Roveraši.org
		Tehnika i servisi => Motor, mjenjač, pogon => Autor teme: Bik - Rujna 18, 2008, 10:42:44 prijepodne
		
			
			- 
				Evo bliži se zima pa bi bilo lijepo zamjenit antifriz jer ga nisam jos nikad mjenjao..
 
 Koji antifriz preporučuje proizvođač , koji Vi predlažete i za koji motor, iskustva, kako se mjenja..?!?  ::)
 
 Englezi za moj navodno preporučuju neki Havoline XLC ?!? gdje takav slican nabavit?
- 
				Koliko ja znam,uzmeš lijepo Ina antifriz i to je to
 Proizvođač uvijek gura neke svoje i sl.
 Osim toga imaš recimo Shell koji je isto dobar
- 
				sve isti drek, skines lijepo bilo koje crijevo za vodu, preporucljivo sto nize, imas lijepo na kileru ako nije jako zapeceno i pustis da iscuri sva voda iz rashladnog sistema, vratis crijevo, nalijes razrijedeni antifriz i to je to, inin ti je najbolje razrijedit u omjeru 1:2 tj. na litru antifriza dve litre vode i mir ;) uglavnom pise ti na pakiranju kolka je temp za koji omjer
			
- 
				samo da nije crveni, i neki full jeftini iz trgovačkih centara!
 Ima na OMVu dobrih!
- 
				sve isti drek, skines lijepo bilo koje crijevo za vodu, preporucljivo sto nize, imas lijepo na kileru ako nije jako zapeceno i pustis da iscuri sva voda iz rashladnog sistema, vratis crijevo, nalijes razrijedeni antifriz i to je to, inin ti je najbolje razrijedit u omjeru 1:2 tj. na litru antifriza dve litre vode i mir ;) uglavnom pise ti na pakiranju kolka je temp za koji omjer
 
 
 e, da, i usput ozračiš sistem
- 
				Pogledaj kolko ti drzi ovaj antifriz kojeg imas nutra
 ak je na nekih -20 il tak nekaj ja nebi nis diro
 jer bu ti propustio kiler ili vodena nakon par
 tisuca.
 
 
- 
				Vidiš, meni je tip od kojeg sam kupio ovog Rovera (radio je nekoh 4 godine kod Tomića baš na Roverima) rekao da je bolje svake 2-3 godine promijeniti antifriz jer je stari antifriz ,bez obzira na koliko mu je ledište, agresivniji za crijeva i kiler od novog, da svaki antifriz ima nekih dodataka koji ublažavaju tu agresivnost a koji se vremenom "potroše".
			
- 
				Saznah danas da INA a/f nije baš dobar za Rovera (zbog AL hladnjaka a i dihtunga glave).
 Koji sad da utrpam u auto kad zamijenim killer...? :-\
 Spominjao mi čiča neki "crveni"... ???
- 
				Ja još uvijek mislim da je to svejedno i da nema veze s glavom motora i tome slično
			
- 
				znam da je p ako se zamijene crveni i zeleni i obratno,da zna progrizat brtve itd ali bas da je sad bitno od kojeg je proizvodaca,nemam pojma
			
- 
				antifriz zna radit pizdarije ako je stariji od 5 godina, onda mu se kem svojstvo mjenja, i zna nagraizat sve oko sebe (pa tako i brtve), iako mu je temperatura otpornosti i dalje visoka, odnosno niska!
 najbolje ga je mjenjat sveke 4 god, sad je stavit crveni, il zeleni, neznam,
 samo znam da nije dobro da se mješaju, a zakaj, pojma nemam.
- 
				Saznah danas da INA a/f nije baš dobar za Rovera (zbog AL hladnjaka a i dihtunga glave).
 Koji sad da utrpam u auto kad zamijenim killer...? :-\
 Spominjao mi čiča neki "crveni"... ???
 
 
 crveni ti je od Shela, i on je oK.
 Meni je majstor proljetos nakon predihtavanja motora i zamjene hladnjaka stavio od Liqvimoly i za sada nemam problema,razrjedio ga je na -25 i modroplave boje je.
- 
				antifriz zna radit pizdarije ako je stariji od 5 godina, onda mu se kem svojstvo mjenja, i zna nagraizat sve oko sebe (pa tako i brtve), iako mu je temperatura otpornosti i dalje visoka, odnosno niska!
 najbolje ga je mjenjat sveke 4 god, sad je stavit crveni, il zeleni, neznam,
 samo znam da nije dobro da se mješaju, a zakaj, pojma nemam.
 
 
 tocno, ne smiju se mijesati (isto sam cuo negdje), i mislim da je svejedno ciji je antifriz i koje je boje, a nije tak skup da ga se nebi moglo mjenjat svake 2 godine, posto je skuplje ak ti nagrize brtvu
- 
				antifriz zna radit pizdarije ako je stariji od 5 godina, onda mu se kem svojstvo mjenja, i zna nagraizat sve oko sebe (pa tako i brtve), iako mu je temperatura otpornosti i dalje visoka, odnosno niska!
 najbolje ga je mjenjat sveke 4 god, sad je stavit crveni, il zeleni, neznam,
 samo znam da nije dobro da se mješaju, a zakaj, pojma nemam.
 
 
 ja sam stavio zeleni kakav je i bio nutra
 nesmije se mjesat jer kad zmiksas zeleni i crveni
 dobis turbo nagrizajuce sretstvo :)
 
- 
				pa to cijelo vrijeme govorim  ;D
 hm mjenjao sam antifriz kad sam mjenjao i hladnjak,sad je zeleni unutra...
- 
				na tržištu ima svakakvih antifriza, ali ja sam se osobno odlučio za ININ AL i sa njime nećeš pogriješiti....
			
- 
				Vidim da se ovdje neki nemogu odlučit za crveni ili zeleni (prije bih rekao modri) pa da malo pojasnimo o čemu je riječ.
 
 NIKADA NE MIJEŠATI! Poništava se svojstvo antifriza tj. jedan drugoga razrijeđuju. razlika je u njihovom sastavu.
 
 Zeleni se mijenja (po nekim propisima) svake 3-4 godine jer gubi kvalitetu i viskoznost (točka smrzavanja se bliži nuli).
 
 Crveni je već nešto drugo!
 Razlikuju se od firme do firme. Naprimjer INA ima crveni antifriz koji se usipa jedanput i više se nemjenja nego se po potrebi nadosipava.
 Istina i njemu opada vrijednost ali mnogo sporije nego zelenom. Nije problem vidjeti kad padne ispod -20°C da se zamjeni. Njegova svojstva prema samom motoru i crijevima su mnogo manje agresivna.
 
 Također moram napomenuti da postoje crveni koji se moraju mijenjati!
 Ako se odlučite za crveni uvijek pitajte u trgovini dali se mora mijenjati ili se samo nadosipava.
 
 Preporuka: KUPUJMO HRVATSKO!
- 
				da bagerist je ovo dobro objasnio samo ina ima i zeleni antifriz, ma ustvari nema vam boja neke veze (osim što se ne miješa) a najviše u autima koriste antifriz poznatiji kao G 12 crveni i vrlo je dobar i ni nakon 5 godina mu ne opada vrijednost.
 
- 
				hm ja koristim "neki" zeleni a za ovu zimu sam uzeo od OMV-a neki zuckasti
			
- 
				a nije taj G12 samo za aluminijske blokove???
			
- 
				da najčešće se koristi za aluminijske blokove (kao što i je na 25-ici) ali G12 ustvari ide na ww vozila i tamo na posudi ti i piše da li je G 12 ili neki imaju  G11 .....
 Ma to je ustvari bez veze jer su svi današnji antifrizi predviđeni i večinom za sva vozila tako da je svejedno....svaki majstor ima svoga dobavljača i sipa ono što on nabavlja....
- 
				DA, znam da je za VW taj G12. nisam znal da i 25 ima alu blok
			
- 
				da na svojoj 25-ici sam mijenjao brtvu glave na 125 000 km i cijeli motor je aluminijski od glave, bloka, kartera...što znači da su stubline u bloku vodene košuljice.....
 Aslušaj sada ovo...otpustim i izvadim vijke glave a oni dučački cca 45 cm, a zašto, zato što se glava sa vijcima steže za glavne ležaje radilice......
 Kako imam auto imao sam samo ta dva problema (brtva glave i nedavno pumpa goriva), ali inače sam vrlo zadovoljan sa njime.
- 
				da znam za te vijke jer sam na svojem to radil...
 katastrofa, mislim da su mogli malo bolje to rijesit.
 kad sam mjenjal dihtung glave na svojemu, vijci su mi probusili karter (limeni je ne alu).. i onda opet zajebancija s time
 zato se moraju stavit novi srafi ako st brusi glava, tako bar pise u auto dati
- 
				Ja sam glavu ispitivao i naravno brusio te sredio siceve ventila, gumice, ventile....no međutim nisam stavljao nove vijke jer ih moj nabavljač nije imao a rok isporuke je bio 3 dana što mi je bilo dugo za čekati, a cijena vijaka je cca 650,00 kn...i jedan vijak sam stegao oko 10 stupnjeva manje jer sam pod rukom osijetio kao da se je počeo izvlačiti (dugački su i relativno tanki)te sam ga tako ostavio....za sada je sve u redu