Roveraši.org
		Tehnika i servisi => Pitanja i problemi po modelima => Rover 200 => Autor teme: Solider - Lipnja 21, 2010, 10:47:39 poslijepodne
		
			
			- 
				Znači auto mi čudno podrhtava i cijeli se trese pri kretanju,tako u 1 i 2 brzini...
 Normalno polako puštam spojku kada krećem a auto se cijeli počne tresti...
 To traje kratko dok ne ubrzam,onda se vrati u normalu...
 I dosta često mi se u zadnje vrijeme desi da auto neće u 1 i rikverc jednostavno se neče ubacit u brzinu,onda moram malo s mijenjačem prebacivat u druge brzine,zatim ponovo u 1 i onda normalno uđe..
 Možete si mislit koji je to problem kada želiš normalno krenut na semaforu...;-(
- 
				Lamela,korpa ,potisni.Kvačilo ti je u banani,imaš dosta toga o podrhtavanju prilikom kretanja na forumu,nisi jedini. ;D Ukratko loša kvaliteta lamele.
 http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,1679.0.html
- 
				Znači to je vjerovatno razlog zbog kojega neće u 1 i rikverc brzinu uć?
 Koliko košta cijeli set toga kada se mijenja,znači ta lamela,korpa..Neznam šta se sve tada mijenja jer se slabije razumijem u mehaniku..
 Znači kolko košta cijeli taj set za rover 200 1.4 16v. hvala!
 
- 
				Neznam točno cca oko 200 eura set kvačila.
			
- 
				ja sam uzimao u tokica prije dvije godine i bilo je oko 1000kn,Luk-ova.
			
- 
				prije 2 godine,,,set kvacila Mc.Arm platio 120⏠( iz N.Sada )  bc22c
			
- 
				I koji je recimo kvalitetan?
 I gdje bi bilo najisplatljivije kupit?
 Hvala!
- 
				Kupiš LUK-ov set kvačila i nečeš sigurno pogriješiti.
			
- 
				Ok.Hvala na pomoći.
 aa21
- 
				probaj prvo dotegnut sajlu pa češ vidjeti jeli do kraja u komi,ispod akumulatora se kuplung može podesiti,ako ti i onda trese kad ga dotegneš,onda je gotov....vidi ako je gotov da se nabavit sa rabatom kod tokiča ,za keš -30%
			
- 
				probaj prvo dotegnut sajlu pa češ vidjeti jeli do kraja u komi,ispod akumulatora se kuplung može podesiti,ako ti i onda trese kad ga dotegneš,onda je gotov....vidi ako je gotov da se nabavit sa rabatom kod tokiča ,za keš -30%
 
 
 Ok,probat ću dotegnut,makar mislim da je skroz gotov..
 Pa ti javim...
- 
				meni 1 od 10 puta tako zadrhti a relativno je nov set,mislim da sam napravio cca nekih 5k od kad sam satro mjenjac...
 uglavnom 1100kn nesjecam se branda ali 0 bodova
- 
				nosač motora ili mjenjača... ;)isti simptomi.. lamela bi trebala proklizavat ako je pri kraju, mada može trest i zbog korpe...
			
- 
				Slični simptomi,kada su nosači u banani pri naglom šaltanju auto cukne osjeti se kao tupi udarac a u leru dosta trese,ali nijedan nosač motora ma koliko god bio u banani,nemože zatresti auto kao što ga zatrese škart od lamele pogotovo kad je dobro zagrijana i auto kreče pod opterečenjem.Lamela može biti potpuno nova i svjedno trese,kao meni ova zadnja počela je tresti na 8000 km od promjene,jednostavno loša kvaliteta materijala,škart roba.Ovo pišem iz iskustva jer sam mjenjao set kvačila dva puta do sad a i svih pet nosača motora odnosno mjenjača koji su ovaj put rađeni po uzorku,ovaj put puni profil i namjerno su tvrđi od serijskih.
			
- 
				da ne otvaram novu temu, imam sličan problem ali samo prilikom naglog kretanja ili ubrzavanja volan i cjeli auto se počne tresti kao lud, ako se kreće normalno i normalno vozi nema tih simptoma, radi se o roveru 416 1.6 16v '95
			
- 
				da ne otvaram novu temu, imam sličan problem ali samo prilikom naglog kretanja ili ubrzavanja volan i cjeli auto se počne tresti kao lud, ako se kreće normalno i normalno vozi nema tih simptoma, radi se o roveru 416 1.6 16v '95
 
 Odi na centriranje trapa i kontrolu ovjesa.Obično kad trese pri ubrzanju u pitanju je luft na poluosovini.
- 
				sta se ne bi trebalo cuti neko lupkanje ?
			
- 
				Nemora lupati a može ti biti X Y stvari...kreni od banalnih stvari kao što su kontrola tlaka u gumama,balansiranje guma i centriranje trapa pa ćeš više znati.
			
- 
				to je sve napravljeno, kako provjeriti da li su poluosovine, thx
			
- 
				Digni auto na dizalicu, probaj poluosovine gurat unutra-van da vidiš ima li kakav luft. Pa onda pokušaj to isto dok je auto na zemlji. 
 Dok je auto gore probaj i poluosovine drmat naprijed-nazad, gore-dole u položajima kotača (ljevo,desno, ravno). To bi bio neki pokazatelj kakvi su homokinetički na kotačima.
 I probaj primiti kotač (gumu) i drmat gore-dolje zatim ljevo-desno da vidiš koliko ima lufta.
 I zavrtiti kotač da vidiš koliko mu treba da se zaustavi. Trebalo bi biti otprilike podjednako za obja kotača. To je za lagere.
 
 Koliko sam skužio iz tvoje teme vlasnik si tog auta od danas pa neznam koliko možeš biti siguran da je napravljeno centriranje trapa i balansiranje guma ???
 Može ti jdnostavno jedna od felgi biti udarena i kriva a da to ne vidiš na oko.
- 
				auto je kupljen od prijatelja, kojem je smetao za smijesne novce, a meni treba kao zamjenski da mogu poceti raditi drugi, uglavnom on je tako vozio taj auto 3 godine i nije ga to smetalo to sto trese, probat cu ovo thx