Autor Tema: Dihtung glave  (Posjeta: 10919 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

beast

  • Gost
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #15 : Lipnja 11, 2008, 07:13:01 poslijepodne »
skine hrcu i masnocu koja je inace zastopala kiler da nepusta
hehe
:)

ivor04

  • Gost
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #16 : Lipnja 11, 2008, 10:52:11 poslijepodne »
joj ti aditivi kojekakvi su mi jako sumnjivi i to iz razloga kaj ih ima od getroa do molydona po svakakvim cijenama, tak da radije nebi to uljevao (makar mislim da gore sranje od ovog nemogu napravit), budem ja rekao mehanicaru da to pocisti pa nek se covjek snalazi, ako oce sipat aditive nek sipa, ako kaj procuri zna da mi je on prvi koga cu pilit da mi to sto prije slozi, tak da... :)

Offline Mario_N

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 942
  • Karma: +0/-1
  • Spol: Muški
  • Rover 214Si '97 : SOLD
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #17 : Lipnja 12, 2008, 10:35:31 poslijepodne »
Slažem se, ali kad gori pod tabanima...i uzimaj samo provjerene, STP ili Liqui Moly.
Nekad




sad


sule

  • Gost
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #18 : Lipnja 13, 2008, 06:37:12 poslijepodne »
nije ti krivo ništa drugo na motornu,nego to da ne ma rovera benzinca kojem dihtung zdrži više od 50000km,pogotovo ak ga voliš malo popeljat,takva im, je bolest,dihtunzi su ti dobri i kod tokiča i kod kreše,samo nemoj šparat i uzmi nove šarafe za glavu,ta ni ne pokne koji stari kod stezanja...kod brušenja glave napomeni majstoru da je glava već bila brušena da je pre ne zbrusi,onda se dogodi da nabije preveliku konpresiju i motor lupa i nemirnije radi,i moše se dogodit da bubne po ventilima,blok nemoj dirat,samo provjeri da nije popigan,ak je nikakvo brušenje ne pomaže.

ivor04

  • Gost
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #19 : Lipnja 13, 2008, 11:29:12 poslijepodne »
nije ti krivo ništa drugo na motornu,nego to da ne ma rovera benzinca kojem dihtung zdrži više od 50000km,pogotovo ak ga voliš malo popeljat,takva im, je bolest,dihtunzi su ti dobri i kod tokiča i kod kreše,samo nemoj šparat i uzmi nove šarafe za glavu,ta ni ne pokne koji stari kod stezanja...kod brušenja glave napomeni majstoru da je glava već bila brušena da je pre ne zbrusi,onda se dogodi da nabije preveliku konpresiju i motor lupa i nemirnije radi,i moše se dogodit da bubne po ventilima,blok nemoj dirat,samo provjeri da nije popigan,ak je nikakvo brušenje ne pomaže.

lakse mi je kad procitam ovakav odgovor da su takve stvari normalne (vec sam mislio da me moj auto ne voli ;D), majstoru cu obavezno napomenut da je glava vec brusena, i jesu šarafi za glavu skupi ili imaju neku normalnu cijenu? -> nemojte me sad pitat koja je cijena meni normalna jer sigurno ne mislim dat za šarafe neku bolesnu cifru (sad se opet pitam koja bi to cifra bila jer uopce nemam pojam o tome kolko bi sarafi mogli kostat ;D)

beast

  • Gost
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #20 : Lipnja 14, 2008, 01:16:46 poslijepodne »
pa ovak da te razveselim hehe

serafit it kostaju 500 kn ili ti 50 kn po komadu

tak su bar kostali prosle godine kad sam ja radio to sebi

ivor04

  • Gost
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #21 : Lipnja 14, 2008, 09:14:34 poslijepodne »
kolko ih pukne, tolko ih kupujem ;D, bit cemo oprezni ;D

dubek

  • Gost
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #22 : Lipnja 14, 2008, 11:48:16 poslijepodne »
Gle,ili stavi sve stare(što ti ne preporučujem)ili sve nove
Nikako mješati stare i nove

ivor04

  • Gost
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #23 : Lipnja 15, 2008, 11:07:47 prijepodne »
Gle,ili stavi sve stare(što ti ne preporučujem)ili sve nove
Nikako mješati stare i nove

aha, bas supac, znaci i sarafi idu novi  >:(

Offline Dadx

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1224
  • Karma: +3/-15
  • Spol: Muški
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #24 : Lipnja 15, 2008, 11:13:05 prijepodne »
ma samo ti stavi stare, niš se nebu dogodilo, samo se nemoj čudit kad ti majstor opet veli da prodaš zverku!
x=o
ex: Rover 200 1.4 8V, Rover 620 SDi
now: švabo sa 1.6 tedeceijem iliti Ford Focus 1.6 TDCI i amer s 4,0

beast

  • Gost
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #25 : Lipnja 15, 2008, 11:47:08 prijepodne »
ja sam stavio stare serafe
al opet ja nisam placo ruke tak da ak pusti pusti
:)
da sam imo love stavio bi nove.
Mogu se oni mjerit ak su duzi od 378 mm onda obavezno
moraju ic novi, al preoporucnjivo je i da svaki put idu
novi.Ja ih nisam mjerio nego sam ih samo razmjesto da
nebudu na istom mjestu al preporucam ti da ih mjenjas.
Jer ti je to 1500 kn ak ti opet krepa.

ivor04

  • Gost
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #26 : Lipnja 15, 2008, 12:02:04 poslijepodne »
ja sam stavio stare serafe
al opet ja nisam placo ruke tak da ak pusti pusti
:)
da sam imo love stavio bi nove.
Mogu se oni mjerit ak su duzi od 378 mm onda obavezno
moraju ic novi, al preoporucnjivo je i da svaki put idu
novi.Ja ih nisam mjerio nego sam ih samo razmjesto da
nebudu na istom mjestu al preporucam ti da ih mjenjas.
Jer ti je to 1500 kn ak ti opet krepa.


ma stavit cu onda nove, jbga nije mi bas svejedno da mi opet ode pa kesiraj 1500kn za par mjeseci...

ma samo ti stavi stare, niš se nebu dogodilo, samo se nemoj čudit kad ti majstor opet veli da prodaš zverku!

skuzio sam ja da on malo previse prica, kad mi on veli kaj ne valja nakon sto mi pregleda auto, u bedu sam cijeli dan, onda kad se malo raspitam okolo i tu na forumu, skuzim da uopce nije nikakva frka i da je to sve normalno, sad mi je reko da kupim novi motor jer ce mi opet dihtung otic (a ja mislio da ce trajat vjecno :)), tak da...

Roveraši.org

Odg: Dihtung glave
« Odgovori #26 : Lipnja 15, 2008, 12:02:04 poslijepodne »