na benzin??
 ... koji i na koji?? što na što??
 ... (mislim da bi ovo bile korisne informacije za mnoge)
- 
				polovni dijelovi za dizele su dosta rijetki, a novi su skupi i treba ih često dugo čekati.
 sa strane održavanja je dobro znati da pašu dijelovi od 2.0 benzinca na dizele budući da polovnih dijelova za benzince ima daleko više
 
 hebiga radim sa dijelovima pa valjda profesionalna deformacija da ovakve stvari moram naglasiti
- 
				Ispričavam se svima koje sam povrijedio s komentarom na cijenu, ali ipak ja govorim o tržišnoj cijeni (koja nemora niti nije ista kao prava vrijednost, ali ni kao cijene u oglasima koje se stavljaju)
 
 Ja sam čitao po auto časopisima da je taj Roverov dizelaš jako loš, pa se uglavnom preporučuje ne-kupiti Hondu tih godišta s dizel motorom, jer su kao svi hondini dizeli od tada bili roverovi.
- 
				jer su kao svi hondini dizeli od tada bili roverovi.
 
 
 Tako je, 2.0 L-series 105ks.
 
 Koliko je dobar ili los, nemam pojma, a i sori  ::) uopce me ne zanima  8)  :-*  ;D
- 
				roveri serije 200 i 25 imaju sve isto,getribe,poluosovine,amortizere i sl,kao i 400 i 45,jdenina razlika je u bobinama,25 i 25 imaju dvije na glavi a stariji jednu sa strane,od benzinaca ovjes cijeli ne poaše na dizle jer imaju jače poluosovine,amortizere i federe...imao sam 220 sdi 105 ks,dobar stroj,skup za održavat,amortizeri i kuplung duplo skuplji od benzinca,kod kupnje pazi,sline na turbini,crijevo koje ide iz intercolera preko motora na turbo slini ulje i za smrdit po ulju,ak je motor opran,bježi kao od vraga,i vidi kak dimi,ak ga stisneš i jako zadimi,skup sport,boš pumpa je elektirčna i puno košta,a ni dize nisu jeftine,orginalne su u austriji bili 200 e.komad,sve u svemu kaj god kupuješ treba dobro gledat 
			
- 
				jdenina razlika je u bobinama,25 i 25 imaju dvije na glavi a stariji jednu sa strane 
 Valjda si mislio rec 25 i 45!?
 
 Sta tp znaci da stariji imaju distributor, a noviji "wasted spark" (kako god se to reklo ja rvatski)?