Roveraši.org

Tehnika i servisi => Pitanja i problemi po modelima => Rover 200 => Autor teme: Solider - Svibnja 09, 2010, 08:52:01 poslijepodne

Naslov: 1 i 2 brzina ventilacije ne radi
Autor: Solider - Svibnja 09, 2010, 08:52:01 poslijepodne
Dakle 1 i 2 brzina ventilacije mi ne daje nikakve znakove života,tek 3i 4 se upale.
Maglenka lijeva mi ne radi,promijenio sam žarulju i opet ništa,desna radi lijeva ne.
Svijetlo u gepeku ima struje,ali ne radi,promijenio sam žarulju i opet ništa.
Gumb za paljenje klime ne radi kad je upaljen niti kada je izgašen,već kad držiš s prstom na pola onda radi.
Izgleda da ću trebat auto električara.ili?
Ima ko s foruma iz Zagreba i okolice da je autoelektričar?
Hvala!
Naslov: Odg: 1 i 2 brzina ventilacije ne radi
Autor: dadom5 - Svibnja 09, 2010, 08:58:51 poslijepodne
Za brzine ventilacije krivi su otpornici,potraži na forumu pa češ nači.
Za maglenke i svijetlo u gepeku prvo provjeri osigurače i počisti kontakte oko žarulja ,gumb za paljenje klime pokušaj pronači novi,to ne bi trebalo biti skupo niti u ovlaštenom servisu.
Naslov: Odg: 1 i 2 brzina ventilacije ne radi
Autor: Solider - Svibnja 09, 2010, 09:08:33 poslijepodne
Počistio sam kontakte oko žarulja,ali ništa,osigurači svi rade i svi su ispravni..
Znači gumb ću morat nabavit,a ovi otpornici šta je to?
hvala.
Naslov: Odg: 1 i 2 brzina ventilacije ne radi
Autor: dadom5 - Svibnja 09, 2010, 10:23:00 poslijepodne
http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,1209.0.html
Naslov: Odg: 1 i 2 brzina ventilacije ne radi
Autor: Solider - Svibnja 10, 2010, 06:22:23 prijepodne
Hvala! cg789
Naslov: Odg: 1 i 2 brzina ventilacije ne radi
Autor: Solider - Svibnja 11, 2010, 08:55:29 prijepodne
Jel ima ko u Zagrebu i okolici da bi mi zalemio te otpornike da mi dela 1i2 brzina?
Naravno platim ipiva2
Naslov: Odg: 1 i 2 brzina ventilacije ne radi
Autor: tomy1974 - Rujna 03, 2015, 08:22:18 poslijepodne
Da ne otvaram novi post,ne rade mi prve dvije brzine ventilatora.pa me zanima ako tko zna sta sve poskidati i odsarafati da dodjem do otprnika.nisam nikad to radio da ne rastsvljam cijeli auto bezveze,aako tko zna.hvala.
Naslov: Odg: 1 i 2 brzina ventilacije ne radi
Autor: Roverlike - Rujna 03, 2015, 08:26:57 poslijepodne
Dakle, moraš poskidati pretinac ispred suvozača. Kada ga skineš vidjeti češ jedan konektor koji moraš odspjiti i potom pločicu u koju je konektor ulazio odviti sa dva vijka i potom skinuti. Na toj pločici se nalaze pregorjeli otpornici.
Pločica i konektor su prikazani na slici.
Naslov: Odg: 1 i 2 brzina ventilacije ne radi
Autor: tomy1974 - Rujna 03, 2015, 08:36:39 poslijepodne
Pa onda to i nije tako komlicirano,ja mislio ono sve gdje su brzine za ventilac i ona cijela maska.super.hvala.sutra cu i to rijesiti.
Naslov: Odg: 1 i 2 brzina ventilacije ne radi
Autor: tomy1974 - Rujna 04, 2015, 12:33:09 poslijepodne
3otpornika su.najdeblji je cijeli,ova dva manja su pokidana.kako da to repariram sad?
Naslov: Odg: 1 i 2 brzina ventilacije ne radi
Autor: Roverlike - Rujna 04, 2015, 01:36:36 poslijepodne
Dakle, najjednostavnije je naručiti ovaj zamjenski paket otpornika ovdje: http://rezpax.com/userimages/procart4.htm
Košta oko 65 kn, plus poštarina, pa se onda zavojnice zaleme na mjesto originalnih.

Isto se može napraviti i sa keramičkim otpornicima, ali njih je malo teže nabaviti u HR, ali je to bolji popravak i dugovječan.
Naslov: Odg: 1 i 2 brzina ventilacije ne radi
Autor: tomy1974 - Rujna 04, 2015, 01:46:01 poslijepodne
O boze,ok,mada cu s burazom pokusati nesto smisliti .a ovaj sat digitalni,po danu se vide brojke,al po noci ne,cudno.trebalo bi biti kontra.
Naslov: Odg: 1 i 2 brzina ventilacije ne radi
Autor: Roverlike - Rujna 04, 2015, 03:57:36 poslijepodne
Lako je moguće da ti je pregorila žaruljica u satu. To se može skinuti, ali treba biti jako pažljiv da ti konektor ili vijci ne završe unutar prednjeg panela jer češ jako teško do njih doći.

Ako češ ići skidati digitalni sat, najbolje je prvo probati naći zamjensku žaruljicu.

Ako se skidaju vijci sa sata stavi se krpa ispod sata da ti zaustavi vijke ako ispadnu.
Ujedno možeš konopom zavezati konektor sata da ne pobjegne u unutrašnjost prednje ploče.

E sad, kako dobaviti žaruljicu, to je malo durgačiji problem. Baš sam je mijenjao prošli mjesec na svom Roveru 200 nakon 18 godina rada. To je dosta za jednu žaruljicu.

No ja sam je dobavio iz Engleske, original. Nisam gledao da li se može dobaviti kod nas zamjenska. To još moram proučiti. Odnono moram vidjeti da li se originalna žaruljica može izvaditi iz svog  podnožja i zamijeniti sa drugom. Problem je podnožja žaruljice koje je specifično.

Glede otpornika, ovdje možeš vidjeti njihove vrijednosti: http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,3705.0.html