Autor Tema: 2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)  (Posjeta: 5082 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

drndo

  • Gost
2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)
« : Lipnja 09, 2010, 07:56:34 poslijepodne »
2.0 turbodizel (101 PS)

Dakle, rover a ne onaj BMW-ov iz 75ice.

Simptomi su ovo: vec je na 50 000 km poceo zahebavat s cukanjem i paliti indikator greske na motoru. Cukanje se javljalo samo na 1800 – 2000 okretaja, bez ikakvog reda i pravila. Nisam skuzio da ima veze ni s temperaturom motora, ni gorivom, nekad je bilo izrazeno nekad ga nije uopce bilo. Valjda 5 puta je bio na testeru, bez dijagnoze i popravka. Kad bi ga pustio da radi u leru, skuzio sam da u trenutku „cuka“ baci oblacic dima na ispuh.

Povremano, vrlo rijetko je i u voznji bio totalno u banani, kao da ne radi turbina, jaaako trom i max brzina ne veca od 150. Obicno bi pomagalo da ga ugasim i pustim na miru taj dan, sutradan kad mu se popravi raspolozenje, vuce normalno, kazaljka na 190

Neko mi je rekao da je do MAF senzora (ili koji je vec onaj na usisu), pa sam se malo igrao s tim. Kad ga odspojim, nema nikakvog cukanja, radi ravnomjerno ali slabije, ne ide preko 3500 okretaja i opcenito, slabije vuce

Sve to vrijeme eko test savrsen (zadnji put na 115 000), potrosnja normalna

Unazad 15 dana (doso sam do cca 130 000), izgleda da je „puko“ totalno, vise uopce kao da nemam turbinu, zapravo cujem je ali ne vuce nista, kao da vozim obicni dizel i iza ostavljam sivkasti oblak, nije ni bijeli ni cadjavi. Potrosnja ostala normalna

Kad odem u servis, i kazem samo ovo zadnje, vise nista ne slusaju, oci im se zacakle i kazu da je otisla turbina, pa bosch pumpa, generalka... hoce raskopat pola auta i naravno naplatit 1500 eura.

Trazim drugo misljenje...thx
P.S. Sorry na duzem postu al htio sam biti precizan u opisu



Bagerist

  • Gost
Odg: 2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)
« Odgovori #1 : Lipnja 09, 2010, 11:48:47 poslijepodne »
za početak probaj vidjet da ti netko posudi takav MAF (5 izvoda ako se nevaram) a ogovara od opela. Jednaka su mu očitavanja tako da nema smetnji u radu a jeftiniji je. I sam si rekao da kad ga odspojiš nema takvih cukanja. Ako kupuješ orginal Bosch onda kupi od metadorfie (ili tako nekako) jer u kutiji dobivaš orginal a cijena mu je oko 900 kuna. preporuka je svako promjenit zračni filter i posudit MAF.

Kao drugo ako je u pitanju turbina morao bi ti, što se podrazumjeva, trošit ulje. Ako ga troši skini donje crijevo od zraka na interkuleru (mislim da vodi na usisnu granu) i pogledaj dali u njemu ima ulja. Isto tako probaj vozit da otpojiš crijevo na samom ulazu na usisnu granu.

P.S. nema veze koliko je post dugačak ako je dobro objašnjen.

drndo

  • Gost
Odg: 2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)
« Odgovori #2 : Lipnja 11, 2010, 10:18:18 prijepodne »
Nisam shvatio, da li u tom crijevu treba ili ne treba biti ulja? Inače, ne gubim ulje, oko pola lite između 2 izmjene, nikakvih tragova nigdje.

Druga stvar, je li dovoljno samo uštekat drugi MAF da bi se vidjela promjena (naravno po d pretpostavkom da je MAF) ili treba nešto podešavat u softveru kad se stavi novi?

Inače sad sam skužio još jedan simptom, meni potpuno besmislen, ali definitivno je prisutan. Kad motor radi u leru, kad ištekam MAF ima jedan zvuk, kad ga uštekam, kao da se počne čuti još neki visokofrekventni zvuk, tiho u odnosu na sam maotor, ali se definitivno čuje. Kad ga opet ištekam, stane

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: 2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)
« Odgovori #3 : Lipnja 11, 2010, 11:12:07 prijepodne »
U tom crijevu će ti biti ulja samo ako ti je turbina u banani.

Offline Dadx

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1224
  • Karma: +3/-15
  • Spol: Muški
Odg: 2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)
« Odgovori #4 : Lipnja 11, 2010, 01:12:09 poslijepodne »
prvo si prekontroliraj konektore od struje po cijelom motornom prostoru, a tek onda odi tražit dalje!
x=o
ex: Rover 200 1.4 8V, Rover 620 SDi
now: švabo sa 1.6 tedeceijem iliti Ford Focus 1.6 TDCI i amer s 4,0

MG majstor

  • Gost
Odg: 2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)
« Odgovori #5 : Lipnja 11, 2010, 08:21:51 poslijepodne »
1:takozvana "pametna dizna" tj ona dizna sa elektronikom. probaj je otpojiti pa budes videl dal su to ti simptomi, 2: pusti ga nek radi u leru i malo nacukavaj zice oko bosch pupe pa ak je tu problem auto bude mjenjal rezim rada

drndo

  • Gost
Odg: 2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)
« Odgovori #6 : Lipnja 14, 2010, 10:23:17 prijepodne »
Gdje je ona, tj. sta tocno odspojim?

Sve sto sam nasao da se moze istekati sam vadio i gledao, svi kontakti se cine OK.

Drugo pitanje, gdje je intercooler, jel moguce da ga uopce nemam? Od naoprijed idu samo dva standardna crijeva od hladnjaka na motor, nije da se razumijem al ocekujem da mora biti jos negdje neki hladnjak

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: 2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)
« Odgovori #7 : Lipnja 14, 2010, 10:23:24 prijepodne »
prvo si prekontroliraj konektore od struje po cijelom motornom prostoru, a tek onda odi tražit dalje!
1:takozvana "pametna dizna" tj ona dizna sa elektronikom. probaj je otpojiti pa budes videl dal su to ti simptomi, 2: pusti ga nek radi u leru i malo nacukavaj zice oko bosch pupe pa ak je tu problem auto bude mjenjal rezim rada

99% grešaka na dizelu je vezano sa strujom i kako ti ljudi kažu provjeri si kablovinje koje ide s lijeve strane preko mašine i s desne strane do Bosch pumpe.
Upališ auto i pustiš ga na laer gasu da radi, mrdaj kablove i slušaj  ;)
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

drndo

  • Gost
Odg: 2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)
« Odgovori #8 : Lipnja 14, 2010, 02:16:03 poslijepodne »
Ma već jesam al ništa, bez efekta

Imate li preporuku za servis koji će prvo pomisliti to što govorite, pa da to i provjeri prvo umjesto da mi raskopa pola motora

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: 2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)
« Odgovori #9 : Lipnja 14, 2010, 02:30:59 poslijepodne »
Sada sam tek malo bolje pročitao tvoj prvi post  ;D tebi puklo crijevo od intecoolera.
Ako se čuje turbina, a on dimi to je to.
Vole odlaziti ta crevca...


EDIT: obično vrisne ono gornje koje ide na usisnu granu  ;)
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

sule

  • Gost
Odg: 2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)
« Odgovori #10 : Lipnja 14, 2010, 09:44:51 poslijepodne »
jesi gleado sa još nekim kad daješ gas dali ti se napinju crijeva od turba,ako ne može biti crijevo,šelnae na njima ili intercoler....a  za ulje u crijima,svaki dizel ih ima nakon nekog vremena,a pogotovo rover radi loše riješenog tvorničkog povrata plinova na turbo, tak da te to ne zamara,pogotovo kod te kilometraže...prvo vidi crijeva

drndo

  • Gost
Odg: 2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)
« Odgovori #11 : Kolovoza 11, 2010, 02:25:27 poslijepodne »
Rijesio sam problem.

Cisto u edukacijske svrhe, jer ce nekom osigurno otici ta stvar pa da zna s cim se suocava.

Problem je bio u crijevu od intercoolera koje je puklo, sto je vecina Vas i sugerirala, al ne ona dva debela naprijed vec ima jedno iza motora, dugo svega par cm. U 2 od 3 servisa u kojima sam bio, pogledali su samo prednja dva i rekli da su OK, nisu ni znali za postojanje onog iza. Zapravo, uopce nije skriveno, kad se skine plasticni pokrov, moze ga se i vidjeti i dohvatiti, nalazi se na drugom kraju one metalne cijevi na koju spojeno prednje gornje crijevo od intercoolera.

Ono sto me cudi i ljuti, zasto 2 servisa u koja sam bio i jos 2-3 koja sam telefonski kontaktirao i opisivao, nisu pretpostavili/znali/htjeli reci da mozda jos negdje postoji gumeno crijevo osim dva prednja? Uvijek je zakljucak bio, nije do crijeva, onda je do turbine itd. Samo moja kronicna paranoja i nepovjerenje u servise je sprijecilo da kazem, ok, rastavi, repariraj il sta vec treba i naravno, da pljunem 1k eura.

Servis koji je odmah vidio do cega je i usput jos nesto improvizirao da se vozim dok ne nadjem crijevo je Auto Stop u remetineckoj, ZG. Uglavnom, sve pohvale njima.

Original crijevo nisam nasao, al sam nasao slicno (opa. nesto od traktora, IMT 577 !), zasad drzi.

Sve u svemu, kvar od pola sata posla i 60 kn. (toliko sam platio novo crijevo od IMT-a)

E da, tokom cijelog procesa sam u ocaju promijenio i MAF senzor, Pierburg umjesto originalniog Boscha, iznenadilo me kako se auto totalno drukcije ponasa sa dva razlicita MAF-a (recimo, kod Pierburga je do 2000 okretaja trom u PM, i onda povuce, kod Boscha je oslobadjanje snage puno ravnomjernije i jos par drugih detalja koje primjetih, al to je za posebnu temu)

Ostala mi je i jedna misterija, zasto je auto ranije cukao, sada ne. Mislim, kako povremeno cukanje auta na nizim okretajima, objasniti puknucem crijeva?

Roveraši.org

Odg: 2.0 diesel problem s turbom (ili nesto drugo?)
« Odgovori #11 : Kolovoza 11, 2010, 02:25:27 poslijepodne »