Autor Tema: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?  (Posjeta: 6361 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #15 : Kolovoza 22, 2011, 11:18:59 prijepodne »
Nebih se uopće složio.Svaki imalo iskusniji mehaničar reči će ti da
Kad se mijenja brtva glave pod obavezno se glava mora dati na brušenje.
Većina fušera samo pošmirglaju glavu,što nije dobro jer glava može biti malo izvijena i kad se motor opet složi, može gubiti kompresiju na mjestima di glava nije u ravnini s blokom motora,a to je dupli posao i trošak.

Niti ja se ne bih složio s tobom, a niti s večinom naših majstora jer i jesu fušeri i najjednostavnije im i jest dati glavu na brušenje umjesto da je očiste i provjere da li je ravna. I nigdje nisam rekao da se glava čisti s brusnim papirom, a provjeriti da li je ravna je 5 minuta posla.
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #16 : Kolovoza 22, 2011, 12:30:29 poslijepodne »
Da je neka druga serija motora u pitanju još bi se možda  i složio sa tobom,jer glava motora u pravilu ne mora se poravnati u slučaju da motor nije bio izložen pregrijavanju, da nije porozna i da je glava bila pravilno pričvršćena na blok motora te nije došlo do deformacije.
A pitam te kolike su šanse konkretno u ovom slučaju na K seriji motora da je glava bila pravilno pričvrščena na blok motora s obzirom da je u pitanju orginalna brtva sa 99,9% plastičnim štiftovima,te s vremenom glava počne šetati po bloku i dolazi do deformacije????
A kako se prilikom poravnavanja glave vrši skidanje sloja glave debljine koji se mjeri u desetinkama milimetra  i kako cijena poravnavanja glave nije previsoka (cca 100-ak kuna) moja preporuka je ipak prije montaže poravnati glavu, jer najskuplje je kada se 2 puta plaća nešto što se moglo napraviti od jednom i kako treba.

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #17 : Kolovoza 22, 2011, 02:41:05 poslijepodne »
Glava svakako ide na brušenje, savjet majstora koji nije fušer, ja mu vjerujem.
Dijelovi nabavljeni, Victor Reintz brtve i šarafi, sutra se otvara motor.

EDIT: RJEŠENO!  cool11


Roveraši.org

Odg: Head Gasket Failure (brtva glave) ili brtva usisa ?
« Odgovori #17 : Kolovoza 22, 2011, 02:41:05 poslijepodne »