Roveraši.org
Tehnika i servisi => Struja => Autor teme: zeus - Siječnja 07, 2011, 11:21:16 prijepodne
-
pozdrav,imam problema cijelo čudo...ne znam ni kamo da to sve strpam jer uzrok može bit svakakav.
dakle sinoć i jutros mi je teško upalio.sinoć baš ono vergla nikako,kao na 3 cilindra,malo sam mu dao gas i upalio je...ujedno su mu skočili i okretaji sami od sebe,al su se brzo spustili.jutros isto tako.ja vjerujem da je do kiše...padala je sinoć i jutros pa je vjerojatno negdje nešto smočilo.čitao sam po forumu,provjerit ću rotor razvodnika i bobine...akumulator ne bi trebao bit gotov,nije tako star,a i inače vergla normalno.
ali...
uz to javio se i problem cukanja,padanja okretaja,dizanja i zadržavanja okretaja...
prvo cukanje...dok ne pređe 2500rpm nema šanse da mu dam naglo gas,kao da ne dobiva dovoljno goriva ili struje...nemam pojma.zvuči normalno,jednostavno počne kašljat.nije uvijek ali često.
idem dalje. neko vrijeme bi mi okretaji ostajali dignuti bez da držim gas u vožnji.ja prešaltam a oni stoji,kao da sam dao međugas,nakon nekoliko sekundi bi počeli padat,ovisno o brzini u kojoj jesam,tako su padali.najduže bi ostajali kad bi šaltao iz 5. u 4.nakon toga sam mjenjao ulje,filtere i ostalo i od onda se to više ne dešava.ali mislim da nije do toga jer je i prije u intervalima to radio.nekad bi nekad ne bi.tako da to opet očekujem.
zadnja stvar.radna temperatura se NE POSTIŽE.
ja sumnjam da se ne zatvara termostat.ili je do njega ili je do indikatora.antifriza ima.
u leru se digne normalno do pola,u vožnji je nekad i ispod nule :/ na nizbrdici se zabije skroz u dno.
da je do kazaljke ne bi se dizala uopće...
danas ću zvat servis da vidim šta i kako,al me zanima koliko košta taj termostat.
samo da napomenem da mi se kabina ok grije bez obzira na to.nije toplo kao što bi trebalo bit ali puše toplo i odmagljuje mi stakla.
eto,s tim se borim nekoliko mjeseci.
strah me ić mehaničaru jer kad mi kaže cifru srušit ću se.a recesija je uzela svoje.
unaprijed hvala na odgovorima.
LP zeus thx
-
Pozdrav!
Što se tiće tešog paljenja i cukanja najvjerojatnije je bobina u pitanju.
Pogledaj ovo gotovo isti problem.
http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,2593.msg30516/topicseen.html#msg30516
Cijena termostata ti je negdje oko 80 kuna i možeš ga sam promjenit.
Razlog ne postizanja radne temperature može biti da ti je termostat ostao blokiran otvoren ili još bolje da ga uopče niti nemaš.
-
sve tvoje identicne probleme sam imao i ja,vozio dosta dugo s tako zablokiranim termostatom u otvorenom polozaju i u jednu ruku to je sreca,bolje nego da je zablokirao u zatvorenom polozaju,nije skup ali je u nezgodnom polozaju iza motora(4xx),taklo da mjenjaj tek kad se makina ohladi,svi ti simtpomi povremenog gasenja,dizanja/spustanja okretaja i drzanja okretaja na svakakvim nivoima sam rijesio ciscenjem motorica minimuma i promjenom rotorica u razvodnoj...
sad ako si srece(nesrece) kao ja to(rotoric + termostat) bi te kostalo cca 120kn plus ruke ako nisi sam svoj majstor
ali bacit pogled i na bobinu,samu razvodnu i kablove,svasta je moguce
-
hvala puno :)
-
tek danas sam rješio problem sa termostatom...
cijena termostata 70 i kusur kuna
ruke 90 i kusur ruke
sad je sve ok...
još jednom hvala na pomoći tma125
-
Eh evo mene sa problemi točno godinu dana kasnije :D
Pročitao sam sve teme sa problemima sličnim mojim,ali mislim da to nije to.
Evo ovako.
Na Badnjak sjednem u auto, normalno upalim, vozim se 25 km sve normalno. Stanem sačekat curu ispred kuće i ostavljam upaljena sva 4.
Nakon 10 tak min čekanja cura sjeda u auto, ja idem zaverglat i.... mrtav auto. Nema struje. Ništa, nizbrdica je pa ga palim 'na guranje'. Upali i idemo dalje. Odemo kod frendova, nakon 15 min sjedam u auto i opet mrtav. Opet guranje. Odemo kod frendova i nakon 3 sata sjedam u auto i pali normalno. Opet se parkiram 1km dalje, nakon 3 sata sjedam u auto i pali normalno.
Dođem doma odem spavat, dignem se nakon 8 sati, sjedam u auto i mrtav je. Ok ispraznio mi se aku. Zovem frenda, spojimo na kleme auto pali i idem doma. Tek drugi dan idem upalit...neće. Stavim aku na punjač da se puni cjeli dan do drugog jutra. Zaverglam i upali normalno, ma na pola zuba. Rekoh to je to. Prazan je aku samo. Sinoć opet vozim 25 km sve normalno. Sačekam curu 5 min. Ona ide prema autu i ja joj blicnem. Otvorenih vrata idem upalit auto. MRTAV. Ali baš skroz. Niti jedna lampica na autu nije svijetlila. Ona sjedne u auto, zatvorimo vrata, lampice prorade, ali auto ne pali.
Guranje ponovo. Nakon 20 min i kretanja na uzbrdicu u 2. auto se ugasi u vožnji, svijetla počnu treperit, sve blinka auto se gasi i pali.
Nekako upalim i parkiram se na nizbrdicu. Odem prošetat, vratim se nakon 45 min, upali bez greške. Okrenem se, oept krećem uzbrdo i opet se gasi kao maloprije.
Odemo doma, sjedam u autu nakon 4 sata, sve radi ok, opet sam na uzbrdici i opet umre. Skroz. Na sred magistrale ja nemam ni svijetla ni žmigavce ni ništa. Nekako ubacim u rikverc i upalim 'na guranje'.
Jutros mi uredno upali bez problema, uzbrdicu mi odradi bez problema....
Znam da može bit 100 stvari.
Ima netko ideju. Ne znam sad više je li mi aku u pitanju ili šta. Alternator je relativno ok. Da ne radi svijetlila bi mi lampica na tabli od aku koji mi je loš sigurno ali onda ne bi ni palio normalno da je do njega.
Jel moguće da je negdje kratki spoj pa da mi gubi struju više nego što je dobiva?
Znači na kratke relacije recimo nije problem jer ne stigne toliko izgubit, ali na veće je problem.
Eto malo duži post, da vidite kakav mi je bio Božić :)
-
Ukratko zanimljiv :)
Pogledaj si mase, kontakte za struju i sl.
Po ovome samo smrdi na struju, pa malo oće malo neće...
-
Ja bih baš rekao da alternator zeza ili možda čak na elektroniku reglera...
-
Za početak počisti kontakt mase na karoseriji,mjenjaču i onaj što ide sa karoserije na alternator i obavezno počisti kontakte na akumulatoru.
Da li ti kad upališ auto na guranje pri dodavanju gasa rasvjeta u autu svijetli jače nego standardno vhat454
Jer to se zna dešavati kada regler ode u mirovinu,napon kojim se puni akumulator, a koji ujedno napaja svu elektriku u autu, varira ovisno o broju okretaja motora,a taj viši napon uništava akumulator.
-
Eto morao sam u Rijeku popodne s takvim autom i nekako sam došao tamo i nazad ( 100 km ).
E sad, što sam u tih 100 km primjetio.
Očito negdje gubi kontakt. Vozim se u 4. na blagoj uzbrdici i odjednom blekaut, sve se zblesira, ali nekako nastavim dalje, usput se naručim kod električara za sutra ujutro, koji mi btw uopće ne izgleda pouzdano, ali vidit ćemo.
Dođem u Ri, odem obavit što imam, vratim se u auto, zavergla malo teže ali upali, recimo normalno.
Vozim se dalje, parkiram u toweru, budem jedno sat vremena i idem. Sjednem u auto i opet mrtav. Totalno. Ništa ne svijetli.
I sad:
Otvorim i zatvorim vrata! I sve proradi normalno, upalim normalno i dođem doma bez problema. Ovo sa vratima mi se dogodilo i sinoć.
Uglavnom nisam stigao ništa sam prčkat, a i nisam neki talent za struju tako da sutra ujutro palim električaru.
U svakom slučaju hvala na odgovorima, da znam šta on mora napravit. Da mi ne kaže da je do svjećica (koje su nove btw).
-
Evo valjda je rješeno.
Klema od minusa je bila loša. Niti je dobro stajala ( objašnjava cukanje u vožnji ) niti je dobro dobivala kontakt.
Što je najgore nije je se moglo ni učvrstit bolje jer se matica okretala komplet sa onom s druge strane. komplet se sve vrtilo a nije se stezalo.
Uglavnom, aku mi je ok prema mjerenju, nigdje ne vuče struju....Sad ćemo vidjet da li je to to, mada mi je sumnjivo to malo.
Ovo sa vratima mi uopće nije jasno.
To mi se i jutros dogodilo.
-
najcesce i bude neka takva banalnost iako masa i nije bas mala stvar :D ali ajde bar neiziskuje neke financijske izdatke
ja sam jos davno bacio te zicice ca i stavio od 35mm2
po onome kratkom opisu i meni je prva misao bila alternator jer tako nesto se i meni dogadalo ali ako se situacija mjenjala zbogf otvaranja/zatvaranja vrata tj od nekih sitnih pomaka onda vjerovatno je do kontakta
-
Da ne otvaram novu temu ovde bih zatrazio pomoc,naime dok pisem ovo auto mi je kod majstora.Mom roveru 414 si benzin bila potrebna yamena karika i sve sto u to ide,to sve uradjeno upalio auto ja ga ovezao da registrujem i sve ok.Mada primetio sam da auto malo cudno radi na leru kao da trokira i losije prima gas i auto vratim majstoru u vezi grejanja da pogleda mali hladnjak.I juce se cujemo kaze prethodni dan probao ga radi dobro,a ijutru da ga upali on nista i sad nema teorije da upali on sumnja na kapu i razvodnu ruku.Jer kaze struja stize do kape a dalje nista i da napomenem da je pre popravke motora to malo sto sam ga vozio normalno radio i primao gas!Ako je neko imao slicnih problema pomagajte ljudi
-
Ako motor ne želi upaliti onda se uvijek kreće od osnovnih elemenata: ima li struje, zraka i goriva. Kapa razvodnika može biti problem ako su kontakti izlizani. Onda treba zamijeniti kapu razvodnika.
-
Da ne otvaram novu temu, imam jedan problem. Veceras samodjednom, nece da zavergla, zmigavci ne rade i komande na instrument tabli otkazali
-
Prvo treba provjeriti kakav je status akumulatora, je li akumulator ltišao pa ga treba zamijeniti. Drugo je da treba pogledati uzemljenje, pogotovo ono sa akumulatora.
-
Akumulator nov, svega par meseci.Svetlo radi normalno, alarm isto, i na gurku pali. Ne znam dal nije neki osigura zajednici, za zmigavce i alnaser
-
Nema zajedničkog osigurača za žmigavce i starter motor, međutim moguće je da imaš problema sa uzemljenjem uređaja koji kontrolira starter motor a sa istog mjesta ide i uzemljenje žmigavaca. To uzemljenje je jedna bijela kutija u koju ulazi mnogo crnih žica i jedna od njih je spojena na karoseriju. Ima dosta ovakvih uzemljenja, a ovo o kojem govorim bi trebalo biti sa desne strane iza plastične oplate na "A" držaču karoserije ili jako blizu njega.
-
Juce sam oterao kola kod majstora i 2 osiguraca
Su bila neispravna jedan ispod haube drugi kod volana i kad je taj drugi stavio proradilo je sve. Ali nakon 300 metara voznje opet isti problem i vracen je auto na popravni kod majstora da ustanovi sta je uzrok pa strada osigurac
Mislim da sam primetio neku mali kutijicu bele boje uz levu stranu karoserije do akumulatora
-
Resen problem!pretkodni vlasnik je izvlacio neke zice da stavi sijalicu za stop svetlo na 5 vrata pa je ona pravila kratak spoj i crkavali osiguraci
-
Drago mi je da je problem riješen!