Roveraši.org
		Tehnika i servisi => Pitanja i problemi po modelima => Rover 200 => Autor teme: beast - Travnja 07, 2008, 08:24:09 poslijepodne
		
			
			- 
				Di se to mora ic i koja je procedura 
 ak je mozda ko to radi da mi malo objasni
 jer imam vremena samo do pol 12 a htio bi ovaj
 tjedan to rjesit
 
 navodno se mora ic sa praznim prvo na vaganje
 pa sa punim pa jos neke pizdarije
 
- 
				evo, malo c/p
 "Prije vaganja spremnici plina i benzina bi trebali biti puni, a kod tog punjenja plina čovjek na benzinskoj mora stisnuti žig na žuti karton, i tako prije svake provjere plinske instalacije.
 
 Druga varijanta je da pitaš onoga tko je ugradio plin. Recimo mene su u iz PCZa uputili baš na tu stanicu i čak mi po imenu rekli kome da se javim. Tako je lakše ako ti nađu neku sitnicu koja ne valja.
 
 Bitna napomena; za atest plina potrebno je napraviti potpuni tehnički pregled, znači vozilo mora biti ispravno kao da se radi obnova registracije. Najčešće se i najviše napikavaju na eko test što je čest izvor zabluda tipa "s plinom ne trebaš ekotest..."... Istina je da bi atestirao plin moraš proći ekotest, a nakon toga ga ne moraš raditi dok atest vrijedi za auto.
 
 Zadnja napomena; provjeri da su ti dobro napravili papire od atesta. Oni obično dolaze poštom doma, i meni su budale upisale da auto ima 210kw. Dok u knjižici piše da ima 211kw. Radi toga sam imao problema na slijedećoj registraciji. Dobiti ćeš i novu prometnu mislim i knjižicu vozila, te knjižicu od plinske instalacije."
 
 "ovisi kam ideš na atest. Meni je tatest trajao 15 minuta duže od normalnog tehničkog.
 Tip je samo poslikao bocu i poslikao auto da svih strana, zrušio me na theničkom je rmi je katalizator krpeao i rekao dođite z a10 dna onda ću polsta papire.
 
 Vratio se 1300kn lakši ( novi kat, nova dva lonca) prošao ekotest ovaj poslao papirologiju i kroz 10 dana dobio knjižice poštom.
 
 Ukupno bez auspuha me izašlo 1200kn+100kn vaganje na carinarnici."
 
 "hmm.. jedan detalj, s cim su mene prcili
 
 kod tezine auta, treba paziti da od one deklarirane nosivosti auta, treba vam ostati 375kg (radi 5 sjedecih mjesta)
 
 ja sam imao sranja s tim sa ustimavanjem vage... prvo sam bio 35 kila pretezak, pa 20 kila prelagan"
 
 eto... a,za vaganje vidi di ces najjeftinije proci..:)
- 
				kaj si ti lud ?
 i jedan i drugi pun a jooooj bankrot
 hehe
 thx za informacije :)
 
- 
				Meni su bili rekli pun plina al samo sa pola benze...mislim, whatever, tako i tako mos radit sta oces
 
 Al fora je za tebe samog da znas koliko ti auto S T V A R N O ima kila!! Sa svim tekucinama i to...fora  :)
 
 Moj je imao nekih 1350...a ti si zamisli nekog novog Golfa (ili sl. klasa koja ima mooozda 100kg manje, a motor od, ako da, 70-80 ks (govorim o nekom 1.4 premalokonja_sranju) ...auuuu to mora da ideeee, hehe)  ;D
 
 http://www.volkswagen.com.hr/modeli/golf/golf/brojevi_podaci/tehni_ki_podaci/
- 
				bio sam ja jucer s autom na vaganju 
 prednji kraj 640 kg
 straznji     440 kg
 -------------------
 sve zajedno 1080 kg
 a u knjizici pise 1080 kg
 
 makar mi je to totalno glupo
 onda bi ispalo da mi sad auto ustvari ima 1040 kg sa plinskom instalacijom
 jer mi je svaki put falilo 20 kg
 
 sad mi otprilike ima 50 ks al bas me briga
 130 kn   470 km
 pa si ti misli :)
 
 
- 
				uuuuu, sad sam tek ovu temu vidio, pun tank plina ok, ali benzina :-\, osim sto nemam katalizator, rezervnu gumu, dizalicu i ostale rekvizite, puko mi je zadnji selen blok neki dan i imam zatamnjene stopove (za sta mi je srao i prosli put), a sta se tice kilaze brijem da cu ko kumica na placu stavljat one utege da bi dobio onu pravu (vise ni bog nezna kaj sam sve povadil iznutra), nebu dobro, sve me strah
 
 edit: na felge sam zaboravio, a tu su onda i dimenzije guma i pol auta mi je rastavljeno iznutra  ::)
- 
				nisam ni ja imo dizalicu i jos sam moro tam vadit sub iz gepeka 
 zaboravio sam ujutro prije atesta
 ;D :D
 
- 
				ja cu svu muziku povadit, i nabacat unutra te pizdarije, samo se nadam da mi nece srat kad rezervnu gumu samo hitim u gepek jer mi je rezervar od plina na mjestu gume ;D
			
- 
				Ne trebas imati rezervnu gumu, kupi samo onaj sprej za pumpanje.
			
- 
				nece ti nis srat  ja nisam imo ni spreja ni rezervne,ni dizalice  
 ni kljuc za kotace
 ;D
- 
				ma sta ce vam to,to ionako bezveze stave u auto....
 
 ps necu se jos hvalit(vi cete me popljuvat  ;D) ali u procesu sam nabavke neceg iz 1974-75god,hm i takoder ima plin,morat cu i ja radit atest
- 
				ma sta ce vam to,to ionako bezveze stave u auto....
 
 ps necu se jos hvalit(vi cete me popljuvat  ;D) ali u procesu sam nabavke neceg iz 1974-75god,hm i takoder ima plin,morat cu i ja radit atest
 
 
 oho, ovo ce bi zanimljivo, jel to 100% ili..?
- 
				cuj sve ovisi dali se tip zeli ipak rijesit te kante,stari mi je imao takvog...
 uglavnom cekam odgovor...
 tip valjda ima 5garaza i sve su nakrcane sentimentalnim pPEEPrijama,tako da ima neku bubu iz 50tih,nju neda a ni nebi ju ja,ima bmw motor iz 35te...
 a ima i tog sto bi ja,necu nis govorit dok necujem odgovor,uglavnom nis posebno nebi trebao bit ni posebno rijedak iako ih ja vec dugo dugo nisam vidio na cesti...
 znam da cete me kasnije zajPEEPat ali nema veze,kad sam roden stari je imao tu pilu doduse 72 godiste a 130konja,ovaj je nesto slabiji 106  ;D
- 
				taunus coupe V6 sa plinom  
 ;D ;D ;D ;D
- 
				ili manta A
			
- 
				uf da je bar ijedno od toga sto ste rekli...
 a jbg nemogu izdrzat,nije tako spektakularno ali meni je auto drag(iz gore navedenih razloga)
 rekord d 1.9 s dvoja vrata,ja ga jos nisam vidio a ni ovaj mi nije znao rec dali je coupe ili obicni,u svakom slucaju nadam se da cu ga rijesit,najgore je sto mi se tip nejavlja a ja gorim...
 sve sto znam je da ima tih nekih 1ootinjak konja,da je neka nijansa narandzaste,dvoja vrata,da nije nigdje trul osim oko antene,prvi vlasnik i da je u garazi,nevozen preko 10god,ima plin...
 da se razumijemo nisam pri nekoj lovi tako da ce ako uspijem pridobit taj auto eventualna restauracija trajat dugo...
 od nekih preinaka uz generalku,u planu su samo dobre balonke i neke duboke slape,uz novi lak i pokoji kromirani dio...
 
 hm cim sam ja ovoliko poceo fantazirat o tom autu,mislim da bi moglo sve propast...ali u nadi je spas
- 
				bar sam marku pogodil ak niš drugo. inače sretno
			
- 
				Hah, znal sam! ;)
 Taman sam išel postat i vidim tvoj odgovor! :D
- 
				uuuuu, sad sam tek ovu temu vidio, pun tank plina ok, ali benzina :-\, osim sto nemam katalizator, rezervnu gumu, dizalicu i ostale rekvizite, puko mi je zadnji selen blok neki dan i imam zatamnjene stopove (za sta mi je srao i prosli put), a sta se tice kilaze brijem da cu ko kumica na placu stavljat one utege da bi dobio onu pravu (vise ni bog nezna kaj sam sve povadil iznutra), nebu dobro, sve me strah
 
 edit: na felge sam zaboravio, a tu su onda i dimenzije guma i pol auta mi je rastavljeno iznutra  ::)
 
 
 Ma koliko sam ja skuzio atest i sluzi upravo tome da se auto izvaze (uz ostala sranja/mjerenja) pa da se vidi stvarna masa vozila, pa tako da ako ti auto tvornicki ima 1300kg, ti uvalis unutra jos 300 kila, odes na atest, oni ga izvazu, vide STVARNU/SADASNJU/NOVU masu i to je za njih ok, tj. to i upisu u novu prometnu/knjizicu vozila!
 
 Neka me nekto bolje upuceni ispravi ako sam ča falija  ;)