Roveraši.org
		Ostalo - offtopic => Generalna diskusija o roverima => Autor teme: Rover600 - Travnja 25, 2007, 12:31:06 poslijepodne
		
			
			- 
				komapjući po netu - wikipedia naišao sam na podatak da je razlika Accorda i benzinskih šestica samo u vanjskom dizajnu.
 znam da je moj 2,0 motor hondin (iako nema honda loga). na hondin logo naišao sam na drugim dijelovima motora (kutija filtera zraka) i na interijeru (pepeljara).
 zanima me da li je i ovjes u potpunosti accordov tj. koji dijelovi mi pašu od accorda. da li su diskovi, disk pločice i ostalo isti?
- 
				Gigi sa foruma ti ima istu 600tku pa će ti on najbolje znat odgovorit.
 
 Gigi....javiseeeee!!  :D
- 
				znam da su tih godina rover i honda dijelili platforme... serija 200 i 400 sa civicom,600 sa accordom
 meni je hladnjak od civica,identicni su....
- 
				Evo meeeeeeeeee!!!!  ;D
 
 Dakle ovako:
 
 http://www.austin-rover.co.uk/r600f.htm
 
 Izvana jedino su prednja vrata, donji dio zadnjih vrati, krov i prednje staklo od Honde, motori 2.0 turbo (200ks) i traktor, ups dizel ;D  (sa mjenjacima i jos nekim drugim dijelovima motora) su Roverovi dok su 1.8, 2.0, i 2.3 origigi Hondini.
 
 E sad, koliko JA znam, modeli 1.8, 2.0 (koji postoji u izvedbama 115 i 131ks; ovisi o kompresiji; i godini proizvodnje) i 2.3 sa SVIM OSTALIM DIJELOVIMA, od mjenjaca, unutrasnjosti i kompletnog podvozja su od HONDE(Accord) jer je tada vlasnik Rovera bila Honda!
 
 Accord dizel je bio Roverov motor, dok se u Accord Type-R ugradjivao hondin origigi 2.0 BEZ turba koji se vrtio preko 8.000rpm i imao  nekih 220ks  :o
 
 Sta se tice ECU-a i ostale fensi-šmensi elektronike i ona bi "trebala" biti od Honde, jer Hondin sistem ECU gresaka i provjeravanja istih (sistem sa spojnicom i malim 2-pinskim konektorom) sljaka perfektno na MOM Roveru, al kad sam ja bio kod tipa koji ima HONDA servis, on se nije mogao spojiti na komp mog auta ni preko OBD konektora ni preko onog drugog(valjda Roverovog??)
 
 Sta se tice diskova...tu molim te budi dosta pazljiv. Sistem JE Hondin (jer cak u ROVEROVOM workshop manualu pise na nekim dijelovima "navedeni alati su Hondini i treba njih koristiti jer Rover takve nema"!!!!) al ovisi o godini proizvodnje, motoru i SAMO ROVERU ZNANIM STVARIMA moze biti da po katalogu ti idu jedni diskovi a u stvarnosti imas neke druge(po Murphy-jevom zakonu - manje  ;D )
 
 Samo turbo i automatic modeli imaju vece (280 ili 282 ili tako nesto milimetara) dok ostali imaju 260, 259 ili tako nesto dok su zadnji na svim modelima isti i oni su oko 260mm samo su puni a ne ventilirani!
 
 Kod mijenjanja PREDNJIH diskova Rover preporuca i zamjenu lezajeva(koji nisu jeftini - originalni su cca 100E), al to nije obavezno, iako znaju oni zasto to preporucaju. Ako zelis iskoristiti stare, onda moras paziti da ih ne sjebes prilikom vadjenja i stavlanja nazad istih(jer su diskovi IZA glavcine!!).
 
 Ako nabasas na neke dijelove povoljno ili na neki rastureni auto i ima dijelova koji tebi ne trebaju - OBAVEZNO me kontaktiraj jer ja imam cijeli spisak stvari koje bi trebao mijenjati.
 
 Toliko od mene...ako te jos sta zanima...samo pucaj!
 
 Gigi...
- 
				iz mog iskustva dijelovi nisu ni toliko skupi...meni je za veliki servis trebalo cca 1300 kuna (sve remenje, ulje, filteri,disk pločice, zatezač remena,manšete) i sve su to dijelovi od accorda.
			
- 
				iz mog iskustva dijelovi nisu ni toliko skupi...meni je za veliki servis trebalo cca 1300 kuna (sve remenje, ulje, filteri,disk pločice, zatezač remena,manšete) i sve su to dijelovi od accorda.
 
 
 Je to samo materijal, ili i sa radom?
 
 Koje si sve remenje mijenjao? Zanima me jer nemam servisnu knjizicu pa ja to mijenjam na oko  ;D sta je VRLOOOO vjerojatno cesce nego sta to proizvodjac propisuje!
 
 Gigi...
- 
				servis uopce nije skup,cak je jeftiniji u nekim djelovima i od talijana....
 moram se sjetit postat onaj moj racun...
- 
				nemam servisnu. nedavno sam kupio auto i odlučio promijeniti sve što sam ocijenio da treba.(sve remenje, ulje, filteri,disk pločice, zatezač remena,manšete,svječice)
 remenje sam promijenio sve: zupčasti i dva stazna s time da sam za zupčasti kupio i napinjač što je i najskuplja stavka ( nekih 270 kuna). jedino sam uzeo jeftinije ulje - midland 10W 40.
 za ruke 450 kuna!
 ako netko ima servisnu bilo bi dobro da objavi intervale zamjene pojedinih dijelova.
- 
				ako netko ima servisnu bilo bi dobro da objavi intervale zamjene pojedinih dijelova.
 
 
 Ja sam nasao samo to:
 (http://img46.imageshack.us/img46/8858/r600serviceki5.th.jpg) (http://img46.imageshack.us/my.php?image=r600serviceki5.jpg)
 
 Malo je zbunjujuce  :-\ ni je ne kuzim bas te "kockice"?
 
 P.S. Imam ja vecu verziju, al photobucket.com automatski "risajza" sve slike  >:(
 
 Gigi...
- 
				www.imageshack.us 
			
- 
				www.imageshack.us 
 
 
 Thanks!  ;)
 
 Bolje?  ;D
 
 Gigi...