Tu je nesto cudno, da ti je probio dihtung glave voda bi se pomjesala sa uljem u karteru i u sistemu hlađebja pa bi se stvorila emulzija ( kao majoneza) i to bi isto podmazivalo radilicu
( lošije nego ulje ali ipak) .Ipak bi bilo ulja u karteru. Mozda je popustila neka brtva (npr na karteru ili filteru ili neka druga) pa je doslo do totalnog gubitka ulja u motoru što je uzrokovalo pregrijavanje i kipljenje vode iz posude. Cudno je sto je pokazivac temp pokazivao normalnu temp ( senzor obicno ili radi ili ne radi nikako, ali jos nisam cuo da je pokazuje normalno na pregrijani motor) Kako se nije upalila lampica od ulja?
Kod probijanja dihtunga i mjesanja ulja sa vodom znam ljude sto su tako vozili neko vrijeme,
20-30 km i motoru (radilici i lezajevima nije bilo nista) motor se jednako cuo i jednako lagano palio ali nije dolazilo do pregrijavanja.
U vašem slucaju kad kazete da se zvuk promjenio vjerojatno je doslo do ostecenja lezajeva radilice a mozda i same radilice,. Glavu svakako treba skinuti poravnati i pogledati lagere i naci tocan uzrok gubljenja ulja , jer mislim da je to prvi kvar. Zamjeniti i senzor temp.
Pozdrav