Roveraši.org
Tehnika i servisi => Motor, mjenjač, pogon => Autor teme: Mario_N - Srpnja 24, 2007, 12:32:06 prijepodne
-
Gledao sam malo stranicu pa si mislim bi li mi se isplatilo pljusnuti to u auto...
http://www.cpl.hr/cplnormal.htm (http://www.cpl.hr/cplnormal.htm)
Ima ko kakvih iskustava?
-
To su mi susjedi, tj. ta firma...
Nemam osobno iskustva, ali niko se nije žalio! Dapače, ako imaš kuna viška sipaj!
Al je pitanje dali ti baš treba! Nije na odmet, al ako ti rover prede ko micamaca, onda nemoj!
-
Evo sad naletio i na
http://www.liqui-moly.hr/aditivi_motorna.html (http://www.liqui-moly.hr/aditivi_motorna.html)
Pa radi dobro, ne mogu se (zasad) požaliti (ovog vozim tek kojih 2 tjedna), više me privukao ovaj dio o smanjenju trenja i možda nešto malo potrošnje...ma fućkaš potrošnju, nego mirniji rad i ostale pi.....e :)
-
CPL je ajmo reč razvikaniji od sličnih proizvođača, a sad dal je stvarno puno bolji?!? Al pošto ga koristi Ferrari svaka diskusija je suvišna! ;) 8) 8)
Pa ako ti motor trese, slabije pali, troši više ulja, uglavnom pokazuje znakove habanja motora, a imaš 700tinjak kunea viška sipaj! Ono za uštedu goriva je bezveze. Po njihovim tablicama godišnje češ uštedjeti jedan puni tank!
-
Uzet ću čisto za probu nekaj od Liqui-Moly-ja, da vidim hoće li biti kakve razlike u radu mašine.
-
Cuo san da je taj ceramic power super stvar na razlokanim motorima tj. zandnja slamka ako mislis jos neko vrijeme voziti s tim motorom i bacit ga. Ako mislis radit nesto na motoru onda navodno ne stavljat to jer poslije tretmana keramika se vise neda s nicime skinuti.
-
Hm, dečki kaj su gledali auto prije nego sam ga kupio su rekli da je u dosta boljem stanju nego onaj prijašnji. Motor mi baš i ne djeluje razlohan, a ionako ne mislim ga nabrijavat ili ne znam kaj. Osim toga, koliko vidim po stranicama jedan tretman tim keramikama traje max 50.000km kod Liqui Moly-a ili max 100.000km kod CPL-a.
-
U tom slucaju ako nemas nekakve planove za stavljanjem kovanih klipova, prosirivanjem kanala i sl... keramika ti je ok.
-
Uzet ću čisto za probu nekaj od Liqui-Moly-ja, da vidim hoće li biti kakve razlike u radu mašine.
taj liqui moly samo cuo da je ziva katastrofa!!!
-
Baš sam danas tankao i utrpao u rezervoar njihov injection cleaner, navodno čisti ubrizgavače i usisne ventile, vidjet ću hoće li biti kakve bitnije promjene pa javim.
-
evo mene upravo doso s mora....ja sam sipo u svoj rover CPL,prije kojih 15-20 tkm,i motor radi mirnije i lakse pali,a sad za ostale stvari gdje CPL ima ulogu neznam tj. nisam primjetio razliku,a prije toga sam procito sve o tome i reklama me privukla....osobno mislim da nije lose uzet CPL,pogotovo za starije motore,uz naravno visak para
-
Uzet ću čisto za probu nekaj od Liqui-Moly-ja, da vidim hoće li biti kakve razlike u radu mašine.
taj liqui moly samo cuo da je ziva katastrofa!!!
Hebate Beast, legendo, pa jel ima koje ulje, mazivo il slično a da ga nisi "popljuvo"? ??? ?
-
Tek sad sam skužio da nisam javio :-[ ... malo se osjetila razlika, ali najveću razliku kad sam skucao aditiv u rezervoar sam osjetio s onim STP-ovim fuel boosterom, kad sam išao na more, s 38 litara goriva sam prešao 530km.
-
Jučer napravio servis, ulje i filteri, mech rekao da neće sipati u mašinu nikakve keramike, nek si točim sam kad ga preuzmem od njega (a 2 dana prije istovarih 200kn za CeraTec).
Uzmem auto, 2-3 kruga i čudim se ko puran glisti :o drugi auto. Nasip'o je Castrol TXT Magnetic 5W40 i očistio motorić ler-gasa, prije je radio (relativno mirno), sad radi ko Darwill :D
-
to sam i ja skuzio na svojoj plavoj pticici cvrk-cvrk, kad je zamijenio ulje i filter mali ide ko zwer.
dakle, mijenjajte ulja i filtere, bolje cete ici, fijuuuuuuu.....
-
Nisam kuzio dal je to bila zafrkancija or what? ???
-
a di je taj vas carobnjak od mehanicara da ga ja posjetim sta ce tek onda moj radit ako vasi to rade poslije promjene ulja ;D ???
-
Istina je plava ptico............
-
Ispravak, nije TXT Magnetic nego Magnatec, to je (tako mi reče Čiča Mehaničar) zamjena za TXT (bez Magnetic :D )
Nisam kuzio dal je to bila zafrkancija or what? ???
Koje bi bila zafrkancija?
-
Ma nisam skuzio da li si se sprdao, kao, mijenjajte ulja i filtere, jer je to osnovna stvar kod odrzavanja auta, ili si mislio da prilikom mijenjanja ulja da se zamijeni i filter, a ne samo ulje? ???
-
??? ??? ???
-
Ĺ u šu, non fa bitno, nema veze, aj bok :)
-
Ma nisam skuzio da li si se sprdao, kao, mijenjajte ulja i filtere, jer je to osnovna stvar kod odrzavanja auta, ili si mislio da prilikom mijenjanja ulja da se zamijeni i filter, a ne samo ulje? ???
Ma htio sam reći da još kod nijednog auta koje sam vozio nije bila takva osjetna razlika nakon servisa kao sad na ovom Roveru.
-
Jer mozda imo ko priliku vidjet kak to radi?
Navodno stiti motor i takve stvari makar svi to kazu
kad god oces sipat u motor sve stiti i stvara zastitni sloj
jos malo ce to i na suncokretovom ulju pisat :P
Ima ko kakve informacije kaj se tog tice?
-
ja sam to davno nalio u motor, kostalo me 500kn, nakon toga mi je motor opcenito mirnije radio i prije mi se znao ugasit iz cista mira al to se vise ne dogada, dal stvara zastitni sloj neznam jer to nemogu vidjet, tak da im mozes samo vjerovat da to stvarno radi ;)
-
navodno da to tek pocne djelovat poslje 1000 km voznje s tim cudom u motoru
al sad meni jedna stvar nije jasna. to bi spadalo u aditive posto
se naljeva u ulje kaj kad promjenis ulje i to isto iscuri van sa starim
uljem kaj onda ?
-
ne...ne iscuri..jer se stvori sloj unutar motora koji stiti i cijni da motor mirnije radi, jer je valjda manje trenje kad se klipovio micu, takonesto..ugl, bio je na cicama gb..msilim da je cijena bocice nekih 150kn ...
-
a to proizvodi više proizvođača? ak proizvode, koji je dobar, kaj se treba izbjegavat,...
a kolko dugo ostaje u motoru?
i dal vrijedi pravilo da kad ponovo to stavljaš da moraš stavit za 1/3 više kao kod starijih aditiva, pa i nekih novih?
i dal postoje kakve posljedice, ono eko test, nakon dužeg korištenja sve ode u qurac, itd.
dal vrijedi pravilo zatišje prije bure( kad deneš radi super, pa naglo sve ode u qurac)
koji proizvođač automobila to preporučuje i zakaj?
imam ja još pitanja u vezi toga, al prvo bi htel čut ove odgovore.
-
E mene zanimaju opcenito aditivi,
a i taj CPL, kolik0 toga treaba stavit (koliko kn?), sta se dešava..,
jel ima tko iskustva s aditivima iskljucivo za "bolji" rad ventila, jer meni se cuje lagano kuckane ventila, tocnije hidropotizaca ventila. , kazu majstori da to niš nesmeta motoru al mene zivcira taj zvuk..
a vidio sam hrpu tih aditiva ..
-
Navodno ta keramika stvara zastini film na stublinama tako da nema blow-by izmedju stublina i karika kod potrosenih motora. Neznam dal to zaista tako radi no neki ljudi tvrde da je motor kasnije stvarno mirnije radio i imao bolji odziv na gas. Takodjer navodno bi taj film trebao se drzati do 100 000km.
Od tih aditiva isprobao sam power-up i s njim imam pozitivno iskustvo. Shema je da se pola bocice stavi u staro ulje otprilike 200-500km prije izmjene i onda se druga polovica stavi s novim uljem. Aditiv proradi tek nakon 20-tak kilometara i primjeti se razlika. Motor mi je postao zivahniji a turbina puno vise zvizdi, znaci da se vjerojatno brze i vrti na istim okretajima motora. Uglavnom taj power-up ima malo krivi naziv, nije da direktno povecava snagu nego poboljsava podmazivanje.
-
ne...ne iscuri..jer se stvori sloj unutar motora koji stiti i cijni da motor mirnije radi, jer je valjda manje trenje kad se klipovio micu, takonesto..ugl, bio je na cicama gb..msilim da je cijena bocice nekih 150kn ...
bio je GB i mislim da je to bio proizvod od liqui moly-a koji ima za kupit u molydonu za manje od 200kn, a CPL je znatno skuplji
... kolik0 toga treaba stavit (koliko kn?), sta se dešava..,
imas bocice i na njima pise za koji je motor, naravno mjeri se po kubikazi pa su napravili kao neke kategorije, npr. 1.0-1.2, 1.2-1.4, 1.4-1.6 ... i svaka ima svoju cijenu, mene je za 1.6 kostala bocica 500 kn
-
Ne znam točno za CPL (baš kao što ivor kaže imaju po kubikaži) ali bočica Cerateca je dovoljna za 5 litara ulja i košta 199,00 -10% za keš (bar tu kod lokalnog dilera bijelog i crnog ;D ) pa sad računaj koliko ti treba.
Jedina deklarirana razlika između CPL-a i Cerateca je kaj CPL drži do 100.000 a Ceratec do 50.000. I to ubaci u računicu. Kako god, Ceratec ispadne jeftiniji (jedino ako su ovi spustili cijenu CPL-a na neku normalnu razinu).
EDIT:
Sad baš gledam na bočici Cerateca, piše da se može dodavati i u getribu. I pogledah za CPL, kako ga bezobrazno mažu...strava
http://www.cpl.hr/ProductDetails/29/lang/Croatian/Ceramic-Power-Liquid-Benzin-300-ml.wshtml
850 kuna za 1,5 mašinu
-
^oho, onda su za CPL opako digli cijene, ja sam uzeo za 1,6 masinu i kak sam vec reko platio sam oko 500 kn u autoispuhu u Sesvetama...u biti evo vam cjenik,ima svakakvih cijena i opcija ;)
http://www.autoispuh.hr/cjenici/CeramicPowerLiquid_2007.pdf (http://www.autoispuh.hr/cjenici/CeramicPowerLiquid_2007.pdf)
-
Bio nedavno u Autoispuhu i osim što imaju bolje cijene nego cpl.hr daju 10% popusta za kešovinu. Tako je za mog dizelaša cijena 650kn, a platio 594kn. Nakon dva tjedna kako sam sipao tu stvar u mašinu mogu reći samo ;D ;D ;D
Pozdrav...
-
ja sam od nekog cuo neznam sad tocno od kog da su mjerili kompresiju
prije i poslje i da je poslje bila kompresija 4 bara veca