Autor Tema: Kupnja Rovera - komentari  (Posjeta: 23467 )

0 Članova i 4 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #120 : Prosinca 28, 2007, 02:31:15 poslijepodne »
Gorto; kako 3000E dolje?! ti misliš dobru 75-icu za 7000E nac?
i vidim da na dizela ciljaš, šta misliš koliko troši taj 2.0 dizel ? a i jel ima netko tu iskusta sa takvim dizelom'?,
 znaš da je cijena dizela i benzina ista a benzinjak kudikamo bolji, tiši, jaci.
Ja kad bi uzimao R 75 gledao bih 1.8T benz ili nešto jace ipak je to ogromna limuzina koja treba dobru mašinu.

GĂśrtosing

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #121 : Prosinca 29, 2007, 05:25:49 poslijepodne »
da upravo tako. prvo više nije 2007 nego 2008 godina, što znaći da mu cijena već pada 500 - 1000 EUR. Druga stvar manje više svi auti u oglasima imaju paprene cijene, ali to uvijek ide dole, a pogotovo u slučaju Rovera koji gubi na vrijednosti. Svako auto koliko god bilo očuvano i mlado, ima nekih mana, makar i najmanje sitnice, radi kojih  se može spustit cijena. Uostalom kad čovjeku pokažem plik od 50 000 kn gotovine, sumnjam da bi itko normalan odbio.

O tim benzincima nemam pojma ništa, i razlozi zašto bi dizela u slučaju R 75, su to što je to motor iz BMW 320, kojeg sam već vozio i sasvim je solidan, imam namjeru servisirati ga u ovlaštenom servisu BMW-a, jer roverov ne postoji (u Dubrovniku). Ne troši puno u BMW-u, a koliko vidim u 75-ici je još i prigušen. U ostalom u takvom autu  treba isto malo okretnog momenta više, tj. dizelskih boljika. Benzina bi svakako trošio 2-3 litre više nego dizela.

Inaće oko izbora dizel - benzin, danas je upravo najveća dvojba, jer ne može se više znat ni što će skora budućnost donjet (omjer cijena goriva, tržišnih vrijednosti...)

sule

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #122 : Prosinca 29, 2007, 08:02:17 poslijepodne »
ak tražiš 75,bolje benzin v6 20 ili 2.5,1.8 je pre slab za taj auto,a troši isto,auti uvijek imaju manje kilometara nego dizli,pogotovo oni koju su uvezeni unatrag par godina,ak ih je auto kuča dobila jeftino,to ti je puno kilometri ili bubnut...nije loš tal disel od bmw,ali v6 je v6,ima na netu jedan bordo crveni,vec se dugo prodaje 99 godina,auto je bil na firmu,išao bi sigurno za 7 - 7,5 somova,pogotovo ak kupuješ za keš,onda se požeš pogađat,dođeš i veliš očeš tolko keša ili ne,i da vidiš kak se spušta za soma.

GĂśrtosing

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #123 : Prosinca 29, 2007, 08:10:32 poslijepodne »
to sve stoji, ali V6 motori naplate svoje kad dođe vrijeme za servis.

Offline Mario_N

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 942
  • Karma: +0/-1
  • Spol: Muški
  • Rover 214Si '97 : SOLD
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #124 : Prosinca 30, 2007, 10:10:10 poslijepodne »
Slažem se sa suletom, za razliku para još lupiš plinaru u bunker i voziš se ko gospodin. Nažalost cijena dizla je došla previsoko a koliko vidim tu od nas nitko ne vozi svog Rovera preko 20k godišnje tak da sumnjam u opravdanost kupnje dizela.
Nekad




sad


GĂśrtosing

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #125 : Prosinca 31, 2007, 02:21:29 poslijepodne »
dizela se ipak manje troši nego benzina, radi se o tome da je to pouzdan motor, i da ima veću tržišnu vrijednost nego ovi ostali. Ako benzina 1.8 motor po tvorničkim mjerenjima troši po gradu 10,7; na otvorenoj cesti 6; i prosječno 7,8 litara, stvarna potrošnja mu je i nakon 100 000 km, za 1 litru do dvije veća, a plina troši još litru do dvije više od toga. Ima rezervar goriva od 66 litara, i ja bi praktički s time mogao iz Dubrovnika doći do Zagreba a onda drito na punjenje. Uzmimo u obzir da je rezervar plina još manji. Jes da me ta vožnja košta 250 kn + cestarina, ali ostajem na samo 120 KS, imam 160 Nm, a motor radi skoro kao dizel na manjim okretajima. Najgore je što bi po gradu trošio 15 litara plina, ili ti ga 13 litara benzine...

S druge strane 2.0 CDT radi na 4 000 okretaja, ima 260 Nm, 116 KS ima isto ubrzanje i konačnu brzinu, a još su na njemu tvornički šire gume. Najveća mana i jednog i drugog motora što imaju po 88kW a drugi 85 kW i prelaze granicu za plačanje skuplje registracije koja je od 84 kW nadalje dosta skuplja. Ovaj 2.0 CDT troši po gradu 7.7; na otvorenom 4.7; a prosječno 5.8. Isti su rezervari (od 66 litara). To su tvornička mjerenja i uzmimo da je stvarna potrošna (uračunajući i starost te kilometre) do 2 litre veća. Znaći do Zagreba od Dubrovnika  potrošim 45 litara dizela što je 360 kn + cestarina, ali mi ostaje 20 litara goriva s kojim mogu napravit još 250 km, tj. npr. vozit bez punjenja do Osijeka.

Ĺ to se tiće 2.0 V6 motora on po gradu troši tvornički 14  litara, na otvorenom 7, a prosječno 9.7! O stvarnoj potrošnji neću ni govorit. Cijena servisa je brutalna, a ostalo ne treba ni navodit. E a znate koje prednosti mi daje taj motor? sa svojih 150 KS postiže 1 sekundu bolje ubrzanje i 10 km/h veću konačnu brzinu, s okretnim momentom 185 Nm. Gledano po svemu tome taj se motor definitivno ne isplati.


2.5 V6 motor ima nešto malo veću potrošnju (ne puno), ali isto je servis papren, ali nakon svega barem ima ubrzanje do 100 za 8.2 sekunde, što je velika razlika u odnosu i na ovog 2.0, 1.8 i dizela... Daje 177 KS, a okretni motor s obzirom da je benzinac je stvarno za pohvalit, radi se o 240 Nm. Konačna brzina mu je 220 km/h, znaći za 10km/h veća od 2.0 V6 benzinca.

Na kraju po meni je ovo prava lista od najboljeg izbora kupnje do najgoreg:

2.0 CDT (dizel)
1.8 (benzin)
2.5 V6 (benzin)
2.0 V6(benzin)

GĂśrtosing

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #126 : Prosinca 31, 2007, 02:23:28 poslijepodne »
samo još nigdje nisam našao podatke o tome koliko je težak R 75...

BTW ovo su sve podatci koje sam našao na internetu, a bilo bi dobro da ima netko tu R 75 i da reće iz vlastitog iskustva kako stvari stoje iz prve ruke.

EDIT:

još sam zaboravio nadodat, da mi je kod benzinaca što se snage tiće to to, ako ću povečat snagu za par konja, ne isplati se, previše košta... Kod dizela je drugčiji slučaj, mogu za manje love na više načina snagu povečat, i to jednostavno bez ikakvih prerada/ugradnji, promjenim mu software za KS više po želji (s time da nije preporučljivo više od 20% postojeće snage). Tako da bi s ovim 2.0 CDT imao cca 150 KS. Taj isti motor u BMW-u radi drugog softwarea daje više konja (upravo 150 KS, i to s okretnim momentom 330 Nm)

Offline jaguar

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 585
  • Karma: +0/-0
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #127 : Prosinca 31, 2007, 04:19:57 poslijepodne »
Dizel ima prednosti ipak u jeftinijoj voznji tj. manjoj potrosnji i lakom dizanju snage chipom. Mana je veca cijena u startu.

E sad, za 300-500 eura se moze dici snaga do nekih 150ks i to je to. Dalo bi se izvuci jos koji ks ako je serijski premali intercooler ili losi portovi na glavi.

Kod bezninca za 500-600 eura dalo bi se staviti manju turbinicu (T25, T28) na 0.4-0.6 bara boosta i intercooler. To bi trebalo dati 180-190ks bez promjene elektronike. Kad bi se na to stavila jos i druga mapa snaga bi otisla dosta preko 200ks.

Ovisi sta zelis. Ako ti je 150 chipanih KS-a dosta onda je dizel okej. Ako zelis nesto vise onda je tu benzinac bolji za upgrade. Doduse, i na dizel mozes uz chip kupiti i water injection za 400 eura i imati 20-tak ks vise. No to isto mozes i na benzica kojem je baza u startu bolja a zbraja se ajd recimo jednako kao i kod dizela.

GĂśrtosing

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #128 : Prosinca 31, 2007, 06:58:28 poslijepodne »
pa to si ja i mislim, chipat sa 120 na 150 KS, samo će mene to izać cca 100 EUR. 150 mi je sasvim dovoljno

ROVER75v6

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #129 : Siječnja 01, 2008, 12:26:17 poslijepodne »
ja imam 2.0v6 koji je imao 150ks, sada ima blizu 200ks,Motor mi je radio drug koji radi u bmw servisu i prema njegovim recima sada ide bolje od 2.5 v6(stock) Auto je trosio kada je bio stock: 16l grad,11l put,sada trosi 15l i 12l put (naravno rec je o plinu)
moze i manje ako se vozi oko 120-130 mislim da ce da trosi oko 10l :)

SONY

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #130 : Siječnja 23, 2008, 09:19:44 prijepodne »
ima li neko iskustva sa Roverom 25 2.0 Dizel... ja sam mislio svog R200is prodavati a kupiti gore navedenog, medjutim cijena mi je nekako preniska za dizela sa full opremom (nekih 4500 eura 2000/2001 godina). eh da, koja je potrosnja ovog motora 2.0 D?

GĂśrtosing

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #131 : Siječnja 23, 2008, 07:43:08 poslijepodne »
nije to jeftino nego skupo

Offline jaguar

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 585
  • Karma: +0/-0
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #132 : Siječnja 23, 2008, 07:52:31 poslijepodne »
Pa i nije mi skupo. Gnojov sin Polo s rezervnim kljucen u dodatnoj opremi je puno skuplji.

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #133 : Siječnja 23, 2008, 08:00:42 poslijepodne »
nije to jeftino nego skupo

Poštedit cu Vas svojih komentara na ovaj komentar (da još Gorto još ne pomisli da ga nevolim) ali...  >:(

f1

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #134 : Siječnja 23, 2008, 08:49:23 poslijepodne »
ima li neko iskustva sa Roverom 25 2.0 Dizel... ja sam mislio svog R200is prodavati a kupiti gore navedenog, medjutim cijena mi je nekako preniska za dizela sa full opremom (nekih 4500 eura 2000/2001 godina). eh da, koja je potrosnja ovog motora 2.0 D?
U 25-ici je bio načelno isti motor kau i u 200-tki.taj motor su zajedno razvili rover i honda sredinom devedesetih (do tada rover ugrađivao peugeot 1.9 diesel motore).pretpostavljam da motor nije loš budući da se ugrađivao i u honde (mada relativno kratko).
proizvodila su se 2 modela 2.0 td motora. tvornički podaci za potrošnju su ti model 74 kW(7.2/4.1/5.2) i 83 kW(7.7/4.2/5.5)
Ja sam rastavio takav auto u dijelove i preko godine dana me nitko nije nazvao za motor.sad ili takvih auta uopće nema ili nisu tako niti loši.
Interesantno je da puno dijelova paše sa benzinaca (pr. servo pumpa, vodena pumpa, nosači motora...)čak je i getriba kao kod 2.0 benzinca(normalno prijenosi drugačiji)

Roveraši.org

Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #134 : Siječnja 23, 2008, 08:49:23 poslijepodne »