svi se zalite na probleme s brtvama glave motora, trazite neka nova rjesenja, nove brtve i slicno. radim-sam u ovlasenom rover servisu 6god i susrel i vidio sam svasta. ovo kaj tu piosem, pisem iz mog iskustva ne iz knjiga. kod rovera moja najveca zamjerka je indikator temperature motora njegov polozaj, smjestaj je takav da on laze imao sam slucajeva da su ljudi dosli prakticno bez vode a kazaljka pokazuje urednu temp. voda curi na sve strane iz motora brtva pumpe vode, usisne grane, glave motora, kuciste termostata. brtva glave moze recimo tako biti neispravna na 2 nacina: da motor pomjesa ulje i vodu (mjesa) ili da pocne nabijati kompresiju u vodu i ulje (pregorio). kod izmjene brtve glave motora treba izbrusiti glavu, stviti nove vijke glave motora normalno nova brtva i u sistem stviti g30 antifriz i bez obzira na vrstu brtve motora (pod jednim uvjetom da je brtva od nekog provjerenog proizvodaca) vi ste rijesili trajno problem mjesanja ulja i vode, a do pregorevanja brtve glave dolazi zbog toga jer je motor na neki nacin ostao bez rashladne tekucine pa pregori ili zbog nepostivanja procedure montaze glave motora. u svakom slucaju ja svakom vlasniku rovera velim gledajte cesce u posudu vode neg na sipku za ulje!