Autor Tema: Kupnja Rovera - komentari  (Posjeta: 23444 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

GĂśrtosing

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #30 : Kolovoza 24, 2007, 03:49:01 prijepodne »
Vidim da te odmor odveo u pravom smjeru! Pa ipak je logo Rovera galija! ;) ;)
p.s. ak je ona 6ica na Korčuli tamno siva, zaboravi! ;)

jes tamno siva kako znaš?

GĂśrtosing

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #31 : Kolovoza 24, 2007, 04:18:27 prijepodne »
Ovo pod točkom 8, no hard feelings ali kromirani retrovizori i kombinacija mahagonija i bijele kože...nije li to već kič, bar u Roveru?  ???
Kao što rekoh, no hard feelings...

a znam, ali gledat ću ja to iskombinirat da izgleda pristojno. u biti veća mi je fora da izgleda profinjeno i pomalo luksuzno nego sportski, pa zato bi mi rover 75 bio uzor, vidio sam na njemu da dobro mu stoje ti kromirani detalji. unutrašnjost ću slagat s drvom i šporko bijelom kožom, nevolim kič, "sportske" plastike itd. pa ću se potruditi da ispadne kako treba, ali mi je bitno da znam da sve te dijelove mogu nabavit tj. da mogu ugraditi s drugog auta, lako se kasnije kombinira ako se ima s čime kombinirat

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #32 : Kolovoza 24, 2007, 09:06:53 prijepodne »
@ Gorto;  vidim da imaš ozbiljnih planova, al malo mi to cudno, kontaš dati 4000 E za neki R 400,414,416 (desetogodišnjak) pa ga onda sređivat , kromirat, nadograđivat.. ugl stuć jos hrpu para...  a da se malo strpiš, šparaš pa razmisliš o kupnji 45-ice, koji moš nac za oko +6000E i to 2001god 1.6, 1.8. ,
 mozda kreda preko neke autokuce  ???


Offline Chess

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1504
  • Karma: +11/-0
  • Spol: Muški
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #33 : Kolovoza 24, 2007, 04:49:32 poslijepodne »
jes tamno siva kako znaš?
paaaa, znam 2 tamno siva s Korčule, pošto je jedan trenutno u Zg, onda je drugi pretpostavljam od frenda. A taj je vozilo miljon ljudi i toliko isto "servisiralo"...ma razvaljutka!!! Inače, 6xx serija je odlična!
ex: 414 SLi 16v  ´95.

Offline Chess

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1504
  • Karma: +11/-0
  • Spol: Muški
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #34 : Kolovoza 25, 2007, 01:41:46 prijepodne »
3.  U biti ćeš teško naći 4xx sa 8v, njih je dosta u 2xx seriji! Uzmi radije 416 16v, ali nije ni 414 16v ništa lošiji! Čak se i ne osjeti toliko razlika, stvarno su te 1.4 fino napaprene, meni ljudi i nevjeruju kad im kažem da je ispod haube samo 1.4! Razlika u konjima je stvarno mala, osjeti se npr. kad ti je auto natrpan pa onda 1.6 bolje povuče. Imaš i 1.8 kojih je jako malo na tržištu, kao i 2.0 (ima ih u prekrasnoj coupe izvedbi, al moje godište, auta mislim ;)), tako da gledaj onda 1.6!
Mašine su pouzdane i skoro pa nepoderive, pa ako nadješ održavanog, nebuš ni ti imao problema većih.

4.  ljudi svašta pišu pod full opremu! gotovo svi (kažem gotovo svi jer se znaju pojavit kojekakve verzije za razna tržišta)imaju el. paket (retrovizori, podizaći..), servo, centralno/daljinsko, airbag, alarm, blokada motora, namještanje volana po visini i dubini, namještanje siceva po visini... to je recimo standardna oprema! Pod dodatno ima kože, šiber, alu felge, klimu, airbegovi... Branici su ti u svim modelima u boji vozila.

5.  meni u knjižici za 1.4 16v piše 8l gradske, 6l otvorene vožnje! Klasika je da uvijek troši 2 litre više! Gradska (Zg) mi je od 10-10.6l, a po autoputu je stvarno 6 i nešto sitno!

6.  manje/više pašu dijelovi ostalih rovera, a za neke dijelove idu i japanci (honda, toyota). Naravno neki dijelovi moraju i mogu biti samo original!
Neznam točno za ziceve od 75, al znaš kako se kaže? Sve se može uglavit! A inače, su zicevi u roverima isto + ,osim ako očeš školjkicu uglavit!?!

7.  100 x 4

8.  baš posebno neki rover tuning šop nemaš, znači klasika kod raznih tunere (gabrek, dsm, juris, tp...)  Hmm, bijela koža? ????

9.  kromirane lajsne na prednjem i zadnjem braniku imaju gotovo svi, ja imam i na vratima, oko prozora nemaju... ručke ako baš inzistiraš DIY!

9.x2(malo si falija)  kao što rekoh, univerzalni dijelovi u bilo kojem boljem shopu, a orig. naručiš kod ovlaštenog (Zg, hebiga), ili ako si snalažljiv drugim putevima...

10. to što piše to i jest, naravno neki elementi poput klime pojedu malo više snage!

11. imam ja exide već 5 i po god. Engleski aku u engleskim kolima!!! ;) (kupio u Dbk u onom dućanu poviše benzinske, na P se nekako zove. Tamo imaš podosta dijelova) A alternator imam toyotin (isto u Dbk) ;)

12.  meni su serijske bile 175/65/14", probo i 15", al meni najbolje leži na 180/60/14". Kasniji modeli su dolazili na 15"! Ako ne misliš dirat ovjes nemoj pretjerivat sa veličinom.

13.  nisu isti! Varijante tamnijih materijala tkanine, i svijetlijih, kako si je tko odabrao! Uglavnom svi imaju onaj "engleski štih" fine tkanine, tapecirung, kvalitetna plastika sa dodacima mahagonija! 8)


ex: 414 SLi 16v  ´95.

Gigi

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #35 : Kolovoza 25, 2007, 03:30:32 prijepodne »
1. Opcenito naknadna ugradnja klime je pravi pain in the ass, i po MOM misljenju radije (do)plati vise za neki model s klimom nego da naknadno ugradjujes (u bilo koje auto). Jer mislim da ces se samo posteno izjebat a mozda ti i ne bude bas sljakalo kako treba.

2. Auuuuuuuuu, ok ako zelis SAMO otpisat ventilaciju i na to mjesto stavit - sta god oces, al bas ZAMIJENIT im mjesta...mislim da bis imao (previse) problema sa ventilacijom. I mislim da jako mali broj majstora radi takve stvari, jer ima puno jebade a onda ne mozes to naplatiti, ili pak nema puno ljudi koji bi za tako nesto uopce i platili.

3. Gle po MOM misljenju Rover je Europska Honda (ok Model 600 i JE Honda jer je to Accord samo sa nekim drugim sitnicama) :D Npr. Gnoj 4 1.4 '00 godiste ima 75 pisljivih konja, dok Rover 10 (DESET) godina stariji ih ima 30 (TRIDESET) vise! E, alo, ne tri vise, nego trideset vise!!!

Prvi br. je br. serije, sljedeca dva su obujam motora. Npr. 416 je 1.6L, 827 je 2.7L, 111 je 1.1L, itd. Ako ima nastavak "ti" onda je jos i turbak! Pitaj "Jaguara" sta radi 2.0 turbo od 200ks na niti 1400kg mase!!

1.4 ima oko 105 ks, a 2.0 oko 130 ostali su tu negdje, s tim da manje motore moras stvarno malo tjerati u vise okretaje da nesto postignes...

4. Pod full opremu spada vecina toga sta si naveo osim AUTOMATSKE KLIME (koja u biti i ne postoji), airbagova (koji su dosli u modu malo kasnije  :D), koza je dosta rijetka, zadnji el. podizaci, i eventualno alu felge (barem u ovim "manjim" modelima - 100, 200 i 400) su takodjer rijetkost. Ma i za ABS ne znam bas, tj. o kojem godistu govorimo? Ako je tamo post '97, '98 jos ajde ajde, stariji brijem da nisu dolazili s ABS-om ???

5. A gle, meni na 620 je PROSJEK al stvarno prosjek najnormalnije voznje po ISTRI, Poreč - Pula, malo po gradu, malo po "Y" ga malo i potegnem, pa malo neka polu medjugfradska/selska cesta - 9 litara! Tako da ispod 7-8 na 1.4 mislim da NE trebas ocekivati ali niti PREKO 9-10 ako ga malo jace stisnes.

6. Ovako, modeli koji zavrsavaju na 5 (25, 45 i 75) su iz ere kad je BMW bio vlasnik Rovera (post '00). Oni koji zavrsavaju na 0 su iz ere kada je Honda bila vlasnik Rovera ili prije dok je bio dio British Laylanda (kasnije preimenovanog u Rover Group) pred '00. Vise manje.  ;)

Modeli 200 i 400 su skoro pa isti, osim sta je 400 u biti 200-ica s sexy guzom  ;D Vise manje.

Koji klinac su ti te lafete??? ???

9. U ZIVOTU NISAM VIDIO (govorim o autima za "obicne smrtnike") LJEPSE MJESTO ZA REG. TABLICU OD ROVERA!!!! Napisao bi to i vecim slovima samo da postoji trostruki caps lock  ;D

Meni na 600 ti recimo idu origigi lajsne oko prozora al uopce ne postoje iste na branicima.
Ma u biti sav "koncept" Rovera ti i je to sve malo "luskuznije"...finto drvo, plastika-lazni krom, meni kad otvorim vrata u onom nekom "medjuprostoru" su one lajsnice na kojima pise ROVER i tako...

10. Kilowatti su kilowatti i tocka! Neka sitna razlika je izmedju BHP, HP, PS, CV i jos pokoje jedinice al wikipedija ti je prijatelj http://en.wikipedia.org/wiki/Horsepower  :D
BHP je BRAKE horse power tj. PRAVA snaga na kotacima, kao recimo ono sta dobijes na dinamometru tj. valjcima (slicno kao valjcima za testiranje kocnica). Brake dolazi jer nesto fakat mora kociti motor i zatim mjeriti tu snagu koju motor mora savladati da se ne bi zaustavio.
Al, ne brini, svi proizvodjaci ce ti ispostaviti onu "snagu" tj. mjernu jedinicu koja daje najvise konja.

11. Sve se da napraviti, al veci alternator/baterija7potrosnja struje to ce ti i motor biti vise opterecen pa ce ti i vise trositi/slabije ici.

12.

414 models (steel wheels) 175/65 R14 82T
414 models (alloy wheels) 185/55 R15 81V or 185/55 R15 81H
416 models (steel wheels) 185/60 R14 82H
416 models (alloy wheels) 185/55 R15 81V or 185/55 R15 81H
420 petrol models (steel & alloy wheels) 195/55 R15 84H or 195/55 R15 84V
420 diesel models (steel wheels) 185/65 R14 86T
420 diesel models (alloy wheels) 195/55 R15 84H

Road wheel nut torque 98 - 118 Nm

13. Nakon sta sve to procitas uzmi si pauzu kao sta sam i ja uzeo nakon sta sam cijelu tvoju BIBLIJU procitao  :D

Offline jaguar

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 585
  • Karma: +0/-0
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #36 : Kolovoza 25, 2007, 08:46:28 prijepodne »
8. Raspon rupa za seriju 600 je 114,3 - malo zeznuto!

zmaj

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #37 : Kolovoza 25, 2007, 10:51:33 prijepodne »
joj ko ce sad po brojevima ali....
ovako na brzinu,potrosnja oko 10,1.6 16V ti manje trosi nego 1.4 16V

original prostor za HU nema nikakovog prostora za kabele iza tako da ti je to neminovno,
razmak rupa je 4*100 a gume 185*65*14,meni su sad 195*65*14
alternator je 60A,dovoljno za kilowat...netreba ti vise od exide 900
dijelovi ti pasu vecinom sa honde civic istog godista....
itd itd

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #38 : Kolovoza 25, 2007, 10:59:54 prijepodne »
@Gigi 5.  kažeš 9 litara, i moj troši tak negdje 9-10L prosjecno (eurosuper95) ,, a koliko prosjecno plina troši?  zato jer ja imam planove ugrađivat plin a sad ako ce mi trošit 12-13L plina i 10% slabije vuči ,,hmmm neznam baš..  :-X . (za plin kontam dati oko 10mikica).

zmaj

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #39 : Kolovoza 25, 2007, 12:43:16 poslijepodne »
nemora znacit da ces izgubit 10%

GĂśrtosing

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #40 : Kolovoza 25, 2007, 03:29:44 poslijepodne »
što se tiće plina, ovisi ti sve o tvom motoru,

ako imaš npr. motor s direktnim ubrizgavanjem, imaš dvije opcije, jedna je da ti plin bude na direktno ubrizgavanje, time gubiš 2% snage samo pri većim brzinama, a potrošnja ti se kreće relativno za 1 do 2 litre više nego s benzinom. Međutim cijena plina je 3 kn a benzine 8 kn, pa si izračunaj isplativost (takav sustav plina ti košta oko 9 000 kn). Druga opcija za motor s direktnim ubrizgavanjem je da ti plin ne bude na direktno ubrizgavanje, pa te to košta oko 5 000 kn za ugraditi, tu gubiš na snazi ali ne znam točno koliko pretpostavljam od 10-15%, i za potrošnju u tom slučaju ti ne bi znao reć.

Ako imaš npr. motor s karburatorom, tada gubitak snage uglavnom ne osjetiš, ugradnja plina te košta cca 3 000 kn potrošnja se poveća za otprilike jednu litru, a sve skupa ti u tom slučaju ispadne da sve to isplatiš u roku od mjesec-dva dana (ovisno koliko voziš) i nakon toga ti se troškovi vožnje režu za nekih 50-60%.

GĂśrtosing

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #41 : Kolovoza 25, 2007, 04:53:43 poslijepodne »
Odgovor/komentar/pitanje svima (da ne citiram pojedinačno):

1. klima - to mi prestavlja neku veću dilemu jer mi je od sve auto opreme klima na prvom mjestu. centralno, daljinsko, el podizaće, to si sve mogu naknadno ugraditi sam ili kakav električar za 100-200 kn, jedino je opet prednost za ovo što je original tvornički daleko bolja solucija. Našao sam par Rovera koji su po svemu manje više ok ili više od toga, ali nemaju klimu. Pa mi je žao ne kupiti dobar auto jer nema klimu, a opet mi je žao kupiti auto bez klime. Načuo sam priče o tome da ugradnja klime dođe oko 10 000 kn, što je katastrofalno, ali opet ako bi našao na otpadu rovera skršenog kojemu je klima u redu, pa to prebaciti i usput platiti nekome da prebaci jer ja ne znam... Ĺ˝ivim u Dubrovniku, a idem na fakultet u Osijek i Zagreb, bojim se da necrknem negdje putem od vručine + što je ovdje po Dubrovniku pakleno (prva brzina manje od 10 km/h 5 metara, zatim čekaj 20 sekundi i tako opet gdje god ideš, a dere vručina). Ne znam jeli se isplati nekupiti auto bez klime koji je u preodličnom stanju, ili ipak kupiti pa trpiti taj nedostatak!?

2. Centralna jedinica (head unit) - To znaći da neću imat mjesta za moj HU ni na originalnom mjestu?  Pa što se nalazi iza njega? Može li se to bušiti/ skinuti ako je nešto nebitno? Bash cu pogledat na kutiji točne dimenzije uređaja, znam da je dosta dublji nego obični playeri za CDove... BTW, tko od vas roveraša ima to već ugrađeno (DVD) i kako ste to onda utrpali unutra?

3. motor - Znaći između svega, najbolje bi bilo uzet 1.6 16V, pa onda drugi po izboru 1.4 16V, i tek onda obični 1.4 i 1.6... Nekako mi logika govori da su veći motori s manje konja izdržljiviji nego mali motori s više konja pa to i stoji u skladu s time. Ĺ to bi mi se sada konkretno preporučilo da tražim baš samo 1.6 16V ili da samo gledam radije uzet taj motor, ali s mogučnosti da ipak kupim 1.4 ako se pokaže odličnim po opremi, očuvanosti i ostalim? U biti onaj auto kojeg sam našao, od opreme ima sve osim klime, očuvan je maksimalno + mu je vlasnik mehaničar od 50 godina pa pretpostavljam da je auto dobar, međutim motor je 1.4 obični s jednom bregastom. 3 300 EUR. Kupiti to ili tražiti dalje? Opet ima neki auto 1.4 16V sve isto samo nema klimu, ali mi se vlasnik čini nekako traljav, a i cijena mu je znatno manja 2 700 EUR.

6. dijelovi - Dakle neće biti problem s dijelovima, znam nekoliko autootpada gdje ima više raznih Rovera, a i Hondi, večinom se to prodava povoljno. Kožne siceve bi ja i to u šporko bijeloj boji, ako ne bude u autu kojeg kupim, gledat ću to stavit. Ĺ koljkaste sportske siceve za držanje u bogenima sam prerastao.
Gigi, lafete su dio ovjesa, nalaze se na manjim autima samo s prednje strane, a na većim i nazad. One su ti dole na dnu, između felge i nosača nekakvog, ne znam točno više zaboravio sam, uglavnom kada polupaš bočno prednji kraj, otiđe ti felga, ležaj, iskrive se rukavac, amortizer, naboj i lafeta.

7. razmak rupa - dobro 100x4 je standard, odlično!

8. tuning dijelovi/shopovi - A to je sve u glavnom u Zagrebu?

11. struja aku-alternator - To poviše ine zove se Mehanizacija, kul je što su najjeftiniji u gradu i naručuju sve što ti padne napamet ako to nemaju. Ja sam jednom pitao iz zajebancije imaju li vrata od gepeka da bi ja kupio, kad ono lik ide tamo tražiti, kaže imamo tu je negdje! Exide ide u svakom slučaju, ti si zadovoljan s njime? Taj alternator si kupio novi ili polovni? Koliko te došlo, i kako radi?

12. veličina guma felgi - Pa ako si stavim umjesto original 14" neke 15" neće to biti velika razlika, nego bi si stavio veličinu guma 195-50-R15, jer ih ima najviše na tržištu pa su najjeftinije i ima izbora najviše. Hoće li biti potrebe za diranjem u ovjes ako to stavim? Najvjerojatnije ću naknadno ali to ne u bližoj budučnosti, mjenjat ovjes, ali ne odmah. U biti ove razlike između čeličnih i alu felgi, 416 models (steel wheels) 185/60 R14 82H, 416 models (alloy wheels) 185/55 R15 81V or 185/55 R15 81H, jeli tvornički ti auti imaju isti ovjes, ili su za izbor aluminijskih (većih) rađene kakve prilagodbe?


P.S. ispričavam se što sam ovoliko upeglan s ovim svim, nadam se da mi razlog opravdava...!


Offline Chess

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1504
  • Karma: +11/-0
  • Spol: Muški
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #42 : Kolovoza 26, 2007, 03:24:39 prijepodne »
1.  hm, auto bez klime u preodličnom stanju?  Dilema...ali ipak pričekaj, nač će se neki sa klimom i kožom kao Dubekov!

3.  nemoj uzet s jednom bregastom, mislim može bit super taj od mehaničara rover, al sama spoznaja da postoji 16v i ostalo...

8. ovo što sam naveo, da.

11.  mislim da se zvao na "P", a filijala mu je bila u Zadru! Sa Exideom sam prezadovoljan!
      Alternator je bio iz corolle `00. razbijene. Bila mi je prava hebada početkom `02. nać alt u DU, pa je strujić (iz one radnje kada iza Lera a prekoputa one birtije koja na katu ima biljar skreneš desno, tamo policija servisira aute ::)) reko da proba iz toyote taj. Uzeo mi 700kn sa ugradnjom i još me služi!

12.  taman...nemoraš ništa "dirat"!   isti je ovjes.

ex: 414 SLi 16v  ´95.

Offline Chess

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1504
  • Karma: +11/-0
  • Spol: Muški
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #43 : Kolovoza 26, 2007, 03:44:06 prijepodne »
@gigi   Honda se povezala sa British Leylandom 1979.  1982. su formirali Austin Rover Group, a 1986. BL postaje Rover Group! BMW je ušao krajem 1994.  Znam da to znaš, ali malo ti je zbunjujuć post 8) ;)  Btw. moj R iz 95. je pljunuti Concerto, kao i tvoj Accord a 8ica je bila Legend!

4.  I još..Rover je jedan od prvih proizvođaća koji je na europskom tržištu nudio ABS i servo (za razliku od njemaca pogotovo) i medju prvima ga        serijski počeo ugrađivati!
     tu kod starijih modela je ona priča o SI i SLI paketima opreme, u oba je abs bio.


Da nebi otišli previše u OT, molim Vas samo dodatne info i komentare ili ispravke i sugestije na Goertova pitanja!!!
ex: 414 SLi 16v  ´95.

Gigi

  • Gost
Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #44 : Kolovoza 26, 2007, 10:56:26 poslijepodne »
@Gigi 5.  kažeš 9 litara, i moj troši tak negdje 9-10L prosjecno (eurosuper95) ,, a koliko prosjecno plina troši?  zato jer ja imam planove ugrađivat plin a sad ako ce mi trošit 12-13L plina i 10% slabije vuči ,,hmmm neznam baš..  :-X . (za plin kontam dati oko 10mikica).

Evo bas danas tankao i ispalo me 9,05L/100km (PLINA). Svaki put tankam do vrha jer imam relativno mali rezervar (na mjestu rezervnog kotaca) pa napravim 300 do 350km sa rezervarom, tj. sa Mazuranicem  ;) i uvijek izracunam potrosnju.

Kad sam isao Porec-Zg, preko Ucke, pa stara cesta Ri-Ka, pa autoput Ka-Zg (brzina 160-180) troje nas u autu i pun klinac stvari i bez milosti po gasu, trosio mi je oko 11,5.

Al recimo da mu je neki prosjek 9,5-10 al s time da otkada imam plin nikada, ALI BAS NIKADA mi se nije desila situacija "ah, pa ne zuri mi se pa ne cu bez veze voziti 150 (iako nema zive duse na cesti) nego cu ici 90-100" nego jednostavno stisnes papucicu koliko ti se da a dal ce on navuc na 80 ili 180, zivo mi se fucka za potrosnju!!

Ja platio 10.300kn direktno ubrizgavanje (MPI) Lovato, 2 god. garancije. Na snazi ne primjetim nikakvu razliku, potrosnja je veca za 1-2 L/100km s time da sam ti rekao, uopce ga ne sparam, a da ga ne sparam vjerujem da ne bi bilo neke ZNATNE razlike.

Imas na http://www.forum.hr/forumdisplay.php?f=149 podforum Autoplin pa si prolistaj malo.

Sta god ti drugi rekli, pa i UKLJUCUJUCI I MENE, uvijek ocekuj probleme s plinom al moli boga (ili sisatu susjedu) da ih neces imati. Ipak je to (samo) modifikacija postojeceg motora za kojeg on, budimo realni, nije bio predvidjen!
I ako ti auto na plin ne sljaka JAAAAKO velika vjerojatnost je da je za to krivac NE-plinski dio! Jer sam plin je jednostavan do matere, ma sta pricam, do none!  ;D

Ako te jos sta zanima samo pitaj  ;)

Roveraši.org

Odg: Kupnja Rovera - komentari
« Odgovori #44 : Kolovoza 26, 2007, 10:56:26 poslijepodne »