Novi Postovi

 Str: [1] 2 3 ... 10
1
Rover 25 / Odg: Katalizator
« Zadnji post Roverlike Kolovoz 15, 2018, 06:16:24 poslijepodne »
Znači auto ne može normalno voziti? Kako se ponaša, što je problem?
2
Rover 25 / Odg: Katalizator
« Zadnji post Laza994 Kolovoz 15, 2018, 05:58:26 poslijepodne »
tako mi je majstor rekao. Ne izbacuje gresku na kompjuteru nego se žari izduvna grana...  Auto je 2002 god.
3
Rover 25 / Odg: Katalizator
« Zadnji post Roverlike Kolovoz 15, 2018, 08:40:17 prijepodne »
Malo sam zbunjen sa opisom.
Katalizator je samo jedan u sustavu ispušnih plinova. Prvo ide ispušna cijev, fleksibilna cijev, katalizator, prednji ispušni lonac pa zadnji ispušni lonac.
Ako je auto novijeg godišta onda jedino može imati dvije Lambda sonde, ispred i iza katalizatora. Bitna sonda je ova ispred jer daje informaciju računalu motora, dok je zadnja sonda samo za provjeru stanja iapušnih plinova.
4
Rover 25 / Katalizator
« Zadnji post Laza994 Kolovoz 15, 2018, 12:18:43 prijepodne »
Drustvo, bio sam kod majstora i zamenio mi je zadnji katalizator ali mi je rekao da moram i prednji-odmah iza izduvne grane, greje mi se izduvna grana. da li je neko ima slicnih problema? U pitanju je rover 25 1.4 16v
5
Rover 200 / Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Zadnji post Roverlike Srpanj 29, 2018, 06:26:03 prijepodne »
Ako u papirima piše da ima 16 ventila i 55kW netko je tu pogriješio.

Rover 214Si 16v 55kW 1396 cm3 nikad nije izašao iz tvornice.

Na isti blok motora od 1396cm3  se mogu staviti dvije različite glave motora. Ona sa jednom bregastom osovinom i 8 ventila kada motor ima 55kW i ona sa dvije bregaste osovine i 16 ventila kada motor ima 75kW.
Glava motora sa 16 ventila je duplo veća nego ona sa 8 ventila te na njoj piše "twin cam".

U svakom slučaju, kada se naručuju dijelovi za motor potrebno je navesti ispravnu snagu, jer se neće dobiti ispravan dio za motor.

Dolje sam stavio dvije slike motora sa 8 ventila i sa 16 ventila. Zanemari poziciju ekspanzione posude za rasladnu tekućinu jer je ona sa druge strane motora. Slike su sa RHD vozila iz UK-a.

Ili je krivo napisan broj ventila ili je krivo napisana snaga motora.
6
Rover 200 / Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Zadnji post KarloFix Srpanj 28, 2018, 10:36:42 poslijepodne »
98 godište
7
Rover 200 / Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Zadnji post Roverlike Srpanj 28, 2018, 09:30:15 poslijepodne »
Iz koje godine je automobil?
8
Rover 200 / Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Zadnji post KarloFix Srpanj 28, 2018, 07:46:55 poslijepodne »
To je rover 214 si 16V 55 kw 1396 cm3
9
Rover 200 / Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Zadnji post Roverlike Srpanj 28, 2018, 04:49:14 poslijepodne »
Da, ali onda motor nema 16 ventila, nego 8 ventila. Za njega su injektori puno skuplji.

Ja imam Rovera serije 200 sa motorom od 55kW.

Da li je motor mijenjan, ili je mijenjana oznaka auta, jer oznaka Si na Europskom tržištu tvornički znači da motor ima 16 ventila, a sa kubikažom od 1400 to znači da motor ima 75kW.
10
Rover 200 / Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Zadnji post KarloFix Srpanj 28, 2018, 02:03:29 poslijepodne »
Nije greška u pisanju 55 kw je
 Str: [1] 2 3 ... 10