Autor Tema: TOAF i Ozzy  (Posjeta: 8781 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Damir

  • Mlađi član
  • **
  • Postova: 68
  • Karma: +3/-0
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #30 : Prosinca 03, 2019, 08:01:23 prijepodne »
Hvala Roverlike.
Želiš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Offline Damir

  • Mlađi član
  • **
  • Postova: 68
  • Karma: +3/-0
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #31 : Prosinca 03, 2019, 08:40:54 prijepodne »
:ton: uhhhh... kao što rekoh - lađa sam takva !

 & lijepo ga čuvaš, svaka čast  :goodjob:

No nemoj biti toliki perfekcionista, slikaj auto kad stigneš a ne planirati slikanje tri dana unaprijed, pranje, poliranje...lool

Da ga vidimo u akciji isto kao i ti svaki dan, ne samo kad je fit. Šeraj život  ipiva2

Sad kad sam ja poželio šerat, vani je blizu nule i magla pa ću staviti još nekoliko od ljetos. Za fotkanje ima vremena. Htio bih imati za sebe par dobrih slika auta u perspektivi, a to ne mogu obaviti u uskom dvorištu. Ove su uslikane kad sam dao pretapecirati panele vrata i kad sam poskidao sve znakove zbog obnove tako da Ozzyka nije kompletan, al nema veze, dok ne bude dobrih fotki... Ovdje se donekle vide svježe tapecirana sjedala (bež alcantara), a interijer je jedan od tri t.zv. Personal Line izvedbe i naziv mu je Deep Sea Green. Ima smisla jedino ako je i auto u British Racing Green izvedbi laka. Sjedala su bila tamnozelena (kao i većina interijera), tkanina je bila prilično sijeda i nisam htio insistirati na zelenjavi, a nisam mogao ni naći takav štof. Pa sam lupio kontru s bež tkaninom sjedala što ima smisla obzirom na bež tapecirung krova, vrata, donjeg dijela konzole i još nekih detalja. Ispalo je odlično s tim da sam imao sreće naći genijalnog tapetara (ibermeštar pred mirovinom) u susjednom gradu koji je obavio sjajan posao. Nisam želio kemijati navlakama za sjedala već je sve tapecirano od nule i svi štepovi i piping završeci sjedala su kao kod originala. I da ne duljim, valja popit drugu jutarnju kavu. Kod nas freelancera radni dan zavšava noću pa kasno i počinje...
 307327


















Želiš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Offline Damir

  • Mlađi član
  • **
  • Postova: 68
  • Karma: +3/-0
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #32 : Veljače 04, 2020, 10:17:05 prijepodne »
Dovršio bih trakavicu o apdejtu nave. Nakon svakojakih peripetija, uspio sam i to srediti. Dva puta su mi poslani neispravni BMW Mk4 nav kompjuteri (mrak na monitoru) i nakon vraćanja, stigao treći. Treća-sreća. Uglavio ga, apdejtao zadnjim V32 softverom i nabavio DVD s kartama po posljednjoj modi. Nava radi neusporedivo brže i sve izgleda gospodskije i puno ljepše, u usporedbi s Mk3. Zapravo, usporedbe niti nema. Ne pokazuje mi sat i datum na donjoj crti monitora, kao ni vanjsku temperaturu u trip kompjuteru, ali to je zbog nekompatibilnosti BMW/Rover I-BUS-a. Trebalo bi staviti ekstra I-BUS clock modul, ali taj nije dostupan već 10-ak godina. Ukratko, ne znojim se zbog toga i prezadovoljan sam. A i nemreš imat baš sve u životu. Sat ionako imam na konzoli, a temperaturu na instrument ploči. Sad još samo ostade digitalna televizija. Trenutno imam analognu snježnu mećavu koja još uvijek stiže valjda iz Bosne, a od kud drugdje? I Ozzy projekt epskih proporcija bit će dovršen.

Bajdvej ovako sad izgleda obnovljen IPK LCD, ali to je ona druga tema. A na sreću i zalaganje, tema više i nije.

Posljednja slika je nekog Engleza jer ja nisam uspio stići uslikati. Pojavljuje se nakon okreta ključa dvije-tri sekunde. Isto izgleda i moje. Ubacio sam to pomoću Navtweak aplikacije u originalni softver umjesto postojećeg BMW GIF slikofajla.

 th_yahoo
















Želiš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Roveraši.org

Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #32 : Veljače 04, 2020, 10:17:05 prijepodne »