Autor Tema: TP senzor  (Posjeta: 1438 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

beast

  • Gost
TP senzor
« : Ožujka 20, 2008, 08:52:25 poslijepodne »
Zna mozda neko kolko bi doso potencio metar gasa ili ak neko ima
za prodat ispravni rabljeni za neku manju lovu?

Mislim da je on uzrok cukanju na mali brojevima okretaja
ak nije onda ce bar bit neki novi gore
hehe



Pajovz

  • Gost
Odg: TP senzor
« Odgovori #1 : Ožujka 21, 2008, 12:09:43 poslijepodne »
pa kaj ti imas potenciometar?? nema slozen gas preko sajle?? ??? ne znam, pa pitam. nemoj zamjerit!! :P

beast

  • Gost
Odg: TP senzor
« Odgovori #2 : Ožujka 21, 2008, 07:57:32 poslijepodne »
da, svaki auto sa direktnim ubrizgavanjem mora imat
TP( trottle position) senzor iako ima sajlu  ;)
taj senzor govori kompu kolko je je otvorena zaklopla
ili bolje objasnjeno kolko si pritisnuo gas.
pa prema tome baca bengu vise ili manje

Gigi

  • Gost
Odg: TP senzor
« Odgovori #3 : Ožujka 22, 2008, 02:59:12 poslijepodne »
Ne samo to, vec govori i koliko BRZO si stisnuo gas pa komp zna da li STVARNO zelis ubrzati ili ne. Uz osnove MUE-a (Mjerenje U Elektrotehnici) mozes bez beda ispitati taj senzor.

Moj ima tri zice/konektora:
1. masa
2. +5V
3. Izlaz (koji varira od 0,5V (ne diras gas) - 4,5V(gas do daske)

Dakle, sa nekakvom zicicom mu das +5V, i mjeris napon izmedju mase i tog treceg kontakta, to najlakse napravis da sa onim krokodilkama zakacis zice, pa da ne moras ti rukama drzati kleme od multimetra. Sjednes u auto, samo das kontakt i sada:

prvo probas sa ANALOGNIM multimetrom (onaj stari koji ima kazaljku); jer, kako dajes gas napon varira od 0,5 - 4,5 (bar na mom autu) i ako kazaljka ne klizi fino od minimuma do ful gasa onda znas da je TP senzor otisao.
Zatim spojis digitalni multimetar (jer on brze reagira) i probas drzati gas na nekim fiksnim pozicijama, pa tako vidis da li imas nekih, da tako kazem "trzaja" tj. da li dolazi do prekida!

Tako sam ja mog testirao i usparao lovu za novi senzor, ili pak usparao lovu koju bi mi mehanicar/elektricar naplatio za testiranje mog senzora, a i takve stvari se u principu majstorima ne da raditi jer je brdo zajebancije a u vecini slucajeva to ne mogu naplatiti.

Meni je isto na plinu bio trzao kod penzionerske voznje (ono, 2 . 2500 okretaja) i (90%) rijesio problem tako da sam zamijenio kablove i svijecice i ocistio razvodnu kapu!

A I OBAVEZNO SE IGRAJ SA KUTOM PALJENJA!


beast

  • Gost
Odg: TP senzor
« Odgovori #4 : Ožujka 23, 2008, 05:22:07 prijepodne »
zamjenio sam kablove i ocistio kapu i razvodnu ruku i
cukanje se dosta smanjilo al jos uvjek postoji
nije problem to kaj cuka neko posljedice tog cukanja
da nebu te vibracije zeznule nosace motora, motor
getribu i tako redom.

A I OBAVEZNO SE IGRAJ SA KUTOM PALJENJA!

hmm neznam kak bi to uspio kad je rotor i razvodna kapa na glavi
i sve je to fixno preko bregaste
znaci nemrem okrenut razvodnu ruku a da ne okrenem bregastu
neznam kak je na tvom al cini mi se da kod ovog to neide tak
jedino ak ti imas neku drugu ideju ?

EDIT:
i cuo sam da je potrebmo smanjit zazor na svjecicama
to sam napravio i malo bolje radi na plin sad
al sam ih smanjio otprilike a trebalo bi
0,1-0,2 mm zavisi kak je standardni zazor


Roveraši.org

Odg: TP senzor
« Odgovori #4 : Ožujka 23, 2008, 05:22:07 prijepodne »