Roveraši.org
		Tehnika i servisi => Motor, mjenjač, pogon => Autor teme: ivor04 - Lipnja 10, 2008, 04:44:10 poslijepodne
		
			
			- 
				Evo mene opet u problemima, otiso dihtung glave (ima vec par tisuca km ali mislim si ko ga jebhe, do danas).
 
 Naime, vec mi je pun qurac nadolijevanja destilirane vode i gledanja onih smedih naslaga u posudi za vodu. Eh sad, moj mehanicar veli da se rijesim auta jer nikad necu doc na zelenu granu s njim, al se ja jos ne dam ;)...on je kao prico s nekim likom koji se kao kuzi u rovere i koji je rekao da bas na tom 1.6 motoru je mana dihtung glave, kaze da kad jednom ode da vise ni jedan drugi nece drzat, sad koliko je u tom istine, nemam pojma pa se zato obracam evo bas ovdje i vama :D
 
 Jos mi je rekao da nije problem u glavi motora (no, glava se izbrusi stavi novi dihtung i to je to, i jos neke sitnice), nego da bi trebalo dat blok motora na niveliranje (valjda je pod tim niveliranje bloka mislio na poravnavanje tj. brusenje ??) neznam....
 
 Sad mene zanima kaj vi mislite o tom niveliranju bloka motora, i kolko bi me kostao novi dihtung, gdje ga kupiti (mozda negdje gdje je provjereno a da nije karlo), i gdje dati izbrusiti glavu motora...
 
 E da jos jedna bitna stvar, zadnji put je dihtung mijenjan prije nekih 50tkm, sad jel to normalno da ode nakon tolko km ili bi trebao trajati duze (nije da sam bas pazio na auto u tih 50tkm, mislim na to da sam ga doslovno ubijo kad sam polozio)
 
 vise mi se fakat neda pisat, evo veselim se vasim odgovorima i pomoci.
 
 hvala, pozdrav ;)
- 
				i ja imam isti problem pa sam se uhvatio u kostac danas sa time i skino dihtung glave i pusta na silikonskim cepovima za vodu na dihtungu pa sam zvao rocinu danas i kaze mi da dihtung dode oko 400 kn s tim da je bolji nego orginal a imas ih kod tokica za 350 kn al standardni limeni pa mislim da ti je bolje dat napravit dihtung za 50 kn vise a kvalitetniji je 
 a sto se tice niveliranja zakaj radit ako ti netrosi ulja a ako ga das nivelirat onda ti moras promijenit letece lagere,lezaje,karike itd itd tako da ti se to neisplati i nije potrebno moje misljenje ja cu dat glavi na testiranje i ravnanje i sve slozit kak je bilo prije,e da ravnanje glave,testiranje i sve ostalo je negdje oko 300 kn pa onda vidi sam
 tolko od mene
- 
				a za brušenja glave, mislim da je žugčić u novoselcu jako dobra opcija, osobno ga poznam, i znam da ne fuša, ak buš trebal, zvrcni me pa cemo nekaj skemijat...
			
- 
				...pa sam zvao rocinu danas i kaze mi da dihtung dode oko 400 kn s tim da je bolji nego orginal...
 
 
 jesi to iso kod onog lika kaj sam ti ja reko ?
 poslje tokica lijevo u kuci?
 
- 
				a za brušenja glave, mislim da je žugčić u novoselcu jako dobra opcija, osobno ga poznam, i znam da ne fuša, ak buš trebal, zvrcni me pa cemo nekaj skemijat...
 
 
 njega mi je vec preporucio moj mehanicar, sad i ti pa cu onda kod njega sigurno ;), ak bum kaj trebo zovem
 
 @pixy- jel me mozes kak spojit s rocinom da mi napravi taj dihtung, jel mu treba mozda stari dihtung il on zna kak taj izgleda, mjere..?
 
 sta je jos preporucljivo promijenit usput vec kad cu ic to sve radit?
 
 Edit: e da hvala na brzim odgovorima ;)
- 
				...pa sam zvao rocinu danas i kaze mi da dihtung dode oko 400 kn s tim da je bolji nego orginal...
 
 
 jesi to iso kod onog lika kaj sam ti ja reko ?
 poslje tokica lijevo u kuci?
 
 
 nisam iso di si mi reko vec kod rogine al mislim da je to jedan te isti al budem iso provijerit kad budem iso po dihrtung
- 
				a za brušenja glave, mislim da je žugčić u novoselcu jako dobra opcija, osobno ga poznam, i znam da ne fuša, ak buš trebal, zvrcni me pa cemo nekaj skemijat...
 
 unaprijed hvala dadax cut cemo se kad rastavim glau kompletno
- 
				-samo da se nadovežem; eto danas sam cuo da je to "odlaženje dihtunga" glave samo posljedica neke druge neispravnosti, tj uzrok se krije u necem drugom. (to npr. moze biti rashladna tekucina, ulje, pumpa vode, zacepljen hladnjak, neispravan termostat...)  :-\
			
- 
				a moze bit stosta al ajd ti znaj od cega je kod mene je kiler,termostat i sve ostalo prakticki novo
			
- 
				Ajd pogledaj u kakvom stanju su kanali u glavi kud prolazi rashladna tekućina, da nema možda naslaga hrđe u njima.
			
- 
				Ajd pogledaj u kakvom stanju su kanali u glavi kud prolazi rashladna tekućina, da nema možda naslaga hrđe u njima.
 
 
 pa jel ima neka posebna metoda da se to procisti ili ispuse u slucaju da ima hrde ili neceg drugog? mozda to moze provjerit ovaj u novoselcu kad mu dam glavu na poliranje?
- 
				-samo da se nadovežem; eto danas sam cuo da je to "odlaženje dihtunga" glave samo posljedica neke druge neispravnosti, tj uzrok se krije u necem drugom. (to npr. moze biti rashladna tekucina, ulje, pumpa vode, zacepljen hladnjak, neispravan termostat...)  :-\
 
 
 e da mi je znat sta, uglavnom zamijenit cu sve tekucine, ocistit kiler, posudu rashladne tekucine, ona crijeva i budem jos reko mehanicaru kad ga raskopa da usput napravi kaj misli da treba jer je vec on meni nabrojao masu toga kaj ce napravit (jedina prednost u svemu tome je kaj mi mehanicar ruke racuna jako malo ako ih uopce racuna, obicno ni nece uzet novce tak da barem na necem ustedim :P)
- 
				meni je isto jedan radio a nije mi nis racuno  ;D :D
			
- 
				pa jel ima neka posebna metoda da se to procisti ili ispuse u slucaju da ima hrde ili neceg drugog? mozda to moze provjerit ovaj u novoselcu kad mu dam glavu na poliranje?
 
 
 Ne znam ima li kakva metoda, vidio sam od STP-a Radiator flush, piše na bočici da čisti cijeli sistem od masnoće, hrđe, naslaga kamenca...
- 
				a ja sam cuo da ti to moze lijepo sve sflushati, i onda ti sve prodise punim plucima, i pocne pustati:):)
			
- 
				skine hrcu i masnocu koja je inace zastopala kiler da nepusta 
 hehe
 :)
 
- 
				joj ti aditivi kojekakvi su mi jako sumnjivi i to iz razloga kaj ih ima od getroa do molydona po svakakvim cijenama, tak da radije nebi to uljevao (makar mislim da gore sranje od ovog nemogu napravit), budem ja rekao mehanicaru da to pocisti pa nek se covjek snalazi, ako oce sipat aditive nek sipa, ako kaj procuri zna da mi je on prvi koga cu pilit da mi to sto prije slozi, tak da... :)
			
- 
				Slažem se, ali kad gori pod tabanima...i uzimaj samo provjerene, STP ili Liqui Moly.
			
- 
				nije ti krivo ništa drugo na motornu,nego to da ne ma rovera benzinca kojem dihtung zdrži više od 50000km,pogotovo ak ga voliš malo popeljat,takva im, je bolest,dihtunzi su ti dobri i kod tokiča i kod kreše,samo nemoj šparat i uzmi nove šarafe za glavu,ta ni ne pokne koji stari kod stezanja...kod brušenja glave napomeni majstoru da je glava već bila brušena da je pre ne zbrusi,onda se dogodi da nabije preveliku konpresiju i motor lupa i nemirnije radi,i moše se dogodit da bubne po ventilima,blok nemoj dirat,samo provjeri da nije popigan,ak je nikakvo brušenje ne pomaže.
			
- 
				nije ti krivo ništa drugo na motornu,nego to da ne ma rovera benzinca kojem dihtung zdrži više od 50000km,pogotovo ak ga voliš malo popeljat,takva im, je bolest,dihtunzi su ti dobri i kod tokiča i kod kreše,samo nemoj šparat i uzmi nove šarafe za glavu,ta ni ne pokne koji stari kod stezanja...kod brušenja glave napomeni majstoru da je glava već bila brušena da je pre ne zbrusi,onda se dogodi da nabije preveliku konpresiju i motor lupa i nemirnije radi,i moše se dogodit da bubne po ventilima,blok nemoj dirat,samo provjeri da nije popigan,ak je nikakvo brušenje ne pomaže.
 
 
 lakse mi je kad procitam ovakav odgovor da su takve stvari normalne (vec sam mislio da me moj auto ne voli ;D), majstoru cu obavezno napomenut da je glava vec brusena, i jesu šarafi za glavu skupi ili imaju neku normalnu cijenu? -> nemojte me sad pitat koja je cijena meni normalna jer sigurno ne mislim dat za šarafe neku bolesnu cifru (sad se opet pitam koja bi to cifra bila jer uopce nemam pojam o tome kolko bi sarafi mogli kostat ;D)
- 
				pa ovak da te razveselim hehe
 
 serafit it kostaju 500 kn ili ti 50 kn po komadu
 
 tak su bar kostali prosle godine kad sam ja radio to sebi
 
- 
				kolko ih pukne, tolko ih kupujem ;D, bit cemo oprezni ;D
			
- 
				Gle,ili stavi sve stare(što ti ne preporučujem)ili sve nove
 Nikako mješati stare i nove
- 
				Gle,ili stavi sve stare(što ti ne preporučujem)ili sve nove
 Nikako mješati stare i nove
 
 
 aha, bas supac, znaci i sarafi idu novi  >:(
- 
				ma samo ti stavi stare, niš se nebu dogodilo, samo se nemoj čudit kad ti majstor opet veli da prodaš zverku!
			
- 
				ja sam stavio stare serafe 
 al opet ja nisam placo ruke tak da ak pusti pusti
 :)
 da sam imo love stavio bi nove.
 Mogu se oni mjerit ak su duzi od 378 mm onda obavezno
 moraju ic novi, al preoporucnjivo je i da svaki put idu
 novi.Ja ih nisam mjerio nego sam ih samo razmjesto da
 nebudu na istom mjestu al preporucam ti da ih mjenjas.
 Jer ti je to 1500 kn ak ti opet krepa.
 
- 
				ja sam stavio stare serafe 
 al opet ja nisam placo ruke tak da ak pusti pusti
 :)
 da sam imo love stavio bi nove.
 Mogu se oni mjerit ak su duzi od 378 mm onda obavezno
 moraju ic novi, al preoporucnjivo je i da svaki put idu
 novi.Ja ih nisam mjerio nego sam ih samo razmjesto da
 nebudu na istom mjestu al preporucam ti da ih mjenjas.
 Jer ti je to 1500 kn ak ti opet krepa.
 
 
 
 ma stavit cu onda nove, jbga nije mi bas svejedno da mi opet ode pa kesiraj 1500kn za par mjeseci...
 
 ma samo ti stavi stare, niš se nebu dogodilo, samo se nemoj čudit kad ti majstor opet veli da prodaš zverku!
 
 
 skuzio sam ja da on malo previse prica, kad mi on veli kaj ne valja nakon sto mi pregleda auto, u bedu sam cijeli dan, onda kad se malo raspitam okolo i tu na forumu, skuzim da uopce nije nikakva frka i da je to sve normalno, sad mi je reko da kupim novi motor jer ce mi opet dihtung otic (a ja mislio da ce trajat vjecno :)), tak da...