Autor Tema: Pitanje  (Posjeta: 2862 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

bjelovar420sdi

  • Gost
Pitanje
« : Kolovoza 18, 2009, 01:46:38 poslijepodne »
Ako sam pogriješio podforum za temu, molim premjestite.. Imam pitanje za vas,iskusne roveraše.. idem pogledati jednog rovera 420sdi iz 1996,oko 180 tkm ima.. Po slikama se čini da je u ok stanju, ali što vrijede slike..recite mi, na što da posebno obratim pažnju kada ću ići pogledati taj auto? Registriran je do 12.mj, napravljen je servis filteri/ulje...A sad..da idem gledat fiata-pošto i sad imam fiata, znao bi kud šta gdje gledat...a rovera..nikad ni sjeo u njega još nisam..



Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: Pitanje
« Odgovori #1 : Kolovoza 18, 2009, 02:15:42 poslijepodne »
Imaš ovdje:
http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,1446.0.html
Sve što vrijedi za seriju 600 vrijedi i za 400 pa pročitaj  ;)
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

sule

  • Gost
Odg: Pitanje
« Odgovori #2 : Kolovoza 18, 2009, 02:30:32 poslijepodne »
kad pogledaš sve o motoru na kaj moraš pazit,pogledaj dali auto djeluje spuštenoima tečki motor i gubicu i oče popustit federi pa auto sjedne

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: Pitanje
« Odgovori #3 : Kolovoza 18, 2009, 02:52:29 poslijepodne »
Ovo sam našao na nekom forumu,koliko vrijedi za kupovinu rovera toliko i za druge aute.

• Prvo i najvažnije je pravilo: obvezatno kupujte od vlasnika, a nikako od opunomočenika. Čak i ako ima stotinu punomoči, ovjerenih kod javnog bilježnika. Takve se potvrde lako falsificiraju.

• Klonite se rabljenih automobila uvezenih iz Italije.

Talijanski vozači natprosječno 'maltretiraju' automobile i loše ih održavaju. Poneki tijekom pet godina uopče ne mijenjaju ulje u motoru nego ga samo dolijevaju.

Kad se potroše kočione obloge, koči se metalom o metal, a kad diskovi postanu tanki poput papira, auto ide 'na bubanj'. Kod popravaka se često 'krpa', uz minimalne troškove i bez obzira na moguče posljedice.

Ako 'probije' brtvilo glave, nije čudno da se umjesto zahtjevnog brušenja glave i stavljanja nove brtve glava jednostavno spoji silikonskom smjesom.

Ako je motor pred 'generalkom', često ga se nabije teflonskim dodacima za ulje. Takav motor je dobar dok ide, a kad stane, može ga se baciti.

• Čuvajte se svježe obojenih! Najbolje je kupiti automobil s tvorničkom bojom, čak i ako je u lošem stanju. Novom se bojom često želi prikriti stvarno stanje karoserije - pretrpljen sudar ili hrđom nagrižena karoserija.

• Automobil koji je imao teži karambol nije pametno kupiti, bez obzira koliko je kvalitetno popravljen. Mnogo je manje siguran i znatno je podložniji koroziji.

• Prije kupnje automobil odvedite na kanal. Temeljitim se pregledom odozdo može otkriti svaka prijevara (tragovi prskanja boje, neravnine na unutrašnjim nosačima i limovima...).

Ako vam je prodavatelj želio prikriti stvarno stanje, posebice ako je na nosečim dijelovima automobil truo ili 'popravljan' plastikom, odustanite od kupnje.


Najbolja kupovina je u ovlaštenim prodajnim centrima

• Ako utvrdite da je karoserija zdrava, treba utvrditi 'zdravlje' motora. To se najbolje otkriva mjerenjem tlakova (kompresije) u cilindrima, što može napraviti svaki bolji mehaničar. To je posebice važno kod dizelaša.

• Ako je bilo koji od cilindara 'izdušio', odustanite od kupnje. Svježe je opran motor sumnjiv, jer se teško može utvrditi ispušta li ulje. Motor u 'leru' treba raditi mirno. Ako trza, ne dajte se zavaravati da se to lako podešava, jer to često ukazuje na neravnomjernu kompresiju u cilindrima. Kod dodavanja gasa automobil ne smije dimiti.

Plavičasti dim ukazuje na istrošene klipne prstene, a crni na izgorene ventile i opču dotrajalost. Kod dizelaša je čađav dim najčešce posljedica dotrajale Bosch pumpe. U takvim je slučajevima najbolje odustati od kupnje.

• Istrošena su sjedala loš znak jer pokazuju da je automobil bio nemilosrdno eksploatiran, te da ga vlasnik nije pazio. Ako su na sjedalima navlake, obvezatno ih skinite i pogledajte što se krije ispod njih. Još je gore ako su dotrajale gumene obloge na papučicama nožnih komandi. Takav automobil može biti zreo za otpad.

• Neravnomjerno istrošene gume pokazuju na neispravnu geometriju ovjesa te na mogučnost pretrpljenog sudara. Budite oprezni ako su ugradene nove gume, jer se tako često prikriva stvarno stanje.

• Sportske dorade poput spuštenog ovjesa, otvorenog ispuha ili friziranog motora loša su preporuka za kupnju. To je znak da je motor često radio pod punim opterečenjem.

• Kuka za vuču nije prednost, kako neki vole isticati, nego velika mana. Vuča prikolice osjetno povečava opterečenje motora i prijenosa, te su automobili s kukom, u pravilu, u lošijem stanju od automobila bez kuke.

• Prije kupnje obvezatno napravite probnu vožnju, kada je najvažnije utvrditi kako automobil zadržava pravac i reagira na komande. Ako niste dovoljno stručni, zatražite pomoč stručne osobe.

• O cijeni se izjašnjavajte tek kad zaključite da automobil potpuno odgovara. Treba imati i pregovarackog umiječa. Buduci da je kupac u trenutnoj sveopčoj 'nelikvidnosti' u znatno boljoj situaciji od prodavača, ne treba se plašiti obaranja cijene. Ne obazirite se na napomene da je cijena fiksna i da je to najniža ponuda.

Prodavač je svjestan da automobil svakim danom vrijedi manje, što potiče sklonost dogovoru. Stavite do znanja da imate odredenu svotu novca i da ste za to spremni kupiti automobil koji ce vam bez večih problema služiti nekoliko godina.

• Prije kupnje pozorno provjerite sve papire i ne libite se otiči na provjeru kod ovlaštene osobe. Ako je išta sumnjivo s papirima, odustanite od kupnje.


Uz dosta pozornosti i strpljenja, za nevelike novce možete kupiti pristojan automobil

• Ako nakon svega zaključite kupoprodajni ugovor, automobil odmah odvedite na temeljit servis. Uvjeravanje bivšeg vlasnika da je to nedavno napravio nije nikakva garancija.

KAKO PREPOZNATI UKRADENI

• Kriminal ne poznaje granice, a ukradenim se automobilima često mijenjaju podaci. Zato podrijetlo automobila nije apsolutna garancija, iako je zbog izbjegavanja komplikacija preporučljivo kupiti automobil iz Hrvatske.

• Temeljito pregledajte postoje li oštečenja oko brave na vratima i kontaktnom ključu.

• Sva stakla trebaju imati tvornicke oznake. Izmijenjeno staklo znak je za uzbunu.

bjelovar420sdi

  • Gost
Odg: Pitanje
« Odgovori #4 : Kolovoza 18, 2009, 04:26:28 poslijepodne »
Hvala na odgovorima! Baš se za sat i pol trebam nać s likom u Vrbovcu pa kad se vratim postam kak je bilo...

bjelovar420sdi

  • Gost
Odg: Pitanje
« Odgovori #5 : Kolovoza 18, 2009, 09:29:04 poslijepodne »
i eto...roverček u dvorištu! ma nema se šta reć, sutra slike stavljam, super je auto.

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: Pitanje
« Odgovori #6 : Kolovoza 18, 2009, 09:32:27 poslijepodne »
 ;D ;D ;D
E pa čestitam i sada još jednom da ti zaželim dobrodošlicu  ;)
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

Bagerist

  • Gost
Odg: Pitanje
« Odgovori #7 : Kolovoza 18, 2009, 09:34:01 poslijepodne »
Drago mi je pa ima rover više. Dali se smije znati cijena?

bjelovar420sdi

  • Gost
Odg: Pitanje
« Odgovori #8 : Kolovoza 18, 2009, 10:55:25 poslijepodne »
Pa ovako..cijena je bila 26 tkn..ali ja sam već šest mjeseci prodavao svog punta sportinga iz 98,86ks,žutog..milina od autića ali su mi predstojala neka ulaganja u njega a s obzirom na to da sad ovih dana slavim dva mjeseca kako sam se oženio  ;D  postao je puntić malo premali i prevelik trošač..kud god smo išli nikad dovoljno mjesta itd.. bio mi je super dok sam bio solo i zafrkavao se okolo ali sad sam u zadnje vrijeme tražio veći,udobniji auto i eto,našao Rover 420SDI, tj bolje rečeno,on je mene našao. Jednostavno smo se mjenjali ključ za ključ i to je to...

zmaj

  • Gost
Odg: Pitanje
« Odgovori #9 : Kolovoza 18, 2009, 11:20:25 poslijepodne »
pa i nije lose...ovo ce ti bit zahvalan autic....

Pajovz

  • Gost
Odg: Pitanje
« Odgovori #10 : Kolovoza 19, 2009, 07:35:46 prijepodne »
mislim da ti je ovo bolje od punta, ali ako malo bolje pogledaš ipak mislim da je punta jeftinije održavati nego r420d.
dobro ako veliš da je punto bio u qurcu, Why not

Offline Sandman

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1668
  • Karma: +9/-1
  • Spol: Muški
Odg: Pitanje
« Odgovori #11 : Kolovoza 19, 2009, 03:17:03 poslijepodne »
nisam dugo čuo za ovo ključ za ključ  ;D  ;)
čestitam na 'Autu'  ;D
O*V*E*R


Roveraši.org

Odg: Pitanje
« Odgovori #11 : Kolovoza 19, 2009, 03:17:03 poslijepodne »