Autor Tema: Dihtung glave  (Posjeta: 1539 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Dadx

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1224
  • Karma: +3/-15
  • Spol: Muški
Dihtung glave
« : Listopada 29, 2008, 06:31:01 poslijepodne »
već par dana se pokušavam sjetit kaj sam htel napisat na forumu, i u ovom trenutku mi sine.

Znači, pričal sam s likom, i velim mu za manu na roverima o dihtungu glve..., da ne duljim, veli on meni da se to događa zato kaj je pre agresivan antifriz, te da ga on pojede, i da se to može izbječ na način da se razrijedi antifriz do nekih -25 stupnjeva.

e, sad, kaj vi mislite o tome, jel tu ima neke logike, il je ovo još samo jedna selska priča?


x=o
ex: Rover 200 1.4 8V, Rover 620 SDi
now: švabo sa 1.6 tedeceijem iliti Ford Focus 1.6 TDCI i amer s 4,0

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #1 : Listopada 29, 2008, 06:43:31 poslijepodne »
ja baš idem u petak mjenjat antifriz, nemoj me plašit ..  ;D
i idem sredit zadnje diskove,točnije kočione čeljusti, opet imam nekih problema, prebrzo mi bojede unutarnju pločicu desnog zadnjeg diska,, ugl bit ce opis radnji tu na forumu ako bude nešto više posla oko toga..

ivor04

  • Gost
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #2 : Listopada 29, 2008, 06:47:51 poslijepodne »
ima u tome istine, ali Rover je ipak specifican po tome (k serija), nije samo u anifrizu stvar, otiso je meni dihtung i bez antifriza

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #3 : Listopada 29, 2008, 06:54:10 poslijepodne »
Ja mislim da je to još jedna seoska priča. Pročitao sam gomilu toga o problemima dihtunga glave ali niti jednom nisam naišao na takav podatak. Koliko sam ja skontao stvar problemi su za Rover počeli kad su krenuli kresat troškove u proizvodnji te glave koje su bile montirane na blok motora nisu bile pripasane kako se to prije radilo. Ovisno o nalijeganju glave na blok motora neki riknu prije a neki poslije.
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

Offline jaguar

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 585
  • Karma: +0/-0
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #4 : Listopada 29, 2008, 10:03:58 poslijepodne »
Da je sve do antifriza imali bi i drugi auti problema s time. K serija Rovera je specificna. Mislim da veliku ulogu u tome ima i sama kontrukcija bloka kojem vire stubline bez da su medjusobno povezane kao kod vecine ostalih motora. Nakom propasti Rovera Land Rover je napravio uprated verziju brtve koja je puno bolja. Zapravo, bilo bi najbolje za misljenje pitati strucnjaka! Kako sam ja opet rastavio motor radi daljnjih dorada metalnu brtvu glave zamijenio sam silikonskom koju mi je prema nacrtu pravio Rogina ( www.rogina.hr ). Covijek je ok i koliko sam primjetio stvarno se kuzi u to. Cijena izrade je oko 400kn a brtva ima bakrena ojacanja na vecim rupama tako da.... pretpostavljam da je dobra. Mozda da probate kontaktirati njega?!

Offline Mario_N

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 942
  • Karma: +0/-1
  • Spol: Muški
  • Rover 214Si '97 : SOLD
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #5 : Listopada 29, 2008, 11:10:59 poslijepodne »
Ovo se zove korisna informacija.
Btw zakaj si išao sa metalne na silikonsku? Da imaš izgovor za češće skidanje glave? ;) ;D

A kaj se tiče agresivnosti, svaki stari antifriz je agresivan jer se "potroše" aditivi koji "obuzdavaju" tu agresivnost.
Nekad




sad


dubek

  • Gost
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #6 : Listopada 31, 2008, 06:45:17 poslijepodne »
Ma dečki moji to su čiste babske priče
Niti se kaj s vremenom potroši,niti ti nagriza dihtung
Kakvi aditivi?
Svaki proizvođač savjetuje zamjenu svakih 3-4 godine,ali ne zato kaj gubi svojstva nego da jednostavno kupiš novoga

Offline jaguar

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 585
  • Karma: +0/-0
Odg: Dihtung glave
« Odgovori #7 : Listopada 31, 2008, 09:05:17 poslijepodne »
Da, djelomicno  ;D  S metalnom je problem jer kad je jednom stavis u principu vise se ne moze korisiti. Ove silikonske se mogu bez problema! Cak u NASCAR-u ih koriste po nekoliko puta.
A i stvar je da silikonska ipak bolje zabrtvi neke sitne pukotine od metalne. S druge strane metalna je opet izdrzljivija na naprezanja no... ionako auto nece imati vise od 150ks po litri  :D


Roveraši.org

Odg: Dihtung glave
« Odgovori #7 : Listopada 31, 2008, 09:05:17 poslijepodne »