Autor Tema: Rover da il ne  (Posjeta: 27477 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Suhi

  • Gost
Rover da il ne
« : Siječnja 11, 2010, 01:51:13 poslijepodne »
stari mi ima hondu civic 1.4 90ks to je bio prvi auto koji sam vozio i uživo u njemu tražio sam nekaj slično hondi i kupil sam rovera 400 1.4 sve je bilo super dok ga jednom nisam za pravo zavrtil i odmah se razletila mašina i od onda to je bilo prije 4 mjeseca strah me dodat mu gasa da se to opet ne dogodi a znate da auto nejde bez broja okretaja zato ak neko zna zbog čeg se te mašine sam tak razlete da mi veli ja sam odmah u servisu znal da je sranje kad sam vidil da mu je omjer kompresije 14 naprema 1 a hondi 8 naprema 1. ja sam si kupil taj auto jel je bil dost jeftin i najsličniji hondi al sad si mislim da sam se zajebo jel nemam novaca svako  prestizanje mjenjat mašinu nadam se da mi neku bude rekel da sam imo samo grdi peh hvala ljudi



ivor04

  • Gost
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #1 : Siječnja 11, 2010, 02:02:57 poslijepodne »
stari mi ima hondu civic 1.4 90ks to je bio prvi auto koji sam vozio i uživo u njemu tražio sam nekaj slično hondi i kupil sam rovera 400 1.4 sve je bilo super dok ga jednom nisam za pravo zavrtil i odmah se razletila mašina i od onda to je bilo prije 4 mjeseca strah me dodat mu gasa da se to opet ne dogodi a znate da auto nejde bez broja okretaja zato ak neko zna zbog čeg se te mašine sam tak razlete da mi veli ja sam odmah u servisu znal da je sranje kad sam vidil da mu je omjer kompresije 14 naprema 1 a hondi 8 naprema 1. ja sam si kupil taj auto jel je bil dost jeftin i najsličniji hondi al sad si mislim da sam se zajebo jel nemam novaca svako  prestizanje mjenjat mašinu nadam se da mi neku bude rekel da sam imo samo grdi peh hvala ljudi

hm, pa moj je svako malo prek 6k okretaja pa mu nije nis, istina da sam do sad promijenio 3 dihtunga glave, al se nije "razletio" niti jednom, motor je 1.6 16v dihtung serije ;D (K serija)

kilroy

  • Gost
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #2 : Siječnja 11, 2010, 02:20:54 poslijepodne »
i ja imam motor 1.6 i nije se raspo zbog mog nacina voznje,a nije da ga bas pazim,mozda si imao samo peh ili si ga iz 5 zaljepio u 2 i sjebo motor.a sto se tice kompresije bolja je ta 14 u rovera nego 8 u honde.

Nk

  • Gost
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #3 : Siječnja 11, 2010, 02:24:36 poslijepodne »
Šaltam između 4-5 tisuća okretaja redovito. Dihtung je jedini problem.

Suhi

  • Gost
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #4 : Siječnja 11, 2010, 02:35:32 poslijepodne »
ja sam cuo od nekog covjeka tam u servisu sa treba promenit pikse na radilici da su ove od nekog slabijeg materijala te zbog velike kompresije na velikom broju okretaja on zmrvi tu piksu i onda i sami znate kaj se dogodi sto se tice mog slučaja ja sam ga zavrtil 3 do kraja i onda 4 pa 5 normalno sve te nakon 400 metri samo puf kad su ga otprli nije bilo dva klipa a meni je bilo da sw plačem jel je mašna došla 700eura

Dr.Tin

  • Gost
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #5 : Siječnja 11, 2010, 03:06:14 poslijepodne »
.nemora znacit da je stavr u motoru...npr ja sam kupio od jednog dedek fiat tipa...auto je izgledo ko nov....stari ga je samo po kvartu vozil...a naravno ja friski vozac i odma na gas...a stari kaze nemoj ga stiskat taj auto nije videl vecu brzinu od 80kmh i tak je bilo za mjesec dana se raspo skroz....zelim rec da je bitno kako ga je bivsi gazda vozio....to ti igra veliku ulogu....

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #6 : Siječnja 11, 2010, 03:24:08 poslijepodne »
Rover nije auto za gazit, ali svejedno jako dobro podnosi normalna opterečenja (5k okretaja), ti si vjerorajno naletio na potrošenu mašinu koja nije dobro servisirana..
Ako misliš gazit auto kako pričaš gledaj da ti kubikaža nije ispod 2L i da ima više od 100kw , to ces malo teže zaklat  bc22c

Offline Dadx

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1224
  • Karma: +3/-15
  • Spol: Muški
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #7 : Siječnja 11, 2010, 03:34:35 poslijepodne »
Rover nije auto za gazit

vjeruj mi, je lud554

edit:

kaj ga više gaziš, to je on zadovoljniji i sretniji skog11 i naravno, kad ga voziš ko ja svog starog, onda shvatiš da taj auto niti ne radi ak nije prek 4500 vhat454
x=o
ex: Rover 200 1.4 8V, Rover 620 SDi
now: švabo sa 1.6 tedeceijem iliti Ford Focus 1.6 TDCI i amer s 4,0

Offline Sandman

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1668
  • Karma: +9/-1
  • Spol: Muški
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #8 : Siječnja 11, 2010, 03:38:50 poslijepodne »
Meni je uvijek bilo zabavno slušat priče o gaženju auta, npr. *ebote gazio sam ga do 6,7t o/min.....Pa zakaj aute rade onda na visoke okretaje, onda ih sve treba staviti da se vrte do 3000 pa nek traju....

Auto se gazi samo od strane vozača koji ne zna što radi a ne od visokih okretaja, zar ne?  lud554
O*V*E*R


Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #9 : Siječnja 11, 2010, 04:28:55 poslijepodne »
@Dadx, pa normalno kad tvoj stari R 1.4 na 3k okretaja ima 25ks a tek na 5,5k dobije 73ks ;)
Istina da Rover voli malo vece okretaje
ali svejedno ja svog pazim i mazim do max 5,5 kad ima največu snagu, sve dalje je kidanje auta pa ko voli.. ipiva2  , i lagano šaltanje zbog mjenjača, strah me prica onih koji su neslavno završili..  lud554

Offline jaguar

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 585
  • Karma: +0/-0
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #10 : Siječnja 12, 2010, 12:43:05 poslijepodne »
Kako mislis da ima omjer 8.1.... K serije motora imaju ojer oko 10.5 : 1, sto je priblizno isto kao i kod honde. Zapravo H22 serije VITEC izvedbe kod Honde imaju iznad 11 : 1. Za 14:1 na cestovno gorivo treba imati malo bolje komponente, savrsen oblik komore, singove zareze, usmjerene svijecice... i niz drugih detalja.

E sad... dal imati rover? Moj odgovor je NE iako imam jednog i mislim da bi ipak kupio jos jednog. No, od standardnog Rovera ima boljih auta za malo vise love... a ako hoces tuning auto koji je rijedak i imas viska love za taj sport, ajd onda moze Rover.

zmaj

  • Gost
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #11 : Siječnja 12, 2010, 01:45:32 poslijepodne »
hm osobno mislim da se ne moze bas tako lako zaklat ova masina....
moj primjer, 190k+ bez mjenjanja brtve bar koliko ja znam(kod mene je nekih 70k) uz minimalno odnosno iskljucivo osnovno obavezno odrzavanje  i doduse sad rjede ali svakodnevno stiskanje u iskljucivo gradskoj voznji...
hehe valjda se nece nesto danas dogodit kuc kuc kuc

ps sad neka mi netko kaze da nije stisnuo do blokade bar jednom....

edit da odgovorim na pitanje...
osobno vise nebi uzeo mali auto tipa 200/400,jer jednostavno ne odgovara mojim potrebama i ne opravdava potrosnju od 10l ali recimo 75icu...nebi razmisljao ni pola sekunde
rover DA ako se gleda ulozeno-dobiveno i recimo kupio bi ga opet zeni



sule

  • Gost
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #12 : Siječnja 12, 2010, 02:44:36 poslijepodne »
nisi rekao gde si kakvog kupio rovera u kakvom je bio stanju i to,ako ti se je motor odmah razletio onda ti je netko dobro uvaljao smeće,ja sam promjeni dosta rovera i 1.4 i 1.6 i 1.8 i tjeram ih kao vragove,na nijednom mi nije otišao motor,dihtunzi su im boljka i to zna svaki vrabac na grani....ali sam motor kao motor ne,jedino ak je bilo kemije,kao izgleda kod tvojega,a bitno je kako je motor prije održavan,kakvo ulje,na kolko kilometri,svaki auto ako ga ganjaš traži dobro ulje,i hondu možeš ubiti ako točiš slabije ulje i ganjaš je,i honde rikavaju klincima koji kupe vtec pa uliju ulje za 40 kn,jel im je pošteno skupo,ja sam za 1.8 vti koristil castol edge sport,litra dojed 140kn.....tak je i za svaki auto...kolko mu daš,tolko on da tebi......

Offline jaguar

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 585
  • Karma: +0/-0
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #13 : Siječnja 12, 2010, 04:32:57 poslijepodne »
Uzeo sam standardnog Rovera, a kasnije kemije nije bilo no fizike je. Kemija je kad netko nesto "primrda" na autu, a ovo sto sam ja radio je ugradnja skupih tuning dijelova gdje ni jedan nije dosao na auto bez barem nekog proracuna.

Buduci da sam puno radio na dozvolit cu si pravo da kazem kako su prilicno nekvalitetni auti. Dijelovi koji su Hondini su ok kao i na svakoj drugoj Hondi, no Roverove stvari su nazalost prilican junk.

Kad bi uzeo primjer svog auta ispada kako se potrgao ama bas svaki dio koji ne potjece od Honde. Prisjecujuci se ovako na brzinu nabrojio bi; glavu, trubinu, 2x servo pumpa, 2x alternator, radilica, uljna pumpa, ECU, imobilizator, mjenjac, kvacilo, farovi...

A od dijelova koji su i na Accordu od kojeg potjece 600-tka potrgali su se jedino homokineticki nakon 140 000km.

Potrosne dijelove ne racunam.

Kad bi pricao o kvaliteti materijala sa kojima je rover radio uzeo bi primjer aluminija od kojeg je napravljena glava motora gdje svaki navoj jedva ceka da se izvuce van sa sarafom. Ventil dekl je stegnut sa 30-tak sarafa sto je 6x vise nego na mondeu, ali je napravljen od tako "kvalitetne" plastike da se svejedno izvitoperi pod temperaturom i propusta ulje.
Agregati su dijelom magnetti marelijevi.... talijanska kvaliteta? Mozes mislit! ;)

A kad se samo pogleda koliko ima konstkcijskih pogresaka.... hmmm... pitas se dal je postojao ikoji strojar u cijeloj tvornici?!  Istina, K serija je kvalitetnija od T... negdje u usporedbi sa starim M serijama. No, sarafi glave koji idu kroz cijeli blok??? Razumljivo da to postoji na tuning motoru ali na serijskom od 100-tinjak konja je pretjerano. Covijek bi rekao kako ajd; barem nikad nece propisat brtva glave. A vidi slucajnosti; bas im je to boljka!

Uglavnom, malo sam razocaran Roverima, a kad bi pisao sve u detalje sto sam pronasao da ne valja trebalo bi mi nekoliko sati.
Da imam viska love svejedno bi uzeo MG-a ZT 260, ali samo zato jer je to najjefiniji auto kojeg mogu dobiti s Mustangovim motorom! :)

Nk

  • Gost
Odg: Rover da il ne
« Odgovori #14 : Siječnja 12, 2010, 05:19:47 poslijepodne »
Na mojoj 200ici (1.4 16V) do sad je otišla samo glava (da nije potrošni materijal). Istina, mijenjao sam i servo pumpu (stavio polovnu) ali zato jer je prethodnom vlasniku pukao neki remen pa se navilo oko servo pumpe koja je lagano puštala ulje (tipa 1dcl svakih 6 mjeseci).

Auto je kupljen kao uvoz iz Italije sa 90tkm (ako je vjerovati prekupcu), a sad ima blizu 190tkm.

Radim redovito servise svakih 10tkm.

Roveraši.org

Odg: Rover da il ne
« Odgovori #14 : Siječnja 12, 2010, 05:19:47 poslijepodne »