Dakle ti bi trebao imati tri brzine ventilatora. Službeni podaci kada se brzine uključuju i isključuju su slijedeći za KV6 sustav sa 3 brzine:
Brzina 1: PALI na 100C, GASI na 96C
Brzina 2: PALI na 106C, GASI na 102C
Brzina 3: PALI na 112C, GASI na 108C
Kada je motor zaustavljen: Brzina 3 PALI na 115C (max. 10 mins.), GASI na 112C.
Dakle tebi bi ventilator morao paliti već na 100C.
Ako si mijenjao termo prekidač i ništa se nije promijenilo, onda je to najvjerojatnije drugi problem. Termoprekidač i sustav radi ispravno, i daje signal ventilatoru da se upali, ali se on ne upali na manjim brzinama.
Problem kod R75 i MGZT je što se četkice ventilatora za niže brzine izližu te se ventilator ne može upaliti. Četkice se izližu zbog česte upotrebe.
Ventilator se može otvoriti, te četkice zamijeniti, ali se mora biti pažljiv da se ne ošteti namot ventilatora prilikom otvaranja ventilatora.
U nastavku ti je par slika da vidiš o čemu govorim:





