Autor Tema: Pokvaren motor  (Posjeta: 7395 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

KRadic

  • Gost
Pokvaren motor
« : Rujna 07, 2008, 01:40:50 poslijepodne »
Pozdrav Roveraši.
Trebam pomoć u vidu savjeta.
Imam 200, 98., 1.4i sa plinom.
Imam ga 1.5 god,drugi sam vlasnik u Cro, (uvoz iz Italije).
Prošlo ljeto, na povratku iz Splita mi je izgorio jedan ventil na 4. cilindru.
Zamjenio sam ventile,gumice, grusio glavu, siceve ventila. Po majstoru,ostalo je bilo ok.
Od tada sam prešao 20ak tkm, i opet isti simptomi. Kaže mi majstor hidropodizači, zamjenio ih - ništa, kaže začepljen hladnjak (temperatura raste) zamjenimo ga - ništa, zadnje što mi je rekao je da je brtva glave i glava u banani, i da tražim novi motor!!!

E sad ljudi, koliko je hrabro kupiti drugi motor, ne znajuči ništa o njemu?
Da li upoće kupovati drugi motor, ili auto prodati u djelove ili u staro željezo?
(AutoSjena mi nudila 400 kn za njega  :o ??? )

Ĺ˝ao mi je auta, jer sve sam izmjenio na njemu. Puno putujem i ulažem u auto (u ovu 1.5god dana sam prešao skoro 70 tkm)

Kolike su cijene motora 1.4i 76kW? može i jači, samo da je 1.4

Unaprijed zahvalan

Krešo



beast

  • Gost
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #1 : Rujna 07, 2008, 02:10:39 poslijepodne »
ako ne gazis auto na autoputu na plin do daske
onda ventili NEBI SMJELI IZGORIT ak ak izgore
to znaci da je lose podesen plin i da baca previse
plina i dolazi to povecane temperature u cilindru
a posto je plin suh nema kaj podmazivat ventile.


Kad je uredivo glavu jer stavio novi dihting glave
i serafe ili je to stavio staro ?


400 kn ti daje za motor?
kolko ima kilometara ?

KRadic

  • Gost
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #2 : Rujna 07, 2008, 05:21:29 poslijepodne »
Sori, nisam se dobro izrazio - daje mi 400kn za cijeli auto takav kakv je, registriran!
AutoSjena je auto otpad.
Da, nažalost gazio sam ga. Ĺ to se tiče plina, frend mi je ovlašetni pliner, i kaže da je plin ok. Jedino, imam spotrsku gljivu, umjesto zračnog filtera, i malo povečanu smjesu u autu. Vožnja mi je kombinirana: grad+otvorena cesta.
Znam da je plin suh i radi toga sam stavljao skupa ulja (70kn/l).
Dal da kupujem drugu mašinu, ili da bacam cijeli auto na otpad?
Ako netko od Roveraša zna pouzdanu mašinu, bio bi zahvalan na informaciji.

KRadic

  • Gost
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #3 : Rujna 07, 2008, 05:23:50 poslijepodne »
Stavio sam novu brtvu glave, ali nisam imao više novaca, pa smo vratili stare šarafe.
640kn koštaju.

zmaj

  • Gost
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #4 : Rujna 07, 2008, 08:55:27 poslijepodne »
ako ces se rjesavat auta javi se meni,ja bi dao vise :D

Offline jaguar

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 585
  • Karma: +0/-0
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #5 : Rujna 07, 2008, 09:13:38 poslijepodne »
Pa cuj, svaki Roverov motor K serije pati od probijanja brtve glave. Mogao bi staviti neki drugi, recimo fordov zetec no nije bas jednostavno i neznam koji bi se mehanicar upustio u to.
E, sad ako ti mislis da bi radje dao auto za 400kn na otpad... mislim da bi ti ljudi dali vise. A i ja bi se upustio u nekakav tuning takvog auta pa ako ga se hoces rjesavati, javi se i meni :)

Inace, ako mislis zadrzati auto, naci cemo neki motor... e sad, koliko ce trajati neznam jer vidim da radis dosta kilometara a i taj plin mi je sumljiv. Da nisi mozda slucajno vozio na benzin kad ti je vrisnuo ventil?

KRadic

  • Gost
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #6 : Rujna 07, 2008, 10:05:07 poslijepodne »
Ja se ni malo ne razumijem u mehaniku, zato mi prijatelj mehaničar održava auto.
Fordov? A nosači, pašu? A kako na tehničkom?
To sa autootpadom je bila fora, baš da vidim koliko daju. Naravno da ga ne bi dao.
Još nisam na čisto što da radim s njim? Jer,ja sam sad u Zg, imam ok plaću i razmišljam o nekom mlađem autu.
A opet, brat će mi uskoro 18g, i ići će polagati, pa sam mislio njemu ostaviti.
Ako mi možete naći motor razumne cijene, probao bi s tim. (jer nisam ja kupio auto, dobio sam ga na poklon od roditelja, pa mi je logičnije ostaviti ga bratu)
Te kilometre sam napravio jer sam bio apsolvent, besposličar, i jako lako nagovorljiv za neko putovanje. A sad bi mi trebao uglavnom za relacije Os-Zg.

Zašto ti je plin sumljiv?
I kad smo kod njega, imam dojam da niste ljubitelji plina?

Da nisi mozda slucajno vozio na benzin kad ti je vrisnuo ventil?
Ne sjećam se, misim da sam išao na plin i tamo i nazad.
Ali sam uredno vozio i na benzin dosta često, jednom u 10 dana 50kn benzina

Offline jaguar

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 585
  • Karma: +0/-0
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #7 : Rujna 07, 2008, 10:46:09 poslijepodne »
Ne odgovara nista za fordov motor, trebala bi i njegova getriba i drugi nosaci i tak... uglavnom previse posla, ne isplati se. To sam samo tako rekao, da se u nekoj krajnjoj situaciji moze napraviti.

Mislim da kod tebe nije problem motor nego sam plin. Vidim da si mjenjao i hidropodizace zbog pregaranja ventila no to nije povezano jedno s drugim.
Neznam kako se roveri ponasaju na plin no, dat cu ti primjer bas fordovog 1.4 motora iz focusa 1999-2002 godine gdje nakon ugradnje plina redovito izgore ventili. Nakon 2002. godine ubacivali su bolje ventile i rijesili taj problem. Mozda je slicno i kod Rovera?!
Na plin se moze staviti i dodatna posuda sa uljem koje kod voznje ulazi u usis i hladi ventile te sprjecava njihovo izgaranje. Kazes da ti frend ugradjuje plin pa ga detaljno pitaj za to.

Namjerno sam te pitao dal si vozio na benzin kad su izgorjeli jer mi se cini da ti se to dogodilo nakom voznje autocestom. Ako ti je slab pritisak goriva (losa pumpa goriva), mozes se voziti par tisuca kilometara po gradu i nista se nece dogoditi ali ako izadjes na autocestu i tiskas na 4-5 tisuca okretaja brzo ce porasti temperatura u motoru i unisiti ventile. Slicno se moze i s plinom dogoditi ako temperatura raste.



Offline Dadx

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1224
  • Karma: +3/-15
  • Spol: Muški
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #8 : Rujna 07, 2008, 11:04:55 poslijepodne »
mene nekak kopka glava, odnosno način na koji je slagana, i ovo kaj je beast rekel za šarafe.
kolko sam ja skužil, največa greška su ti jebeni šarafi koje moraš zamjenit prilikom svakog skidanja!


x=o
ex: Rover 200 1.4 8V, Rover 620 SDi
now: švabo sa 1.6 tedeceijem iliti Ford Focus 1.6 TDCI i amer s 4,0

KRadic

  • Gost
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #9 : Rujna 08, 2008, 09:10:18 prijepodne »
Ne znam, ne želim više razmišljati o greškama na ovom motoru, usredotočio bi se na drugu mašinu.
Ĺ to se tiče temperature, upoće se nije dizala prvi put (tj. prošle godine) sada je, ali od tada više i ne vozim auto.
Ovo sa posudom od ulja budem pitao prijatelja.

Koji je onda vaš savjet u vezi plina: da ga skidam? ili da ga ostavim, a da se smirim po pitanju gasa?

Offline jaguar

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 585
  • Karma: +0/-0
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #10 : Rujna 08, 2008, 09:55:23 prijepodne »
Pa cuj, ako ti se digla temperatura i ako auto slabije vuce... ima drugaciji zvuk.. teze pali...radi nemirno onda to moze biti znak puknutog ventila. Trebalo bi prvo izmjeriti kompresiju na svim cilindrima. Ako ne valja onda izvaditi glavu i odraditi je. Ako je neki ventil izgorio u principu trebalo bi promijeniti ih sve, jer su temperaturno i oni dozivjeli stres i samo je pitanje vremena kad ce se neki raspasti. Kad se slozi glava onda staviti uljno hladjenje ventila na plin. To bi trebalo rijesiti sve probleme.

Motor vjerojatno ne trebas vaditi cijeli jer sumnjam da se nesto dogodilo klipovima.

zmaj

  • Gost
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #11 : Rujna 08, 2008, 11:04:03 prijepodne »
hm to uljno hladenje je obavezno na jap motorima tako i na k-seriji od rovera...
dode dodatnih cca 800kn
neki ugraduju i bez ali onda navodno ventili nemogu prezivit 50-70k km dok sa time 150k izdrze
ulje se dodaje na servisu u to i u samu plinsku bocu ako se nevaram svakih 20k

Offline Chess

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1504
  • Karma: +11/-0
  • Spol: Muški
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #12 : Rujna 08, 2008, 10:48:46 poslijepodne »
kao što ti je i jaguar sve lijepo rekao!
a "lako" onda ako nebude šljakalo zamijenit motor, mislim to ti je ono, krajnja solucija! ;)
ex: 414 SLi 16v  ´95.

ivor04

  • Gost
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #13 : Rujna 08, 2008, 11:09:32 poslijepodne »
Ja isto mislim da nema potrebe uzimat drugi motor dok jos ni neznas sta je s ovim, mozda je nesto banalno i jeftino...

Sta se tice plina, ja imam plin koji je dobro postelan i auto leti, nema dodatno podmazivanje i sve je u redu, zasad.

hm to uljno hladenje je obavezno na jap motorima tako i na k-seriji od rovera...
dode dodatnih cca 800kn...
...ulje se dodaje na servisu u to i u samu plinsku bocu ako se nevaram svakih 20k

to ti je posebna bocica za ulje smjestena (najcesce) negdje ispod haube i u nju se naljeva ulje ;)

@-KRadic

sta se tice pregrijavanja, mozda je otiso termostat pa se zato auto grije, treba provjerit da li auto gubi raslhladnu tekucinu i da li se uopce pali ventilator kad se temp digne, mozda je problem i u termoprekidacu na kileru, to sve treba provjerit...

...
Ĺ to se tiče temperature, upoće se nije dizala prvi put (tj. prošle godine) sada je, ali od tada više i ne vozim auto.
Ovo sa posudom od ulja budem pitao prijatelja.

Koji je onda vaš savjet u vezi plina: da ga skidam? ili da ga ostavim, a da se smirim po pitanju gasa?

NE skidaj plin, nema smisla, treba ga dobro postelat, meni ga je majstor stelo 4 sata, popizdio je ali sad radi ko beba.




KRadic

  • Gost
Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #14 : Rujna 08, 2008, 11:35:49 poslijepodne »
Ok. Super dečki. U petak gibam ćiku, pa ću se vidjeti s njima, i dogovoriti. Nemam sad love za potpunu akciju, al ću pokušati bar motor rješiti.
A dijelove gdje kupujete? Ja sam uzimao u Osijeku u Bremze auto Japan. Nisu jeftini, al bar su orginalni djelovi.
Molim prijedlog trgovine, pa bi usporedio cijene.

Roveraši.org

Odg: Pokvaren motor
« Odgovori #14 : Rujna 08, 2008, 11:35:49 poslijepodne »