Roveraši.org
Tehnika i servisi => Pitanja i problemi po modelima => Rover 45 => Autor teme: slobac - Rujna 02, 2017, 01:21:45 poslijepodne
-
Mk2 model, 2005god, 1.4 benzinac (ima i plin ali ga trenutno ne koristim jer su otisle dizne i rasplinjac pa moram da menjam ceo sistem). Naime, u toku voznje, i to se desi samo jedanput, negde u prvih par kilometara, motor krece da guta knedlu i ne prima gas skoro uopste. Tek kada se papucica jace pritisne, skoro do kraja, motor se "probudi", sledecih par stotina metara treba onda voziti sa pojacanim obrtajima (oko 3k recimo) i posle toga pocne da radi normalno koliko god da se vozi - sve dok se ne ugasi i ne upali sledeci put, onda krece sve iz pocetka. Procitao sam temu koju je otvorio roverpeh za njegov model 400, deluje mi slicno, jedino sto se moj ne ugasi i sto ne mogu da proverim da li se na oba goriva isto desava (serviser za plin nece nista novo da radi i ugradjuje dok se ne resi ovaj problem).
Dizne ociscenje, svecice i kablovi novi, motor radi besprekorno kada "probije" taj problem i pre nego sto se pojavi problem u toku voznje.
Gornja labda sonda je blokirana, i u servisu mi je rekao da se dzaba brise greska, posle par stotina metara voznje, opet se blokira, i predlazu da oteram kola u auspuh servis te da mi skinu katalizator. Voleo bih da cujem neko drugo misljenje ako ga ima?
Hvala.
-
Nisam baš siguran da znam što se pokušava postići sa skidanjem katalizatora? Ujedno ako je lambda sonda blokirana, zašto se ne zamijeni?
-
Pa kaze majstor katalizator blokira lamba sondu (ili tako nesto, nisam strucnjak...) Moze li se nekako proveriti ispravnost lambda sondi, katalizatora...?
-
Zvuci kao da su probile bobine, cest problem kod 45ice.
-
Da, kod 45tica se koristi "wasted spark" princip i bobine znaju probiti.
Glede katalizatora i lambda sonde, eko-test na tehničkom bi morao dati poprilično dobru informaciju u kakvom su stanju.
-
Bobina je menjana pre koji mesec, samo kad je stara otisla to je bas puklo i motor je radio kao da radi na 3 cilindra. Samo mi je cudno sto se to desava samo jednom u toku jedne voznje, a niko ne zna do cega je. Videcu da oteram jos u neki servis da vidim mogu li dobiti drugo misljenje. Ako jos ima neko neku ideju sta bi moglo biti nek napise 🙂
-
Zvuci kao da su probile bobine, cest problem kod 45ice.
Stavljene obe nove bobine. I dalje isto sve.. drink
-
Izgleda mu dodijalo trzanje pa je odlucio da rikne skroz na skroz...
U ponedeljak kad sam krenuo s posla primetih da motor cudno radi, smrdi gorivo na sve strane, i vidim da baca dosta iz auspuha. Ubrzo prestane, odem kuci, ujutro krenuo na posao, opet isto. Oteram u servis odmah (usput mi je do posla), javljaju da su 2 dizne skroz probile i pustaju gorivo bez kontrole. Danas stigle dizne, zamenili ih, i imamo sta da vidimo... Na kontakt, otvara trecu i pusta gorivo.
Kazu izgleda kompjuter treba menjati... Odslepao sam ga kod elektricara da proveri sva el. kola, pa cemo videti sta ce biti u ponedeljak... Ima li neko neku ideju mozda, da li se neko susretao sa necim slicnim?
Pozdrav!
-
Nisam imao ovakvih iskustava da puštaju dizne pa da treba mijenjati kompjuter. No pripazi, ako se mijenja kompjuter treba ga upariti sa alarmom na autu.
-
OK, znaju to valjda ovi iz servisa.
P.S. Javicu sta bi...
-
Konacno reseno!
Naime, "majstor" koji je ugradjivao plin, nesto nije dobro povezao instalaciju i neke zice su lezale negde na motoru gde se dosta grejao, topila se izolacija, dolazilo do kratkog spoja. I to se tako desavalo povremeno, do sada kada se u potpunosti kratko spojilo i davalo signal dizni da bude otvorena... Elektricar sredio, auto ide kao zmaj. Check engine se sam iskljucio. E kakvih sve glupih problema ima, zbog nemara odredjenih "majstora", stvarno katastrofa...
-
Super, drago mi je da je sada riješen problem!