Roveraši.org
		Ostalo - offtopic => Generalna diskusija o roverima => Autor teme: GĂśrtosing - Listopada 05, 2007, 12:49:07 prijepodne
		
			
			- 
				http://www.njuskalo.hr/rover/offset/0/
 
 http://www.njuskalo.hr/rover/offset/10/
 
 E da ne stavljam posebno, pogledajte na ova dva linka oglase Rovera. ima ih tu dosta što se prodavaju u sklopu nekih autosalona, imaju dosta opreme, sve super ako je vjerovat oglasima, male kilometraže (70-100tkm) ali i male cijene. Asocira me na skidanje kilometara i prevare, da nisu možda slupani negdje pa sklepani da se prodaju ili šta već, a i za one koji imaju realnu cijenu (nešto veću) nekako mi se čini sve sumnjivo.
 
 Kakvih ste mišljenja o tome?
- 
				http://www.njuskalo.hr/rover/offset/0/
 
 http://www.njuskalo.hr/rover/offset/10/
 
 E da ne stavljam posebno, pogledajte na ova dva linka oglase Rovera. ima ih tu dosta što se prodavaju u sklopu nekih autosalona, imaju dosta opreme, sve super ako je vjerovat oglasima, male kilometraže (70-100tkm) ali i male cijene. Asocira me na skidanje kilometara i prevare, da nisu možda slupani negdje pa sklepani da se prodaju ili šta već, a i za one koji imaju realnu cijenu (nešto veću) nekako mi se čini sve sumnjivo.
 
 Kakvih ste mišljenja o tome?
 
 
 wow, ima tu prekrasnih primjeraka...
 meni je oko zapelo na onu 75icu 2.0 V6 pulskih rega.
 jebeno je predobar...
 @ Mario_N : hahaha ima tu i 214ica sa maglenkama... :o
 
 kaj se cijena i namjestanja tice, sve je to jako osjetljivo...
 ovaj komentar koji si dao primenjiv je na sve aute iz autosalona i kupnju iz druge ruke itd...
 u danasnje vrijeme nema mane na autu koja se ne da premostiti ili prikriti, sve u cilju uvaljivanja nekom suckeru koji popusi krntiju pod krinkom super auta...
 auti iz inozemstva nepoznate povijesti, skidanje km, i ostale gadosti su prakticki uobicajene pojave.
 ponekad ni dvogodisnje garancije na kupljeno polovno vozilo nisu osiguranje da je sve ok...
 ja osobno sam do sad promijenio tri auta i obiso u zadnjih par godina sve jebene salone u i oko zagreba...
 usprkos tome, sva tri auta na kraju sam nasao preko oglasa od individualnih vlasnika i nisam se do sad zajebo. dapace, super sam proso...
 ipak, niti u salonima ne mora biti uvijek sve zajeb, ima tu i realnih situacija.
 sve to ovisi koliko covjek prilikom pregleda auta stekne utisak o ispravnosti - treba znat sto i kako gledat, ali i imat dobru intuiciju...
 evo, npr, ja vjerujem da medu ovim roverima iz linkova koje si postao ima cist ok zalogaja.
 P.S. komentar na vrhu o 75ici je usmjeren cisto na estetski izgled i prizvuk o jacini u kilovatima - ujedno i ljepotica i zvijer...sto ne znaci nuzno da bih se odlucio na kupnju istog, cak i da imam para...
 dakle, koliko god glupo zvucao odgovor na tvoje pitanje - sve ti je to relativno...
- 
				Cuj ne znam za ostale modele al meni definitivno smrdi ovo http://www.njuskalo.hr/oglas1769
 
 Prvo broj kilometara, a i cijena mi se cini nekako pre povoljna!
- 
				...pa da, fakat za 29.000,00 kn...
 definitivno se slazem da zvuci gotovo nevjerojatno...kilometri, cijena...
 a pogle masinu, ko apoteka...
 trebalo bi prouciti potrosnju goriva, mozda mu je to ljuta rana izmedu ostalog...
 a cuj, uz dobru provjeru auta...mozda ispadne fakat da je prilika...
 al opet, kao sto rekoh ranije, moze biti macak u vreci
 hm, da, vrrrrrrrrrrrrrlo delikatna situacija..
- 
				I ja sam auto kupio u salonu, zasad je dobro kuc, kuc, kuc. ::)
			
- 
				Morate znati da je ovaj 620 ipak star 10 godina i da je danas teže prodati veći auto,toga godišta,a vjerojatno nije baš niti štedljiv kaj se potrošnje tiče.Zato je i cijena takva.
 A sad kilometri možda jesu ili nisu,a sve ostalo se mora pogledati i isprobati
 To je moje mišljenje,a imam i neka iskustva da je veći auto teško prodati i onda spuštaš cijenu samo da bi ga prodao
 Sa ovog prvog gornjeg linka ne znam na koji auto točno misliš
 
- 
				http://www.njuskalo.hr/oglas1769
 Pa evo upravo taj naprimjer, dva vlasnika su u 10 godina s dizelom prešli 110 000 km, da bi ga nakon toga auto salon prodavao po cijeni 4 000 EUR.
 Auto salon prodava da bi se zaradilo, a pritom se računa i da se možda neće prodati auto po prvoj cijeni (najvjerojatnije), iz čega proizlazi da je isti salon platio auto bar 1 000 Eur manje, a vjerojatno za još manje. Dakle drugi je vlasnik ovo auto prodao za cca 3 000 EUR autosalonu, što je nevjerojatno.
 
 Moja pretpostavka bi bila da je netko svijesno rasdrpao auto, možda imao nesreću s njime, i u spoznaji da je auto krš, prodaje ga autosalonu za sitnu lovu, a iz autosalona prihvačaju ponudu znajući da auto mogu srediti i prodati kao "dobro" što i naprave!?
- 
				Malo je čudna kilometraža-možda je bio na 212000 km-a motor izgleda presavršeno
 No moramo znati da nekad ipak postoji takav auto i u tako dobrom stanju
 A sad cijena je malo čudna ali tu nema druge nego pogledati auto,pregledati sve sitnice,izmjeriti kompresiju,vidjeti je li bio razbijen itd
 Ne znam kaj bi drugo rekao
 E da-ovaj gore 620 ti je benzinac a ne diesel
- 
				da u pravu si, čim sam vidio 2.0 pomislio sam da je dizel, ali opet nije to razlog da mu cijena bude tako drastična.
 
 Pazi ovog primjera. Poznanik kupio auto od nekog lika iz oglasa. Sve izgleda ok, malo razdrpano unutra ali za cijenu prihvatljivo. Kompresija ok, auto čupa ko ludo. Motor čist nema znakova bolesti, a u leru radi normalno. Sve izgleda u redu. Kupio ga. I sada ti on to vozi, a svaki tjedan otkrije novu veliku manu. Da počnem od motora, troši ulja poprilično, troši 11-14 litara benzine na 100 km, a 1.3 motor od 50 konja. Zatim su mu crkla 2-3 HU-a, prvo je mislio ajde sony je pa nije ni čudo, ali nakon nekog vremena mu je krepao i novi i ja mislim još jedan poslije toga. Počne kopat struju u autu da vidi što se događa, i otkrije da je cijela instalacija u banani, kratki spojevi na svakom koraku, uz to su mu krepali žmigavci i ler svijetla i još par stvari. zatim, što je najbolesnije, kada sam vozio iza njega, vidio sam da mu jedna felga ukrivo stoji. Ja mu kažem i on ide viditi šta je - ono cijeli stražnji ovjes kriv zajedno s mostom. Onda je primjetio kako su mu se nove prednje gume istrošile u par mjeseci do kraja. Vjerojatno više te "mane" ni ne popravlja. A i ja mislim da se to auto jedino isplati dat skupljačima starog željeza.
 
 U početku je sve dobro izgledalo osim što je cijena bila znatno niska. Pa mene svi ovi oglasi, a pogotovo auti iz auto kuća podsječaju na ovakve stvari.
 
 Možda bi bila iznimka recimo, kada sam ja zvao Auto Karlo i pitao ih imaju li kakve Rovere na prodaju, ono polovne, rekli su da ne, ali da će kroz neko vrijeme viditi od njihovih klijenata koji prodavaju preko njih, koji su izboru. Pretpostavljam da bi se preko njih upravo moglo doznat kako je to auto održavano i u kakvom je zaista stanju. Pa je sada pitanje dali je to slučaj i kod nekih od ovih salona ili su to sve mačke u vrećama
- 
				Sve je to u redu,ali to ne znači da ti i Auto Karlo nemre uvalit kitu
 Zato ja nisam auto salon i lijepo dođi do mene i pogledaj mojeg Rovera
 Kaj drugo da ti velim
 Ne budem te ja silio,ali vidio si tu na forumu komentare onih koji su vidjeli moj auto
 Pa ti sad vidi
- 
				Morate znati da je ovaj 620 ipak star 10 godina i da je danas teže prodati veći auto,toga godišta,a vjerojatno nije baš niti štedljiv kaj se potrošnje tiče.Zato je i cijena takva.
 A sad kilometri možda jesu ili nisu,a sve ostalo se mora pogledati i isprobati
 To je moje mišljenje,a imam i neka iskustva da je veći auto teško prodati i onda spuštaš cijenu samo da bi ga prodao
 
 
 A cuj, sve ti ovisi o tome s koje strane gledas, po meni potrosnja od 9-10 litara NE PRESPORE VOZNJE (citaj: malo brze od prosjeka, malo gradska, malo otvorena, ono, brza kombinirana) za auto te klase od 131ks i nije nesto previse, nekome ce sve preko 6-7 litara biti ko da vozis Hummera od 3 tone!
- 
				ah, potrošnja, potrošnja........možda je smiješno, no kad sam kupovao rovera nijedne sekunde nisam razmišljao o potrošnji..............
			
- 
				Ja također kad kupujem auto ne razmišljam puno o potrošnji
 Naravno da mi nije svejedno ako auto od cca 100 ks troši 15 litara,ali onda auto ne valja i idemo dalje
 A potrošnja kombinirano 9-10 litara nije niti puno,ali bogme nije niti malo(primjer-toliko troši BMW 528 sa 190 ks-2800ccm-6 cilindara)
- 
				Pa da! Moj matiz od 800ccm i 51ks sa 800kg trosi 5-7 litara!!! a ima 2,5 puta manje snage i 1,5 puta manje kila!
 
 Ako ima velik motor ne znaci odma da pije ko deva nakon 3 mjeseca pustinje  ;D
- 
				I kakve to veze ima sa temom???
 Opet se vrtimo u krug! O benzinu i potrošnji ima tema, i podosta o tome u drugima!!!
 
 edit:@goerto
 Oke,al opet se više piše koliko koji/čiji troši, a ne što trgovac/prodavač kaže i sl.!
- 
				pa baš je potrošnja ključna kod kupnje polovnog auta. Ako ti lik kaže da troši 7 litara a ti čuješ od drugih koji isto to auto imaju da im troši 10, onda znaš da lik laže i da vjerojatno laže da ga je "odlično" održavao...
 Ako neki mali motor do 75 KS troši 10 litara, znaš da nije nešto u redu s njime, tj. istrošen je motor i pri kraju, makar izgledao kao da je ne znam kakav.
 
 A uostalom što će ti neznam kako dobro auto ako ga ne možeš tankat. Jedna stvar je kada imaš auto koje ide 250 km/h pa da rečeš jebiga nek troši koliko troši kada ide ovako, ali druga je stvar kada ti prosječan motor po konjaži moraš tankat svako malo a da radiš 2-3 puta manje kilometara nego netko drugi koji može imat i brže auto od tvog.
- 
				Evo mojeg slučaja. Kupio sam auto u salonu rabljenih vozila, uščuvan iznutra i izvana, motor ljepo radi još ljepše izgleda. Garancija na motor 6mj. Nakon 2 mj. čujem neko škljocanje koje ne prestaje. Ko klopotec v goricama. otišo do njega i uputi me svojem mehaničaru. Dihtung na glavi i zapekli se ventili pa otud to škljocanje. Lik to popravi i zove da je auto gotov, ali zove i tip kod kojeg je auto kupljen. Hoče da platim polovicu popravka jer je veči kvar. Naravno da ne pristajem, kažem da će mu se javiti moj odvjetnik sa garancijom ako neću moći podići auto. Tip mi je svašta nasrao ali sam isti dan digo auto- složen. Inače je auto prošo tehnički kao odličan- a na tehničkom radi dotični lik-gazda salona.
			
- 
				A tako nešto slično mi je ispričao i jedan poznanik koji je kupio polovnog BMW-a kod Tomića, na garanciji bio a ovaj mu htio naplatit, to je bilo nešto sa farovima ali inaće je sve ostalo valjalo.
			
- 
				I ovdje je bilo ostalo u redu. Ali čuo sam da je ovo dosta koštalo. Probao tip vidjeti dal ću pasti na njegovu spiku. Moraš biti bezobrazniji od njih. Nije ljepo ali je tak.
			
- 
				a dobro kad smo već tu što ti je bilo s dihtungom, koji je uzrok tome da se istrošio/iskrivio/oštetio? i jeli ti puštalo ulje tuda, tj. jeli bilo popratnih nevolja? ta gumetina je relativno jeftina, 100 kn max, za Rovera možda više nešto, ali je li trebalo bušiti glavu? (mislim, to mi logika govori)
			
- 
				Naravno, ulje u posudi za antifriz. Uslijedila je obrada glave, nije srećom trebalo ići na zatezanje jer veli tip da rover ima samozatezajuče vijke. Kažem, nemam pojma kolko je sve zajedno sa ventilima koštalo, ali mislim da je dosta s obzirom da je tip "plako" na telefon i tražio polovicu love.
			
- 
				Zašto se istrošio neznam, možda i ja prilikom kupnje nisam posvetio dovoljno pažnje.
			
- 
				Naišo na jednog na aukciji/prodaji ; znaci;  R 600 , 98 godište, dizel. oko 21 000 kn. hmm cini mi se dosta povoljno. Sad zavisi u kakvom je stanju, al eto utuč u njega još 10 mikica za manju generalku  i voziš se u finom auticu za 30 000kn . 
 
 http://www.4kotaca.net/index.php?a=2&b=128867 (http://www.4kotaca.net/index.php?a=2&b=128867)
- 
				To kolega Goert ide gledat u utorak! Zamisli, kupit Rovera na aukciji!!! Ĺ ema skroz! 8)
			
- 
				upravo tako;))
			
- 
				...iz DU u OS???!?!?!!??
 
 Ili sam ja nesto krivo kapija?
- 
				Za Rovera ništa nije daleko. ;D ;D ;D :-*
			
- 
				švadro,rover ima jednu manu,benzinci 1.4 i 1.6 odlaze dihtunzi jer su tanki,popravak nije preveč skup,set šara(obavezno mijenjati svaki put)i dihtunga za glavu je oko 1500kn,još je gore kad kupiš auto iz salona koji je stajao više mjeseci da se nije vozilo,to već odmah možeš pripremit nove dihtunge jer sprhnu od stajanja i antifriza...zato samo vozi i gas :) 
			
- 
				Ne zato što su tanki već zato kaj je neki ultraturbomegainteliđente faca iz BavarischeMĂźschtWerke AG rek'o da dihtung glave mora biti gumeni.
 
 
- 
				švadro,rover ima jednu manu,benzinci 1.4 i 1.6 odlaze dihtunzi jer su tanki,popravak nije preveč skup,set šara(obavezno mijenjati svaki put)i dihtunga za glavu je oko 1500kn,još je gore kad kupiš auto iz salona koji je stajao više mjeseci da se nije vozilo,to već odmah možeš pripremit nove dihtunge jer sprhnu od stajanja i antifriza...zato samo vozi i gas :) 
 
 Samo jednu??? ;D
 Sule jesi ti možda radio u ACCLu il slično? Aj reci... ;)
- 
				e rekao sam već chessu na icq, ali ovdje ponavljam, ta aukcija je najvjerojatnije bila patka jer sam ja tamo bio a nije bilo ničega, na toj adresi, neka zgrada, a zvao sam i na mobitel taj, u više navrata i nitko se nije javljao
			
- 
				...iz DU u OS???!?!?!!??
 
 Ili sam ja nesto krivo kapija?
 
 
 nisu krivo skontao, došao sam iz DU u OS da bi pogledao taj Rover, a sada vidim da je bila patka!
 ali usput, kad sam već u Osijeku, idem na faks tu, da ne ispadne da sam bezveze došao
 
 hehehe;))
- 
				aH.. šta si ti mislio, takvog rovera u dobrom stanju dobit za tako male pare ,,cc  :P   ;D
 drži se ti nekog dobrog 414-416 i ostavi neš para za mali servis.
 a pošto si napisao da je najbitnija potrošnja,i ako još stojiš iza toga onda pogledaj nekog malog švabu dizela  :P ;)  gnoj? lol
 
- 
				gle bitna je potrošnja kako bi se ustanovilo u kakvom je stanju motor, 
 što bi ti zaključio da ti upravo taj 1.4 16V rover troši 12 litara?
- 
				deset voli popit ali 12 je malo too much
			
- 
				EEEEEEEEEEEEEEEEEEE
 
 Onaj Rover 620 NIJE PATKA nego vjerojatno ja to nisam išao na pravo mjesto, zvao me lik pita tko ga je zvao s tog mobitela, ono wtf tko si ti?!
 
 u biti, auto je R620, 1998.g. 2.0 motor, 105 KS, dizel (ne znam jeli s turbinom), uvezen je iz Njemačke, nije registriran ali se može registrirati jer ima sve papire koje treba imati. pitao sam za bivšeg vlasnika tko je, ali nisu htijeli reć, osim da nije bilo ponuda na početnu cijenu 21 544,51 kn, a da bi mu prava prodajna cijena bila oko 24 000 kn. Ajde to + registracija 4 000 kn + servis za svaki slučaj još toliko, 30 000 kn za to... biti će opet na javnoj dražbi za 15-20 dana
- 
				http://www.cordyline.hr/
 
 -naplata dugova, javni komisionar, javne dražbe...
 
 to je to, oni imaju tu R620
 
 http://www.cordyline.hr/komisionar/1/3_big.jpg
 evo njegova slika, pa i ne izgleda baš bajno jeli tako?
 šta će mu taj konop dole, da ga nisu vukli naokolo, možda orali s njime? (pa ne bi bilo čudo jeli dizel ili nije)
- 
				Pa, pogledaj samo razliku boje lijevog i desnog svjetla.
			
- 
				moze bit, al ne mora...
 npr. pogledaj boju lijevog i desnog naslonjaca za glavu na zadnjim sicevima...
 isto je desni tamniji
 mozda je samo igra svjetlosti i sjene..
 opet, mozda nije  :P
 
 @ Gort
 ima na okvirima registarskih tablica natpis Toyota ak se ne varam i neki broj, probaj ak ti se da i ak se sluzis njemackim ili imas nekog tko se sluzi ispitat tamo o kakvom autu se radi, mooooooozda znaju...
 ...jer mene bi vise zabrinjavalo to sto ne zele reci nista o njemu..
 uostalom, ak velis da ima papire, mozda tamo nesto pise?
 daju li kakvu garanciju? to bi bilo ok...
 kakav je sistem drazbe? vidjeno - kupljeno ili ga mozes eventualno nekak pregledat prije same drazbe ili kupnje?
 doooobro ga snimi jer ak je sve kako valja, onda tih 30.000,00 nije puno love za dobit ga "na cestu"....
 
 
- 
				nisam delal u accl,al sam doma nasuprot njih,tak da sam videl sve i svašta,prvog rovera i sam kupil rabljenog kod njih 220sdi 77 kw,tl 7,imal je sve kaj može imat,prodal sam ga sa 260000 km i još danas vozi bez popravka motora,tam sam i upoznal par mešrti,a znaš da oni uvijek ima dijelova koji ti trebaju...a mane,brenze i ruge stvari su i ovak potrošni materijal kad se malo brže voziš,ja menjam diskove kad i ulje...
			
- 
				EEEEEEEEEEEEEEEEEEE
 
 Onaj Rover 620 NIJE PATKA nego vjerojatno ja to nisam išao na pravo mjesto, zvao me lik pita tko ga je zvao s tog mobitela, ono wtf tko si ti?!
 
 u biti, auto je R620, 1998.g. 2.0 motor, 105 KS, dizel (ne znam jeli s turbinom), uvezen je iz Njemačke, nije registriran ali se može registrirati jer ima sve papire koje treba imati. pitao sam za bivšeg vlasnika tko je, ali nisu htijeli reć, osim da nije bilo ponuda na početnu cijenu 21 544,51 kn, a da bi mu prava prodajna cijena bila oko 24 000 kn. Ajde to + registracija 4 000 kn + servis za svaki slučaj još toliko, 30 000 kn za to... biti će opet na javnoj dražbi za 15-20 dana
 
 to ti je rover s turbinom i intercolerom,kod njega moraš pogledat kakav je turbo,ak je čist onda su ga oprali jer svaki slini,zajebava ga povratna cijev za hladnjaka(ona koja ide prek motora na turbinu)i tam slini povratne plinove i ulje.probaj i amortizere,za dizla u 3 puta skuplji neg za bezinca jer motor ima prek dvjesto kila.
- 
				Ako te zanimaju cijene registracije i malo veceg servisa mozda ti mogu ja pomoc. Ti pogledam koliko dodje registracija moga, isti model, ista godina, hell cak je i boja jednaka  ;D
 
 Jedino sta moj ima koj kW viska, al tako ces barem znati koliko te MAX moze doc registracija, a i za servis, remenje, natezac i to, ne bi trebala biti neka velika razlika.
 
 P.S. Za aute starije od 10 godina nemas porez na vozila!
 
 
 šta će mu taj konop dole, da ga nisu vukli naokolo, možda orali s njime? (pa ne bi bilo čudo jeli dizel ili nije)
 
 
 Mozda su vukli druge aute po parkingu, kao sta si rekao ipak je "tegljac"  ;D
- 
				Svakako prije kupnje provjeri auto i zatrazi probnu voznju makar po parkiralistu. Neznam dal bi kupio auto bez toga.
 
 Provjeri servo pumpu, ona je mana na svim R600 dizelkama i Ti-ima. Ako je masno okolo nje imas razlog za spustiti cijenu. Problem nije velik pa te ne treba zabrinjavati.
 
 Smotaj ful puni i kreni, ako skripne onda je homokineticki - dosta cesto na 600-tkama.
 
 Obrati pozornost na sredinu hladnjaka, imas jedno crijevo koje dolazi od turbine kao povrat vode. Taj plasticni komad na koji se crijevo natakne zna ponekad nepaznjom majstora koji se nasloni na hladnjak puknuti i treba mjenjati cijeli hladnjak.
 
 Nemoras gledati volan da bi odgonetnuo stvarnu kilometrazu. Obicno se vrlo brzo potrosi i covijek bi pomislio da je auto presao vise. Rucica mjenjaca i koza oko nje je puno otpornija i bolje daje sliku. Blage znakove trosenja daje tek iznad 150 000.
 
 Provjeri obavezno sva stakla na struju dal rade - straznja znadu biti pokvarena.
 
 
 Ako malo slini ulje na ventil-deklu to je normalno.
 
 Ako je sve ovo okej, auto je vjerojatno dobar.
- 
				Ma prije bih rekao da su prednji u banani!
 
 Em sam tako cuo po forumima, em sam to nazalosti i dozivio, a i; logika; vise ih koristis!
 
 Prednji su "skare" sistem, dok su zadnji "sajla", a i prednji se pod vecim kutem zapucaju u gornji dio vrata od zadnjih i imaju vecu povrsinu za koju se eventualno (citaj: sigurno) mogu zalijepiti!
 
 Prekidac za grijanje vanjskih retrovizora.
 
 Ove ostale stvari sam nacuo po forumima, na srecu ih nisam dozivio!
 
 Gledaj za tragove RĂE ma karoseriji izmedju zadnjih kotaca i zadnjega branika, tj. ispot cepa rezervoara; kuzis di?
 
 Rucna zna ne drzati, tj, valjda klijesta zaseru stvar pa steka, ili tako nekako.
 
 Daljinski/alarm zna zajebavati(ultrazvucni senzor u unutrasnjosti, B nosac desna strana). Trebao bis dobiti, 2 CRNA kljuca sa 2 daljinska za alarm/zaklj/otklj, i 1 CRVENI kljuc sa nekakvom etiketicom i nekim kodom gore. Takodjer u User manualu, ilitiga knjigi sa uputsvima o vozilu bi trebao biti nekakv kartoncic sa kodovima od alarma, radija, br. sasije i tako nekakve stvari - ja ih nisam dobio.
 
 A prosurfaj si malo i procitaj par on-line review-ova...  ;)
 
 Sretno, trebat ce ti...kod kupnje bilo kojeg rabljenog vozila!
 
- 
				nisam delal u accl,al sam doma nasuprot njih,tak da sam videl sve i svašta,prvog rovera i sam kupil rabljenog kod njih 220sdi 77 kw,tl 7,imal je sve kaj može imat,prodal sam ga sa 260000 km i još danas vozi bez popravka motora,tam sam i upoznal par mešrti,a znaš da oni uvijek ima dijelova koji ti trebaju...a mane,brenze i ruge stvari su i ovak potrošni materijal kad se malo brže voziš,ja menjam diskove kad i ulje...
 
 bil sam blizu, tj. ti živiš blizu!! ;) ;D
 P.S. šteta kaj su propali
 
- 
				eee ljudi takve vas volim!!!:)))
 
 ne znam kako oni zamišljaju točno tu kupnju, ali sigurno neću kupiti ništa što ne vidim/probam. Onaj prvi razgovor je bio ajmo reć informativan samo
- 
				je,bili su mrak ekipa,još dok je kompić delal tam pribal sam sve i svašta,220 turbo,620 ti,820 ti i dr,ali i mali papar 114 gti,mala žestica sa 103 ks,leži ko gocard
			
- 
				kad kupuješ rovera pazi da ti ima tu malu pločicu sa kodom od 4 broja,to ti je spas ak ti se negdje rikne daljinac i nemreš isključit blokadu(crvenu lampicu),s tim kodom staviš ključ u zaključan auto i onolko puta kolko je prvi broj okreneš ključ ulijevo,za drugi broj tolko puta udesno i opet treči i četvrti lijevo i desno...nakon toga okreneš ključ ulijevo na oključavanje,uđeš u kabinu i imaš 15 sec.da zapališ auto,inače ispočetka,moraš pričekat par minuta.daljinci i ključevi ti nisu skupi,daljinac oko 50 e ključ oko 10 ogrginal,jedino je problem kaj karlo jedini ima kom za ukodirat daljinski
			
- 
				Pa te izađe sve skupa oko soma kuna (toliko je lokalni čiča gliša istovario kod Karla za novi daljinac za 414).
			
- 
				A jaaaaaooooooooooooooo ljepoteeeeeeeeee......
 
 http://www.auti.hr/automobili/showAdvert,113941,12,1.html
- 
				da nije to od kolege krisa oglas?!? ;)
			
- 
				Ne vjerujem, vidi se (vjerojatno) belgijska tablica (ili čija već).
			
- 
				da a i onaj auto u pozadini ima neku drugu tablicu(stranu)
			
- 
				Registracije je UK, a i (oni koji nisu ćoravi) ce vidjeti da mu je volan na "krivoj" strani!!