Autor Tema: Problem sa paljenjem  (Posjeta: 14238 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Sandman

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1668
  • Karma: +9/-1
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #15 : Rujna 24, 2010, 09:24:04 poslijepodne »
kak može biti 15?? pa nije to dizel??
prije oko 10,5 ili 11
i mene zanima cijena?
O*V*E*R


adri

  • Gost
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #16 : Rujna 24, 2010, 10:36:55 poslijepodne »
1200 , ali sve to s brtvom glave je već napravljeno ali oni sumnjaju da valjda nije dobro napravljeno.Pazi ja nisam ni čula ni vidjela ništa neubičajeno,oni su rekli da možda nije ništa , da ni oni ne znaju.Eto sad ti znaj

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #17 : Rujna 24, 2010, 10:40:05 poslijepodne »
Majstori pa neznaju,tko bi onda trebao znati. lud554
Najbolje ćeš znati sama po paljenju ujutro,pogotovo kad dođu hladniji dani.Ako bude poblema i motor je uistinu toliko loš imaš na autootbadu Birtić na Marinićima motor sa garancijom za 500 eura.Koliko taj auto ima kilometara po satu ???
kak može biti 15?? pa nije to dizel??
prije oko 10,5 ili 11
i mene zanima cijena?
To mi malo miriše da je mjereno na topli motor, a tako se ne mjeri..ali i to ovisi što se želi utvrditi mjerenjem kompresije?
Dakle potrošenost cilindara će se vidjeti na hladno (u pravilu).
Pukotine glave će se vidjeti na toplo (u pravilu).
Po Autodati za taj motor kompresija bi trebala biti 10,4
http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,2485.0.html
Kod benzinca je razlika mjerenja kompresije toplo-hladno 1-2 bara, a kod dizela 2-4 bara + 1-2 bara za bezince i 2-4 bara diselaši odnos ljeto-zima....tako da ni 15 nije tako nemoguče.
Vrijednosti za benzinca idu i do 17 bara, a dizela do 38 bara.

adri

  • Gost
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #18 : Rujna 24, 2010, 11:05:02 poslijepodne »
pa šta vi mislite da ću morati mijenjati motor?????pa nemogu vjerovati koja sam ja pegula.... :'( a šta mislite na cijenu?

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #19 : Rujna 24, 2010, 11:16:12 poslijepodne »
Ako bude teško palio ujutro na hladno a iz auspuha ide plavkasti dim i čudan miris te auto gubi dosta ulja i nema snage druge ti neće biti nego promjeniti motor.S obzirom njihovo ulje,filteri,svijećice,razvodnu kapu i kako kažeš neki motorić(predpostavljam motorić ler gasa)+ rad cijena je ok.

joza

  • Gost
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #20 : Rujna 25, 2010, 01:49:29 prijepodne »
a što ste isprepadali curu :D jadna ce kupiti bicikl za ubuduce :D

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #21 : Rujna 25, 2010, 11:34:48 prijepodne »
Nije rover za žene, eto  lol

MG majstor

  • Gost
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #22 : Rujna 25, 2010, 06:16:08 poslijepodne »
ak sam dobro procital cura vozi benzinca a ne dizela takl da kompresija hladan topao nema veze za paljenje eventualno zbog lose kompresije tj. zbog losih karika moze doci do zamascivanja svecica a u tom slucaju autio nebi ni nakon 100 pokusaja upalio. ja bi se usredotocio na gorivo, pritisak goriva i sve vezano uz to i normalno kad bi ga konacno upalio provjerio brtvu glave al ak je ona tak u banani da auto ne pali nebi se ona ni daleko vozila

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #23 : Rujna 25, 2010, 10:13:39 poslijepodne »
Istina tako je kod benzinaca može bit 1000 stvari,kod dizela simptomi upućuju na pad kompresije.Valjalo bi prekontrolirati injektore možda ih treba pročistiti,moguče je da pošto imaš plin da su plinske dizne stavljene da direkt tuku u benzinske i te benzinske su onda stalno pod smjesom plina koji je prljav i štopa ove dizne odnosno suši ih!Pokušaj nakon 2 do 3 potrošena spremnika plina voziš nekih 70 do 100 km na benzin te ako si u mogućnosti sipaš onaj injektor cleaner...

adri

  • Gost
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #24 : Rujna 26, 2010, 06:23:58 poslijepodne »
Ovako,bila sam u zg gje hladnije i vlažnije i čak pali od druge,nema nekih loših siptoma, kad upali, radi kao beba bez dima i cukanja i ostalog ne gubi vodu ni ulje,prije 15500 napravljeno je brtva glave motoa,usisa,ispuha,poklopca ventla,semering bregaste,zupčasti,pumpa vode,termostat i kako onda nakon 15500 ovakva sr...se mogu desiti?Btw,imala sam rovera već 5 god sam ga vozila i jedino što sam mijenjala je brtva pok.ventila tako da mi netko pametan ne govori da rover nije za ženske.Na koncu ja sam htjela samo vidjeti da li je netko imao sl.problem i da li netko zna kako ga rješiti..Meni nije nigdje problem otići i nabaviti šta god treba ali da onda ne moram razmišljati svaki put kad stavim ključ da li će upaliti.I slušati:znate otišao vam je cincilator na oscilatoru..... lud554

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #25 : Rujna 26, 2010, 06:29:53 poslijepodne »
Ĺ to se brtve tiče sranja su moguča i na manje od 15000 km ako posao nije odrađen kako spada.Pokušaj voziti 70-100 km na benzin i sipaj injektor cleaner,pa češ vidjeti da li se stanje što popravilo.

adri

  • Gost
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #26 : Rujna 26, 2010, 06:34:30 poslijepodne »
Probat ću, evo rekla sam da ću voziti 1 dan tjedno na benzu to su i oni rekli u pon.opet idem kod njih pa ću vidjeti.Oni isto sumnjaju da posao nije dobro napravljen kao zadnje su rekli da će sve skinuti dolje i ponovo napraviti(što god točno to značilo). tup
Btw bi si u pravu kad si rekao da je 1.4 slab za plin to se vidi na otvorenoj cesti najbolje(ali ušteda je ... cg789)

zmaj

  • Gost
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #27 : Rujna 27, 2010, 07:27:27 prijepodne »
cek i nakon njihovog pregleda tebi ne pali iz prve?

adri

  • Gost
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #28 : Rujna 27, 2010, 08:30:41 prijepodne »
Ne, prošlo je tri dana, danas je upalio od prve ali dok nije povukao gorivo, malo je bio prigušen, kasnije opet normalno.Dnas opet ide na pregled.

adri

  • Gost
Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #29 : Listopada 01, 2010, 09:14:22 poslijepodne »
Evo bila sam kod plinaša,rekli su da su injektori bili malo masni , a da su to očistili i da bi trebala otići ponovo u hugal da mi oni očiste benzinske isto(a to mi je rekao i majstor u hugalu).Sad stvarno  bolje ide,ali opet ćekam to jutro,da vidim kako je kad se ohladi preko noći.Zaboravila sam spomenuti kako mi je majstor rekao:"znate vi imate alarm i kad vam lapica svijetli neće vam auto upaliti, morate zatvoriti vrata i isključiti lampicu i upaliti motor" iasadfa12
Wtf???Digla mi se kosa na glavi mislila sam da je skrivena kamera ! lud554 lud554 lud554
Evo nadam se da će ta storija više finit pa da mogu odahnuti!
Bela nedeja je pa eto neka se svi dobro "načitaju" rakija

Roveraši.org

Odg: Problem sa paljenjem
« Odgovori #29 : Listopada 01, 2010, 09:14:22 poslijepodne »