Roveraši.org
		Tehnika i servisi => Motor, mjenjač, pogon => Autor teme: emanuela86 - Listopada 28, 2010, 02:47:52 poslijepodne
		
			
			- 
				auto je rover 200 2.0 1997. ,molim pomoć ,napominjem da sam totalna neznalica što se auta tiče....prošle zime se događalo to da je auto ujutro samo verglo al nije htio upalit,tek kad ugrije sunce onda upali bez problema ,ili na guranje...odvezli mehaničaru on mjenjao nekakav automat i četkice(nešto tako)i onda je sve bilo ok ,nije baš uvjek odprve palio...al došlo toplije vrijeme i cjelo ljeto sve bilo super...i evo sad ,neki dan,ja ujutro sjednem u auto prvo dam kontakt kao da se griju grijači šta već,palim auto on vergla samo...i tako jedno deset min ugasim pa opet probam...na kraju auto više neće ni verglat nego samo čujem tk tk tk tk,i dođe muž doma upali auto na guranje,iz auspuha jako crni dim izađe,neznam dal to ima veze ikakve,odvede ga mehaničaru on kaže akomulator je star,i mi kupimo novi akomulator,auto normalno upali,danas ujutro ja opet sjednem u auto i auto opet samo vergla vergla vergla,popodne opet vergla vergla i niš....molim savjete neke
			
- 
				Kad dizelski motor u hladno jutro teško pali, najprije treba posumnjati na kompresiju. Naime kod dizelskih motora gorivo samo pali ubrizgavanjem u vrući zrak, a zrak se zagrijava komprimiranjem. Ako prostor za komprimiranje usisnog zraka u  propušta (zbog istrošenih klipnih prstena, cilindara, ventila ili sjedišta ventila), ne može se povisiti tlak zraka, čime se zrak zagrijava te se ne postižu potrebne temperature. Zbog toga najprije izmjeriti tlakove u cilindrima, uz pokretanje motora, i ako su niži od mislim da je 19,5 bara, to je uzrok.  Uz to je preporučljiv servis visokotlačne pumpe i brizgalica te na kraju i turbopunjača.
			
- 
				A možda bi bilo lakše provjeriti grijače prvo?
 Tj. da li uopće dobivaju struju. Spoji se žaruljica ili voltmetar da se provjeri kada se da kontakt neko vrijeme treba biti napon na njima, a to što se lampica na kontrolnoj tabli uredno upali i ugasi nije sigurna signalizacija da do grijača i dođe nešto struje.
 Ako ne dobivaju struju onda provjeriti relej preko kojeg se napajaju, a ako dobijaju struju onda jednog po jednog testirati da li su ispravni - izvaditi ih vani i mjeriti ommetrom ili spojiti na akumulator. U drugom slučaju paziti kako ih se drži jer se zagriju jako brzo i mogu se spržiti prsti.
 
- 
				Slažem se prije svega provjeriti ispravnost grijača i po potrebi ih zamjeniti ,ako ne riješi problem na mjerenje kompresije...
			
- 
				i poslusati da slucajno negdje ne prima zrak koji nebi trebalo....
 velika mogucnost banalnog kvara
- 
				prije nego nešto počneš dirati ili voziti mehaničaru...napravi ovo...kad je hladno ujutro,kad odključaš auto i prije nego staviš ključ i počneš ga paliti,ugasi sve potrošače,ventilaciju i ostalo,okreni ključ na grijanje...mora goriti lampica od grijača koja se ugasi...i to napravi par puta.....okreni ključ na kontakt da se ugai grijaš i tako dava tri puta.....onda okreni na grijač i kad se ugasi probaj ga upaliti.........normalno moraš imati ispravan akumulator,ako si kupila novi onda nema problema.........roveri dizli po zimi mogu imat problam kod paljenja,ako ga zagriješ jedanput i odmah probaš upalit jer imaju samo tri grijača motora,četvrti nemaju radi konstrukcije motora gdje bosch pumpa smeta....pa nema mjesta......meni se to događalo i na mom dizlu,samo sam ga morao rijati par puta i nije bilo problema,a po ljeti normalno,toplo je i grajaču netrba puno....probaj pa javi....
			
- 
				sule, to isto se meni dešavalo na gnoju dizelu, par puta griješ i pali  bc22c
			
- 
				to ti je kod rovera normalno,radi te tvorničke konsrukcije sa tri grijača pošto bosch pumpa smeta četvrtom,nije loše ni na drugim autima kad je jako hladno zgrijati dva tri puta...ak je motor ok,uvijek bu upalio i malo duže verglao...tu nema pomoći
			
- 
				i kaj taj savjet ne zna ni jedan mehaničar dati  tup  lud554
 neg ti promijeni pola auta i opet isto  ;D
- 
				ak je sve u redu upalil bude iz prve. nek ti neko anlasuje auto a ti gledaj dal izbacuje kakav dim iz auspuha. ak izbacuje crni dim onda su grijaci, kompresija, kut paljenja bos pumpe ili sama pumpa. ak nema nikakvog dima iz auspuha "pada" ti nafta.
			
- 
				hvala svima na odgovorima,kasno popodne ga uspjeli upalit i odvezli mehaničaru,čovjek pogledo grijače prvo se isčuđavo kak ima sam tri grijača,kad je shvatio da tak treba bit nije mogo vjerovat kako smo ga uopće upalili s obzirom na to da ni jedan grijač ne valja,promjenio grijače ,sad ujutro pali bez problema ,bez ikakvog grijanja i sl....u svakom slučaju hvala svima