Roveraši.org
		Tehnika i servisi => Struja => Autor teme: Rover600 - Siječnja 29, 2008, 09:11:53 prijepodne
		
			
			- 
				Buduci da sam kratak s kljucevima, odlucio sam napravii kopiju. Posjetim lokalnog kopiraca kljuceva koji mi veli da nema problema...za 350 kuna napravi mi kodirani kljuc.
 Medjutim, citajuci Rave CD, shvatim da ne mogu poceti koristiti novi kodirani kljuc,ako nemam crveni kljuc, koji naravno nemam jer ga nisam dobio od prijasnjeg vlasnika. Razmisljam od tome da jednostavno napravim dvije nekodirane kopije, a da orginal furam u autu.
 Bude to OK? nece alarm zezati iz nekog razloga? imo tko iskustava?
- 
				mislim da bu ti on skopiral orginalni ključ bez problema, njega očita, i u zamjenski kopira.  Pitaj ga jedino dal mošeš vratit ak nebu valjalo.
			
- 
				A koji mi je cost benefit. kodirani kluč košta 350, a 2 nekodirana 60 kuna. zanima me da li bude to funkcioniralo s nekodiranima...
			
- 
				mislim da nebude
 neznam kak ima rover al slago je frend na civicu kljuc
 skakavac pa smo moramli rezat kljuc da bi izvadili taj
 odasiljac koji ti salje kod kljuca kad oces palit auto.
 Al cisto sumljam ak kljuc nije kodiran da bu bilo dobro
 
- 
				a jesi siguran da imas kod u kljucu? jer ja ga npr u svom roveru nemam..obicna kopija 30kn...a, mozes i kod izvaditi i staviti na bravu i zalijepiti pa ti opet ostaje mogucnost obicne jeftinije kopije..ali, onda ti auto nije vishe pod kodom...samo, malo je zaheb pogoditi tocno mjeszo gdje sjeda kod..isprobano na vishe auta:)
			
- 
				hm ja sam uvjek za kodirani ali nisam bas siguran da se to moze samo tako napravit....
 nesalju oni(zastupnici-serviseri) kljuceve proizvodacu i naplate cca 1500kn bezveze
- 
				nista od toga jer i kopija mora biti kodirana,jer kad stavis orginal kljuc u bravi ona ti preko senzora ocit kod a ako drugi kljuc nebude kodirna zaboravi da ces upaliti auto
			
- 
				"Evo ti pa slusaj":
 
 Engine Immobilisation Control Unit
 The vehicle is equipped with an immobilisation system which disables the
 starting and engine management systems unless the proper ignition key is
 used. If the wrong ignition key is used, the starting and engine management
 systems will be disabled and the engine immobilisation warning light in the
 instrument pack will blink continuously.
 The immobilisation system consists of the following components:
 Transponder in the ignition key
 Passive Immobilisation Coil (receiver)
 Engine Immobilisation Control Unit
 Engine Immobilisation Warning Light (in Instrument Pack)
 When the proper ignition key is inserted in the ignition and turned to position II,
 the engine immobilisation control unit sends a signal to the transponder via the
 passive immobilisation coil. The transponder then sends a coded signal back to
 the engine immobilisation control unit via the passive immobilisation coil. The
 engine immobilisation control unit then sends a signal to the ECM to enable the
 engine management system and provides earth to the starter relay (or
 automatic inhibitor switch for vehicles fitted with an automatic gearbox) to
 enable the starting system. The engine immobilisation warning light will be lit
 for approximately 2 seconds and then will turn off.
- 
				mali ot
 provjereno na guranje nepali kad se baterija od daljinca isprazni...to sam saznao bas na tehnickom prosle godine GRRR
 pa pretpostavljam da nema nista ni od kljuca bez koda,jedino ako je rover600 mislio furat origigi daljinac u autu pa kad otkljuca i sjedne ponovno stiskat daljinac pa tek onda palit auto....
- 
				ovakoc...mis.im da se tu mjeseaju kruske i jabuke...
 ako je u dlajincu kod, ne vjerujem da je i u kljucu...znaci ja imam daljinac i kod je u njemu..a kljuc je obican komad zeljeza:)... ne vjerujem da je i u daljincu i u kljucu kod...ono moje rjesenje da se kod izvadi fizicki iz kljuca i smjesti direkt na bravu..onda pravite samo kopiju kljuca za 30kn...al, onda nema tog koda vioshe..
- 
				mali ot
 provjereno na guranje nepali kad se baterija od daljinca isprazni...to sam saznao bas na tehnickom prosle godine GRRR
 pa pretpostavljam da nema nista ni od kljuca bez koda,jedino ako je rover600 mislio furat origigi daljinac u autu pa kad otkljuca i sjedne ponovno stiskat daljinac pa tek onda palit auto....
 
 ja bez problema mogu upaliti auto, iako ga ne otkljucam s daljinskim, nego starinjski sa kljucem...
- 
				Ne znam za druge aute, al sta se 600-tice tice, jedno je alarm (unutrasnjost + haube), a drugo je imobilizacija MOTORA!!
 
 U kljucu se nalazi "samo" kod za imobilizaciju motora, a daljinski je samo "komoditet" da ne moras svaki put štocati kljuc u bravu, i kad pritisnes butune na daljinskome, auto "misli" da si u biti otkljucao vrata pomocu kljuca(tako nekako). Uz malu razliku da kad zakljucas sa kljucem onda se NE aktivira ultrazvucni senzor u kabini, a kad zakljucas sa daljinskim taj se senzor ukljuci.
 
 Da rezimiramo:
 Po MENI, napravi obicne kopije, BEZ koda (kako si rekao, za 30kn) al onda MORAS u dzepu sa sobom furati ORIGINALNI crni kljuc, tako da kad das kontakt, ECU ce preko zavojnice "potraziti" kod koji se nece nalaziti u kopiranom kljucu, vec u originalnom u tvom dzepu (ne znam koji je domet te zavojnice/antene; mozda ces ga morati staviti blizu brave?),
 
 Ali onda ces imati kopiju/e koja ti nece bas nesto posebno sluziti, osim za ulazak izlazak iz auta!
 
 A ako zelis imati potpuno funkcionalni kljuc, onda ces ga morati klonirati, tj. kod koji se u njemu nalazi.
 
 Sta se CRVENOG origigi kljuca tice, on je bas namijenjen za takve slucajeve. Al brijem da danasnji kloneri kljuca imaju opremu koja jednostavno napravi kopipejst i di ti nije potreban taj crveni kljuc (koji se BTW ne smije stavljati u brave na autu niti koristiti za paljenje motora niti za nista osim za te zahvate kod ovlastenog servisera, Karla i ekipe, za cijenu bubrega i plucnog krila  ;D
- 
				Kad po ljeti zakljucam daljinskim i kad stoji na suncu auto obavezno mi se upali alarm i za 15sek. se ugasi  ??? Zbog cega to? Nisam jos probao kljucem zakljucavati.
			
- 
				Nislim da cu napraviti sljedece: orginal ugurati ispod volana, i napraviti dvije kopije za 30 kuna. jednu cu koristiti, a drugu cuvati...
			
- 
				@ vedran:  provjeri one male crne prekidace od vrata
			
- 
				@ vedran:  provjeri one male crne prekidace od vrata
 
 mislis na mikroprekidac u vratima ili one crne prekidace sto signaliziraju da li su vrata dobro zatvorena?
- 
				vedran...bit ce da te zahebava ultrazvucni senzor...
 gigi...vidis kod mene je obrnuto..meni je kod u dlajinskom...a kljuc je obican...
- 
				Pa sta nisi sam rekao da ti je bio otiso onaj prekidac koji pali/gasi svijetlo u kabini, i da si ga uzeo kod Karla (240 kn)? Ce bit da je to to.
 
 Koliko JA znam oni crni prekidaci sluze i za svijetlo i za alarm!
- 
				http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=228838
 
 Pogledaj si tu za kljuc. Mozda mozes iskoristiti taj, pa da ti tip koji kopira kljuceve samo "ubaci/prekopira" kod unutra.
- 
				Pa sta nisi sam rekao da ti je bio otiso onaj prekidac koji pali/gasi svijetlo u kabini, i da si ga uzeo kod Karla (240 kn)? Ce bit da je to to.
 
 Koliko JA znam oni crni prekidaci sluze i za svijetlo i za alarm!
 
 
 
 Ma jok, taj prekidac mi je bio otisao prije nekoliko dana i odmah sam ga sad u utorak.
 A ovo sa paljenjem alarma po ljeti mi se desava otkad imam taj auto vec par god.
- 
				
 [/quote]
 mislis na mikroprekidac u vratima ili one crne prekidace sto signaliziraju da li su vrata dobro zatvorena?
 [/quote]
 
 meni se dogodilo jednom kad sam krenuo na trening,usred voznje mi se upalilo svjetlo u kabini i ugasilo nakon nekih 15 sec,ja gledam koji k.... i zanemarim to...naravno kad je trening poceo,a auto je bio uredno parkiran(zablinkao 3 puta) poceo je alarm tulit ko blesav,svi odmah trce na balkone gledaju prema autu a ja trcim ko majmun da bi dosao 10m od auta i alarm se ugasi,ja ponovno otkljucam zakljucam i alarm pocne tulit,u tom trenu nisam imao ni vremena ni volje trazit problem pa sam iskljucio trubu  ;D
 doma sam vidio da kad zalupim vratima,zazmirka crvena lampica i samo malo posmirglao kontakte u tom crnom prekidacu i nema vise beda...
 ps to se dogodilo ponovno neki dan ali ovaj puta sa zadnjim lijevim vratima...
 jednostavno kontaktici korodiraju i to je to....
- 
				Koja lampica zazmirka ona kod obrtomjera sto signalizira da li su vrata otvorena?
 Vis nisam obracao na to paznju ???
- 
				da da bas ta lampica,inace ti prekidaci nisu bas nesto antikorozivno zasticeni....
 
- 
				gigi...vidis kod mene je obrnuto..meni je kod u dlajinskom...a kljuc je obican...
 
 
 Cek, i sta ako zakljucas sa daljinskim, a otkljucas sa kljucem - auto pocne tuliti??? ???
- 
				Koja lampica zazmirka ona kod obrtomjera sto signalizira da li su vrata otvorena?
 Vis nisam obracao na to paznju ???
 
 
 Da ona crvena u sredini. Inace, meni je bio otisao mikroprekidac (doslovno MIKRO) koji se nalazi u bravi od bunkera. Zahvaljujuci tome me zajebavao alarm, a i svijetlo u bunkeru bi ostalo upaljeno, pa bi mi kroz dan dva tri spraznilo bateriju. E da samo znate koji su to urarski poslovi sa tim MIKROprekidacem! grrr  >:(
 
 Al to se isto da rijesiti, i evo vec 4-5 godina radi ok!
- 
				gigi..ne ne pocne tulit...ali mi j imob jos aktivan..znaci dok ne pritisnem na daljinskom, ne mogu upaliti auto..
 
- 
				Aaaah zoooo tako vec ima smisla  ;D
			
- 
				Probali smo napraviti kopiju kodiranog ključa za Rover 75, 99. godište. Aparat je očitao kod s originalnog ključa i uspješno ga kopirao na novi čip. Ipak, motor nije upalio.
 U čemu je problem? Možda čip sadržava još neke podatke koje taj aparat ne prepoznaje?
 
- 
				cekaj, nisi li rekao da si mjenjao motor...mozda ima veze sa centralinom..al, ako 1 pali, trebao bi i drugi..
			
- 
				sta nisu kod i imobilizacija razlicite stvari....
 mozda treba to sve rijesit....
 nekuzim se samo lupetam u praznom ali mislim da ako otkljucam bez daljinskog nemogu upalit(provjerit cu kad budem isao s posla)
 
- 
				sigurno je stvar u kopiranom ključu (tj. u čipu) jer s originalnim ključem pali bez problema, čak i ako ga otključam ručno, bez daljinskog. 
			
- 
				U mom slucaju, kad sam kupio auto (Rover 200) dobio sam samo jedan kljuc i jedan daljinski, na kljucu nema koda (klucar na Savici moze provjerit) nego na daljinskom je kod... Auto normalno pali sa kopijom ( 30 kn), ali bravi za paljenje treba priblizit daljinski... ;)
			
- 
				dovoljno je da otkljucas sa daljinskim, ne treba ti dalj biti kraj brave, i ja isto imam tako, bez koda u kljucu...