Autor Tema: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?  (Posjeta: 6366 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« : Veljače 05, 2011, 06:24:51 poslijepodne »
Bilo je i vrijeme   devil
Danas tako predivan dan pa se upustio u malu inspekciju auta, tekučina i ostalog kad ono..:

Nedostaje oko 1litre vode u ekspanzinoj posudi (zadnji put provjeravao prije mjesec dana i bilo na max, prije toga primjetio da mi malo slini na jednoj šelni od hlađenja plina), naravno pregledam posudu nema ni najmanjeg traga ulja ili majoneze, nadosipam vode te idem sipnit malo ulja u motor kad ono kroz rupu vidim nešto nalik na mojonezu (slike dolje) , reko sjajno! šta je tu je , motor ima 220tkm, vrijeme je da ga sredim pošto još nije otvaran.

Upustim se u poso skidanja poklopca motora da se uvjerim 100% gdje je sve majoneza te me začudi da je majoneza samo po poklopcu od ispod u predjelu čepa za sipanje ulja (slika3) te u cijevi koja vodi prema usisnog grani (slika 1, stavka1), također se na slici1 vidi da je stanje bregastih i podizača odlično, nema nimalo tragova majoneze. Ispustim ulje iz motora i isto nema ni trunke vode tj majoneze, začuđen.  ???

Nije mi jasno odakle majoneza u crijevu prema usisnoj grani, možda iz nje dolazi voda, jeli to znak da je brtva usisne grane otišla??

Eto majstori i ostali koji su imali iskustva s HGF ili brtvom usisa molim pomoć te savjet što mi je dalje činiti, ako nije strašno da se ne upuštam bezveze u skupocjen popravak zamjene brtve glave, možda se samo nakupi kondenzat ili je sitnica..












Pajovz

  • Gost
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #1 : Veljače 06, 2011, 12:46:06 poslijepodne »
po mojem te to nebi trbalo zabrinjavati jer ti je to crijevo od oduška motora i tu ti se zna malo kondenzata stvoriti (pogotovo po zimi kad je vani hladnije)pa ti nastaje majoneza.
da je otišla brtva glave bilo bi više majoneze na poklopcu.
ja da sam na tvojem njestu nebi ništa diral, samo malo češće kontroliraj vodu i ulje.

Offline Sandman

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1668
  • Karma: +9/-1
  • Spol: Muški
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #2 : Veljače 06, 2011, 12:47:25 poslijepodne »
zanimljivo biče  :(  ... makar mi nije jasno kak nije svugdje?!
bu se neko javio od meštara pa ti da savjet.... (pajo me prestigao)
O*V*E*R


Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #3 : Veljače 07, 2011, 07:24:32 prijepodne »
Malo se konzultirajuci s nekim majsotirma i ja sam došao do zaključka da je to kondenzat nakupljen preko zime, vidit cemo hoce se još pojavljivat.
Zanima me još mišljenje MG majstora, jel to normalno za k-seriju ? Odakle valga, iz goriva, plina ili uvučena kroz filter zraka?

mg zr

  • Gost
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #4 : Veljače 07, 2011, 09:16:21 prijepodne »
to ti je cisto normalno ,bijela emulzija preko zime ,imam je i ja na svojoj sadasnjo pili samo sam si ja slozio oil catch can tank,tako da mi sva emulzija ide utaj spremnik,na nekim calbrama i fiatima bude cijeli zracni filter od emulzije zato sto im  odusak motora ide do usisa

sule

  • Gost
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #5 : Veljače 07, 2011, 02:25:09 poslijepodne »
to nek te ne zabrinjava,to je neka vrsta iberlaufa,a pošto ti motor nije novi,ima svojih km,to je sasvim normalno da radi,i da se to pojavljiva,a gubitak vode,jesi provjerio vodenu pumpmu i sva crijeva kad su vruča da ti negdje  ne pušta vodu

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #6 : Veljače 07, 2011, 02:49:30 poslijepodne »
Jesam, nigdje osim na jednom crijevu koja vodi do hlađenja plinskog isparivača malo je slinilo, šelnu sam pritego a uskoro cu zamjenit ta crijeva.
Pada mi na pamet da je vlaga mogla proci kroz ovaj moj sportski filter zraka koji je protočniji od papirnatog ,sljedece zime cu si kupit obični samo za zimu a možda bi se dalo nešto iskemijat pa ubacit neki mali filter na crijeva tog oduška motora da bude bolje zašticen od vlage a i svejedno zimi vuce hladan zrak, bolje preformanse..

Pajovz

  • Gost
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #7 : Veljače 07, 2011, 07:27:15 poslijepodne »
nije ti do filtera, kondenzacija ti se stvara zbog grijanja i hlađenja samog motora, pa tak i ulja, a samim time ti se stvara kondenzacija u cijevi od oduška motora, a ona ide na poklopac motora i eto majoneze  ;D.


mg zr

  • Gost
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #8 : Veljače 07, 2011, 10:32:56 poslijepodne »
potpis pajo aa21

MG majstor

  • Gost
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #9 : Veljače 08, 2011, 02:00:34 poslijepodne »
evo i moj mali glasic za pajija i njegovo objasnjenje tak da neko nebi rekao da se i medimurci i zagorci bar u necem ne slazu. (mozda bas rover uspije smiriti ovo vjecito prepucavanje izmedu medimuraca i zagorca) :amen:

Pajovz

  • Gost
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #10 : Veljače 08, 2011, 02:05:34 poslijepodne »
evo i moj mali glasic za pajija i njegovo objasnjenje tak da neko nebi rekao da se i medimurci i zagorci bar u necem ne slazu. (mozda bas rover uspije smiriti ovo vjecito prepucavanje izmedu medimuraca i zagorca) :amen:

a hodi molim te... tma125

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #11 : Kolovoza 18, 2011, 05:32:53 poslijepodne »
Danas se bacio na inspekciju motora ponovo, skinio poklopac te isto našao malo tragova majoneze i vode, dalje mi se neda s tim zezat nego idem u posao zamjene brtve glave i crijeva, usput trošio mi je oko litru vode / mjesečno.

Nisam vec neko vrijeme pratio teme vezane uz zamjenu brtve pa molim iskusnije preporuku gdje kupiti, okvirne cijene, koje brtve, marku, šta sve zamjeniti usput, hvala

idem se sad posavjetovat i dogovorit s svojim majstorom

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #12 : Kolovoza 18, 2011, 06:01:04 poslijepodne »
Kad se mjenja brtva potrebno je zamjenit brtve, semeringe, šarafe, ulje, filter ulja, antifriz,dat glavu na brušenje + pametno bi bilo i zamjena zupčastog remena,natezača,svjećica, filtera zraka i goriva,termostata,pumpe vode odnosno drugim riječima veliki servis.
Priče o poboljšanim brtvama sa ebaya odavno su pale u vodu propišaju i te,tako da je moja preporuka brtvu uzeti kod nas od nekog provjerenog proizvođača(Victor Reinz,Goetze...) te obavezno zamjeniti i šarafe.
Ja otkad sam stavio GOETZE brtvu glave(cca 500 kuna u intercarsu je za tvoj auto),nemam nikakvih problema sa brtvom glave, sa time da se  zadnje  vrijeme motor malo prečesto vrti  u crvenom pošto je Rover sad drugi auto u kući :)

I još jedna napomena što ljudi često zanemaruju i ne mijenjaju iz meni nepoznatog razloga,poznato je da je čep ekspanzione posude ujedno i sigurnosni ventil za rasterećenje od prevelikog tlaka, s obzirom da je njegova cijena u intercarsu smiješnih 47,00 kuna, a neispravan čep zna prouzročit velike probleme,zamjeni i to.

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #13 : Kolovoza 22, 2011, 10:06:08 prijepodne »
Kad se mjenja brtva potrebno je zamjenit brtve, semeringe, šarafe, ulje, filter ulja, antifriz,dat glavu na brušenje + pametno bi bilo i zamjena zupčastog remena,natezača,svjećica, filtera zraka i goriva,termostata,pumpe vode odnosno drugim riječima veliki servis.

Ne dati glavu na brušenje ako ne treba. Najveći problem s glavama na K seriji jest taj da su premekane i sa brušenjem se skida tanak otvrdnuti sloj.
Treba je očistiti i provjeriti da li je ravna, ukoliko je ravna ne dirati  :)
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #14 : Kolovoza 22, 2011, 10:31:16 prijepodne »
Nebih se uopče složio.Svaki imalo iskusniji mehaničar reči će ti da
Kad se mijenja brtva glave pod obavezno se glava mora dati na brušenje.
Većina fušera samo pošmirglaju glavu,što nije dobro jer glava može biti malo izvijena i kad se motor opet složi, može gubiti kompresiju na mjestima di glava nije u ravnini s blokom motora,a to je dupli posao i trošak.

Roveraši.org

Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #14 : Kolovoza 22, 2011, 10:31:16 prijepodne »