Autor Tema: Problem sa kazaljkom temperature  (Posjeta: 807 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline KarloFix

  • Novi član
  • *
  • Postova: 12
  • Karma: +0/-0
Problem sa kazaljkom temperature
« : Srpanj 23, 2018, 09:46:51 poslijepodne »
Pozdrav Ljudi posjedujem Rover 214 si 1.4 16v e sad prije 4 dana sam mijenjao kiler i termostat e sad kazaljka temperature se ne diže ni malo, prije novog kilera i prije novog termostata isto tako temperatura je bila na 0. Mislio sam da ću termostatom riješiti problem ali očito je u nečem drugom jel senzor za temperaturu vode?🤔 Evo ako netko zna neka napiše svoje mišljenje puno bi mi značilo, pozz👍



Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 734
  • Karma: +42/-0
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #1 : Srpanj 24, 2018, 08:42:07 prijepodne »
Nadam se da nisi mijenjao termostat i kiler samo zbog pokazivanja na instrumentu, nego zbog druge potrebe.
Na motoru Rover k-serije postoje dva senzora temperature motora kojimjedan na drugoga nemaju nikakav utjecaj. Oba se nalaze na istom koljenu sa desne strane motora, ali ispred motora. Senzot koji se vidi je obično smeđe (ili crne boje). On je senzor temperature motora koji upravlja kompjuterom motora. Ispod njega, na koljenu se nalazi drugi senzor u kojeg ide samo jedna žica, i on je plave boje (može biti i druge akomje mijenjan). Taj senzor ima samo jednu funkciju, a to je da daje informaciju o temperaturi motora instrumentu. Instrument nema nikakvu drugu informaciju o temperaturi motora osim sa ovog senzora.
Ako se konektor otkači sa senzora te uzemlji, instrument bi trebao otići u maksimalnu vrijednost. Tako se može provjeriti da je i strument ispravan.
Ako motor uredno radi, onda je vjerojatno senzor neispravan, te ga treba zamijeniti. Mora biti senzor za instrument, a ne ovaj koji daje info kompjuteru, jer nemaju istu osjetljivost, i instrument neće ispravno raditi ako se stavi drugačiji senzor.

Offline KarloFix

  • Novi član
  • *
  • Postova: 12
  • Karma: +0/-0
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #2 : Srpanj 24, 2018, 11:22:27 prijepodne »
Prvo hvala na detaljnom  odgovoru! kiler sam morao mjenjat jer je stari procurio, termostat sam kupio jer sam mislio da je do njega, pa sam ga izvadio testirao, termostat se otvara te zatvara pravilno. ehh da postoji jedan plavi senzor sa jednom žicom koja vodi do istrumentalne table, toga sam mislio mijenjat, međutim auto mi u posljednje vrijeme čudno radi kada ga upalim ko traktor a poslije oko na 900-1000 okretaja radi u leru ne znam nešto mi je tu čudno. ulje sam provjerio jer mi je to prvo palo na pamet te taj senzor, e da testirao sam oba senzora i taj smeđi koji vodi do ventilatora i taj plavi, plavi daje vrijednosti a plavi ne, mislio sam da je do kablova pa sam i njih testirao i sve je uredu. croatian

Offline KarloFix

  • Novi član
  • *
  • Postova: 12
  • Karma: +0/-0
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #3 : Srpanj 24, 2018, 11:24:15 prijepodne »
mislim smeđi daje vrijednost a plavi ne (ispričavam se )

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 734
  • Karma: +42/-0
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #4 : Srpanj 24, 2018, 01:58:33 poslijepodne »
Ako plavi ne daje vrijednost, onda je on u problemu. Plavi je senzor je za instrument.
Jesi li provjerio svječice?

Offline KarloFix

  • Novi član
  • *
  • Postova: 12
  • Karma: +0/-0
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #5 : Srpanj 24, 2018, 04:00:58 poslijepodne »
Kupio sam danas taj senzor samo što nije plavi nego smeđi budemo vidli dal će pasat kad sutra namontiram. A svijećice nisam pogledao..nisam mislio da je do njih kad samo u hladnom startu tako radi a poslije normalno.

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 734
  • Karma: +42/-0
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #6 : Srpanj 24, 2018, 05:10:26 poslijepodne »
Da li ti nestaje rashladne tekučine? Ako ne onda bi trebao pogledati svjećice. Ako da onda je drugačiji problem moguć.

Offline KarloFix

  • Novi član
  • *
  • Postova: 12
  • Karma: +0/-0
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #7 : Srpanj 25, 2018, 11:47:52 prijepodne »
Ne ponestaje kad je novi kiler i sve novo, sve sam pregledao naravno..evo ne znam ni sam više

Offline KarloFix

  • Novi član
  • *
  • Postova: 12
  • Karma: +0/-0
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #8 : Srpanj 26, 2018, 12:38:55 prijepodne »
Evo javljam da su mi naručili krivi senzor, znači lud sam naručili su mi senzor koji je namjenjen za termoprekidač 2-polni znači smeđi identičan kakav je za termoprekidač takav su mi dali tek, eto sad su naručili nekog sivog jednopolni..
I imam još jedno pitanje, a ovu situaciju ne mogu otkriti nikako a to je sljedeće, znači unutrašnje svijetlo (interijer) kada se otvore vrata ne pali se svijetlo, isto tako u gepeku svijetlo se ne pali..osiguraće sam sve pogledao svi su OK, žice kod vratiju isto tako ok.. eto ako netko zna dali postoji koji relej? ili što već..isto tako centralno otključavanje mi ne radi promjenio sam baterije ali ništa, da napomenem prije je radilo dali se treba kodirati ili što? unaprijed zahvaljujem :D  cool11

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 734
  • Karma: +42/-0
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #9 : Srpanj 26, 2018, 06:25:37 prijepodne »
Ovdje mogu biti 3 odvojena problema, ali može biti i jedan zajednički.
Počnimo prvo sa onim jednim.
Kada otvoriš peta vrata, vide se dvije šarke vrata. Pored obje šarke se nalazi mala gumena harmonika. Kroz lijevu prolazi crijevo kojim voda dolazi do brisača zadnjeg stakla. Nas interesira desna jer kroz nju prolaze električne žice za svu elektroniku koja se nalazi u petim vratima. Te žice imaju običaj puknuti od velikog broja savijanja pri otvaranju i zatvaranju vrata. Ako žice puknu i dodiruju se ili dodiruju metalno kučište auta, mogu stvoriti probleme za koje čovjek nikada ne bi pomislio da je uzrok baš tu.
Potrebno je provjeriti da li su žice pukle. Savjetujem da se bude jako pažljiv kada se bude izvlačila,ta gumena harmonika i žice iz nje jer ju se ne želi uništiti. Ona ujedno sprječava ulazak vode od kiše i sl. u tom predjelu auta.
Ako su žice pukle u tij harmonici, potrebno ih je ponovno spojiti i vidjeti koji problemi su riješeni a koji su još ostali.

Najbolje je izvršiti zamjenu dijela žice u harmonici - žica se prekine na dva mjesta izvan harmonike i zamijeni novim komadom žice u harkonici i spoji na oba kraja. Takomsmo u harmonici dobili novu žicu koja može podnositi savijanja. Najbolja žica je licnasta sa silikonskim omotačem, jer takva žica dobro pod osi veliki broj savijanja.

Offline KarloFix

  • Novi član
  • *
  • Postova: 12
  • Karma: +0/-0
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #10 : Srpanj 26, 2018, 11:35:09 poslijepodne »
Budm pogledao pa javim  :working:

Offline KarloFix

  • Novi član
  • *
  • Postova: 12
  • Karma: +0/-0
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #11 : Srpanj 28, 2018, 12:12:02 prijepodne »
Evo izmijenio sam senzor sada sve radi super temperatura je skočila na instrument tabli, promjenio sam svijećice ali i dalje ko da na hladno trokira trese se, e sad ja malo razmišljao jel do injektora? Kako da ih očistim ili koliko dođu novi za rover 214 si? 55 kw ako tko zna :)

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 734
  • Karma: +42/-0
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #12 : Srpanj 28, 2018, 06:34:58 prijepodne »
Do sada još nisam imao prilike vidjeti da su se injektori zaprljali. Zato postoji filter goriva da to spriječi. Vidim da si napisao 55kW. Ako je tvoj auto Rover 214 Si onda je on 75kW. Vjerojatno greška u pisanju?
Inače novi originalni injektori za motor 1.4 16v dođu £83 što je oko 697 kn komad.

Offline KarloFix

  • Novi član
  • *
  • Postova: 12
  • Karma: +0/-0
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #13 : Srpanj 28, 2018, 02:03:29 poslijepodne »
Nije greška u pisanju 55 kw je

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 734
  • Karma: +42/-0
  • Spol: Muški
Odg: Problem sa kazaljkom temperature
« Odgovori #14 : Srpanj 28, 2018, 04:49:14 poslijepodne »
Da, ali onda motor nema 16 ventila, nego 8 ventila. Za njega su injektori puno skuplji.

Ja imam Rovera serije 200 sa motorom od 55kW.

Da li je motor mijenjan, ili je mijenjana oznaka auta, jer oznaka Si na Europskom tržištu tvornički znači da motor ima 16 ventila, a sa kubikažom od 1400 to znači da motor ima 75kW.