Autor Tema: TOAF i Ozzy  (Posjeta: 8780 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Damir

  • Mlađi član
  • **
  • Postova: 68
  • Karma: +3/-0
  • Spol: Muški
TOAF i Ozzy
« : Listopada 07, 2019, 12:05:38 poslijepodne »
Bajdvej, malo se uputio u TOAF, ovako nasuvo bez spajanja s tutačem, i meni to izgleda krajnje obećavajuće. Pročitao hrpu toga o njemu i naručio kabel za kojega sam vidio da je najčešće korišten pa da ne pametujem. https://www.ebay.com/itm/233100454059
Treba spojiti pinove 7 i 8 i naravno instalirati drajvere na laptop. Sad čekaona dok ne stigne.
Želio bih modificirati neke stvari koje mi idu na živce. N.pr. isključiti automatsko uključivanje grijača stražnjeg stakla kad je temperatura vani ispod 10°C. Htio bih i potpuno osposobiti tempomat kojega sam sam ugradio. Sad mi šljaka samo osnovno, bez resume funkcije i sl. Onda, htio bih i dnevna svjetla (30% snage na dugim svjetlima) nakon paljenja motora. Pa onda bih volio imati one touch opciju podizanja svih prozora, a ne samo vozačevog. I još bih uključio digitalni speedometer na LCD-u instrument ploče. Najvažnije, htio bih ler gas sa sadašnjih 740 dignuti za jedno 100 okretaja, no ne znam hoću li moći. To je tipka Engine na TOAF sučelju (a koja druga?), ali ništa dok ne stigne OBD/USB žičurda za spoj kompa i auta.
Roverlike, jesi li možda gdje vidio da je tko pomoću TOAF aplikacije dizao ler gas na 75 dizelu?


Želiš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #1 : Listopada 07, 2019, 06:52:17 poslijepodne »
Nisam imao prilike vidjeti da je netko sa TOAFom podešavao ler gas.

No ler gas bi kod dizela trebao biti između 750 - 780 okretaja. Gdje čitaš da je kod tebe lermgas 740? Ako je to iz kompjutera preko opcije u autu, onda sugeriram da isčitaš ler gas preko OBD2, jer prikaz u autu nije baš najtočniji.

Sa druge strane zašto želiš podignuti ler gas? Ako je samo da bude u pravilnim granicama, možda već jeste. Ako je zbog trešnje ili gušenja, onda je vjerojatnije da je problem negdje drugdje.

Offline Damir

  • Mlađi član
  • **
  • Postova: 68
  • Karma: +3/-0
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #2 : Listopada 07, 2019, 08:17:48 poslijepodne »
Čitam na mjeraču okretaja jer nemam drugo. Mrvicu ispod 750. Probat ću TOAF-om povući live data za motor pa ćemo vidjeti stvarno stanje. Buni me to što sam prošle godine obnovio komplet ovjes motora, a dijagnostika kod Ivanuša u Zaprešiću (kraj ZG) pokazala je savršeno stanje motora. Imao je nešto preko 200000 km i nije se imalo što dirati. Ivanuš je još rekao da se takvo što rijetko viđa kod starijih auta. A on slovi kao stručnjak koji zna što govori. Barem sam ja tako čuo.
Nadalje, a već sam spominjao, negdje sam pročitao da je postojala među ostalim preporuka proizvođača da se na novim autima ler okretaji dignu preko 800 ako kupac ima primjedbu poput moje. Napominjem da je ler gas kao beton, nimalo ne oscilira, motor se ne guši, vuče normalno, malo troši i nimalo ne dimi. I tako je jednako od prvog dana, otkad je kod mene. Sad ja ne znam je li to kakav problem kad ga g. Ivanuš nije konstatirao, a za godinu i pol motor se ponaša potpuno jednako. Ler gas bih htio dignuti jer se na 800 okretaja sve potpuno smiri. Vjerojatno većina od toga ne bi radila nikakav problem jer trese minimalno, ali ja sam (ponekad i nažalost) perfekcionist i nikad ne odustajem ako sam nešto zamislio. Naravno, ako je ikako ostvarivo.
Želiš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #3 : Listopada 07, 2019, 08:24:15 poslijepodne »
Da se auto stavi na izvornu dijagnostiku T4, onda bi se ler gas mogao mijenjati u koracima po 10 km gore ili dole. Kako nitko o tome nije pisao ne znam da li TOAF to može. Ostaje da se vidi.

Ako budeš imao problema kada dobiješ kabel, problemi mogu biti i u driveru kabela. Najbolje je uzeti driver kabela koji dođe sa njime, ne onaj sa servera gdje se nalazi TOAF.

Offline Damir

  • Mlađi član
  • **
  • Postova: 68
  • Karma: +3/-0
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #4 : Listopada 07, 2019, 08:39:52 poslijepodne »
Da, naravno da T4 može sve pa i to. I ja sam o tomu čitao. Međutim, mogu samo gledati rijetke slike T4 na webu i pritom se slikati. Sad ćemo vidjeti hoće li kabel za TOAF stići iz Kine za kojih dva tjedna koliko artikli odande prosječno putuju do mojeg šora. Sinoć naletio na jednog Baćušku. Tip se primio TOAF-a i fino si dok trepneš omogućio automatska dnevna svjetla, speedometer na LCD-u...

https://www.drive2.ru/l/464248994692858282/

Za tu šačicu baksa uz kabel stiže i CD s drajverima pa ne očekujem nikakav problem.

Želiš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Offline Damir

  • Mlađi član
  • **
  • Postova: 68
  • Karma: +3/-0
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #5 : Listopada 30, 2019, 02:43:35 poslijepodne »
Danas mi je konačno stigao USB kabel za spoj računala i auta. U biti to je konverter paralelnog (što je OBD konektor u autu) u serijski (što je USB kao takav) i nakon lemljenja 7 i 8 pinova OBD-a, proradilo je odmah. Nikakvog fidlanja s drajverima nije bilo. Čak nisam u laptop morao staviti ni s kabelom dospjeli CD s drajverima jer oni koje sam povukao zajedno s TOAF-om rade normalno. Pojavio se novi port COM4 preko kojega se i linkam.

Odmah sam (naravno he,he) komp spojio s autom i prionuo upoznavanju TOAF softvera. Sve radi ko zmaj.

1.) Omogućio sam dnevna svjetla. Nakon startanja motora, duga svjetla automatski se pale na 30% intenziteta. Ako se ručno upale pozicije i/ili kratka svjetla, dnevna se naravno gase. Omogućena su samo kad ništa od svjetala nije ručno uključeno, kako i treba.

2.) Uključio sam digitalni speedometer i mogu ga dobiti nakon 5 osnovnih funkcija trip kompjutera (6. stisak tastera na polugici za žmigavce).

3.) Ušao sam naravno i u BCU (body control unit) i prvo sam isključio ono ultraživcirajuće paljenje grijača stražnjeg stakla kad je vanjska temperatura ispod 10°C. Istina, ta stvar se sama ugasi nakon 10 minuta, ali u daleko najvećem broju slučajeva mi to uopće ne treba pa moram svaki put ručno isključivati. To jest morao sam, a nadam se da sutra ujutro više neću morati jer sad ne mogu vidjeti budući je vani iznad 13°C, a nemam pri ruci nikakvu hladnjaču da auto ufuram unutra i provjerim odmah. Ha, ha. Još je bilo omogućeno da automatski pali grijač na 20 minuta kad je vani ispod 5°C. Neš ti komfora. I tu sam zajebanciju pokupio s onim disable u BCU pod nazivom automatic heated window. Grijače valja čuvati i paziti i paliti ih samo kad treba.

4.) Na živce mi je također išlo što sam key fob morao stisnuti dvaput kad sam želio daljinski otključati sva vrata. Nakon jednog pritiska, otključavao je samo vrata vozača. Kakti single point entry bla, bla. I to sam pogubio TOAF-om pa sad fino jednim stiskom sve zaključavam, a drugim otključavam, ko sav normalan svijet. Omogućio sam i ono što oštroumno nazvaše lazy windows (iliti lijeni prozori - otac im njihov lijen). Tako sad gurnem ključ u bravicu vrata i spuštam ili dižem sve prozore, zavisno da li auto otključavam ili zaključavam. Korisno kad je ljeto i kad bude opet 387 stupnjeva u hladovini (ko na Veneri), za luftanje auteka.

5.) Peto nema. Mislio sam da ću moći podebljati ler gas za nekih 50 okretaja, ali štanga. Ušao sam u sekciju motora i došao do ler gasa, ali TOAF nema interfejs gdje možeš dodavati u koracima plus i minus, nego samo polje gdje možeš upisati custom value. Skoro sam se doveo u napast i upisao 800 za naravno 800 okretaja, ali nisam se htio igrati s tim jer me zbunilo što u polju stoji samo jedna nula (nisam više ni siguran, ili nešto drugo). Da je kojim slučajem pisalo oko  760 koliko mi sad pokazuje obrtaljka, mislim da ne bih odolio. Vjerojatno treba unijeti slovno brojčani kod koji ja naravno nemam.
Roverlike, što misliš o ovomu u vezi ler gasa? Mislim da ću se pokušati javiti autoru TOAF-a i pitati onoga tko najbolje zna.

 rakija
Želiš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #6 : Listopada 31, 2019, 05:49:04 prijepodne »
To što piše jedna nula mene ne bi zaustavilo, no svakako je bolje pitati autora. Jedino što su oni svi na poljskom forumu, pa će ti trebati google translator...

Offline Damir

  • Mlađi član
  • **
  • Postova: 68
  • Karma: +3/-0
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #7 : Listopada 31, 2019, 08:03:27 prijepodne »
Ha čuj, možda ni mene ne bi zaustavilo da nije moj auto, a ovako...   vhat454 laugh
Sad sam pogledao, TOAF sajt opet radi, za razliku od sinoć. Postoji forma za kontakt pa će se valjda netko i javiti. Bajdvej, jutros uživam. Odlokotao sve jednim stiskom daljinca, dnevna svjetla se pale, a grijač stražnjeg stakla više ne. Što ti je čovjek i koliko malo treba za sreću...  th_yahoo




Želiš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Offline Damir

  • Mlađi član
  • **
  • Postova: 68
  • Karma: +3/-0
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #8 : Studenoga 02, 2019, 10:03:53 prijepodne »
Jučer sam se opet prištekao na auto i u custom value umjesto nule upisao 50. Na moje čuđenje ler gas se digao na pola željene vrijednosti, a kad sam upisao 100, to je bilo to. Zatim sam stisnuo Save (prije svega naravno bekapirao) i iskreno se poveselio. Ugasim motor, upalim ponovo i drži. Međutim, kad sam pospremio laptop, zaključao i nakon koji sat opet probao, ler gas se vratio na staro. To je vjerojatno ona špreha s engleskih foruma da nema načina išta mijenjati u DDE4 (što je u stvari Siemens ECU iliti po naški kompjuter motora) jer postoji zaštita. Jedino ne znam kako onda uvaljuju novu mapu u računalo (ECU tuning). Valjda prolazi kad se mijenja sve. I ostaje nejasno zašto u TOAF-u uopće takva opcija kad ne šljaka. Inače, javio sam se Poljacima preko TOAF sajta, ali mi je stigao mail s obavijesti da nije isporučeno. Vjerojatno ću probati preko Fejsbuka.
Želiš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #9 : Studenoga 02, 2019, 01:46:40 poslijepodne »
Kao što rekoh, poljski forum ... Ja sam član tog foruma već odavno. Možeš i ti postati član ako ne prođe FB ...

Offline Damir

  • Mlađi član
  • **
  • Postova: 68
  • Karma: +3/-0
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #10 : Studenoga 06, 2019, 07:54:26 poslijepodne »
Iskreno, gadi mi se Fejsbuk i do sad nisam osjetio nikakav poriv napraviti profil. Mislim da niti neću. Poljski sam forum ovih dana prilično intenzivno čitao i dobar je, ima svega. Naravno, jedino uz pomoć Gugl translatora što je često razumljivo, a ponekad na samoj granici razumljivosti. Ukratko, da se nekako. Vidio sam i gospodina Marćina Mišeka (autor TOAF-a) i morat ću se registrirati ako ni zbog čega samo da mu od srca zahvalim. A razmišljam da TOAF ekipi uvalim i neku donaciju jer što bi reko naš narod, od para se živi, a ne od kićene besjede. Ili tako nekako...
 8)
Bajdvej, danas opet prispojio računalo na Rovera u vezi ler gasa, ali sam prije toga smislio mini strategiju. Najprije sam povukao live data i skužio da mi je ler na oko 750 okretaja što je nešto ispod ideale (ako se ne varam 780 +/- 50 okr.). Točno koliko pokazuje i cajger mjerača. Ostavio sam da se BMW traktor malo zagrije pa sam povisio za 50 i sejvao. Ali ovog puta nisam gasio nego sam napravio solidan đir po gradu (ne i po rivi jerbo mi to nemamo u našem vilidžu) razmišljajući neka elektronika u autu dobro iskomunicira svoje, bla, bla... Kad sam nakon par sati krenuo po dragu, okretaji stoje za širinu cajgera ispod 800, točno kako sam i podesio. Probao i maloprije i jednako. Sad sam sretan i nadam se da će tako ostati. Usput sam uspio i nešto novoga prokljuviti. Auto više ne trese (okej ni prije to nije bilo jako) i neću više ništa dirati. Projekt TOAF za mene dovršen. Auto sam modificirao točno kako sam htio.
 drive

Još bih nešto rekao iako ne znam ima li smisla. Jasno mi je da je ovaj forum davno bio u zenitu, a sad je eto, takav kakav je. Sudbina i drugih foruma jer sve se jednom potroši. Ali, ipak mi nije jasno da niti jedan R75 entuzijast ovo ne čita, a sigurno ih ima u Hrvatskoj. Jer da čita vjerojatno bi se uključio ili s pitanjem ili s većim iskustvom. Šteta.
Želiš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #11 : Studenoga 07, 2019, 06:57:33 prijepodne »
Imam dojam da mi baš nismo ljudi od foruma, iako ih ja smatram nepresušnim izvorom znanja. Rijetki ljudi kupe Rovera, pa bi onda još trebali biti entuzijasti, a ujedno i da vole pisati po forumu. Čini mi se da je to kod nas rijetka kombinacija

Offline Damir

  • Mlađi član
  • **
  • Postova: 68
  • Karma: +3/-0
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #12 : Studenoga 07, 2019, 08:39:01 prijepodne »
Realno, tako nekako. Sve si reko. Iako je već i posjed Rovera sam po sebi u današnje vrijeme neka vrsta entuzijazma. Veteran sam jednog drugog foruma (audiofilija) i znam koliko su ondje ljudi imali ne samo zabave nego i koristi tijekom dugih godina. A sjećam se i vremena prije interneta kad do informacije nisi mogao doći da se ubiješ. Da nije bilo foruma, nikad ne bih sreo neke divne ljude, prvo virtualno, a onda i u stvarnosti. Doduše ne bih sreo ni one druge manje divne, ali to je nebitno.

BTW, ler gas još uvijek drži.
 :armonikas:
Želiš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #13 : Studenoga 07, 2019, 06:30:01 poslijepodne »
Drago mi je za ler gas, jer je ovo još jedna informacija koju sam naučio o TOAFu.

Offline Trophyblue

  • Novi član
  • *
  • Postova: 20
  • Karma: +1/-0
Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #14 : Studenoga 07, 2019, 10:35:46 poslijepodne »
....

Još bih nešto rekao iako ne znam ima li smisla. Jasno mi je da je ovaj forum davno bio u zenitu, a sad je eto, takav kakav je. Sudbina i drugih foruma jer sve se jednom potroši. Ali, ipak mi nije jasno da niti jedan R75 entuzijast ovo ne čita, a sigurno ih ima u Hrvatskoj. Jer da čita vjerojatno bi se uključio ili s pitanjem ili s većim iskustvom. Šteta.

Čestitke na uspjehu  :goodjob:  a i po slobodnoj procjeni kako si otvorio novu temu o obnovi bedževa i conciznom i detaljnom postu vidi se da imaš strpljenja i da si pedantna osoba. Možda i pomalo tvrdoglava, jer se vidi i dobra doza upornosti  :iagree:  & drago mi je da ti je pošlo za rukom da si to središ  bravo12q3

Ali da se osvrnem razlogu ovog posta, a to je ovaj citat gore - forumi.

IMO nije toliko neki razlog da "sve se jednom potroši", više bi bilo djelomično @Roverlike-ovo
"Rijetki ljudi kupe Rovera, pa bi onda još trebali biti entuzijasti, a ujedno i da vole pisati po forumu. Čini mi se da je to kod nas rijetka kombinacija"

ali i činjenica da danas svi više bleje u mobitele, ako se ovo više i može tako nazvati, jer smartphone "izbacuje" kompjuter praktički iz upotrebe.

Lol...cijeli dan čeprkamo po njima, javljamo se i komuniciramo, pa kad dođeš kasnije do kompjutera, već si sve rekao prije na mob  lud554

iz toga se isključuju pojedine osobe recimo kao ja, koji koristi tvrdoglavo mobitel i dalje samo za telefoniranje i slanje poruka & eventualno poneki Viber kad su neke slike u pitanju, za prijatelje itd... A Facebook...  yeah, that s right. What is it ?

Roveraši.org

Odg: TOAF i Ozzy
« Odgovori #14 : Studenoga 07, 2019, 10:35:46 poslijepodne »