Autor Tema: Kopiranje ključa  (Posjeta: 9272 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Rover600

  • Gost
Kopiranje ključa
« : Siječnja 29, 2008, 09:11:53 prijepodne »
Buduci da sam kratak s kljucevima, odlucio sam napravii kopiju. Posjetim lokalnog kopiraca kljuceva koji mi veli da nema problema...za 350 kuna napravi mi kodirani kljuc.
Medjutim, citajuci Rave CD, shvatim da ne mogu poceti koristiti novi kodirani kljuc,ako nemam crveni kljuc, koji naravno nemam jer ga nisam dobio od prijasnjeg vlasnika. Razmisljam od tome da jednostavno napravim dvije nekodirane kopije, a da orginal furam u autu.
Bude to OK? nece alarm zezati iz nekog razloga? imo tko iskustava?



Offline Dadx

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1224
  • Karma: +3/-15
  • Spol: Muški
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #1 : Siječnja 29, 2008, 09:35:44 prijepodne »
mislim da bu ti on skopiral orginalni ključ bez problema, njega očita, i u zamjenski kopira.  Pitaj ga jedino dal mošeš vratit ak nebu valjalo.
x=o
ex: Rover 200 1.4 8V, Rover 620 SDi
now: švabo sa 1.6 tedeceijem iliti Ford Focus 1.6 TDCI i amer s 4,0

Rover600

  • Gost
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #2 : Siječnja 29, 2008, 01:26:42 poslijepodne »
A koji mi je cost benefit. kodirani kluč košta 350, a 2 nekodirana 60 kuna. zanima me da li bude to funkcioniralo s nekodiranima...

beast

  • Gost
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #3 : Siječnja 29, 2008, 08:32:54 poslijepodne »
mislim da nebude
neznam kak ima rover al slago je frend na civicu kljuc
skakavac pa smo moramli rezat kljuc da bi izvadili taj
odasiljac koji ti salje kod kljuca kad oces palit auto.
Al cisto sumljam ak kljuc nije kodiran da bu bilo dobro

walbandon

  • Gost
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #4 : Siječnja 29, 2008, 10:10:36 poslijepodne »
a jesi siguran da imas kod u kljucu? jer ja ga npr u svom roveru nemam..obicna kopija 30kn...a, mozes i kod izvaditi i staviti na bravu i zalijepiti pa ti opet ostaje mogucnost obicne jeftinije kopije..ali, onda ti auto nije vishe pod kodom...samo, malo je zaheb pogoditi tocno mjeszo gdje sjeda kod..isprobano na vishe auta:)

zmaj

  • Gost
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #5 : Siječnja 30, 2008, 10:06:05 prijepodne »
hm ja sam uvjek za kodirani ali nisam bas siguran da se to moze samo tako napravit....
nesalju oni(zastupnici-serviseri) kljuceve proizvodacu i naplate cca 1500kn bezveze

pixy

  • Gost
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #6 : Siječnja 30, 2008, 10:29:14 prijepodne »
nista od toga jer i kopija mora biti kodirana,jer kad stavis orginal kljuc u bravi ona ti preko senzora ocit kod a ako drugi kljuc nebude kodirna zaboravi da ces upaliti auto

Gigi

  • Gost
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #7 : Siječnja 30, 2008, 12:04:59 poslijepodne »
"Evo ti pa slusaj":

Engine Immobilisation Control Unit
The vehicle is equipped with an immobilisation system which disables the
starting and engine management systems unless the proper ignition key is
used. If the wrong ignition key is used, the starting and engine management
systems will be disabled and the engine immobilisation warning light in the
instrument pack will blink continuously.
The immobilisation system consists of the following components:
Transponder in the ignition key
Passive Immobilisation Coil (receiver)
Engine Immobilisation Control Unit
Engine Immobilisation Warning Light (in Instrument Pack)
When the proper ignition key is inserted in the ignition and turned to position II,
the engine immobilisation control unit sends a signal to the transponder via the
passive immobilisation coil. The transponder then sends a coded signal back to
the engine immobilisation control unit via the passive immobilisation coil. The
engine immobilisation control unit then sends a signal to the ECM to enable the
engine management system and provides earth to the starter relay (or
automatic inhibitor switch for vehicles fitted with an automatic gearbox) to
enable the starting system. The engine immobilisation warning light will be lit
for approximately 2 seconds and then will turn off.

zmaj

  • Gost
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #8 : Siječnja 30, 2008, 01:55:25 poslijepodne »
mali ot
provjereno na guranje nepali kad se baterija od daljinca isprazni...to sam saznao bas na tehnickom prosle godine GRRR
pa pretpostavljam da nema nista ni od kljuca bez koda,jedino ako je rover600 mislio furat origigi daljinac u autu pa kad otkljuca i sjedne ponovno stiskat daljinac pa tek onda palit auto....

walbandon

  • Gost
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #9 : Siječnja 30, 2008, 03:01:57 poslijepodne »
ovakoc...mis.im da se tu mjeseaju kruske i jabuke...
ako je u dlajincu kod, ne vjerujem da je i u kljucu...znaci ja imam daljinac i kod je u njemu..a kljuc je obican komad zeljeza:)... ne vjerujem da je i u daljincu i u kljucu kod...ono moje rjesenje da se kod izvadi fizicki iz kljuca i smjesti direkt na bravu..onda pravite samo kopiju kljuca za 30kn...al, onda nema tog koda vioshe..

Rover600

  • Gost
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #10 : Siječnja 30, 2008, 05:10:18 poslijepodne »
mali ot
provjereno na guranje nepali kad se baterija od daljinca isprazni...to sam saznao bas na tehnickom prosle godine GRRR
pa pretpostavljam da nema nista ni od kljuca bez koda,jedino ako je rover600 mislio furat origigi daljinac u autu pa kad otkljuca i sjedne ponovno stiskat daljinac pa tek onda palit auto....
ja bez problema mogu upaliti auto, iako ga ne otkljucam s daljinskim, nego starinjski sa kljucem...

Gigi

  • Gost
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #11 : Siječnja 30, 2008, 05:33:48 poslijepodne »
Ne znam za druge aute, al sta se 600-tice tice, jedno je alarm (unutrasnjost + haube), a drugo je imobilizacija MOTORA!!

U kljucu se nalazi "samo" kod za imobilizaciju motora, a daljinski je samo "komoditet" da ne moras svaki put štocati kljuc u bravu, i kad pritisnes butune na daljinskome, auto "misli" da si u biti otkljucao vrata pomocu kljuca(tako nekako). Uz malu razliku da kad zakljucas sa kljucem onda se NE aktivira ultrazvucni senzor u kabini, a kad zakljucas sa daljinskim taj se senzor ukljuci.

Da rezimiramo:
Po MENI, napravi obicne kopije, BEZ koda (kako si rekao, za 30kn) al onda MORAS u dzepu sa sobom furati ORIGINALNI crni kljuc, tako da kad das kontakt, ECU ce preko zavojnice "potraziti" kod koji se nece nalaziti u kopiranom kljucu, vec u originalnom u tvom dzepu (ne znam koji je domet te zavojnice/antene; mozda ces ga morati staviti blizu brave?),

Ali onda ces imati kopiju/e koja ti nece bas nesto posebno sluziti, osim za ulazak izlazak iz auta!

A ako zelis imati potpuno funkcionalni kljuc, onda ces ga morati klonirati, tj. kod koji se u njemu nalazi.

Sta se CRVENOG origigi kljuca tice, on je bas namijenjen za takve slucajeve. Al brijem da danasnji kloneri kljuca imaju opremu koja jednostavno napravi kopipejst i di ti nije potreban taj crveni kljuc (koji se BTW ne smije stavljati u brave na autu niti koristiti za paljenje motora niti za nista osim za te zahvate kod ovlastenog servisera, Karla i ekipe, za cijenu bubrega i plucnog krila  ;D

Vedran

  • Gost
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #12 : Siječnja 30, 2008, 09:13:50 poslijepodne »
Kad po ljeti zakljucam daljinskim i kad stoji na suncu auto obavezno mi se upali alarm i za 15sek. se ugasi  ??? Zbog cega to? Nisam jos probao kljucem zakljucavati.

Rover600

  • Gost
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #13 : Siječnja 30, 2008, 10:51:30 poslijepodne »
Nislim da cu napraviti sljedece: orginal ugurati ispod volana, i napraviti dvije kopije za 30 kuna. jednu cu koristiti, a drugu cuvati...

zmaj

  • Gost
Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #14 : Siječnja 31, 2008, 07:51:35 prijepodne »
@ vedran:  provjeri one male crne prekidace od vrata

Roveraši.org

Odg: Kopiranje ključa
« Odgovori #14 : Siječnja 31, 2008, 07:51:35 prijepodne »