Autor Tema: Rover 214 1.4 16V  (Posjeta: 4336 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

celt xuks

  • Gost
Rover 214 1.4 16V
« : Siječnja 26, 2014, 10:30:24 poslijepodne »
Mozda ste vec ranije pisali ali ne mogu naci tako
da se unapred izvinjavam adminu.
Nedavno sam kupio Rover 214 1.4 16V
1998 godiste, Roverov motor.
Auto je vozeno bez tecnosti za hladjenje.
pregrijan i pomjesao je antifriz i ulje u motoru.
Motor rastavljen, glava je
povarena i poravnata
Elem, moje pitanje je sledece.
Da li je potrebno vaditi i stubline jer majstor ima teoriju
da je doslo do propadanja stublina u blok?
Citao sam da je Rover pravio izdrzljiv motor ali da mu je mana
dihtung glave.
Da li je neko od vas imao ovakav slucaj i mogu li proci
bez diranja stublina?



Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: Rover 214 1.4 16V
« Odgovori #1 : Siječnja 27, 2014, 10:24:44 prijepodne »
Imajući u vidu kako stublina izgleda i kako je postavljena u blok motora sumnjam da može propasti u blok motora. Druga je stvar da li je stublina oštećena ili ne od pregrijavanja motora. Kada se skine glava motora odmah se vidi da li su stubline poravnate sa blokom ili ne. Može se uzeti precizno ravno ravnalo i vidjeti da li su stubline ispravno poredane sa blokom motora.

celt xuks

  • Gost
Odg: Rover 214 1.4 16V
« Odgovori #2 : Siječnja 27, 2014, 09:00:49 poslijepodne »
Hvala na savjetu.
To smo danas uradili sa metalnim
ravnalom. Sve su jednake visine, poravnate.
Ujutru se motor pocinje sklapati pa cemo
vidjeti rezultate.
Hvala jos jednom, pozdrav

Roveraši.org

Odg: Rover 214 1.4 16V
« Odgovori #2 : Siječnja 27, 2014, 09:00:49 poslijepodne »