Roveraši.org
Tehnika i servisi => Motor, mjenjač, pogon => Autor teme: Dejan Damnjanovic - Srpnja 04, 2019, 01:46:56 prijepodne
-
Varira mi ler gas cas ode na 1500 obrtaja poa se spusta za 300zatim dodje na 900 obrtaja sto mislim da je normalno.Inace lose i prima gas cak i trokira.U cemu je problem
-
Ja bih provjerio resistor na kucistu gdje je leptir ventil za podesavanje gasa. Lako je moguce da je otisao i treba ga zamijeniti. Na sebi ima konektor sa zicama.
-
I dALJE PROBLEM NIJE RESEN,dali je to ovaj deo koji stvara problem
-
Ne, ja sam mislio na ovaj konektor
-
Ok,hvala.Bas mi stvara problem i nem snage i poveca bas potrosnju.
-
Mucim muku i dalje trazim strep motor ali nigde ne mogu da ga nadjem.Jedino na ali expres izgleda isto ali tamo stoji da je samo za rover200
-
Nije bitno za koji model auta je, bitno je za koji motor je. Isti motori su ugradjivani i u seriju 200 i u seriju 400.
-
Ok hvala,ja porucio pa ce ad vidimo sta ce da bude.
-
Ovaj sam porucio,montirao ga a problem je ostao isti.Nazalost ovde po Srbiji retko ko ima dijagnostiku za ovaj model tako da :please: jos nisam resio problem
-
Jesi li probao dirati konektor koji sam gore spominjao da vidiš da li se išta mijenja kada ga diraš? Naravno, to moraš napraviti kada ti broj okretaja počne tako ići gore dolje, staneš, digneš poklopac motora i probaš.
-
Konektori svakako mogu zajebavati bilo gdje, pogotovo u prostoru motora. Kao dugogodišnji elektroničar probao sam svu silu sprejeva za čišćenje kontakata (razaranje oksida i opće prljavštine) dok nisam konačno naletio na meni najboljeg u svemiru. Takozvani suhi, kao i većina na bazi izopropanola, ali ipak sasvim poseban. Odličan i za svakovrsne sklopke jer prodire do zadnje pore i u većini slučajeva ne treba rastavljati. Dobro pošpricaš muški i ženski konektor i uštekaš i ištekaš par puta. I zaboravi. Posljednji primjer je paljenje kontrolke airbagova, a konektori-krivci su ispod sjedala pa ako želiš čistiti nekom klasičnom metodom, zicevi moraju van. Pomoću spreja uz nešto tjelovježbe, riješeno za dvije minute. Sad kad bilo što radim na autu preventivno špricam sve što mi od konektora dođe pod ruku.
To je ovo: http://www.tevetron.hr/hr/proizvod/sprejevi-i-masti-ciscenje/spray-cleaner-sp/22828
S poštarinom za RH nekih 90 kuna, a ta veća piksa će vam trajati do besvijesti. Zanemariva sića za nešto što vam može uštedjeti gomilu vremena i živaca.
-
Pa ima tu nesto do konektore, pomerao sam ga i vrati u normalu nekad ali ne uvek. Inace sam cistio klapnu gasa i dzekove sa wd 40.
-
Ako ti prilikom pomicanja konektora koji sam pokazao vraća ler gas na normalu onda bi možda trebao zamijeniti ovaj resistor: https://rimmerbros.com/Item--i-SLD100080
-
Vrlo moguce skiidao sam i njega i rastavljao pa sa sprejem cistio mada mi seluje da je opruga dosta oslabila.A jedno pitanje nevezano za ovaj problem skidao kapu a na plastici vodim da fali parce dal mora tako i dal nesto to utice na njen rad!
-
Vrlo moguce skiidao sam i njega i rastavljao pa sa sprejem cistio mada mi seluje da je opruga dosta oslabila.A jedno pitanje nevezano za ovaj problem skidao kapu a na plastici vodim da fali parce dal mora tako i dal nesto to utice na njen rad!
-
Pa ima tu nesto do konektore, pomerao sam ga i vrati u normalu nekad ali ne uvek. Inace sam cistio klapnu gasa i dzekove sa wd 40.
Pa u tom i jest poanta da ne vrati uvijek jer se radi o prljavom konektoru. Lako moguće da ti je tu jedini problem. Nisi ga pomoću WD40 čistio nego si ga dodatno zamastio. To jest povećao si prijelazni otpor između dodirnih površina kontakata. Za punu funkcionalnost konektora, kontakti trebaju biti čisti i suhi, a ne prljavi i masni. Za takvo što trebaš sprej o kojemu sam pisao. Na bazi izopropilnog alkohola koji hlapi bez ostatka, odmašćuje i razara prljavštinu i oksid pa će se tretirani kontakti nakon par uštekavanja praktički sami očistiti i zaribat će metal u metal. Logički, pomicanjem (naprezanjem) sumnjivog konektora ne smije se događati ništa. Ako je konekcija okej i kontakti struju vode normalno. Što se tiče potenciometra za gas, nikad ga nisam rastavljao (zato jesam mali milijun onih koji se koriste u kućnoj elektronici), a pogotovo ne ovaj za tvoj auto, ali ako za promjenu otpora ima sloj grafita s metalnim klizačem i to si temeljito zamastio WD-om uz to da će WD40 sigurno nagristi sloj grafita i više-manje ga upropastiti. Nagledao sam se toga u potenciometrima za kućni audio. Ako je pot riješen spiralnim namatanjem tanke otporne žice oko nekog tijela (prsten), WD će ga teško požderati, ali opet si zamastio i pogoršao karakteristike. WD40 je dobar za razna priručna podmazivanja i možda za zaštitu od korozije i još ponešto no za čišćenje dodirnih površina bilo kakvih konekcija nije jer radi upravo suprotno.
-
Vrlo moguce skiidao sam i njega i rastavljao pa sa sprejem cistio mada mi seluje da je opruga dosta oslabila.A jedno pitanje nevezano za ovaj problem skidao kapu a na plastici vodim da fali parce dal mora tako i dal nesto to utice na njen rad!
Eto belaja kad se petljam u nesto kao da razumem se.Hvala puno na iscrpnom odgovoru!
-
Ja stvarno vise neznam sta radim,kako sta zamenim on se ponasa sve gore i gore.Ovako kao sto sam napisao zamenio sam prvo step motor doduse porucen sa ali expresaali stavljen i nikakvo poboljsanje,Znaci auto lose prima gas,nema ostrinu ler gas varira i ide sve preko 1500-3000 obrtaja na ler i pri takvim uslovima kad treba krenuti aotomatski se gasi.Ali mesad kopka na verglanje nece da uplai,preko kablova i na gurku pali i posle toga se vrati na normalu sa nekih 900 obrtaja,zatim zamenjene svecice i dzek od step motora-problem ostaje isti.Zamenim potenciometar ler gasa i dzek na njemu bez uspeha,jedva nadjem majsora koji ima dijagnostiku ya njega i kaze otisla ti klapna gasa i za to dado pare situacija se ne popravlja stim da mi se sve cesce gasi nije hteo uopste da ide,nadjem autoelektricara koji se bavio sa njim tri dan kaze resen problem i bio je 500m radio i opet dize ler on kaze samo step motor nista drugo.Odem kod lika sto ima otpad samo rovere i skine sa auta na koji je bio i radio,ali kaze mora motor da se ohladi da bi namontirao. To uradi juce ista pesma samo su mi zivci sve tanji i tanji,i veceras mi se ugasi na semaforo ko da izgubi svu struju,srecom naidje drugar pa upalismo preko kablova.Ja svarno vise neznam sta da radim,mada problrm je u srbiji sto majsori nemaju kvalitet i znanja.Izvinjavam se na dosadi ali negde moram da se izjadam,jos nesto lik sto ima otpad mi rece da postoji mogucnost da je komjuter problem pa on brljavi i ne salje dovoljno struje a i mozda je usisna crkla
-
Evo jedan kratak snimak gde ne moze da spusti ispod 2000
-
Razumijem tvoj problem, ali ovdje se sada igramo igre pogađanja. U ovakvom stanju je jako teško pogađati što bi moglo biti. Da li se negdje vuće više zraka pa kompjuter dodaje više goriva, da li kompjuter misli da je motor hladan jer dobiva krivu informaciju od senzora temperature motora, pa time onda dodaje više gasa dok se motor ne ugrije, ...
-
Pa zar ne bi trebalo to na dijagnostici pokazati
-
Ako se radi o Roveru 414 to znaći damje napravljenmprije 2000 godine. Tek modeli Rovera 45 su imali ugrađen sustav koji je bio po standardu OBDII i dijagnostika je koja radi po ovom standardu je mogla očitati greške.
Sve prije toga je po EOBD standardu, koji je specifičan. Potrebna je originalna dojagnostika kao što je T4 ili koja slična njemu, da bi očitala greške ili da bi mogla vidjeti parametre motora dok radi.
Ujedno ne mora problem nužno biti definiran kao greška i zapisan u dijagnostici, pa da se motor ne ponaša kako treba.
-
Hvala,auto je 95 godiste!
-
Evo i mene ali sad sa lepim vestima.Izgleda da je moj problem resen napokon,zamenjen senzor temperature vode na radilici i od tada ler gas je u normali
-
Drago mi je da je problem riješen!
-
Evo mene ponovo sa starom mukom variriranje ler gas od pre par dan ai naravno gasi se auto i u voznji ko da ima knedlu!Ali ovaj put se desava samo dok radi na plinu,jos da napomenem prvo paljenje i na benzinu upali ali ko da radi na 2 klipa i to traje par minuta dok se ne stabilizuje
-
Ja bih rekao da treba provjeriti svječice, kapu razvodnika panjenja, rotor razvodnika paljenja, pumpe goriva i plina.
-
Zamenjeni pre par dana kablovi i svećice,a danas normalno radilo i na plin tako da nisam ga terao kod plinadzije
-
A što je sa kapom razvodnika paljenja i rotorom razvodnika paljenja? I to treba provjeriti.
-
Da ne otvaram novu temu slican.Naime prvo paljenje je probelm bilo -10 ili +40 on upali ali trokira ko da radi na 2 klipa i to traje 2-3 minuta i posle je sve u redu.Yamenjeni kablovi i svecice i opet isto
-
Ako se radi o paljenju na plin, sa tim nemam iskustava. Da li se ponaša jednako ako se pali na plin i na gorivo?
-
Posto je sekvent uvek prvo pali na benzin
-
Kako se ponaša rashladna tekućina, da li je nestaje pa se mora nadolijevati? Ako da, onda je možda problem sa brtvom na ulaznoj grani gdje rashladna tekučina ulazi u 1 ili/i 4 cilindar te time stvara problem kod pljenja dok ta rashladna tekućina ne ispari.
-
Bas to sam napomenuo da počela da nestaje svakodnevno revnost i dolivam bukvalno po 1/2l
-
Onda bi trebalo provjeriti brtvu ulazne grane (engl. Inlet Manifold Gasket).
-
E evo na pragu smo otkriva.Setajuci me od plinadzije do mehaničara i sam sam shvatio da mu otišao dihtung glave.Juce skinuta o odnesena na hidrotest.Samo se nadam da nije pukla inače je bila radjena pre 30000km
-
Da vidimo što će test reći.
-
Jel odgovara motor od rovera200 na rover 414
-
Ako se radi o istom godištu i motoru sa jednakom kubikažom onda odgovara.
-
2001 g pose 105ks a moj103
-
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20318162/rover-200?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0
-
To nije rover iz 2001 nego rover 1998-1999. Kada je registriran ne definira koja je godina proizvodnje.
Motor je isti samo treba provjeriti koji je kompjuter motora te da li će trebati prebacivati i kompjuter motora skupa sa alarmom ili ne.
-
Imam problem sa rover 214 si mesao je ulje i vodu zatim je radjena glava novi dihtung temperatura je ok u voznji e sada imam problem javlja mi se u posud za vodu nesto kao majonez sto kazu i ne znam na koji nacin da ocistim
Послато са SM-A536B помоћу Тапатока
-
E Evo posle par meseci da se redom da pokušam da osposobim rovera da upali.Naime nestalo mi je goriva i posle toga nikako nije hteo da upali.Prvo mi pada napamet kad sam verglo pri nestanku da je nabilo sljam u dizne i da je zapusilo.Sad me zanima gde se one nalaze
-
Prva stvar je utvrditi da li ti pumpa goriva radi. Kada daš kontakt, ali još ne pokušaš pokrenuti motor, da li čuješ pumpu goriva kako prednabija gorivo u motor?
-
Pumpa radi ,skidao sam i filter ima u njega benzina,i skidao sam dizne ima goriva.Ali neće da da prebaci da upali nikako
-
Ima li iskre na svječicama? Jesi li provjeravao kapu razvodnika paljenja?
-
Nisam gledao svećice,jer su nove stavljene,a ne znam kako kapu da proverim
-
Za kapu razvodnika paljenja, ja uvijek imam rezervnu kapu i ručicu rotora, tako da uvijek mogu napraviti zamjenu i vidjeti da li je u tome problem.
Svječice mogu biti nove, no potrebno je vidjeti da li imaju visoki napon na sebi ili ne.
-
Imao sam i ja neku rezernu ali ista situacija ni da se javi.Ostaje mi Jos svećice ali moram prvo ključ da nabavim posto znate da su bas duboko postavljene. Neznam gde sam napisao ali da ponovim ali problem sa Roverom ima jos od 7 meseca kada mi je pomešalo vodu i ulje.Majstor koji ga održava skinuo glavu misleći da je problem sa njom i masinski je odradio u fulu.Ja se nadao da je problem Resen ali kad je vratio glavu situacija jos gora gde kompresija losija pre skidanja glave i skroz bez snage jedva isao po ravnom i to samo prva i druga.Uz to mi je i dalje trosio vodu ,uz njegovu konstataciju verovatno je puko blok i spominjao neke hilzne koje nije mogao da vidi kad je otvorio glavu.A da radim generalnu na auto star 30 g gde nemogu da prodajem bez 1000e a on sam ne vredi toliko.i dok sam stigao do kuće nestalo mi i plina i benzina jer je potrošio nenormalnu količinu.I od tada ja ne mogu da ga upalim bar da cujem kako radi jer mi ostaje samo da ga dam na oglas.Malo sam Duzi bio ali da bi bilo malo jasnije
-
E jedno glupo pitanje,jel su ovo Ben.dizne
-
Sa slike mi je teško reći, no ispod je slika dizni.