Roveraši.org
		Tehnika i servisi => Pitanja i problemi po modelima => Rover 200 => Autor teme: adri - Rujna 23, 2010, 08:21:20 prijepodne
		
			
			- 
				Pozz, opet imam problemčić  tup auto kad mi je hladan, pali tek od trećeg ili četvrtog puta, verglam ko luda i onda kad povuče gorivo(valjda)upali, da li je to do benzina jer kad radi na plinu sve je super radi kao urica, kasnije bude sve uredu normalno radi i kad je "topal" bez problema upali od prve.Ma i na benzinu radi dobro samo to prvo paljenje....
 Stalno neka iznenađenja..Oprostite na slikovitom izražavanju iasadfa12
 Unaprijed zahvaljujem..
 Rover 214 '97g
 
 još malo pa ću ovako: feature=player_embedded
- 
				A kad si posljednji put mjenjala filtere i ulje,a sviječice,filter benzina,zraka... ??? ??? ???
			
- 
				svjećice prije 5tkm ulje i filtere prije 15tkm ali ne i filter goriva on je mijenjan prije 40tkm, ovo sve čitam iz servisne, auto imam mjesec dana
			
- 
				Mjenjaj filter benzina vjerojatno je prljav.
 Btw Interval izmjene ulja i filtera ulja ne bi trebao biti veći od 10tkm.Koje je ulje unutra ??? ???
 http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,2477.0.html
 Skini si ovo,imaš unutar tog programa na koliko kilometara i u kojim vremenskim intervalima se vrši koji servis,npr.kad se mijenja zupčasti,natezači,pumpa vode,ulje,filteri...
- 
				eto skidam...ulje je shell helix plus 10/40, ma ja sam uvijek vozila auto  godišnje na servis i mehaničar mi je to vodio, sad ovako kad ne znaš auto..Koji je meh.dobar ja sam prije vozila rover u lovran u boschow servis rules  btw  thx
 
 Sad je kolega išao provjeravati ulje ako ga fali i pukla mu je šipka u ruci, pa poludit ću.....
- 
				Dobar mehaničar ;D ;D ;D zar to postoji,možda MG majstor kolega sa foruma ali on je u Čakovcu.Kako sam već negdje pisao na forumu,90 posto manjih s**** na svom autu u posljednje vrijeme rješavam sam,već mi je lagano pun k**** toga da kad dam auto nekom mehaničaru ili u neki servis na kraju na autu nema pola šarafa,matica,vijaka a plastiku koja se nalazi ispod motora uredno su svaki put ostavljali neučvrščenu,da ne pišem o vulkanizeru koji je u više navrata i na više auta ostavljao odšarafljene šarafe na kotaču ...i takve mehaničare i majstore mogu nazvati samo jednom riječju FUĹ ARI(imao bi popis od sigurno dvadesetak mehaničara,servisa i vulkanizera u Rijeci i okolci koje treba izbjegavati u širokom luku,ali kako kažu uvijek postoje zadovoljne i nezadovoljne mušterije,pa neću po nikom pljuvati a neću nikog ni preporučivati),te sam na kraju gotovo svaki put nakon nekog servisa morao zavrnuti rukave i popravljati za njima,baš u nikoga u današnje vrijeme nemožeš imati povjerenja.
 Shell helix plus 10/40 je izvrsno ulje(iako ja preferiram Mobil) ali ako motor ne troši puno ulja preporučio bi 5W40(full sintetic),kolega sa foruma Bik se daleko više razumije u ulja pa se nadam da će on to bolje pojasniti.
 Ĺ to se šipke tiče nisi jedina,pucaju.Baš sam neki dan za kolegu Pajota(Pajovz)pronašao metalnu šipku na autootpadu i nadam se da sa ovima metalnima neće biti problema,između ostalog jer i ja imam metalnu u autu.Ovdje imaš novih metalnih šipki Arh Impex 01/202-2600.
 http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,2278.0.html
- 
				A ništa onda se vraćam na staro mjesto zločina, nadam se da su isti dečki tamo.
 Kužiš ja sam žensko i  sigurno neću za nekim šarafiti, znači tu igra faktor sreće....
 Naručit ću se pa ćemo vidjeti, dala sam oglas na forumu možda se netko javi.
- 
				Baš to,vi žene ste u puno goroj situaciji po tom pitanju od nas muških.
 Za šipku baš i ne vjerujem kolega Pajo ju je dosta dugo tražio na forumu,Arh Impex šalje ti robu poštom,plaćaš kod preuzimanja i imaš šipku drugi dan.
- 
				Naručiti ću sutra onda.... thx
			
- 
				adri probaj sa hondom hugal gore na stuparima,tj marinici...
 oni jos uvjek odrzavaju rovere...jesu malo skuplji ali nebi bilo lose se informirat
- 
				Evo u hugalu je sad ćemo vidjeti dijagnozu.... rakija
			
- 
				I kakva je dijagnoza ???
			
- 
				pa kaj ne vidiš post iznad da je u Hugalu  ;D
 i sam si rekao kakvi su naši majstori, sigurno su rekli da treba getribu mijenjati  :D
- 
				Dečki su mi zamijenili svijećice,razvodnu kapu i neki motorić,i ulje i sve što ide uz to, još su mi rekli da neka kompresija ili tako nešto je 8 a treba biti 15,kablovi su u redu, ali nisu bili baš optimistični, uglavnom moram im javiti sutra ujutro kako pali nakon cijele noći, i da mogu doći kad hoću barem jednom mj. for free da mi prekontoliraju vodu da li je iznad min. i da li auto tj,mašina negdje pušta.Rekli su puno toga ali ovo sam zapamtila.Sad ćemo vidjeti..Ĺ ta vi mislite?Uglavnom nakon čitabe ja sam pitala da li će  lud554 iasadfa12me taj auto negdje ostaviti i da li će izdržati min 3g. rekli su ništa se ti ne brini(to je jezik koji ja razumijem).Btw danas sam vidjela isti rover kao moj samo nema ni crtice kao da je balzamiran(kako to nekome uspijeva isfurati 15 g? lud554 iasadfa12
			
- 
				Kolika je bila cifra za to ??? Slaba kompresija može biti uzrok težem paljenju auta.Kad upališ auto pogledaj da li iz auspuha ide plavkasti dim i čudan miris. Ako da, najvjerojatnije su karike. Ako ne možda dihtunzi ventila dobro ne dihtaju..slaba kompresija se najbolje osjeti u hladnim jutrima,ako tada auto teško pali trebalo bi se zabrinuti.To što su ti za vodu rekli,vjerojatno dečki sumnjaju da je brtva glave u banani.Mislim da bi mogla početi razmišljati o drugom motoru.
 Btw Nađe se i nakon 15 godina stvarno izvanredno očuvanih primjeraka,ali i vlasnici tih auta imaju svoje zasluge za to. :)
 
- 
				kak može biti 15?? pa nije to dizel??
 prije oko 10,5 ili 11
 i mene zanima cijena?
- 
				1200 , ali sve to s brtvom glave je već napravljeno ali oni sumnjaju da valjda nije dobro napravljeno.Pazi ja nisam ni čula ni vidjela ništa neubičajeno,oni su rekli da možda nije ništa , da ni oni ne znaju.Eto sad ti znaj
			
- 
				Majstori pa neznaju,tko bi onda trebao znati. lud554
 Najbolje ćeš znati sama po paljenju ujutro,pogotovo kad dođu hladniji dani.Ako bude poblema i motor je uistinu toliko loš imaš na autootbadu Birtić na Marinićima motor sa garancijom za 500 eura.Koliko taj auto ima kilometara po satu ???
 kak može biti 15?? pa nije to dizel??
 prije oko 10,5 ili 11
 i mene zanima cijena?
 
 To mi malo miriše da je mjereno na topli motor, a tako se ne mjeri..ali i to ovisi što se želi utvrditi mjerenjem kompresije?
 Dakle potrošenost cilindara će se vidjeti na hladno (u pravilu).
 Pukotine glave će se vidjeti na toplo (u pravilu).
 Po Autodati za taj motor kompresija bi trebala biti 10,4
 http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,2485.0.html
 Kod benzinca je razlika mjerenja kompresije toplo-hladno 1-2 bara, a kod dizela 2-4 bara + 1-2 bara za bezince i 2-4 bara diselaši odnos ljeto-zima....tako da ni 15 nije tako nemoguče.
 Vrijednosti za benzinca idu i do 17 bara, a dizela do 38 bara.
- 
				pa šta vi mislite da ću morati mijenjati motor?????pa nemogu vjerovati koja sam ja pegula.... :'( a šta mislite na cijenu?
			
- 
				Ako bude teško palio ujutro na hladno a iz auspuha ide plavkasti dim i čudan miris te auto gubi dosta ulja i nema snage druge ti neće biti nego promjeniti motor.S obzirom njihovo ulje,filteri,svijećice,razvodnu kapu i kako kažeš neki motorić(predpostavljam motorić ler gasa)+ rad cijena je ok.
			
- 
				a što ste isprepadali curu :D jadna ce kupiti bicikl za ubuduce :D
			
- 
				Nije rover za žene, eto  lol
			
- 
				ak sam dobro procital cura vozi benzinca a ne dizela takl da kompresija hladan topao nema veze za paljenje eventualno zbog lose kompresije tj. zbog losih karika moze doci do zamascivanja svecica a u tom slucaju autio nebi ni nakon 100 pokusaja upalio. ja bi se usredotocio na gorivo, pritisak goriva i sve vezano uz to i normalno kad bi ga konacno upalio provjerio brtvu glave al ak je ona tak u banani da auto ne pali nebi se ona ni daleko vozila
			
- 
				Istina tako je kod benzinaca može bit 1000 stvari,kod dizela simptomi upućuju na pad kompresije.Valjalo bi prekontrolirati injektore možda ih treba pročistiti,moguče je da pošto imaš plin da su plinske dizne stavljene da direkt tuku u benzinske i te benzinske su onda stalno pod smjesom plina koji je prljav i štopa ove dizne odnosno suši ih!Pokušaj nakon 2 do 3 potrošena spremnika plina voziš nekih 70 do 100 km na benzin te ako si u mogućnosti sipaš onaj injektor cleaner...
			
- 
				Ovako,bila sam u zg gje hladnije i vlažnije i čak pali od druge,nema nekih loših siptoma, kad upali, radi kao beba bez dima i cukanja i ostalog ne gubi vodu ni ulje,prije 15500 napravljeno je brtva glave motoa,usisa,ispuha,poklopca ventla,semering bregaste,zupčasti,pumpa vode,termostat i kako onda nakon 15500 ovakva sr...se mogu desiti?Btw,imala sam rovera već 5 god sam ga vozila i jedino što sam mijenjala je brtva pok.ventila tako da mi netko pametan ne govori da rover nije za ženske.Na koncu ja sam htjela samo vidjeti da li je netko imao sl.problem i da li netko zna kako ga rješiti..Meni nije nigdje problem otići i nabaviti šta god treba ali da onda ne moram razmišljati svaki put kad stavim ključ da li će upaliti.I slušati:znate otišao vam je cincilator na oscilatoru..... lud554
			
- 
				Ĺ to se brtve tiče sranja su moguča i na manje od 15000 km ako posao nije odrađen kako spada.Pokušaj voziti 70-100 km na benzin i sipaj injektor cleaner,pa češ vidjeti da li se stanje što popravilo.
			
- 
				Probat ću, evo rekla sam da ću voziti 1 dan tjedno na benzu to su i oni rekli u pon.opet idem kod njih pa ću vidjeti.Oni isto sumnjaju da posao nije dobro napravljen kao zadnje su rekli da će sve skinuti dolje i ponovo napraviti(što god točno to značilo). tup
 Btw bi si u pravu kad si rekao da je 1.4 slab za plin to se vidi na otvorenoj cesti najbolje(ali ušteda je ... cg789)
- 
				cek i nakon njihovog pregleda tebi ne pali iz prve?
			
- 
				Ne, prošlo je tri dana, danas je upalio od prve ali dok nije povukao gorivo, malo je bio prigušen, kasnije opet normalno.Dnas opet ide na pregled.
			
- 
				Evo bila sam kod plinaša,rekli su da su injektori bili malo masni , a da su to očistili i da bi trebala otići ponovo u hugal da mi oni očiste benzinske isto(a to mi je rekao i majstor u hugalu).Sad stvarno  bolje ide,ali opet ćekam to jutro,da vidim kako je kad se ohladi preko noći.Zaboravila sam spomenuti kako mi je majstor rekao:"znate vi imate alarm i kad vam lapica svijetli neće vam auto upaliti, morate zatvoriti vrata i isključiti lampicu i upaliti motor" iasadfa12
 Wtf???Digla mi se kosa na glavi mislila sam da je skrivena kamera ! lud554 lud554 lud554
 Evo nadam se da će ta storija više finit pa da mogu odahnuti!
 Bela nedeja je pa eto neka se svi dobro "načitaju" rakija
- 
				Počisti još benzinske injektore i biti će to ok.
 
- 
				Evo danas je upalio od prve! cg789 cg789 cg789 cg789 cg789 cg789 cg789
			
- 
				 aa21
			
- 
				to sa injektorima mi je baš zanimljivo, ja koga god znam niko nikad nije dirao injektore  ;D tipa prljavi su daj ih operi i .... odeš fino na autoput stisneš gas već od 3 brzine ii teraš ga dok god ide i onda na max brzini još 5-10 min i viola, sve je ko novo i čisto  ;D, ne bu onda smeća
			
- 
				 cg789 cg789 Ha ha baš si me sad nasmijao kao i onaj majstor sa alarmom zar ti stvarno misliš da ga štedim??????Kao "mala;treba ga propuhati"
 da je tako bio bi čist ko'suza lud554
- 
				dada spana se neki roveric po Rijeci :D  Good
			
- 
				Ĺ ta mislite koliko će mi uzeti za čišćenje injektora?
			
- 
				Sad sam malo od početka pročitao temu i mišljenja sam kao MGmajstor da je kod tebe problem sa pritiskom goriva (znaći sistem benzin-pumpa goriva-filter goriva-injektori-pritisak goriva)
 ,bar sam ja imao slične probleme kad je pumpa goriva bila pri izdisaju.
 Prvo bih ti preporučio da nasipaš bar 15-20l benzina i vidiš kako ce pali, ne pustit da padne na rezerveu jer pumpa možda ne može povuć goriva i svakako zamjeni filter goriva.
 Ako se dalje ponavlja pregledaj regulator pritiska i injektore a možda je i baš pumpa goriva pri kraju -.-
 
 pozz
- 
				pozz , e sad ako sam te dobro shvatila, meni su stalno puni oba spremnika, meh. je rekao da je filter goriva dobar i da ga ne treba mijenjati, na benzin i dalje slabo na početku vuće nekih 100 m kad ga upalim, paljenje mu je uvijek na benzin.Pumpa goriva mu nije mijenjana.
			
- 
				To da ne treba mjenat filter goriva je glupost, ocito mu se neda.
 Kažeš sad da slabo vuće dok se ne ugrije, tu može bit problem nekog senzora ili sonde da krivo očitava dok se ne zagrije, rekao bih da je L-sonda u pitanju ili stvarno injektori benzina pa kad prebaci na plin nakon 100m dobro ide, nek ti pregledaju injektore benzina, pumpu gopriva i L-sondu a to može bit skupo ako te žele oderat  ;)
 
- 
				Čiščenje injektora dođe ti cca 700 kuna...
 ...ili uzmeš od mene kompletnu usisnu granu sa injektorima i motorićem ler gasa,daš mehaničaru da promjeni i voziš :)
 (http://img718.imageshack.us/img718/7116/dsc01615z.jpg)
- 
				Najbolje bi bilo da ti ga odfuram na jedan kompletan sistematski pregled..... ti bi mi od dva napravio jedan 100% respekt
			
- 
				Vidim i ja da druge neće biti,ništa od ovih naših lokalnih automehaničara. lud554
 Čekam sunce da opet raskopam pola svog auta,mjenjam odje zadnje glavčine,diskove i pločice,filtere,altenator ...pa dok budem od volje dofuraj i ti svoga.
 Ako je problem da ne vuće na hladno tu ne mogu puno pomoči,imao sam i ja sličan problem,problem je u bio u map senzoru riješeno zamjenom ecu-a.
 http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,2207.0.html
 Najbolje bi bilo spojiti auto na autodijagnostiku,ako je map senzor ili bilo koji drugi senzor u pitanju dijagnostika bi morala pokazati kvar na istima.
 Da je L-sonda u pitanju ne vjerujem,ja sam vozio dvije godine sa totalno zgorenom lambda sondom,odnosno kao da je nije niti bilo i nije se ni najmanje očitavalo na radu motora.
- 
				Ok cg789, glipo pitanje jesi skidao kad onaj motorić od brisača?
			
- 
				Jednom,kad sam raskopavao jednog Rovera za dijelove.Ĺ to i to nevalja ???
 Od tog motora da se složit dobar ražanj za peći odojke ;D
- 
				a vidjeh ga odšarafili su se šarafi pa lepeće i ne radi mi prva brzina brisača tup
			
- 
				Malo smo skrenuli sa teme,nisi nam rekla pali li sad auto ujutro iz prve  ???
			
- 
				3 dana je palio danas opet po starom :( 
 I give up! tup
- 
				procitao samo prvi post tak da valjda nisam informiran sta se dalje desilo...
 
 al ak auto vergla a nece upalit sve dok se ne zgrije il nes onda kod mehaničara provjeri rotor i obavezno stavi druge kable koji idu od razvodne kape...
 
 mene je tako auto zezao godinu dana i nitko nije mogo odgonetnut sta je :D sad vec 2 mjeseca radi ko urica...
- 
				rotor je zamijenjen a i probali su nove kablove satviti ali kažu da su ovi dobri, ma malo sam rse raspitivala nisam meh.ali mislim da to ima veze sa relacijom plin-benzin, a i dosta ljudi na ovom forumu tako misli.
			
- 
				ne znam na benzin sve lošije i lošije radi, kad sam išla iz zg za ri vozila sam ga na benzu i na vijaduktu z.drage jedva sam se popela ali nikako nije stao ali nije bio daleko,prebacim na plin-kao da je u warp brzini samo je poletio.I sad ovaj meh.stalno sumnja na brtvu glave ali to meni ne ide u glavu...mislim da bi trebala otići do mg majstora u čakovec kad budem u zg -to mi je zadnja opcija!!!!!Rover nitko neće ni pogledati što je najgore.Šta vi moji mudri sučlanovi mislite?  ???A da sad mi jedan kolega kaže da radi na 3 cilindra (da se tako čuje)kad je na benzinu.
			
- 
				Vjerojatno pumpa goriva da ne drži pritisak(digne i opada),zbog pumpe može biti i poblem težeg paljenja i nedostatka snage na hladno...
			
- 
				ali zašto i zašto meni nitko u servisu to nije niti spomenuo, samo na benzin radi jako loše i slijegavanje ramenima?Ĺ ta da ga odfuram onda u čk?Hoće li mi stati negdje?u najboljem slučaju će me netko pokupiti na raskršću dok budem gmizala da se uključim....
			
- 
				Očito dečki u servisu jako dobro obavljaju svoj posao lud554  lol
 Jel treba da dođem dečkima u Hugalu(Honda servis) pokazat kako se to radi lud554
 Ispravnost pumpe ispituje se  manometrom,mislim da treba biti 3 Âą 0.2 bara.Tlak iza regulatora bi trebao biti konstantno 3 bara, dok na pumpi goriva izlazni tlak ako je potpuno ispravana 4.1 bar. Ako je pumpa slaba pri većem opterećenju tlak na regulatoru počne padati ispod 3 bara te auto ne vuče kako bi trebao.Za pritisak pumpe se spoji manometar direktno iza  pumpe. Ako je ispod 4.1 pumpa ti je sigurno u kvaru, ali ako je pritisak dobar onda se radi test u vožnji tako da se spoji manometar iza regulacijskog ventila. Jedino tako možeš u potpunosti otklonit sumnju na pumpu.
 Ja bi drage volje pomogao ali nemam alata za to.
 Da li si zamjenila filter goriva,ako nisi mjenjaj.
- 
				Ma kod koga kad su mi rekli da je filter dobar, čuj stvarno mi je rezervoar ispod polovice i vidno slabije vuče, znači to bi mogla biti pumpa.A eto stalno sam u zg pa ću morati produžiti do Čk,ako ne rikne do tad.
			
- 
				Kupi ti filter goriva i inzistiraj da ga promjene.Ako već ideš u Hugal,odi im sa zahtjevom da ti ispitaju pumpu goriva,nebi trebalo biti skupo. Najbolji test bi ti bila kakva dobra uzbrdica. Ako ti se auto počne gušiti i neće da ubrzava to ti je lako moguće pumpa.
			
- 
				pa to je to kažem ti uzbrdica-ni makac, čuj po tvojoj procijeni do kad ja mogu tako voziti?
			
- 
				To nezna nitko, nema pravila možda ga ujutro nećeš ni upaliti a možeš se tako i šlepati neko vrijeme.
 Nebih preporučio da sa takvim autom ideš na put,pošto imaš plin možeš samo paliti na benzin i onda prebaciti na plin ali možda idući put neće ni upaliti.
 Računaj na to da ako je pumpa da svaki čas može prestati raditi.
 Preporuka nek ti što prije ispitaju ispravnost pumpe i po potrebi je zamjene novom,nemoj stavljati korištenu pumpu.
 
- 
				s pumpom goriva nikad nisi nacisto osim kad rikne do kraja. imal sam vec slucajeva da radi pa ne, pa hladna nece a topla sve5, pa hladna radi a mlaka ne, pa samo kad je vruce zeza. kak ti je rekel kolega dadom  u radionu koja ima manometre na kontrolu ili kod mene ;D
			
- 
				jedan savjet sto se tice pumpe jer sam je skoro promjenio... mozda ima zraka kao sto je moja prosla imala a to se provjeri tako sto se upali auto i malkice se isturira da nabije pritisak,blago odvrnes vijak sa filtera goriva,ako izlazi gorivo sa mjehuricima znaci da ima zraka tj. ne valja pumpa  ;D...
			
- 
				..koja saga, samo mi nije jasno kaj bi sad trebala platiti kad ionako nisu ništa napravili u Hugalu....nek rade za đabe
			
- 
				 bg034s tup bg034s tup bg034s tup
 Ma to je sve garant radi plina...
- 
				bit cu malo grub i bezobrazan u pokusaju da ti objasnim plin - benzin u autu to ti je npr kao da imas stednjak u kuci na plin i struju, ak ne radi plin kuhas na struju ak nema struje kuhas na plin jedino u ovoj drugoj soluciji ak imas iskricu za paljenje plamenika prek struje onda moras rucno paliti sibicom al jedan rade NEOVISNO o drugom i ne sprecavaju jedan drugog da rade! razlika kod auta je u tome da ti njega moras zapaliti na benzin pa ga kasnije prebaciti na plin. tak da sve te teorije o krivnji plina izbaci ostaje ti benzin, distribucija benzina. :amen:
			
- 
				Jedini eventualni problem koji bi ti plin u autu mogao prouzrokovati a vezano uz rad na benzin je da su plinske dizne stavljene da direkt tuku u benzinske i te benzinske su onda stalno pod smjesom plina koji je prljav i štopa ove dizne odnosno suši ih,znači prljavi injektori.Ali kako je MG majstor već rekao ti imaš problem sa disribucijom benzina  i to najvjerojatnije sa pumpom goriva,stoga pod hitno na kontrolu pumpe u radionu koja ima manometre,drugim rječima plin u autu nema nikakve veze sa tvojim problemom.
 Zadnji servis si platila 1200 kuna a da nisu baš ništa napravili vezano uz problem ??? ....nije da ponižavam nikoga i ničije znanje ali neznam kakvi su to majstori u tom Hugalu i gdje su se školovali ??? ali valjda je logički da ako imaš problema pri radu na benzin,a na plinu je sve u redu,da prvo ispitaju sve vezano uz distribuciju benzina krenuvši od pumpe goriva,injektora...ništa to i ne čudi previše s obzirom da im je očito bio problem zamjeniti filter goriva(10 min posla).
 Iskreno ja njima nebih dao ni biciklu da mi popravljaju,mjenjač bi bio prekompliciran za njih. lud554 ....a otkad oni ne servisiraju Rovere sve je više i više Rovera po cesti u Rijeci lud554
- 
				Dečki hvala na savjetima, eto krenut ću od toga, samo kad se malo oporavim financijski.
 Problem mi je u tome da baš više nemam u meh.povjerenja svi bi neku laku zaradu i ne žele ili neznaju ući u srž stvari,a ja onda ispadnem gnjavež ,a ljudi moji gdje je načelo "safety first", pa to nisu zaj...
 Reći:"ne radi nikako", pa to i ja znam.
 Mg majstor da li postoji neka kombinacija da dođem kod tebe u subotu ujutro?
 S obzirom da sam vikendima u zg. iasadfa12
- 
				sutra me nema drugu subotu budem u radioni
			
- 
				Ako ti je dugo čekati,učlani se u HAK(200kuna) i odvezi im onda auto na pregled(Preluk) imaju dobre mehaničare a za članove imaju i više nego povoljne cijene,najbitnije neće te preveslati a i na svaki njihov posao dobiješ garanciju.
 A u slučaju da ti za vrijeme trajanja članstva od 1 god auto crkne u tih 200 kuna uračunato ti je i šlepanje.
 Neke sitnice kao što su zamjena ulja i filtera kod njih za članove su besplatne,čak mislim da je i pregled vozila za članove besplatan.
 Koliko znam još se nitko nije žalio na njih.
- 
				sve si mislim da se učlanim  ;D
			
- 
				@Sandman Sigurno ti se svidjelo šlepanje ili što drugo :D lol
 Ja sam razmišljao 4 god a ove godine sam se i učlanio prvi put. ;D
- 
				Bila sam prošle i pretprošle član,kako sam vozila mazdu 3god.,stvarno mi hak nije bio potreban(to nije preser.već činjenica), a kako vozim opet tinejđera,morat ću se opet učlaniti, već sam razmišljala  o tome...
 Da li je normalno da troši 1.3 l ulja na 1000 km?
 Mislim da će te me izbaciti iz članstva  ::)
 Dadom sad sam se sjetila da mi je jedan tip preporučio nekog meh.iz haka,koji mi je preko tel.rekao da odem kod el.pročistiti injektore jer da on to ne radi i isto tako mi je rekao da nije pumpa jer da pumpa ili radi ili ne radi.
 A ne znam šta više da vam kažem već sama sebi idem na živce (a i drugima).
 
- 
				Na 1,3 litara ulja na 1000 km ja bi se ozbiljno zabrinuo za stanje motora,unatoć tome što motor na plinu inače troši više ulja nego na benzin jer su temperature izgaranja veće,ipak 1,3 litara ulja na 1000 km je definitivno prevše.Kako sami napisao zna se desiti da pumpa malo radi pa opet ne radi(ipak je to Rover :D) ,ako ti nije ti baš neki problem odvezi auto do HAK-a pa pitaj savjet,imaju oni manometre pa mogu ispitati pumpu goriva.
			
- 
				Evo dragi moji da ne kažete da se javljam samo kad imam problem,naime problemi oko paljenja i ostalog su riješeni cg789 cg789 cg789 cg789,naime stvar je bila u injektorima,jedan moj susjed se smilovao nakon šta me je mjesec dana gledao kako stalno nešto šarafim sa starim i jutarnjo verglanje, pa mi je dao broj od jednog tipa(pazite ovo isključivo po preporuci, tip je neki autom.as u mirovini)uglavnom provozali smo se (kao u fear faktoru)i uz malo priče rekao šta treba napraviti, dopeljala sam auto drugi dan je bilo rješeno da ne kažem još da mi je napravio i brdo drugih stvari koje mi nije naplatio rakija
 Eto by bye Hugal.
 
- 
				 aa21