Roveraši.org
		Tehnika i servisi => Motor, mjenjač, pogon => Autor teme: rimar - Prosinca 03, 2010, 11:00:55 prijepodne
		
			
			- 
				Imam dva problema, a jedan moram što prije riješiti.
 Vozim rover 214si '98god. 1,4 16v i gubim vodu (kako mi je objasnio prošli vlasnik) na brtvi na samom ulazu u motor. Tako da niti ne mogu ostati skroz bez vode jer je to nekako u nivou posude za tekučinu i na vrhu motora. E sad, tu brtvu ću zamijeniti, ali ne znam kod koga u Rijeci da to napravim.
 Pa ako imate kakav prijedlog, rado ću poslušati.
 Ili ako sumnjate da je u nečem drugom problem, također prihvaćam sugestije.
 
 Drugi problem je što mi šaltanje iz 4. u 3. i iz 3. u 2. brzinu ide malo teže, pogotovu ako su malo viši okretaji i ako je motor još uvijek hladan.
 Tu se baš ništa ne kužim pa mi trebaju vaši savjeti.
 Da li je možda kvar i kakav? Pogrešno ulje u mjenjaču (mislim da je u njemu nekakva sintetika 75 - 80) ili nešto treće.
 
 Hvala unaprijed na odgovorima ipiva2
 Auto je prešao 126000 km.
 
 I da, htio bih si nabaviti jednog servisera za ovaj auto, pa mi javite ako poznajete nekog tko je dobar. Ne želim za svaki problem ići kod drugog.
- 
				otisao ti dihtung glave,ako nisi nikako mjenjao onda je to jer im je mana na 100000 se mora promjeniti... i ja imam isti takav motor samo sto je 414 i mjenjao sam ga prosle godine...
			
- 
				A da li je moguće ipak da je ta (nekakva) brtva na ulazu tekučine u motor? 
 Rekao mi je bivši vlasnik da je auto bio kod mehaničara preko noći i da je primijetio da baš na tom mjestu gubi vodu.
 
 Na brtvi glave se ne vidi ništa.
- 
				Moguće je da je brtva usisne grane one vole odlazit,a u svakom slučaju ako je i brtva glave morat ćeš promjeniti brtvu usisne grane,svaki mehaničar ti to može zamjeniti.Vidiš li da gdje kaplje rashladna tekučina  ???
 Imaš puno toga o svemu tome ovdje
 http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,1651.120.html
 Za početak pokušaj zamjeniti ulje u mjenjaču.
 Ako je ulje pregusto teško će se mijenjati brzine dok se  ulje ne zagrije,a to se najviše osjeti preko zime!
- 
				Koje ulje onda da stavim u mjenjač? Ĺ to preporučujete?
 
 A za ovu brtvu idem kod majstora idući tjedan, pa bumo vidjeli.
 
 thx
- 
				čisto sumnjam da je do ulja.... prije do getribe....
			
- 
				Po Autodati ulje u mjenjač ti ide 75W/80W,1.8 litara.
 (http://img835.imageshack.us/img835/2095/beznaslovad.png)
- 
				ak hladan mjenjac steka a topli ne onda je ulje. a i to je najjeftinije pa pocni od toga
			
- 
				mani je gubio vodu na brtvi usisa... inače je cijena 20-ak kuna... al to se osjeti i tako da ti auto trokira jer mješa vodu sa zrakom...
			
- 
				Motor trokira jer mješa vodu sa zrakom?! Prvi put to čujem i ne zvuči mi baš logično.  news
			
- 
				Ako ti je otišla brtva usisa nikakvo trokiranje motora nećeš osjetiti !!!
 Ali će ti dosta često faliti vode u ekspazionoj posudi.
 Ujutro prije nego upališ auto digni haubu i gurni prsti te opipaj usisnu granu s donje stane na spoju s motorom ako  prst bude vlažan brtva usisne grane je u pitanju ili cijela grana u goroj varijanti.
 Brtvu imaš kupiti u Auto Kreši trgovinama cijena je 51 kunu,proizvođač Goetze,article number
 50-029305-00.
 Kod kupovine brtve obrati pažnju da nije za 8 ventilac jer normalno ne paše.
 Brtva ti je zelene boje i izgleda ovako.
 (http://img704.imageshack.us/img704/3951/brtva2.png)
- 
				Motor trokira jer mješa vodu sa zrakom?! Prvi put to čujem i ne zvuči mi baš logično.  news
 
 
 pa ako pušta vodu na usisnoj grani voda ulazi u motor zajedno sa usisanim zrakom i normalno da auto trokira, ali to mora jako puštati jer samo na jednom mjestu ulazi voda u glavu kod usisne grane...
 
- 
				Meni ti se ista stvar dogadala sa mjenjacem, otisla mi je bila sajla kuplunga...
			
- 
				Da li je kuplung inače tvrd kod rovera?
 Ja ga rijetko kad na semaforu mogu držati pritisnutog i čekati u brzini, skoro svaki put ubacim u ler i pustim kuplung.
- 
				Bar kod mene kuplung je mekan čak je i premekan u odnosu na druge aute.
			
- 
				imam 3 auta u kuci,i na roveru je najtvrdji,ali ne sad kako ti kazes da ga ne mogu drzati u brzini, mogu,ali da je tvrđe, to je..
			
- 
				kad promjeniš kvačilo bude mekaniji
			
- 
				ma sumnjam da to ima veze sa izmjenom mjenjača..kod mene je tako otkad sam kupio auto,znaci 5 godina,a da nest ne valja, pokazalo bi se vec..
			
- 
				ja znam da je na mojem bilo mekani kvačilo, a kad sam stavil novi set bilo je još mekanije.
 Problem ti je u korpi kvačila 100%
- 
				imam 3 auta u kuci,i na roveru je najtvrdji,ali ne sad kako ti kazes da ga ne mogu drzati u brzini, mogu,ali da je tvrđe, to je..
 
 
 pa dobro, malo pretjerujem.
 ali bih volio da je malo mekši.
- 
				znači, korpa je problem?
 a tad bi trebalo, vjerojatno, zamijeniti i lamelu? ili se varam?
- 
				to ti bude u setu kad kupujes.korpa,lamela i druk-ležaj.
			
- 
				a sad kad smo kod toga, koliko bi me to koštalo? dijelovi i ruke, cca.?
 
- 
				lega mi je mjenjao na civicu, 900 kn je bio komplet,korpa,lamela,druk ležaj,i 400 kn za ruke..a to mu je radio naš mehaničar iz firme,pa jer smo kolege ruke su malo jeftinije, al objektivno,više od 600 kn ne vrijede ruke, plafon...
			
- 
				Poštovanje!
 Imam sličan problem na 414 što se tiče rashladne tekućine, uvijek naspem antifriz na max, i nakon dan - dva padne cca 1,5 - 2 cm i tu se zadrži, ne pada dalje. E sad, ako je u pitanju taj dihtung usisne grane, Dadom5 kaže da se treba provjeriti s donje strane. Pitanje - gdje je to uopće? Kad dignem haubu, gdje trebam gledati? Inače na čepu je sve čisto, nema majoneze, a i na čepu od ulja takođe. Auto ima 113000 km.
 Hvala.
- 
				Provjeri tamo gdje ti se usisna grana spaja sa blokom motora sa donje strane usisne grane.Obrati pozornost na ovaj dio,meni je baš tu brtva usisne grane dosada propišala tri puta.
 (http://img832.imageshack.us/img832/7116/dsc01615z.jpg)
 
- 
				jesi pregledao sve druge cijevi,dali negdje vidiš da kaplje ili sl......
			
- 
				E, ja sam napravio sr...  :P 
 
 Čekao sam sa zamjenom brtve na usisnoj grani i sad imam ulje u posudi za vodu i vodu u motoru  :'(
 
 Auto sam maloprije ostavio kod majstora koji mi je ponudio par opcija. Još uvijek sam u šoku pa se ne mogu točno sjetiti što mi je sve predložio. O cijeni da ne govorim. Od 2500 kn pa na gore (ruke + dijelovi).
 Uglavnom, znam da je jedna opcija zamjena svih brtvi na glavi motora, vjerojatno i brušenje glave, čišćenje cijelog sistema i hladnjaka od ulja (za hladnjak kaže da je komlicirano) i moliti boga da nije pukla glava.
 
 A, ako se ne varam, druga opcija bi bila sve to napraviti, ali prije toga provjeriti da li je napukla glava (to mi je logičnija opcija). Znači, sve izvaditi, spojiti i tlačiti. Ali kaže da to ne mora biti sigurno jer na hladno može pokazati da je kao čitava, a kad se motor zagrije da onda popusti.
 
 E sad, što napraviti ako je pukla glava?
 Da li je variti, tražiti novu ili rabljenu?
 
 Ĺ to uopće raditi? Pomagajte!!
 
 
- 
				Brtva glave je boljka roverovih motora K serije,dobrodošao u klub pišajućih brtvi.
 Kad mijenjaš brtvu glave obavezno je brušenje glave,a pored brtve potrebno je zamijeniti i šarafe.
 Da li je auto zakuhao ???
- 
				Da, na zalost, zakuhao je
			
- 
				U svakom slučaju glava mora dole a postoje ispitivanje puknuća ili poroznosti glave motora, uz prethodno zagrijavanje glave te stavljanje pod pritisak i puštanje tekućine za detekciju,te je kod puknuća glave moguće zavarivanje.
 Za idući put znat ćeš,kako je naš kolega Mg majstor  već i napisao na forumu
 ...ja svakom vlasniku rovera velim gledajte cesce u posudu vode neg na sipku za ulje!
 
 
 
- 
				sto bi vi napravili na mom mjestu i koliko bi to moglo kostati?
			
- 
				Cca 3500-4000 kn da možeš očekivati neku garanciju,a i ta cijena puno ovisi od majstora.
 Za tu lovu možeš kupiti drugi motor,ali i to je rizik,ako namjeravaš voziti taj auto još neko vrijeme sredi glavu,zamjeni brtvu,šarafe i vozi.
- 
				A tako će i biti. Sredit ću glavu i vozim dalje  :)
 Majstor mi je od povjerenja i neće mi puno uzeti za ruke. Samo ću vidjeti gdje bi on i za koliko nabavio brtve. Ako bi nabavio po nekoj ludoj cijeni, onda ću ja naručiti preko ebay-a.
 Ako se ne varam dođu oko 50 âŹ?
- 
				Ima toga po ebayu,ovu sam ja uzimao i znam da šalje u Hrvatsku,plaćen pdv,oslobođeno carine, izašlo me 640 kuna.
 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120307861823&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:GB:1123
 ...iako ja baš i nisam imao dobrih iskustava sa tom brtvom isplati je se uzeti i samo radi cijene jer uz brtvu dobiješ šarafe,brtvu usisa ,ispuha...,a za brtvu bi preporučio brtvu uzeti kod nas od nekog provjerenog proizvođača(Victor Reinz,Goetze...)
 Imaš u intercarsu GOETZE brtve za 515 kuna
 http://ekataloghr.intercars.com.pl/
- 
				mene je ta igra ispala 2900kn
			
- 
				mene je ta igra ispala 2900kn
 
 Pa, tako nesto i ja ocekujem ako nije pukla glava ili blok.
- 
				mene je ta igra ispala 2900kn
 
 Pa, tako nesto i ja ocekujem ako nije pukla glava ili blok.
 
 
 TTM ti vrsi tlacenje glave.
- 
				glava je na tlačenju, u ponedjeljak ili utorak ću saznati rezultat  news
			
- 
				ako slucajno trebas glavu imam je sa pobrusenim ventilima sa gumicama ventila novima i pobrusena
			
- 
				ako slucajno trebas glavu imam je sa pobrusenim ventilima sa gumicama ventila novima i pobrusena
 
 danas bih trebao saznati stanje glave pa se čujemo.
 koja je cijena cca.?
- 
				 ako te zeza blok,imam ja cijeli kopletni blok motora za 1.4 16v
			
- 
				Glava je u redu, trebao bi biti gotov do kraja tjedna ili početkom idućeg. aa21
			
- 
				 ako te zeza blok,imam ja cijeli kopletni blok motora za 1.4 16v
 
 
 auto mi je gotov, sad je sve ok.
 iako majstor kaže da bi blok mogao biti lagano izvitoperen, ali da nije siguran jer njega nije vadio van.
 u slućaju da bude problem s blokom, za koliko biš mi ga prodao? može i na pp
 
 ali se nadam da mi neće trebati  :kermit:
- 
				eto sad podijeli s nama šta si sve na kraju radio,i na kraju koliko kunića si okrenio za to? :D :D
			
- 
				Ne znam pojedinačno, ali sve skupa je koštalo 2800 kunića.
 
 Glava je bila na tlačenju i brušenju, komplet brtvi (ne znam koje), zamjena remena, ulje, antifriz i ispiranje cijelog sistema od "majoneze".
 
 I to nije sve što me čeka  tup
 
 U utorak će mi još zamijeniti distribuciju (ne znam što sve ide u paketu), cijena od 1000 do 1500 kuna.
 Iako me je bivši vlasnik uvjerio da je to mijenjano na 100.000, majstor kaže da je nedirnuto i da će čuje kako struže.
 I brtva glave je bila mijenjana, ali nestručno i, po mišljenju majstora, nedavno.  :tstnd:
 
 Ali ni to nije sve!  lud554
 Prekjučer mi je auto počeo cupkati. Mislim da je motorić ler gasa. Jučer sam ga resetirao, malo je bolje, ali još uvijek osjetim u vožnji kako dodaje (onosno,kad pustim papučicu gasa, on i dalje vrti na višim okretajima), pa onda gubi gas i tako naizmjenice.
 
 Ali ni to nije...
 Ĺ alim se, nadam se da će to biti sve, barem ove godine  cg789