Autor Tema: Regulator protoka zrak na 45-ici  (Posjeta: 3739 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

pupy

  • Gost
Regulator protoka zrak na 45-ici
« : Studenoga 10, 2008, 11:29:29 prijepodne »
Auto ide super i nikakvih problema nema s njim! Jedino kaj je problem mjenjanje dotičnog regulatora jednom godišnje...to je za bankrot...bio sam na dijagnostikama ali vele da je sve u redu i da ga niš nemre skuriti ali ipak on svaki čas krepa...jel ima koja fora s tim????



Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #1 : Studenoga 10, 2008, 01:00:34 poslijepodne »
Kako misliš krepa, konkretno koji dio? Nešto od struje ili što?
I ako kupuješ kod Karla dijelove da, onda možeš bankrotirati....
Pozdrav
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

pupy

  • Gost
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #2 : Studenoga 10, 2008, 02:33:27 poslijepodne »
Krepa regulator!Unutra ima onaj jebeni element koji izgori i sad pokušavamo naći neku alternativu!Sam otreba skužiti kaj to je i kojim principom radi i kladim se da neće koštati od 1500-2000 kn više!

A paše i od nekog ferrarija regulator!:)

beast

  • Gost
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #3 : Studenoga 10, 2008, 04:38:20 poslijepodne »
ti trebas MAF senzor kaj ne ?
nija to nekakav regulator ak mislimo na isto
ak sam ja tebe skuzio onda ti trebas ovo
http://cgi.ebay.co.uk/MASS-AIR-FLOW-SENSOR-ROVER-25-200-360-45-400-ACCORD-MG_W0QQitemZ250309978944QQihZ015QQcategoryZ10414QQtcZphotoQQcmdZViewItem
ak je to krepalo, mozda da probas ocistit sa sprejem za ciscenje kocnica
posto je vec krepalo nemres nis izgubit :D
Kaj se dogada kad ti to krepa ?

pupy

  • Gost
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #4 : Studenoga 10, 2008, 07:31:35 poslijepodne »
Da po izgledu je to to!ad krepa počne se ponašati ko obični dizel i nema šusa opće! Onda ja to odštekam i vozim se normalno ali je na 4 tisuće blokada i nema krajnje brzine! Već su mi tri riknuli u tri god!

Zanima me kaj je to unutra?I možda princip rada?

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #5 : Studenoga 10, 2008, 08:05:42 poslijepodne »
Pitanje: gdje si nabavljao zamjenske MAF- ove? Naime na tržištu ima dosta made in China robe koja brzo crkava, a prodaje se kao Bosch roba.
Ako znaš engleski prouči ovo:
http://tuning-diesels.com/Mafam/mafhome.htm
a na istoj stranici možeš kupiti i MAF te još par drugih stvarčica za nabrijavanje pile  ;D
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

pupy

  • Gost
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #6 : Studenoga 11, 2008, 08:56:48 prijepodne »
Ma kum mi ima auto djelove! Pisalo je bosch na svakom! Al moguće i da je kina! Sad sam s jednim elektronićarem ušao u dubiozu da otkrijemo kaj sadrži taj maf da mi njega probamo prepraviti malo!

pupy

  • Gost
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #7 : Studenoga 11, 2008, 09:04:33 prijepodne »
Hvala za link! Tak mi je nekaj i trebalo baš!

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #8 : Studenoga 11, 2008, 10:51:08 prijepodne »
Ma kum mi ima auto djelove! Pisalo je bosch na svakom! Al moguće i da je kina! Sad sam s jednim elektronićarem ušao u dubiozu da otkrijemo kaj sadrži taj maf da mi njega probamo prepraviti malo!

Možda ako imate mikroskop ili sl. opremu  ;D
Na onom linku što sam ti poslao imaš Pieburg MAF i MAFAM. MAFAm ti je pojačalo za MAF koje održava razinu signala normalnim kako MAF s vremenom slabi.
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

pupy

  • Gost
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #9 : Studenoga 11, 2008, 12:14:32 poslijepodne »
Oprema je neupitna...a budemo vidli kaj se da...iako mi se to pojačalce ne čini loša stvar!

beast

  • Gost
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #10 : Studenoga 11, 2008, 11:49:53 poslijepodne »
nemas tu kaj slagat
da nije mozda usis masan pa da
potegne masnocu preko te niti koja bi trebala bit u MAFu
i normalno ona se zaprlja i nemre ocitavat dobro strujanje zraka
i evo ti slabe smjese i automatski los rad motora
:)
nadajmo se da je to

dubek

  • Gost
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #11 : Studenoga 12, 2008, 12:36:40 prijepodne »
Evo na ovo sam naletio,pa možda pomogne

budući da sam prije nešto piskarao o tome, htio bih samo opisati svoja iskustva s tim dosta vitalnim dijelom motora...naime, meni je maf potpuno poblesavio prije nekog vremena i vožnja na plin postala je vrlo glasna od detonacija  majstor koji je ugrađivao lpg rekao mi je da nabavim drugi maf i ja ga nabavio sa otpada, a svoj pokvareni sam otvorio i pokušao dokučiti u čemu je štos...izmjenio sam jedan kiloohmski trimmer i pritegnuo oprugu i maf je počeo pokazivati znakove života - trimmer ne bi trebao biti jako bitan budući da je to samo co potenciometar (radi se od bosch 0 280 202 202), ali opruga je vrlo bitna zajedno sa keramičkom pločicom po kojoj se njen vodič kreće...koliko sam ja uspio shvatiti (a rekao bih za sebe da sam prije amater nego stručnjak) postoje dvije stvari koje bi se eventualno mogle popravljati na maf-u:
1. na keramičkoj pločici presvučenoj metalom zna se nakupljati prašina, masnoća, ulje i sličan talog što ometa prijenos signala, a to se lako može oprati detergentom za suđe i vodom ili naprosto obrisati suhom krpom (ja koristio čarli - "kupujmo hrvatsko"  )
2. zupčanik od vratašca maf-a mora biti u točno određenom položaju (tj opruga mora biti točno određene tvrdoće) kako bi u motor stizali točni podaci o protoku zraka i ecu stvarao pravi omjer smjese, a može se desiti (kao u mom slučaju) da se pomakne zbog labave čelične oprugice, pa sam nekoliko dana tražio pravi položaj zupčanika...dobra vijest je da sam uspio i da bih nakon 2 tjedna temeljitog testiranja na cesti mogao reći da je maf repariran...radi i više ne plašim bakice po cesti detonacijama 

ukoliko je opruga premekana može se dobiti startniji motor jer zraka dolazi malo više nego što treba, no to za lpg vlasnike nikako nije poželjno
budući da traženje točnog položaja zahtijeva dosta vremena mislim da nema majstora kojem bi palo na pamet popravljati maf, ali eto ako nekoga bude zanimalo i ako će biti toliko očajan može mi se javiti radi detalja
napominjem da je maf neupotrebljiv ukoliko je sloj metalne legure sastrugan ili oguljen sa keramičke pločice uslijed dotrajalosti neovisno o položaju vratašca i tvrdoći opruge...
letio,pa možda nekome pomogne

Bagerist

  • Gost
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #12 : Siječnja 06, 2009, 02:38:43 poslijepodne »
Mislim da nije baš na svima tako kako je opisano.
Ja imam BOSCH F 00C 2G2 030 i nemam nikakve opruge ili nešto slično.
Prije nego sam ga probao rastaviti auto je išao loše i puštao me preko 4000 obrtaja a sada neće ni to. Izgleda da je ove boschove bolje ne dirati. Zamislite, čak mjere i temperaturu zraka.

Bagerist

  • Gost
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #13 : Siječnja 30, 2009, 09:00:18 poslijepodne »
Danas kod Šimatića (BMW) u Osijeku pitam za orginal. Orginal BOSCH, dolazi iz Njemačke, a košta samo 250 EURA!

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #14 : Siječnja 30, 2009, 10:15:01 poslijepodne »
Može ih se na Ebay-u naći dosta jeftino, jedino treba ubosti one koji nisu lažnjaci  ;D
Ako hoćeš biti siguran i još nabrijati mašinu odeš na http://www.tuning-diesels.com/
i tamo nabaviš sve što ti treba...
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

Roveraši.org

Odg: Regulator protoka zrak na 45-ici
« Odgovori #14 : Siječnja 30, 2009, 10:15:01 poslijepodne »