Roveraši.org

Tehnika i servisi => Motor, mjenjač, pogon => Autor teme: Bagerist - Studenoga 01, 2009, 01:26:54 poslijepodne

Naslov: Kad neće onda neće!
Autor: Bagerist - Studenoga 01, 2009, 01:26:54 poslijepodne
Molio bih hitnu pomoć u vezi turbine i grijaća!

Na 45-icu sam ubacio turbinu od linije 400 skupa sa jednim dijelom auspuha ali se motor malo čudno ponaša! Nepali mi grijače kada ga palim i u pola sata lagane vožnje mi je potrošio oko LITRU MOTORNOG ULJA! Nigdje ne curi, sve brtve i semerinzi su novi. Dali je moguće da nevalja ni ova turbina? Koliko košta repariranje stare?
Ili ako netko ima za liniju 45 ispravnu neka mi se javi!
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: jaguar - Studenoga 01, 2009, 02:13:07 poslijepodne
Jesi siguran da je do turbine? Provjeri dal dimi na iberlauf, moguce da je motor. Takodjer provjeri dal turbina ima lifta na usisnom rotoru.
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: Bagerist - Studenoga 02, 2009, 06:25:47 poslijepodne
Torbina otišla na repariranje u Vinkovce. Cijena će biti izmađu 2300 i 3000 kuna.
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: jaguar - Studenoga 02, 2009, 06:57:45 poslijepodne
Eh da bar imas turbo benzinca, imao bi jednu bijesnu tubinu za tebe.  :P
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: Bagerist - Studenoga 03, 2009, 07:33:58 poslijepodne
Turbina riješena. Dijagnoza potvrđena! RIKNULA JE! popravak 2500 kn i bit će gotova sutra. Sutra navećer se i montira na auto pa šta bog da!
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: Bagerist - Studenoga 04, 2009, 09:01:20 poslijepodne
Nažalost sve u TRI P:::E MATERINE!

Sve spojio, upalio (naravno bez spojene cijevi između intercolera i usisne grane). Radi jedno 15 minuta, ugasim da spojim cijev jer sam vidio da nema dima (bojao se iberlaufa), pregledao ulje kad fali oko litru. Usipam, sve pregledam i sve suho (ajde možda je povuklo dok je napunio kanale i turbinu), upalio i idem na probno vožnju kad ono nešto poćme čvrkat. Ja ugasim a ono neće, ja u 5 i pustim kvačilo da crkne. skinem cijev sa usisne grane a ono puno ulja. Turbina nije jer sam danas montirao novu! Na čep i na mjerač sam gledao i nije bilo dima ili para.

Šta bi moglo biti jer već sam potrošio više od 1000 EURA!

Pomagajte ljudi!
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: DRover620 - Studenoga 04, 2009, 09:58:45 poslijepodne
Jesi baš siguran da si sve dobro spojio?
Ja bih baš posumnjao na turbinu...
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: jaguar - Studenoga 05, 2009, 01:05:54 prijepodne
Kazem ti, baca ti na iberlauf.  Odi izmjeri kompresiju na sva 4 cilindra!
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: Bagerist - Studenoga 05, 2009, 08:47:52 prijepodne
U leru i do kojih 2000 obrtaja se ništa ne događa a turbina je reparirana! većina stvari na njoj je nova. Dobio sam i specifikacije sa testiranja.
Izgleda da ni nekako povuće ulje iz motora kada se upali.
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: DRover620 - Studenoga 05, 2009, 10:22:23 prijepodne
Ako si siguran u turbinu onda je još jedina opcija ovo što ti i Jaguar kaže:
kada stisneš malo po plinu onda on nabije kompresiju u karter i ode ulje prema gore i završi u usisnoj grani.
Trebaš provjeriti kompresiju u cilindrima...  ;)
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: Bagerist - Studenoga 05, 2009, 04:35:58 poslijepodne
Kompresiju nisam izmjerio jer znam da mi je motor u kur..! Začepio sam mu iberlauf i nakon dodanog gasa mi je izbio mjerač od ulja! Koliko može koštat set klipova sa karikama, leteći i obrada motora? Koliko se za njega može dobiti u ovakvom stanju, a koliko kada sve popravim i registriram?
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: mg zr - Studenoga 05, 2009, 04:45:43 poslijepodne
jeftinije je da kupis imt 533 iliti ferac
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: Bagerist - Studenoga 05, 2009, 04:47:57 poslijepodne
IMAM 560 I ENGLEZERA!
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: mg zr - Studenoga 05, 2009, 04:50:52 poslijepodne
 ;D ;D ;D salim se
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: sule - Studenoga 05, 2009, 05:55:25 poslijepodne
pa kolko ti ima km,da ti je sve u k... kak veliš?
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: Bagerist - Studenoga 05, 2009, 06:24:43 poslijepodne
ovaj je motor imao 156 000km na satu. Klipovi su imali malo lufta u cilindrima ali sve u svemu je bilo super. Pošto sam već dosta novaca potrošio  odlućio sam nagodinu iz engleske dovesti kompletan auto. Znaći bit će viška dijelova. Od ovih motora se prodaju dijelovi.
Naslov: Odg: Kad neće onda neće!
Autor: sule - Studenoga 06, 2009, 02:02:54 poslijepodne
kaj je već bil raskapan ili se kaj sjebalo,ja sam imao dva 220sdi i nikad nikakve frke s njima,ra razliku od benzinaca,za prvog znam da sad im oko 400000 i da još motor nije prčkan,ni bosch pumpa ni turbo.....tak da kad veliš da su frke sa 45 takve,malo mi čudno