Autor Tema: problem, pomoc  (Posjeta: 3138 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline prerooo

  • Član
  • ***
  • Postova: 161
  • Karma: +0/-4
  • Spol: Muški
problem, pomoc
« : Ožujka 07, 2013, 05:01:26 poslijepodne »
prije mjesec dana sam izgubio tecnoct u boci, naspem i ostavim auto, sutradan prazno, opet naspem i otjeram kod majstora, kad sam vozio nisam imao grijanje, curilo na selni. tako sam vozio da bi neki dan trzao i nisam ga mogao voziti, promjenim termostat, u mali hladnjak je stavljao vodu da provjeri jel zacepljen al sve ok. temperatura je uvijek bila ok, crijeva dobra-ne nabija pritisak al ostane zraka u malom hladnjaku i povecava se nivo u boci vise nego sto treba. moze li pomoc  ;D



Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #1 : Ožujka 07, 2013, 06:31:33 poslijepodne »
Ozrači sistem na metalnom vijku točno ispod razvodne kape.
.....i obavezno upali i grijanje jer bez toga ne možeš u potpunosti odzračiti sistem.

Offline prerooo

  • Član
  • ***
  • Postova: 161
  • Karma: +0/-4
  • Spol: Muški
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #2 : Ožujka 08, 2013, 03:23:40 poslijepodne »
jesam, i opet negdje uzme zraka i opet nemam grijanja. ne kontam u cemu je fazon, kako moze uzeti zraka, a sad nigdje ne curi?

jajan007

  • Gost
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #3 : Ožujka 08, 2013, 05:10:33 poslijepodne »
Može biti da ti je puklo kučište termostata ili nije dobro stavljeno, tu je meni puštalo ali bi isparila voda
od temperature pa se ne bi vidilo da curi.

Offline prerooo

  • Član
  • ***
  • Postova: 161
  • Karma: +0/-4
  • Spol: Muški
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #4 : Ožujka 09, 2013, 02:23:17 poslijepodne »
promjenio sam i kuciste, cep, vise ne znam sta da mjenjam... ostane zraka, vidi se po crijevu da je tvrdo...

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #5 : Ožujka 09, 2013, 02:47:44 poslijepodne »
Nadam se da nisam u pravu ali sudeći po simptomima otišao dihtung glave 99%

Offline prerooo

  • Član
  • ***
  • Postova: 161
  • Karma: +0/-4
  • Spol: Muški
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #6 : Ožujka 10, 2013, 11:09:22 prijepodne »
i ja mislim, a presao samo 6000km od servisa :(

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #7 : Ožujka 10, 2013, 02:07:13 poslijepodne »
Može biti više razloga za to,loša kvaliteta brtve,puknuta glava,slab majstor.......
Da budeš siguran,za svaki slučaj daj majstoru da ti ispita kolicčnu HC-a  u ekspanzionoj posudi....

Offline prerooo

  • Član
  • ***
  • Postova: 161
  • Karma: +0/-4
  • Spol: Muški
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #8 : Ožujka 10, 2013, 06:49:28 poslijepodne »
kolicinu HC-a u posudi, nisam te bas dobro razumio, sta je HC, ako mozes malo detaljnije :)

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #9 : Ožujka 10, 2013, 06:53:13 poslijepodne »
Brtva glave se može provjeriti mjerenjem u ekspanzionoj posudi HC(ugljikovodik) testom u bilo kojem boljem servisu.
Ispušni plinovi iz komore izgaranja kroz puknutu brtvu glave završe u antifrizu ...to je jedan od načina detekcija propuštanja brtve glave......

Offline prerooo

  • Član
  • ***
  • Postova: 161
  • Karma: +0/-4
  • Spol: Muški
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #10 : Ožujka 19, 2013, 09:05:34 poslijepodne »
situacija je slijedeca: promjenio sam cep i termostat sa kucistem u kompletu i dalje sve isto, izgubio sam vodu na selnama i izgleda da je povukao zraka i od tada imam zraka u sistemu. doskora sam imao cirkulisanje osim malog hladnjaka a sad nece termostat da otvori, stalno se pali ventilator. ozracivao sam na sarafu, skidao selne i izadje zrak i bude bolje al nije u potpunosti izasao... kako da ozracim kad nece da izadje na sarafu?

Dalibor

  • Gost
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #11 : Ožujka 19, 2013, 11:31:17 poslijepodne »
termostat van ja sam ga izbacio jel mi je jebo sve zive kupio novi sad stoji u ulju do sljedece zime onda cu se stime jebat.

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #12 : Ožujka 20, 2013, 12:59:22 prijepodne »
situacija je slijedeca: promjenio sam cep i termostat sa kucistem u kompletu i dalje sve isto, izgubio sam vodu na selnama i izgleda da je povukao zraka i od tada imam zraka u sistemu. doskora sam imao cirkulisanje osim malog hladnjaka a sad nece termostat da otvori, stalno se pali ventilator. ozracivao sam na sarafu, skidao selne i izadje zrak i bude bolje al nije u potpunosti izasao... kako da ozracim kad nece da izadje na sarafu?
Imao sam i ja  problema sa termostatom kad sam mijenjao kučište termostata i termostat ,uglavnom morao sam pošteno nagaziti auto u visoke okretaje da se otvori termostat.....ali je bilo olakšanje kad je temperatura pala i grijanje proradilo....
Imaš  još nešto o ozračivanju ("auto-bleed") u ovoj temi.......
http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,1972.msg23932.html#msg23932

Offline prerooo

  • Član
  • ***
  • Postova: 161
  • Karma: +0/-4
  • Spol: Muški
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #13 : Ožujka 20, 2013, 12:42:20 poslijepodne »
vidjet cu i tu kuglicu danas, al da li je normalno da kad nije otvoren termostat i naravno ventilator se upali a kazaljka temperature mi stalno ista tj. na sredini?

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: problem, pomoc
« Odgovori #14 : Ožujka 20, 2013, 05:49:16 poslijepodne »
Temperatura na pola nije normalno trebala  bi biti ispod pola,a i to to da auto zakuha a pokazuje normalnu temperaturu ništa novoga za Rovera.

Evo kako to izgleda u teoriji...
Dok se motor ne zagrije, pumpa vode pumpa i termostat je zatvoren. Kada temperatura motora dostigne nekih 85 stupnja, termostat se počne otvarati i zagrijana voda počne cirkulirati sistemom. Termostat je potpuno otvoren na nekih 89 stupnja i voda cirkulira punim kapacitetom kroz sistem.Ventilator se pali na 92 stupnja i smanjuje temperaturu zračnim hlađenjem dok termostat ne dostigne svoju početnu točku zatvaranja.
Samim tim se motor drži uvijek u rangu optimalne radne temperature motora i ne dozvoljava se da temperatura pređe ili padne ispod tih vrijednosti.
U slučaju da je termostat ostao otvoren i da je temperatura niska motor teško postiže radnu temperaturu dok je auto u pokretu,dok auto stoji moguče je postići, ali mu treba neko duže vrijeme, jer voda non stop cirkulira sistemom.[/u]
U slučaju da je termostat ostao zatvoren, onda voda ne cirkulira, a pumpa i dalje pumpa, te dolazi do pucanja crijeva za vodu ili pregrijavanja motora, a i ventilator se tada često pali.

Roveraši.org

Odg: problem, pomoc
« Odgovori #14 : Ožujka 20, 2013, 05:49:16 poslijepodne »