Roveraši.org
Tehnika i servisi => Motor, mjenjač, pogon => Autor teme: Bagerist - Studenoga 01, 2009, 01:26:54 poslijepodne
-
Molio bih hitnu pomoć u vezi turbine i grijaća!
Na 45-icu sam ubacio turbinu od linije 400 skupa sa jednim dijelom auspuha ali se motor malo čudno ponaša! Nepali mi grijače kada ga palim i u pola sata lagane vožnje mi je potrošio oko LITRU MOTORNOG ULJA! Nigdje ne curi, sve brtve i semerinzi su novi. Dali je moguće da nevalja ni ova turbina? Koliko košta repariranje stare?
Ili ako netko ima za liniju 45 ispravnu neka mi se javi!
-
Jesi siguran da je do turbine? Provjeri dal dimi na iberlauf, moguce da je motor. Takodjer provjeri dal turbina ima lifta na usisnom rotoru.
-
Torbina otišla na repariranje u Vinkovce. Cijena će biti izmađu 2300 i 3000 kuna.
-
Eh da bar imas turbo benzinca, imao bi jednu bijesnu tubinu za tebe. :P
-
Turbina riješena. Dijagnoza potvrđena! RIKNULA JE! popravak 2500 kn i bit će gotova sutra. Sutra navećer se i montira na auto pa šta bog da!
-
Nažalost sve u TRI P:::E MATERINE!
Sve spojio, upalio (naravno bez spojene cijevi između intercolera i usisne grane). Radi jedno 15 minuta, ugasim da spojim cijev jer sam vidio da nema dima (bojao se iberlaufa), pregledao ulje kad fali oko litru. Usipam, sve pregledam i sve suho (ajde možda je povuklo dok je napunio kanale i turbinu), upalio i idem na probno vožnju kad ono nešto poćme čvrkat. Ja ugasim a ono neće, ja u 5 i pustim kvačilo da crkne. skinem cijev sa usisne grane a ono puno ulja. Turbina nije jer sam danas montirao novu! Na čep i na mjerač sam gledao i nije bilo dima ili para.
Šta bi moglo biti jer već sam potrošio više od 1000 EURA!
Pomagajte ljudi!
-
Jesi baš siguran da si sve dobro spojio?
Ja bih baš posumnjao na turbinu...
-
Kazem ti, baca ti na iberlauf. Odi izmjeri kompresiju na sva 4 cilindra!
-
U leru i do kojih 2000 obrtaja se ništa ne događa a turbina je reparirana! većina stvari na njoj je nova. Dobio sam i specifikacije sa testiranja.
Izgleda da ni nekako povuće ulje iz motora kada se upali.
-
Ako si siguran u turbinu onda je još jedina opcija ovo što ti i Jaguar kaže:
kada stisneš malo po plinu onda on nabije kompresiju u karter i ode ulje prema gore i završi u usisnoj grani.
Trebaš provjeriti kompresiju u cilindrima... ;)
-
Kompresiju nisam izmjerio jer znam da mi je motor u kur..! Začepio sam mu iberlauf i nakon dodanog gasa mi je izbio mjerač od ulja! Koliko može koštat set klipova sa karikama, leteći i obrada motora? Koliko se za njega može dobiti u ovakvom stanju, a koliko kada sve popravim i registriram?
-
jeftinije je da kupis imt 533 iliti ferac
-
IMAM 560 I ENGLEZERA!
-
;D ;D ;D salim se
-
pa kolko ti ima km,da ti je sve u k... kak veliš?
-
ovaj je motor imao 156 000km na satu. Klipovi su imali malo lufta u cilindrima ali sve u svemu je bilo super. Pošto sam već dosta novaca potrošio odlućio sam nagodinu iz engleske dovesti kompletan auto. Znaći bit će viška dijelova. Od ovih motora se prodaju dijelovi.
-
kaj je već bil raskapan ili se kaj sjebalo,ja sam imao dva 220sdi i nikad nikakve frke s njima,ra razliku od benzinaca,za prvog znam da sad im oko 400000 i da još motor nije prčkan,ni bosch pumpa ni turbo.....tak da kad veliš da su frke sa 45 takve,malo mi čudno