Autor Tema: mjenjač i rashladna tekučina  (Posjeta: 9326 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

joza

  • Gost
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #15 : Prosinca 23, 2010, 12:53:48 poslijepodne »
imam 3 auta u kuci,i na roveru je najtvrdji,ali ne sad kako ti kazes da ga ne mogu drzati u brzini, mogu,ali da je tvrđe, to je..

Pajovz

  • Gost
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #16 : Prosinca 23, 2010, 03:59:47 poslijepodne »
kad promjeniš kvačilo bude mekaniji

joza

  • Gost
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #17 : Prosinca 23, 2010, 04:36:38 poslijepodne »
ma sumnjam da to ima veze sa izmjenom mjenjača..kod mene je tako otkad sam kupio auto,znaci 5 godina,a da nest ne valja, pokazalo bi se vec..

Pajovz

  • Gost
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #18 : Prosinca 24, 2010, 07:43:52 prijepodne »
ja znam da je na mojem bilo mekani kvačilo, a kad sam stavil novi set bilo je još mekanije.
Problem ti je u korpi kvačila 100%

rimar

  • Gost
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #19 : Prosinca 25, 2010, 10:57:10 prijepodne »
imam 3 auta u kuci,i na roveru je najtvrdji,ali ne sad kako ti kazes da ga ne mogu drzati u brzini, mogu,ali da je tvrđe, to je..

pa dobro, malo pretjerujem.
ali bih volio da je malo mekši.

rimar

  • Gost
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #20 : Ožujka 05, 2011, 10:29:33 prijepodne »
znači, korpa je problem?
a tad bi trebalo, vjerojatno, zamijeniti i lamelu? ili se varam?

kilroy

  • Gost
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #21 : Ožujka 05, 2011, 11:29:27 prijepodne »
to ti bude u setu kad kupujes.korpa,lamela i druk-ležaj.

rimar

  • Gost
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #22 : Ožujka 05, 2011, 03:41:06 poslijepodne »
a sad kad smo kod toga, koliko bi me to koštalo? dijelovi i ruke, cca.?

joza

  • Gost
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #23 : Ožujka 05, 2011, 05:22:47 poslijepodne »
lega mi je mjenjao na civicu, 900 kn je bio komplet,korpa,lamela,druk ležaj,i 400 kn za ruke..a to mu je radio naš mehaničar iz firme,pa jer smo kolege ruke su malo jeftinije, al objektivno,više od 600 kn ne vrijede ruke, plafon...

Offline emi400

  • Novi član
  • *
  • Postova: 32
  • Karma: +0/-0
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #24 : Ožujka 05, 2011, 10:36:27 poslijepodne »
Poštovanje!
Imam sličan problem na 414 što se tiče rashladne tekućine, uvijek naspem antifriz na max, i nakon dan - dva padne cca 1,5 - 2 cm i tu se zadrži, ne pada dalje. E sad, ako je u pitanju taj dihtung usisne grane, Dadom5 kaže da se treba provjeriti s donje strane. Pitanje - gdje je to uopće? Kad dignem haubu, gdje trebam gledati? Inače na čepu je sve čisto, nema majoneze, a i na čepu od ulja takođe. Auto ima 113000 km.
Hvala.

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #25 : Ožujka 05, 2011, 10:41:49 poslijepodne »
Provjeri tamo gdje ti se usisna grana spaja sa blokom motora sa donje strane usisne grane.Obrati pozornost na ovaj dio,meni je baš tu brtva usisne grane dosada propišala tri puta.


sule

  • Gost
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #26 : Ožujka 09, 2011, 08:01:08 prijepodne »
jesi pregledao sve druge cijevi,dali negdje vidiš da kaplje ili sl......

rimar

  • Gost
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #27 : Ožujka 25, 2011, 05:58:59 poslijepodne »
E, ja sam napravio sr...  :P

Čekao sam sa zamjenom brtve na usisnoj grani i sad imam ulje u posudi za vodu i vodu u motoru  :'(

Auto sam maloprije ostavio kod majstora koji mi je ponudio par opcija. Još uvijek sam u šoku pa se ne mogu točno sjetiti što mi je sve predložio. O cijeni da ne govorim. Od 2500 kn pa na gore (ruke + dijelovi). 
Uglavnom, znam da je jedna opcija zamjena svih brtvi na glavi motora, vjerojatno i brušenje glave, čišćenje cijelog sistema i hladnjaka od ulja (za hladnjak kaže da je komlicirano) i moliti boga da nije pukla glava.

A, ako se ne varam, druga opcija bi bila sve to napraviti, ali prije toga provjeriti da li je napukla glava (to mi je logičnija opcija). Znači, sve izvaditi, spojiti i tlačiti. Ali kaže da to ne mora biti sigurno jer na hladno može pokazati da je kao čitava, a kad se motor zagrije da onda popusti.

E sad, što napraviti ako je pukla glava?
Da li je variti, tražiti novu ili rabljenu?

Ĺ to uopće raditi? Pomagajte!!


Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #28 : Ožujka 25, 2011, 09:35:23 poslijepodne »
Brtva glave je boljka roverovih motora K serije,dobrodošao u klub pišajućih brtvi.
Kad mijenjaš brtvu glave obavezno je brušenje glave,a pored brtve potrebno je zamijeniti i šarafe.
Da li je auto zakuhao ???

rimar

  • Gost
Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #29 : Ožujka 25, 2011, 09:50:23 poslijepodne »
Da, na zalost, zakuhao je

Roveraši.org

Odg: mjenjač i rashladna tekučina
« Odgovori #29 : Ožujka 25, 2011, 09:50:23 poslijepodne »