Autor Tema: Moj Rover 25 - problemi i pitanja  (Posjeta: 38654 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #15 : Srpnja 10, 2015, 10:18:57 poslijepodne »
Zamenio sam pumpu, auto tek sad ide kako treba, nije vise lenj. Ali je muka dok se skine rezervoar i vrati.

Filter goriva nisam jos zamenio jer su mi poslali pogresan. Isto izgleda kao moj samo je navoj kraci i ne moze da se zavije lepo pa izlazi gorivo.

Novi problem je regulator pritiska goriva. Varira mi ler gas ponekad i teze pali auto pa mi je majstor rekao da je do tog dela problem jer pusta benzin u granu. Sta mislite?
Ako je mehaničar manometrom mjerio pritisak goriva onda je vrlo vjerojatno da je u pitanju regulator pritiska goriva.
Variranje ler gasa može biti povezano i sa motorićem ler gasa,pokušaj prvo njega očistiti.

Challenger762

  • Gost
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #16 : Srpnja 11, 2015, 12:39:22 prijepodne »
Nije merio nista samo skinuo ono crevce sa njega i zakljucio da to nije u redu. Meni je pao na pamet prvo step motor ali nisam hteo da se pravim pametan.

Evo opisa celog problema:

Na benzinu mi ler ponekad varira od 800-1200 obrtaja.
Na plinu varira cesto od 500-1500 obrtaja, dakle mnogo vise se oseca ta nestabilnost. I gasi se kad odvojim kvacilo cesto.

Moja neka logika ako je do regulatora pritiska goriva onda bi na plin trebao lepo da radi?


Challenger762

  • Gost
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #17 : Srpnja 11, 2015, 02:44:24 poslijepodne »
Skinuo sam step motor da ocistim pa cu posle da odradim IACV reset.


Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #18 : Srpnja 11, 2015, 04:01:48 poslijepodne »
Nemoj sa WD 40 zamaščuje,uzmi sredstvo za čišćenje karburatora ili sprej za čišćenje kočnica :)
Ovako nešto
http://www.jurprom.com/Novosti-i-akcije/TEXTAR-Formula-XT-sprej-za-ko%C4%8Dnice-NOVO-u-ponudi!!!!!/n2-6

Challenger762

  • Gost
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #19 : Srpnja 15, 2015, 08:49:59 poslijepodne »
update:

Zamenio sam i regulator pritiska goriva pa je situacija opet ista, na plin se gasi. Razlika je sto nisam primetio vise da obrtaji variraju od kad sam ocistio step motor.
Ne znam sta dalje, mozda u neki servis za plin jer na benzin se ne gasi.

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #20 : Srpnja 15, 2015, 09:34:46 poslijepodne »
Ako je na benzinu sve u redu,problem je u plinu.
Servis za plin morao bi riješiti problem :)

Challenger762

  • Gost
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #21 : Srpnja 29, 2015, 12:45:50 prijepodne »
Pozdrav ekipo, evo me opet. Presao sam zadnjih dana malo vise kilometara pa mucim muku i dalje sa kolima ali sad bar znam nesto detaljnije da kazem.

Bio sam kod majstora za plin i kaze da je sa sistemom za plin sve u redu, gasi se iz nekog drugog razloga. Jedino mi je skrenuo paznju na neki podpritisak vazduha koji je kod mene 0.40 a treba biti oko 0.30.

Aktuelni problemi:

Kad se vozi na benzin hoce povremeno (na svakih 5 minuta recimo) da cimne u voznji, izgubi totalno gas pa se povrati posle jedne sekunde. Mislim i da obrtaju padaju previse kad se koci i menja brzina, odu ponekad na 500 pa se vrate na normalnih 1000.

Kad se vozi na plin ugasi se povremeno kad se recimo pretisne kvacilo da se promeni brzina i koci, samo padnu obrtaji. U toku voznje dok je auto pod gasom ne gasi se i ne cima ono u voznji kao na benzin.

Zajednicki problem i za beznin i plin je maksimalna brzina od oko 140kmh ?! Gas u patos i toliko!


Dijagnostika prijavljuje 2 problema:

PO443 and PO141
Na forumu su mi rekli da to znaci:
---Evaporative Emission Control System Purge Control Valve circuit Malfunction
---O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 2) the second sensor AFTER the CAT. the one underneath the car NOT in the engine bay.

Moze li neko da mi prevede na prostom jeziku sta znaci ovo, koji su to delovi? I da li mi zbog toga auto pravi probleme.
Poludecu vise, samo se setam od majstora do majstora i niko ne zna da ga popravi.

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #22 : Srpnja 29, 2015, 08:42:24 prijepodne »
Kodovi koje si dobio su povezani.
Probaj riješiti prvi pa češ vidjeti da li ćeš riješiti i drugi sa prvim.

Prvi ukazuje na problem sa ventilom na spremniku para goriva sustava za ispuštanje para goriva (EVAP). Nalazi se na vrhu crnog cilindričnog spremnika iza motora, a ispred vjetrobranskog stakla. Možda bi mogao pronači takav spremnik na otpadu pa ga zamijeniti?

Drugi problem je lambda sonda iza katalizatora. To je druga lambda sonda, ne ona ispred katalizatora blizu motora. Ona se može zamijeniti.

Problem sa EVAPom može utjecati na nemiran rad motora i gašenje.

Challenger762

  • Gost
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #23 : Srpnja 29, 2015, 01:01:34 poslijepodne »
Citao sam celu noc po internetu i dosao do slicnih zakljucaka kao ovo sto si mi napisao.
Medjutim vise mi se cini da je lambda sonda problem jer njena neispravnost utice i na pad performansi a to se kod mene vidi u maksimalnoj brzini.

Sto se tice EVAP-a resenje ako sam dobro razumeo je da se samo iskljuci. Verovatno misle na onaj dzek sto se bode na vrhu onog valjkastog dela.

Dogodilo mi se par puta i da se upali zuta lampica "check engine" a nju od ova dva problema pali samo lambda sonda.


Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #24 : Srpnja 29, 2015, 01:52:08 poslijepodne »
Dodatno sam pogledao što bi još moglo povezivati ovaj problem, te vidim da oba senzora imaju isti osigurač.

Savjetovao bih ti da pogledaš osigurač broj 1 u kutiji osigurača unutar prostora motora, da li je pregorio. To je osigurač od 10 Ampera. Ako jeste zamijeni ga i vidi da li je problem riješen?
Koje je godište tvoj auto? Umjesto osigurača broj jedan, može biti osigurač broj 3 za stariji auto.

Ako je osigurač bio problem, onda bih ti savjetovao da provjeriš kuda idu žice od OBJE lambda sonde, jer se vrlo lako može desiti da ti se problem opet pojavi jer žice negdje stružu o metal, te su ogoljene i naprave kratak spoj na osiguraču.

Challenger762

  • Gost
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #25 : Srpnja 29, 2015, 04:29:48 poslijepodne »
Pogledao sam sad osigurac ali izgleda dobar. Svakako sam ga zamenio.

Auto je 2003 godiste.

Probacu kasnije da provozam auto bez ukljucenog EVAP-a pa javljam rezultate. Trenutno je napolju 40 stepeni pa mi nije do voznje :)


Sutra mi stize i neka mini-dijagnostika pa ce mi biti lakse da pratim rad motora i greske.


Inace pricao sam sa par ljudi koji voze isto Rover 25, kazu da ih odlicno sluzi. Izgleda mi da sam ja pogodio los primerak.

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #26 : Srpnja 29, 2015, 06:26:16 poslijepodne »
Jesi li provjerio osigurač 1 i osigurač broj 3?

Ne bih se složio da si ti pogodio loši primjerak. Vrlo vjerojatno je lošije održavan motor ili se desio neki problem koji nitko nije htio ili znao rjješiti, pa sada stvara probleme dok ne riješimo taj problem.

Ništa drugačije od  bilo kojeg drugog automobila.

Challenger762

  • Gost
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #27 : Srpnja 30, 2015, 08:44:31 poslijepodne »
Proverio sam i osigurac broj 3, dobar je, on je zute boje 25A.

Vozio sam auto bez EVAP-a, isto se ponasa, isti problemi, na benzin samo trzne povremeno a na plin se gasi.


Cim dodjem do kanala provericu zice do lambda sonde. Ako su i one ispravne onda se zna... kupovina druge lambda sonde.


croatplayer

  • Gost
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #28 : Srpnja 31, 2015, 10:51:11 prijepodne »
Dakle, glavni problem je da se auto ugasi kad se stisne kvačilo pri smanjivanju brzine, i to pri vožnji na plin? Ja imam sličan problem na Roveru 420, tako da me isto zanima što će biti uzrok ovoga.

EDIT: Također, koji plinski sustav imaš instaliran? Postoji mogućnost da plin uopće nije spojen na lambda sondu, kao što je slučaj kod mene, tako da ona meni sigurno nije uzrok tog problema.

Challenger762

  • Gost
Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #29 : Srpnja 31, 2015, 10:34:34 poslijepodne »
Proverio danas i kablove do sonde, sve je ok.

Dzek sam pronasao ispod vozacevog sedista. Bitan info: ne morate razvaliti ceo tepih da bi dosli do njega, haha :D Vec ima prorez u tepihu i kad pomerite sediste skroz napred moze lako da se pristupi.


@croatplayer

Bas tako, to je problem, gasi se samo na plin ali evo danas sam ispitivao da li se gasi i kad izbacim iz brzine i odmah pustim kvacilo. I tad se gasi.

Uredjaj je sekvent STAG-200.

Ja menjam lambdu i zbog toga sto prijavljuje tu gresku na dijagnostici.

Ako i to ne bude problem onda mozda promenim step motor.

Iskreno ne znam vise ni sta da menjam i kako da nadjem kvar.


EDIT:

Druga lambda sonda mi stize u Utorak pa javicu kakva je situacija kad je zamenim.


Roveraši.org

Odg: Moj Rover 25 - problemi i pitanja
« Odgovori #29 : Srpnja 31, 2015, 10:34:34 poslijepodne »