Autor Tema: Problem sa menjacem  (Posjeta: 7968 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

alextattoo

  • Gost
Problem sa menjacem
« : Studenoga 16, 2011, 10:30:30 prijepodne »
Pre nedelju dana sam imao problem jer sam jedva ubacivao u brzinu, otisao sam kod druga-majstora i on je dosipao ulje u posudi ali mi je rekao ako to bude pocelo ponovo da se desava moracemo da otvaramo menjac da menjamo taj cilindar koji je navodno spojen sa druk-lagerom. to zadovoljstvo ce me kostati 160evra + majstoru za ruke. da li je moguce da su taj cilindar morali da stave bas u menjac i da je toliko tesko zameniti ga. Kazu cak da je ovo jedna mana koja se cesto desava kod rovera



Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #1 : Studenoga 16, 2011, 04:09:43 poslijepodne »
Kao prvo o kojem je autu riječ i koji motor?

alextattoo

  • Gost
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #2 : Studenoga 18, 2011, 02:55:59 poslijepodne »
u pitanje je rover 75, 2002god, 1.8 benzinac-plin

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #3 : Studenoga 18, 2011, 05:10:31 poslijepodne »
Ako je to isti motor kao i kod mene a vjerovatno je onda nema nikakvog cilindra u mjenjaču nego je van mjenjača i potiskuje polugu koja pak gura druk ležaj.

evo tu imaš temu o tom cilindru i lijepo slike..

http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,796.0.html

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #4 : Studenoga 18, 2011, 09:24:05 poslijepodne »
Isti je motor, ali je drugačiji mjenjač i cilindar je u košari mjenjača, tako da bi se to sredilo treba skidati sve dolje. Mislim da su to pokupili (na žalost) od BMW-a...
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

alextattoo

  • Gost
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #5 : Studenoga 20, 2011, 02:08:20 poslijepodne »
Hvala svima na odgovorima. Sad me interesuje drugo, da li je moguce da se to ulje izgubi na neki drugi nacin osim u cilindru koji je u menjacu? Jer meni nigde ne curi, a od kad je dosipano ulje proslo je 10 dana i jos uvek se vozim. E sad, zadnjih par  dana primecujem s vremena na vreme kao da lagano izgubim druk u kvacilu. To se brzo povrati i sve bude normalno. Da li da nastavim da vozim ovako ili da pod hitno menjam cilindar. Mozda se i ovako samo po sebi popravi :)

MG majstor

  • Gost
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #6 : Studenoga 28, 2011, 09:02:16 poslijepodne »
160€ kak ti je reko je poklon jer kod nas novi donji (u mjenjacu novi dode oko 300€ a glavni na papuci gotovo 500€ bilo kako bilo skupljaj pare trbat ce ti al po mom misljenju za gornji na papuci

dive freek

  • Gost
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #7 : Studenoga 29, 2011, 08:09:25 prijepodne »
istina kako kaže mg problem ti je u gornjem cilindru koji svim 75-icama odlazi a donji kosta 1149kn a gornji 2247 a ne 300 odnosno 5oo eura

MG majstor

  • Gost
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #8 : Prosinca 01, 2011, 05:28:50 poslijepodne »
prosvjetli me pa mi reci di njih u hr mogu kupit za te pare??

dive freek

  • Gost
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #9 : Prosinca 09, 2011, 08:16:27 prijepodne »
na primjer u servisu gdje ja radim a ne u karla ili u arhing-a gdje kostaju astronomiju

MG majstor

  • Gost
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #10 : Prosinca 09, 2011, 08:02:05 poslijepodne »
sad bar znam kome se obratiti kad njih zatrebam thx

Offline Damir

  • Mlađi član
  • **
  • Postova: 68
  • Karma: +3/-0
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #11 : Siječnja 22, 2020, 10:00:56 prijepodne »
Apdejt prastare teme koja nikako ne može izgubiti na aktualnosti. Vidim ovdje prepisku o cilindrima kvačila 75-ice pa budući sam se nedavno silom prilika upućivao u cijene i procedure, možda će komu koristiti. Prije mjesec-dva omekšala mi je kuplung pedala i to znatno, a suha logika kaže zaviri izpod poklopaca i prečekiraj glavni cilindar koji je kod pedale unutar auta. Vidim da je proslinio ulje i crni je, plastični, vjerojatno originalni, tvornički. Kvačilo je naravno obnavljano jer lamela ima mesa kao u priči pa je samim tim mijenjana i potisna ploča, a vrlo vjerojatno i pomoćni cilindar unutar getribe. Dvomaseni zamašnjak ne zvoni, auto ne cuka kod paljenja/gašenja motora niti kod pokušaja kretanja pod kočnicom. Dakle, i on je mijenjan u paketu, najvjerojatnije. Prema riječima prijašnjeg vlasnika auta to se dogodilo na oko 180000km. Znači, prije cirka 40000km što je malo obzirom da je auto vožen normalno i nikad nisu šlepane kamp kućice, FAP-ovi kljunaši i slični tereti. Gazda se vjerojatno vodio logikom: ne mijenjaj glavni cilindar (skup) jer se ionako uvijek može zamijeniti bez traume skidanja getribe. Meštar mi dolio ulje u master cilindar i kuplung bio normalan, osim malog praznog hoda kojega prije nije bilo, dok sam ja čekao naručeni cilindar s Ibeja poljske marke TAZU. Kao poboljšana verzija originala u aluminijskom kućištu, blindirana, otporna na metke, nuklearnu kataklizmu i generalno ga možeš zaboraviti. Uz sve hvalospjeve i cijenu od nekih valjda 800 kuna s poštarinom, odluka je pala.

Nakon 3 tjedna je stigao, bačen je onaj crni, plastiša, doliven uljem koji je cijelo to međuvrijeme šljakao kao zmaj i ugrađen je TAZU. S rukama sve skupa oko soma kuna i rekoh samome sebi, odlično si prošao. Međutoa, nakon samo mjesec dana, tvrdoća kuplunga počela je varirati. Malo tvrđe, malo mekše, ali nikad pedala nije propala. Nakon ponovnog odzračivanja (jer nismo znali što drugo) pedala je propala do poda (kvačilo nula bodova) da bi se pumpanjem ipak vratila donekle. To se dogodilo kod mene doma odmah kad sam se vratio od meštra, a ja sam krenuo u potragu za pravim cilindrom znajući unaprijed da će koštati i da očigledno i često povoljna kupovina može biti ujedno najskuplja. Kupio sam Sachs čije proizvode navodno Biemdablju ugrađuje tvornički. Cijena oko 3400 kuna u Tokića. Da ti buđelar utrne. Uspio sam se preko frenda automehaničara ogrebati za 30% popusta pa je na kraju ispalo 30% manje užasavajuće. Cilindar opet crna plastika, ali vrišti naizgled općom kvalitetom i bio je odmah napunjen uljem. Dobio sam i plastičnu vrećicu sa Sachs logom. Usput sam kupio i LUK slave cilindar jer Sachs nisu imali (potisni ležaj, kako  hoćete) s popustom za nekih 1200 kuna, reko neka njega, ionako za sad nismo sigurni da li možda i on zajebava. A ako ne bit će za rezervu. Nakon ponovne zamjene glavnog, kvačilo nikad bolje. Nema praznog hoda i nešto je tvrđi kuplung, ukratko zadovoljan. Meštar je zavirio na spoj getribe i rekao je da pomoćni ne slini i da je okej.

Ovaj TAZU je spreman za smeće, a najvjerojatnije je problem u lošim brtvama (a što drugo?) klipa unutar cilindra pa malo propušta pa bi malo piškio pa bi kakio. Da ne duljim previše, ne kupujte to, vjerojatno ćete brzo zažaliti.

https://www.ebay.com/itm/282037662976


Želiš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #12 : Siječnja 22, 2020, 01:55:25 poslijepodne »
Ne želim stavljati "sol na ranu" ali cijena od 3.400 kn (makar i 30% manje) mi se čini ogromna cijena, kako si i rekao. Ono što si mogao dobiti je original MG-Rover dio (koji je vjerojatno BMW dio), crni, prednapunjen sa uljem za: 82.80 GBP vidi: https://rimmerbros.com/Item--i-STC100156
Plati se poštarina, ali ako je poštarina jednako koliko i sam dio (a nije), još uvijek bi prošao jeftinije nego kod Tokića.

Offline Damir

  • Mlađi član
  • **
  • Postova: 68
  • Karma: +3/-0
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #13 : Siječnja 22, 2020, 02:42:18 poslijepodne »
A što ću ti reći? Osim zdravonarodski: zajebo sam se jer sam kod Rimmera gledao tek naknadno. Iako mislim da ovaj kojega si linkao bez obzira na fotku i očiglednu pljunutu sličnost, ne paše. Naime kako piše, to je za 1.8 bezinca. Zašto bi onda prodavali ovoga za 215€ i navodili da je to za dizela 2.0 lefthend drajv? Pod drugom šifrom STC000110: https://rimmerbros.com/Item--i-STC000110

Kad pribrojiš poštarinu, nisam popljugao više od nekih 600-tinjak kuna realno. Naravno da ni to nije za baciti, ali Rimmer se čeka cirka dva tjedna, a ja sam ovo dobio sljedećeg dana. E sad, da li više vrijedi biti bez auta dva tjedna ili ušparati 600 kuna? Mislim da ipak više vrijedi 600 krznaša. Poanta je da valja bolje razmišljati i gledati ubuduće.
Želiš li pobijediti, ne smiješ izgubiti!

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #14 : Siječnja 22, 2020, 04:15:40 poslijepodne »
Eh, isprika, meni je umaklo da ti imaš dizelaša. Glede čekanja, tu si u pravu, Morao bi još dodatno čekati, a riješio si se starog cilindra, dakle nisi imao baš puno izbora.
No kao što rekoh, nije mi svrha "popovati", nego upozoriti na činjenicu da su nekad originalni dijelovi iz UK jeftiniji nego zamjenski ovdje.

Roveraši.org

Odg: Problem sa menjacem
« Odgovori #14 : Siječnja 22, 2020, 04:15:40 poslijepodne »