Roveraši.org

Tehnika i servisi => Motor, mjenjač, pogon => Autor teme: bobo - Ožujka 25, 2007, 12:30:19 prijepodne

Naslov: Chip tuning
Autor: bobo - Ožujka 25, 2007, 12:30:19 prijepodne
CHIP TUNING

Kod svake rasprave o tuningu, odnosno o preradi auta i njegovog motora kako bi se dobile bolje performanse, uvijek se spominje neka elektronika, njezina izmjena i ugradnja. Pri?o izmjeni elektronike i pobolj?nju performansi motora nisu tako jednostavne i zanemarive, te da bismo znali o kakvom se slo?nom procesu radi potrebno je malo bolje upoznati sustav i njegovo funkcioniranje.

Kada se spominje elektronika automobila misli se na mali srebrnu kutiju koja je obi? smje?ena, ovisno o modelu i marki vozila, ispod poklopca motora ili ispod armaturne plo?pokraj voza?ih ili suvoza?ih nogu. Pravo ime te male srebrne kutije je ECU (Engine Control Unit). Ona je povezana s velikim brojem senzora koji se smje?eni na i u samom motoru koji o?avaju parametre protoka goriva, zraka, vode, tlaka turbine, brzine, temperature motora itd.

Unutar samog ECU-a nalazi se plo?a s nekoliko ?ova, otpornika i drugih elektroni?h sklopova. Jedan od tih ?ova je EPROM, memorijski ? na kojem su pohranjeni podaci o radu motora. U EPROM-u se nalaze mape u kojima su upisani podaci o kutu paljenja, koli?i ubrizganog goriva, tlaka turbine kod turbo motora itd. Osnovni zadatak chip-tuninga je izmjena podataka na tim mapama, pove?je koli?e ubrizganog goriva, bolji i precizniji kut paljenja, te kod turbo motora pove?je tlaka turbine, ?o zavisi i o radnoj temperaturi motora. Rezultat pravilnog chip-tuninga bi trebao biti pove?je snage i okretnog momenta, a samim time i bolje performanse va?g automobila.

Ugradnja samog ?a koji se nalazi u ECU je proces zavisan o modelu i marki automobila, ali obi? traje od 2 do 3 sata. U tom vremenskom razdoblju ECU se vadi iz automobila, otvara se njezin poklopac, skida se EPROM koji se mo? reprogramirati ili zamijeniti drugim novim EPROM-om, koji je ve?rogramiran. Tu se otvara i mogu?st da se preko OBD (On Bord Diagnostic Port) bez skidanja ECU-a izvr? chip-tuning, tako da se putem prijenosnog ra?ala, koji je spojen direktno na ECU, prenesu nove postavke i izmijenjene mape u EPROM. Postoji i jo?jedna zanimljiva mogu?st ugradnje SWITCH (prekida? na kojem mo?mo birati i sami odrediti kada ?o koristiti standardne ili izmijenjene postavke.
Uvijek je postojalo pitanje na kojim motorima je najisplativiji chip-tuning. Ve?a smatra da su to turbo dizelski motori, jer je kod takvih agregata najbolji omjer ulo?nog i dobivenog. U turbo dizelskim motorima izmjenom tlaka turbine i koli?e ubrizganog dizela dobivamo pove?je snage od 30 do 35% ?o za rezultat ima pove?je okretnog momenta. Kod atmosferskih motora, modificira se kut paljenja i koli?a ubrizgane smjese zraka i benzina koja pove?a snagu od 8 do 12%.

Koliko se krati vijek trajanja motora nakon ovakvog tuninga te?o je utvrditi, a cijena ovisi o tome je li na ''stolu'' atmosferski ili turbo motor. No, prosje? cijena bi bila oko 350 eura.

Hrvatski chip-tuneri daju jamstvo na sam ?, odnosno, jam?da se software na ?u ne?izbrisati, o?etiti, pomaknuti ili puknuti u ECU-u. Garancije na motor tuneri u pravilu ne daju, zbog ?jenice da nemaju uvid u stanje motora, njegovu o?anost ili na? na koji je automobil vo?n.
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Chess - Ožujka 25, 2007, 11:27:07 poslijepodne
Svaka cast Bobo! Bas sam primjetio kako ova tema fali.
Istina tuneri daju garanciju na softver, ali, evo primjer: Prijatelj je na novog Passata 2.0tdi chipirao za 45ps, pa ima ukupno 195konjica i 4motion pogon tako da za jednog dizelasa auto jebeno vu? nego stvar je u tome da je prilikom obaveznog servisiranja zbog nekog kvara na svim modelima, uz novi softver(tvorni?) dobio i blokadu brzine i okretaja! Tako da auto jo?uvijek vu?al mu je sad max brzina 215! I zasad nijedan tuner nije probio blokadu! ?o je malo bed s obzirom na utro?ne pare!

Svojedobno sam htio chipirati i svoj auti?al osim Civicinog chipa +20PSa nisam nasao nista bolje!
Nego, jel je neko od vas Rovera?  zapapren, oliti chipiran?
Ajmo malo na ovu temu!
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: bobo - Ožujka 25, 2007, 11:46:09 poslijepodne
Ne znam za druge, ali ja sam dosta razmi?jo o tome i na kraju odustao. Razlog odustajanja je naravno financijske prirode, a i moj rover ima svoje potrebe koje treba zadovoljiti (12l/100km) Jo?neki od razloga odustajanja su: previ? ulo?nog za malo dobivenog na i tako slaba?om 1.6 16v atmosferskom motoru. Ne izdvaja mi se 2500-3000kn za 5ks vi?. Sa dolaskom swapa, dolazi i novi komp, pa ?onda razni?jat o ?anju.  ;D.
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Chess - Ožujka 26, 2007, 12:49:40 prijepodne
Definitivno je preskupo, a i neznam sta ima za tvoju seriju! Za moj model samo taj prastari chip od 20ak konja! A i slazem se da je preslaba masina za chiping! Sta misliš pod swap?? Change?
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: bobo - Ožujka 26, 2007, 01:48:07 prijepodne
1.8 ili 2.0ti.  ;D
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Chess - Ožujka 26, 2007, 01:58:25 prijepodne
Hondin V-tec, iz ZRa, ili kaj??? 8)
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: bobo - Ožujka 26, 2007, 02:11:37 prijepodne
1.8 iz MG ZR-a 160 ide na ?raf u 25icu kao i 1.8 iz 25ice sa 145ks. A za 2.0ti iz 620ti-a ima malo vise posla kao i za 2.0 turbo it coupea.
1.8 iz honde bi se dao ugurat uz malo volje i vremena kao i ke?.
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Chess - Ožujka 26, 2007, 02:20:19 prijepodne
za 2.0 iz dobrog starog 220 coupea bi se dalo pomu?!
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: bobo - Ožujka 26, 2007, 12:43:01 poslijepodne
casper je na najboljem putu  ;D
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: beast - Ožujka 27, 2007, 06:59:04 poslijepodne
MMMmmmm 2.0 Turbo   ::)
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Bik - Travnja 09, 2007, 05:14:26 poslijepodne
1.8 iz MG ZR-a 160 ide na ?raf u 25icu kao i 1.8 iz 25ice sa 145ks. A za 2.0ti iz 620ti-a ima malo vise posla kao i za 2.0 turbo it coupea.
1.8 iz honde bi se dao ugurat uz malo volje i vremena kao i ke?.

Odakle informacija da 1.8 iz 25 ima 145ks ?

ja imam 1.8i u 45-ici i imam 117-120ks ili su to krivi tvornicki podatci ? a motor je jos sa 2 bragaste (twincam) i 16V
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: bobo - Travnja 09, 2007, 05:32:39 poslijepodne
http://www.index.hr/auto/baza/prikaz.aspx?model=268&tip=1120

DOHC K16 16-valve, MPI, VVC, 145 hp (107 kW)

Rover 25 dolazio je sa: 1.4i 16v (105bhp), 1.6i 16v (111bhp), 2.0 turbodiesel (86bhp i intercooled 105bhp), kasnije su ugrađivani i 1.1i (60bhp) i 1.4i 8v (75bhp), 1.8 16v standard (120bhp) i variable valve formats (145bhp)
 
Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower without the loss in power caused by the gearbox, generator, differential, water pump, and other auxiliary components.
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: beast - Travnja 15, 2007, 09:40:52 poslijepodne
http://www.index.hr/auto/baza/prikaz.aspx?model=268&tip=1120

DOHC K16 16-valve, MPI, VVC, 145 hp (107 kW)

Rover 25 dolazio je sa: 1.4i 16v (105bhp), 1.6i 16v (111bhp), 2.0 turbodiesel (86bhp i intercooled 105bhp), kasnije su ugrađivani i 1.1i (60bhp) i 1.4i 8v (75bhp), 1.8 16v standard (120bhp) i variable valve formats (145bhp)
 
Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower without the loss in power caused by the gearbox, generator, differential, water pump, and other auxiliary components.

oces rec da mu alternator,vodena,getriba diferencijal trenje guma oduzimaju samo 2 ks?
necini ti se to malo malo?
kad je kod tebe 105 bhp a tu je 103hp

http://www.index.hr/auto/baza/prikaz.aspx?model=710&tip=2593
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: bobo - Travnja 15, 2007, 10:53:36 poslijepodne
o čemu mi tu pričamo beast?
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Gigi - Travnja 16, 2007, 12:17:30 prijepodne
1.8 iz MG ZR-a 160 ide na ?raf u 25icu kao i 1.8 iz 25ice sa 145ks. A za 2.0ti iz 620ti-a ima malo vise posla kao i za 2.0 turbo it coupea.
1.8 iz honde bi se dao ugurat uz malo volje i vremena kao i ke?.

Uh, tek sam sad skuzio ovu temu...ma u biti, brijem da ste skuzili da malo stekam sa posjetama na forum u zadnje vrijeme, jebiga poceli ispiti a i sezona bogami se blizi  :-[

Anyway, za Boba, jest da je ORIGIGI ROVEROV (a ne Hondin!!) 2.0Ti mrak masina(imali 2.0 turbo od 200ks 15 godina prije ove "VW bagre&Co Inc."  ;D , al daj razmisli malo, mislim, i JA sam razmisljao o zamjeni moga za Ti, al Roveri su tako i tako vec egzotika na ovim prostorima i sva sreca da je to honda pa imas rez. djelova, a zamisli sad nabavljat komade za nekakv motor koji je proizveden u (samo) par sto tisuca primjeraka i to u ENGLESKOJ!! A tvornica propala i tra la la  :'(

A drugo da te pitam, jesi malo razmisljao o dodatnim preinakama na karoseriji/ovjesu i sl. Osim opruga i amortizera, zanima me u vezi anti-roll barr-ova (stabilizatori), seleni (poliuretanski) i sl. djelovi ovjesa koje ljudi (budimo realni) i ne odrzavaju previse...

Toliko od mene!

P.S. Ti masina nije SAMO iz 620 vec ga ima i u modelima 200, 400, 600 i 800!!! I to u svakojakim karoserijskim izvedbama!!

Pozdrav.

Gigi...
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: bobo - Travnja 16, 2007, 12:37:16 prijepodne
Sve sam ja to imao u glavi prijatelju. Komplet auto je trebo bit prerađen, a motor jos nadrkan.
620ti sam spomenuo jer sam ga trebo uzet za neke sitne pare. Vec smo mi bili pricali o tome, zar ne?
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Gigi - Travnja 18, 2007, 01:16:50 prijepodne
Sve sam ja to imao u glavi prijatelju. Komplet auto je trebo bit prerađen, a motor jos nadrkan.
620ti sam spomenuo jer sam ga trebo uzet za neke sitne pare. Vec smo mi bili pricali o tome, zar ne?

Ma, e, a, ma toliko sam zbrkan zadnje vrime da ni ne znam koliko je sati ni koje je doba dana ili noci  :P

Ma nemam pojma, moguce, vjerojatno, ma sta ja znam, i tko si ti, i sta radi ova cudna mala bijela televizija na mom pisacem stolu...  ::)  ;D

Gigi...
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Chess - Travnja 19, 2007, 12:01:19 prijepodne
Ma, e, a, ma toliko sam zbrkan zadnje vrime da ni ne znam koliko je sati ni koje je doba dana ili noci  :P

Ma nemam pojma, moguce, vjerojatno, ma sta ja znam, i tko si ti, i sta radi ova cudna mala bijela televizija na mom pisacem stolu...  ::)  ;D

Gigi...
Meni se čini da bi tebi dobro došao brain chip tuning! ;D :D ;D
Gigi, daj provjeri dal ti plin dobro dihta! Možda ti negdje pušta u kabinu, pa si malo haj!!! ;D ::) ::)
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Gigi - Travnja 19, 2007, 01:27:13 prijepodne
 ;D he he

Aaaaaaaaaa, a zaaaaato mi je bila povisena potrosnja u zadnje vrijeme, PUSTA U KABINU!!

 :D   ;D

Gigi...
Naslov: Tromost motora i slabi start-generalka ????
Autor: ivica - Svibnja 04, 2007, 02:29:49 poslijepodne
Bok !

Vidim da dosta znas o roverima i na koji nacin se moze poboljsati peformanse auta. Daj molim te reci mi dali imas kakva iskustva sa roverom 400 63 kw td 98 godiste.
Vozim taj model i na neki nacin imam osjecaj da je dosta trom, pogotovo kad treba povuci i to do 40 km. Kasnije ide bez problema, ali mu ipak dosta treba.
Mjesecno idem do 3 puta u Zagreb i raspusm ga na autoputu i dosta mu treba da kazaljka dojde do 160.

Sada ja tebe pitam sto bi trebalo da se napravi kako bi auto bolje vukao i imao jaci start.
Cak sam pomislio da zamjenim  zracni filter za neki  sportski onaj okrugli, ali neznam kakav bi bio zvuk.

Molim te ako imas koji savijet sto bi trebalo napraviti.

I daj reci mi koji motori pasu u taj model auta i koliko bi to kostalo da se zamjeni ili neka vrsta generalke na motoru da se napravi.

Koliko u opce dojde generalka na motoru i dal se to isplati ????

Hvala !


Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Gigi - Svibnja 04, 2007, 03:31:05 poslijepodne
Bok!
Po MENI problem je u onih 63kW, tj. u POMANJKANJU kW  :D

Cuj, 85-86 ks na 1240-1280 kg je malo PUUNNOO!
A sta ne bi taj motor, ako je to L-serija 2.0 tdi trebao imati 100-110 ks?!?

Znam da ti nisam odgovorio direktno na tvoje pitanje, al sta zelim reci jest, da ne ocekujes previse...druga stvar je poboljsanje startnosti i sl. ili kako ga dovesti u idealne uvjete (promjena usisa ispuha itd.) al ja ti nisam previse kompetentan za to pa ti ne cu previse pametovati.

Sretno!  ;)

Gigi...
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: bobo - Svibnja 04, 2007, 05:03:48 poslijepodne
Ja ću ti reć da ako želis dizati snagu dieselskog motora, najlakše ju je dignuti ugradnjom chipa. Ovisno o modelu i proizvođaču, te kod koga ga ugrađuješ, cijene se kreću od nekih 2500 - 5000kn.
Sad treba uzeti telefon u ruke i nazvati par brojeva i raspitat se o cijenama.
Realno snagu možeš dići sa serijskih 85-86ks na 100-110ks bez problema, nekim chipovima i više
Ĺ to se tiče ugradnje sportskih filtera, najjeftinija i najbolja opcija je ugradnja panel filtera - filter koji ide u serijsko kućište ali mu je veća propusnost zraka od običnog serijskog. Preporučam isključivo K&N ili BMC, ostala jeftina kineska sranja zaboravi. Gljive (okrugli filter) možeš naći u svakom grmu po sumnjivim cijenama i kvaliteti. Opet preporučam iste navedene. Ako se ne želiš previše zezati sa ugradnjom...panel filter je tvoj izbor. Bila je akcija u molydonu - 79kn
Sljedeće što možeš napraviti je otvoriti ispuh ugradnjom protočnih lonaca (srednji i zadnji). MK Power u zg - 900kn (najbolji omjer cijene i kvalitete)
Drugo ti ništa ne mogu preporučit. Da ideš mijenjati motor u autu, Za te pare si možeš kupiti omanji polovni auto.
Ako te još nešto bude zanimalo...piši.
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Bik - Svibnja 04, 2007, 06:15:18 poslijepodne
Ah sta rec na tih 63kw dizela, to je slabo.
A pošto je TD kojem bi dobro došla neka generalka, razmisli o nekom manjoj generalki (karike,ležaji,remenje..),i pregled turbo punjaca , bosh pumpe (ako je bosh?) odnest na ovlašteni bosh servis sto ti je svakako preporučljivo.
S tim bi ti auto sigurno bolje vuko,tiše radio i manje trošio. eto mislim da je to najisplativije.
Sto se tice chip tuninga mislim da je to jako skupo i ne isplati se radit na tom motoru.

Pozz Silvijo ::)
Naslov: Dizanje snage i brzine kod Rovera 400 63 kw 2.0 td
Autor: ivica - Svibnja 05, 2007, 10:11:37 prijepodne
Bok !

Zahvaljujem na odgovoru i vrlo opseznim informacijama. Priznajem da o motorima neznam bas nista i zato mi je dobro dosao svaki dobar savijet.
To sto si rekao o ugradnji cipa, to stoji sve ok, ali pitam se kolika je nakon toga vijek motora.
Mislim da necu ugradjivati cip vec cu probati sve ostalo drugo od filtera za zrak auspuha i moguce vidjeti sto je sa motorom jer mi svi kazu da to mora bolje ici i imati nesto bolji start prilikom pokretanja.
Sto se tice bosh pumpe ona je jos orginalna to jest nije u opce dirana, ima jos tvornicke blombe na sebi i starije je generacije. To sam provjerio kod covjeka koji se bas bavi popravcima bos pumpi.
Covijek zivi u mjestu Sveti Iva Zelina, vjerovatno si cuo za njega. Kazu da je medju boljima za takve stvari, za pumpe na vozilima.
Jedino bi i morao vidjeti turbinu ali i nju sam provjerio bas u Zagrebu kod servisa u Sesvetama i kazu da je u granicama normale po onim postotkima sto je prikazalo kad su je prikljucili na neki instrument i u tesnoj voznji.

       Svi Vi ako ovo citate molim da date svoje misljenje glede toga jer zelim  nesto uciniti na svojem autu, a naravno da je to dobro i da nema nekih posljedica.

Unaprijed se zahvaljujem !
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: bobo - Svibnja 05, 2007, 12:11:21 poslijepodne
Stavljanjem samo protočnih lonaca i zracnog filtera ne moze se znatnije dobiti na snazi, al se moze dobiti malo na agilnosti - ako je to pava riječ. Malo će biti živahniji motor.
U kratko o chipu:

http://www.chiptuning.com.hr/
dobro je malo prolistati po stranici. naravno, oni nisu jedini koji to rade.
Naslov: Dizanje snage za rovera 400
Autor: ivica - Svibnja 05, 2007, 10:46:01 poslijepodne
Bok !

A, slusaj, svaka dobra namjera pomoci  i ako je iskrena, dobro je dosla.
Sve sto mene muci nisam valjda jedini koji to pitanje postavlja, svi savjeti su dobro dosli svima nama.

Ako saznas sto javi, ja kad cu raditi na tim stvarima, iznjet cu dojmove, a mogao bih to sad uskoro da pokrenem.

 Cujemo se !

Pozdrav !
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: pixy - Kolovoza 27, 2007, 11:39:05 poslijepodne
da se ja malo prikljucim ja imam 214 14 16v sa chipom (nisam ga ja stavio vec je bio ugrađen ali u njemackoj jer od tamo dolazi auto)i neznam za kolko je konja poboljsan al mogu rec da auto ide ko gluha svinja,ako mu malo das gasa odam oce skocit u 7000 okretaja i na auto putu od 160km/h do 200km/h dođe dok kažeš keks a sa potrosnjom sam jako zadovoljan prema mom nacinu voznje Rover iznad svega ;D ;D ;D
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Chess - Kolovoza 28, 2007, 01:14:42 prijepodne
Hvala na info!!! Uštedio me para koje bih izgubio da sam se išo utrkivat s tobom! ;) skoro si me navuko! :P
Jel japanski il njemački čip? Valjda onaj 15ks?!?
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: pixy - Kolovoza 30, 2007, 09:12:21 poslijepodne
Neznam za chip al auto ide to je najbitnije,a sto se tice utrke ajde daj jednu cemo morat bacit onako za zajebanciju.Nemoj biti plasljiva kokos bitna je zabava,al ubiti mozda me mozes dobit premda mi lamela malo proklizuje ;D
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Mario_N - Kolovoza 30, 2007, 10:04:37 poslijepodne
Pixy, koliko ti troši Rover ak nije tajna?  :)
Sad kad čitam ovo malo sam se "zagrijao" za kombinaciju chip+filter+protočni ispuh.  :D
Do koliko bi uopće 1.4 16V mogao ići bez ozbiljnijih posljedica po ovjes, poluosovine, kvačilo, getribu...?

Inače nisam baš pobornik chip-tuninga jer sam se na vlastite oči 3 puta uvjerio k čemu to vodi (Megane II dCi 120 na 150KS, Vectra II 2.0 td sa 100 na 120KS i Gnoj IV sa 90 na 118KS), uglavnom kako na kojem autu otišli su ovjes, unutarnji homokinetički, kvačila i getribe.
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Gigi - Kolovoza 30, 2007, 10:48:27 poslijepodne
...sve do posljednjeg traktori  ;D
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: pixy - Kolovoza 30, 2007, 11:09:47 poslijepodne
e ovako sto se tice toga mogu ti reci ovako da mi auto sa 200 kn goriva prode 320 km sto u prosjeku negdje dode 8-9itara al s time da ga ja nespustan nikad ispo 3500 okretaja, a sto se tice odlaženja dijelova meni je samo nedavno otisla lamela al samo stoga sto ja volim škripat s gumama i to jako puno a sve aute sto si naveo su dizeli i to ne bas najbolji
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: ivor04 - Kolovoza 31, 2007, 12:03:22 prijepodne
ja sam nedavno otisao u Dastek (firma u Sesvetama) koja se bavi chip tuningom i navodno su jako dobri u tome...medutim,kad sam dosao tamo covjek me lijepo pitao:izvolite?...rekao sam mu da sam zainteresiran za chip tuning bla bla...i potom me pitao za koji auto? Čim sam izgovorio rijec Rover obrusio mi je i rekao da na Roveru ne zeli ni gume pumpat a kamoli chip stavljat,kaze da je kao elektronika jako losa i nestabilna i da ne zeli s Ĺ˝Roverima imat ikakvog posla...e tada su mi se jako zamjerili :-\
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Mario_N - Kolovoza 31, 2007, 01:29:59 prijepodne
...sve do posljednjeg traktori  ;D

Da, traktori, ali baš iz tog razloga sam ih i naveo, znaš i sam koji okretni moment dizeli imaju i da je sve na njima nešto jače nego na benzincima tj prilagođeno i ojačano pa opet, poslije tuninga nakon nekog vremena počinju sranja.

...i to ne bas najbolji...

Pa...ne bih se baš složio s tvojom tvrdnjom; OK, gnoj 0 bodova, vectra može proći, ali megane II je fino vozilo, pogotovo s tim 1.9 dCi motorom. Vjerujem da bi se složio sa mnom da si ga probao voziti (možda i ne bi, opet sve zavisi od osobnog ukusa  :) )

ja sam nedavno otisao u Dastek (firma u Sesvetama) koja se bavi chip tuningom i navodno su jako dobri u tome...medutim,kad sam dosao tamo covjek me lijepo pitao:izvolite?...rekao sam mu da sam zainteresiran za chip tuning bla bla...i potom me pitao za koji auto? Čim sam izgovorio rijec Rover obrusio mi je i rekao da na Roveru ne zeli ni gume pumpat a kamoli chip stavljat,kaze da je kao elektronika jako losa i nestabilna i da ne zeli s Ĺ˝Roverima imat ikakvog posla...e tada su mi se jako zamjerili :-\

Je li ti tip bar uspio reći kaj bi ta veselica koštala ili niste ni došli do tog dijela?  :)
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Chess - Kolovoza 31, 2007, 01:30:46 prijepodne
ajmo malo vrijeđanja... ;D
traktori, al njih je najlakše i najjeftinije čipirat (zbog prije navedenih razloga u uvodu teme). megan mi je tako ružan, ajme taj kraj, izgleda ko poštanska kočija iz japanskog špageti vesterna!!! ::)

@mario  zaboravi chip na svoju mašinu, skupo za par konjića... ja sam davne 98. dobio na probu neki Hondin +15Psa, skinuo ga treći dan! ;)

@ivor i ostali  evo lokacije i povoda za idući meeting kod Da(š)teka! mater im...
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Mario_N - Kolovoza 31, 2007, 01:33:57 prijepodne
Kao što rekoh, stvar osobnog ukusa, ali megane se lijepo vozi, to kažem iz vlastitog iskustva.  :)

Znači da se oslonim na bobov savjet, protočni ispuh i KN panel and that's it...
Thanks for advice  ;)  :)
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: zmaj - Kolovoza 31, 2007, 07:33:07 prijepodne
kako tako malo potrosnja,za 200kn 320km
i ja bi tako....
a ne 200kn 260km
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: pixy - Kolovoza 31, 2007, 05:37:40 poslijepodne
Stvarno neznam st da vam kazem zasto tolko mogu proc sa 200 kn,a ubiti ja se nezalim
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: ivor04 - Kolovoza 31, 2007, 06:16:51 poslijepodne
Je li ti tip bar uspio reći kaj bi ta veselica koštala ili niste ni došli do tog dijela?  :)
apsolutno nista,osjeco sam se ko da me tjera van zato sto imam rovera....ma ne bi im tam iso vise ni da su zadnji na svijetu...

Razvikani su i kao kvalitetno rade i navodno stvarno dobro znaju kaj rade,a nemogu cipirat jedan rover jer misli da je elektronika nestabilna...daj molim te,to su price za malu djecu,mislim da odem negdje drugdje da bi mi ga cipirali bez obzira jel Lada Niva,Rover il Mercedes...
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: bobo - Kolovoza 31, 2007, 08:09:14 poslijepodne
Dastek ti je sa razlogom reko zasto to ne radi, jer bi mu za dva tjedna doso jebat mater da ti je unistio auto. Njemu je izmeđuostalog vazno ono sto ljudi o njemu pricaju. Ja znam najmanje 15 hondi sa njegovom elektronikom i sve voze bez greske. Problem stvarno i je u roverovoj "struji"
za dizanje snage na svom roveru preporucam sljedece, a to je:
usis+ispuh=malo vise konja i puno vise zadovoljstva (bar 2 tjedna)
zasto to kazem, jer ce ti i to nakon 2 tjedna bit premalo.

usis - CAI ili cold air intake - najbolje rjesenje za koje ja znam, prosirivanje i poliranje usisnih kanala (nikako grane)
ispuh - grana 4-2-1, decat, povecan promjer ispuha, srednji i straznji ful protocni lonci.
za prvu ruku dobijes bolji odaziv na gas, bolji zvuk motora i definitivno smile na faci.
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: pixy - Kolovoza 31, 2007, 09:28:41 poslijepodne
A sad cu ja vama reci zasto ti takozvani majstori nece chipirat nase fine rovere, jer su na jednom roveru koji je netko dofuro kod njih da mu promijene koćnice pukno dihtung glave nakon dva tjedna(a svi znamo da je to roveru mana) jer sam ja svog htio dat na testiranje da vidim za kolko mu je povecana snaga motora pa su me lagano odjebali i dali mi to obrazlozenje i kraj >:( >:( >:(
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: pixy - Kolovoza 31, 2007, 09:30:15 poslijepodne
e her bobo a gdj se to puliranje glave,povecavanje usisnih i ispusnih kanala i ostalo sto si naveo
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Mario_N - Kolovoza 31, 2007, 10:14:08 poslijepodne
...
usis - CAI ili cold air intake - najbolje rjesenje za koje ja znam, prosirivanje i poliranje usisnih kanala (nikako grane)
ispuh - grana 4-2-1, decat, povecan promjer ispuha, srednji i straznji ful protocni lonci...

Izvediv CAI sa serijskom kutijom filtera? Kak povećati dotok zraka? Proširivanje i poliranje usisnih kanala, hmmm, znači glava dolje, novi dihtung i to...?
Usisna grana plastična, znači ništ od poliranja  ;D
Auspuh i je na 214Si 4-2-1. E koliko bi trebao biti promjer cijevi auspuha? Negdje na netu sam naletio (možda sam pročitao baš tvoj post, ne sjećam se više) da je 53mm idealka, ak je veći promjer da onda ispuh guši mašinu zbog vrtloženja.

I još, treba li katalizator van ili može ostati na autu?
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Chess - Rujna 01, 2007, 01:19:20 prijepodne
@bobek
hem, prije si bar malo stajo na roverovoj strani! ;) Je struja ima svojih mana, al isto tako ekipa tunira renoje i pegnoje kod Da-šteka, a nemreš mi reč da je kod njih bolja struja?!? Čovjek vidi kak je kod rovera fino sve složeno, a ne kao kod navedenih plus zaboravio dodat par corsi koje sam vidio kod dasteka, pa neće prčkat jer mora isto tako pic-pic posložit pa se boji da ne zajebe!!! ;) a u ove samo štekne, i prišarafi!

@pixy 
možda ti malo troši jerbo ti švabo uvalio detuning(-PS)  ;D
možeš ga testirat u AK Siget, Maksimir, Karla( ::))...
@Mario_N
ak očeš full protočni, sama riječ decat ti kaže: kata ide van!
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: zmaj - Rujna 01, 2007, 07:51:22 prijepodne
i koliko dode???
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: jaguar - Rujna 01, 2007, 01:28:51 poslijepodne
Ma chip tuning na benzincima je neisplativ! Jos kod mene mozda nekako jer je turbak ali svejedno preskupo. Isplativije je sto mario kaze, prosirivanje kanala. Treba samo iskopat na netu za koliko moze ici. Dosta ozbiljno o tome i ja razmisljam. No treba naci jos i jace klipove. Vjerojatno bi se dala i usisna grana napravit druga. Bez klipova bi ta dva zahvata kostali kao i chip no efekt je puno bolji a klipovi i sa cipom bar kod mene trebaju ici drugi. Honda na srecu u seriji ima bolje pa mogu ostati.
Chip je dobar jedino za gnoj traktore ako ide solo. Druga stvar je ako se radi joj kojesta na autu pa onda i chip no i tu je opet bolji neki duplo suplji managment.
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: pixy - Rujna 01, 2007, 10:16:50 poslijepodne
E chess a sta mislis to detuning sta ti to znaci.a za jaguara, pogledaj si malo po netu, chip tunning je isprve bio kreiran za benzince, o tome ti se i radi, chip ti kontrolira bengu, pa sad ti misli šta hoćeš 8) ;D ;D ;D
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Mario_N - Rujna 02, 2007, 01:49:19 prijepodne
Dovoljno ti je da samo digneš pritisak pumpe goriva (što rulja masovno radi na Puntaćima recimo) za što ti ne treba chip, jedino kaj onda i potrošnja ide prema gore.

2Chess: ovo decat sam previdio  :)
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: jaguar - Rujna 02, 2007, 01:39:25 poslijepodne
Okej, znam da je prva elektronika isla u benzince u vijeme dok su traktori jos bili u eri Rudolfa Disela  :) ali kad pogledas danas koliko se realno dobiva snage na vecini auta ispada da je preskupo. Taj cip je zapravo jedna "jaca" mapa prikacena na seijsku elektroniku. Kad stavis neki managment to je vec prava stvar. Takva elektronika je za benzince. Evo primjer; moj frend ima M5, i to onu rijetku seriju sa 3.8 motorom i 340KS. Ima unutra chip i to cini mi se Dastek i auto na dynu ima 360KS i to se mora vrtjeti 1000 okretaja vise. Takav chip kosta 400-500 eura, mozda i vise za samo 7% povecanja snage. Okej, na tom autu je vjerojatno savrseno napravljen usis i ispuh al kad bi uzeli nase nazovimo ih prosjecne aute, mislim da za 500 eura se moze puno vise dobiti. Npr, primjer ZETEC-a; ako se umjesto jednog usisnog leptira stavi njih 4 dobije se i do 50KS! Ako nadjes ta 3 rabljena leptira, das da ti netko napravi aluminijsku granu za njih moze se proci dosta jefitije nego sto bi chip kostao. Svaki auto ima neke fore s cime je dodatno prigusen ili so je lose napravljeno, samo treba prokopati negdje.
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Gigi - Rujna 02, 2007, 05:18:16 poslijepodne
A tek da odjebes "ekologiju", tipa maknes EGR, decat i ostale điđimiđije... :)
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: pixy - Rujna 02, 2007, 05:24:43 poslijepodne
Ma znate sta ko hoce jaci auto taj ce nac rijesenje za nabrijavanje :D ;D ::)
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: jaguar - Rujna 02, 2007, 08:11:03 poslijepodne
Ekologiju podrzavam. Ni u kom slucaju ne bi vadio katalizator!
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: ivor04 - Rujna 02, 2007, 09:02:36 poslijepodne
ja kad sam kupio rover katalizator je bio suplji,to je lik skuzio kad mi je popravljo auspuh,bio je samo ptazni lonac od katalizatora tak da sam ga skinuo dok ne nabavim novi...
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Chess - Rujna 03, 2007, 12:41:54 prijepodne
Ekologiju podrzavam. Ni u kom slucaju ne bi vadio katalizator!
I kad ideš na teh. treba to sve vračat nazad!!!
Mislim da je Jaguar stvarno objasnio gotovo sve i nema se šta više pametno dodat na temu chipiranje benzinca -da,ne.
Al o trikovima za svako vozilo posebno kako ga "odčepit" i pojačat o tome bi mogli u novu temu!  ;)
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Gigi - Rujna 03, 2007, 06:49:52 poslijepodne
I kad ideš na teh. treba to sve vračat nazad!!!

Osim ako vozis na plin, onda nema eko testa, hehe!
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: pixy - Listopada 30, 2007, 05:06:36 poslijepodne
Dovoljno ti je da samo digneš pritisak pumpe goriva (što rulja masovno radi na Puntaćima recimo) za što ti ne treba chip, jedino kaj onda i potrošnja ide prema gore.

A kad si to vec spomeno kako se dize na roveru pritisak pumpe
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: beast - Listopada 30, 2007, 07:52:44 poslijepodne
Dovoljno ti je da samo digneš pritisak pumpe goriva (što rulja masovno radi na Puntaćima recimo) za što ti ne treba chip, jedino kaj onda i potrošnja ide prema gore.

A kad si to vec spomeno kako se dize na roveru pritisak pumpe

a onda bi ta ekipa koja digne pritisak pumpe mogla zavrsit sa rupama u klipovima :)
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Mario_N - Listopada 30, 2007, 10:58:49 poslijepodne
Hm, nisam baš skroz upućen u te stvari, samo slušam ekipu tu po KĹ˝ kaj su radili (ima pun kufer na ovaj ili onaj način nafriziranih Punta), svi su si digli pritisak pumpe.

a onda bi ta ekipa koja digne pritisak pumpe mogla zavrsit sa rupama u klipovima :)

Nije mi baš jasno kak to misliš, rupe u klipovima? Nisu moderni dizelaši u pitanju pa da je pritisak 1200 i više bara.
Ustvari, ti se kužiš u to, koliki pritisak pod normalno daje pumpa?
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Chess - Prosinca 20, 2007, 01:14:36 prijepodne
već je netko spominjao ovog tunera, al se nesjećam da je bilo cijenika, pa evo:

http://smchiptuning.com/katalog/rover.html (http://smchiptuning.com/katalog/rover.html)
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: škrinja_ROVER 200 vi - Siječnja 16, 2009, 08:45:45 prijepodne
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/25BHP-Power-Mod-Chip-ROVER-25-45-75-218-418-420-200-82_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a570Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a1Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem330299988197QQitemZ330299988197QQptZRaceQ5fCarQ5fParts
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Bik - Siječnja 16, 2009, 09:08:32 prijepodne
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/25BHP-Power-Mod-Chip-ROVER-25-45-75-218-418-420-200-82_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a570Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a1Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem330299988197QQitemZ330299988197QQptZRaceQ5fCarQ5fParts

to je ono što pali ventile i od motora pravi kašu  ;)
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: DRover620 - Siječnja 16, 2009, 09:16:50 prijepodne
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/25BHP-Power-Mod-Chip-ROVER-25-45-75-218-418-420-200-82_W0QQcmdZViewItemQQ_
trkparmsZ72Q3a570Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7
c301Q3a1Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem330299988197QQitemZ330299988197QQptZRaceQ5fCarQ5fParts

Naj si to stavljati na auto, jedino što češ s time dobiti jest uništena mašina  ;) nakon izvjesnog vremena.
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: škrinja_ROVER 200 vi - Siječnja 16, 2009, 09:32:57 prijepodne
ma no, to bi ja samo za kirvaj  ;D
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: rover7777 - Siječnja 16, 2009, 10:34:58 prijepodne
opčenito je na benzicima sa manjom kubikažom teško postići neke osijetne razlike u snaz, pogotovo na motorima 1.4, tako da bi kupovanje nečega novoga (chipa.....) bilo samo bacanje novaca.
No na dizelima a pogotovo onima sa turbo punjačima je sasvim drugačija priča i tu se dosta osijeti razlika kada se nešto ugrađuje,,,
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: ivor04 - Siječnja 16, 2009, 11:22:47 prijepodne
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/25BHP-Power-Mod-Chip-ROVER-25-45-75-218-418-420-200-82_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a570Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318Q7c301Q3a1Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem330299988197QQitemZ330299988197QQptZRaceQ5fCarQ5fParts

ajd nek neko proba pa napise jel zadovoljan  :D, ja ne vjerujem u takvu vrstu tuninga i u one komentare sta su ih vjerojatno sami napisali ispod proizvoda: "Whoa, super, great, my car can go under water now..."  ;D (malo karikiram ali tu su negdje s komenentarima ;))
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: mg zr - Siječnja 18, 2009, 04:51:24 poslijepodne
pa jel ima uopce kakav chip za rovera na nasem trzistu ???
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Bagerist - Siječnja 18, 2009, 10:11:00 poslijepodne
Dakako da ima ili nije isplativa ugradnja u hrvatskoj jr je pe skupo. Mogao sam ti onda i ja podati one kockice za dizanje snage.
Za klipove ne odgovaram!
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: mg zr - Siječnja 19, 2009, 04:32:48 poslijepodne
ma ja bi nekakav kvalitetan chip, ane da ostanem bez motora ;D
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Chess - Siječnja 19, 2009, 05:56:35 poslijepodne
odi u Dasteka, pa bu ti prvo on dal jednu za uho pa onda ja! ;D
I kaj, za 3800-7kile krznatih životinjica dobit 15KSa na roverovoj elektronici! ABSOLUTNO NEISPLATIVO!

P.S. a i mislim da smo već dosta po drugim temama o chipanju Rovera, a pogotovo benzinca.
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: ivor04 - Siječnja 19, 2009, 06:46:15 poslijepodne
odi u Dasteka, pa bu ti prvo on dal jednu za uho pa onda ja! ;D
I kaj, za 3800-7kile krznatih životinjica dobit 15KSa na roverovoj elektronici! ABSOLUTNO NEISPLATIVO!

P.S. a i mislim da smo već dosta po drugim temama o chipanju Rovera, a pogotovo benzinca.

Nejdi s roverom kod Dasteka, ja bio i skoro sam dobil iza uha :D
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: mg zr - Veljače 02, 2009, 06:54:03 poslijepodne
evo ja se ipak odlucio za chip, frend mi je nasao firmu koja ce to napraviti,a zove se gubic tuning, zvao lika i kaze da ce izraditi program za auto cijena 2600kn, za nekih 15 ks. tako prijatelju dule vidimo se cim zatopli ;D
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: rover7777 - Veljače 05, 2009, 12:06:25 poslijepodne
evo neki dan bio u Prelogu u auto elektriki Novak radi nekih poslovnih problema i kada sam čekao da se to riješi primjetio prospekte da stavljaju chip na sve vrste auta...
Tako bi za moju 25-icu sa 1.4 motorom sa 103 ks nakon ugradnje chipa dobio garantirano
10 % veču jakost kako oni bar kažu i onda bi bilo oko 113 ks....
Radi se o power tuningu i nema nikakvi štetnosti za motor a cijena bi bila oko 200 eura...
Postoji i max power tuning a tu se izvlači maksimum maksimuma od motora i nešto je skuplji ali osobno to ne bih stavljao...
Plačanje je za gotovinu a ako ide na račun onda se dodaje još PDV a onda može i na kartice...
Telefon je 040 645 861....vrlo su ljubazni i sve hoće objasniti
E a najviše dobite na jakosti sa turbo motorima, bilo dizel ili benzin...
Zovite ih pa da čujem mišljenja..
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Dadx - Veljače 05, 2009, 12:10:53 poslijepodne
onaj ko to napravi nek ide na dyno test i onda nek veli rezultate!

ak oni garantiraju da će dyno pokazat tih 10 % (u suprotnom vračaju novac), onda se isplati ;D ;D ;D, inače NE
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: demonion600 - Veljače 05, 2009, 12:58:45 poslijepodne
Imaš definitivno pravo dadx!!!!Previše puta smo bili žrtve lažnog marketinga.Koliko sam samo puta kao balavac kupovao aditive koji "daju" snagu autu,povećavaju oktansku vrijednost goriva i šta sve ne....neka mi prodaju 10 konja i ja plaćam 10 konja!
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: ivor04 - Veljače 05, 2009, 01:12:30 poslijepodne
ja mislim da je jednom bilo u Autoklubu o chip tuningu, i dokazali su na dyno mjerenjima da snaga nije ni priblizno povecana kao sto kazu, to je ono kad kazu da dizel od 100ks dignu za +40, ovi izmjere i ispostavi se da dobije +10 a ne +40
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: mg zr - Veljače 05, 2009, 06:53:37 poslijepodne
sto se tice gubic tuninga rekli su da moram doci kod njih na dyno i vidjeti rezultate, i da nema neki pseban chip koji se samo stavi nego moraju izraditi program
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Dadx - Veljače 05, 2009, 07:27:06 poslijepodne
prevedeno značenje, slože ti bolju mapu!
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: mg zr - Veljače 06, 2009, 05:02:31 poslijepodne
da bas sam to htio reci ;D
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Sandman - Listopada 30, 2009, 02:33:01 poslijepodne
da podignem malo, i jel pao gubić tjuning?  ;D
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: Xpower - Listopada 30, 2009, 08:06:56 poslijepodne
na usianim motorima se ne isplati stavljt cip na turbo motorima se jako osjeti
Naslov: Odg: Chip tuning
Autor: dB Junky - Studenoga 08, 2009, 04:59:05 poslijepodne
na njihovim stranicama ne vidim cijene, pa me zanima ako je tko radio šta kod njih...