Autor Tema: problem rover 45 2,0 dizel  (Posjeta: 17879 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline beljac

  • Novi član
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: +1/-0
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #15 : Siječanj 29, 2017, 09:12:25 poslijepodne »
Evo nekako sam uspeo sa slikama!
Napon sam merio 14,21v a pokusao sam i da otkacim sve sa alternatora dok palim i neide ,a motore ventilatora sam ja otkacio da se ne okrecu ,ali mislio sam zasto se aktiviraju ako davac temperature je dobar (proverio sam kako si mi objasnio) sta ih moze aktivirati cak sam sa davac skidao i djek i opet se vrte.  tup1

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 871
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #16 : Siječanj 30, 2017, 07:25:53 prijepodne »
Imam dojam da su svi potrebni dijelovi provjereni i da rade kako se od njih očekuje, ali ti još uvijek imaš problem.

U pogledu ventilatora koji se upale odmah kada daš kontakt, razmišljam o drugom obliku problema. Dakle, kako provjeravaš da li ti ventilatori rade - tako što odspojiš konektor sa davača temperature motora. To je odlika roverovih motora, u slučaju da kompjuter motora nema informaciju sa davača temperature on automatski pali ventilatore kako se motor ne bi pregrijao (jer nema pravu informaciju o temperaturi motora).
Dakle, kako svi dijelovi koje si testirao izgledaju u redu čini mi se da vi trebao pogledati u pravcu žica koje su možda negdje priklještene ili skoro prekinute ili ogoljene od izolacije. To ne bi bilo prvi put da se dogodi na dizel motoru.
Na taj način, ako je žica prikliještena, skoro prekinuta, kompjuter motora ne vi dobio signal, od davača temperature motora, te bi automatski upalio ventilatore.

Mjesta na kojima se dešava da žice budu priklještene ili ogoljene su okolo bloka motora (žice budu napete, pa se trljaju o blok motora), ili oko ubrizgavača goriva broj 1, ili oko pumpe goriva.

Predlažem da ispratiš žice od davača temperature pa da pratiš kuda one idu kako bi vidio da li su žice negdje ogoljene ili priklještene. Ujedno možeš pogledati žice okolo gore navedenih dijelova motora.

U ovom trenutku to mi se čini najizgledniji problem.

Offline beljac

  • Novi član
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: +1/-0
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #17 : Siječanj 30, 2017, 05:48:16 poslijepodne »
Druze zahvalan sam ti na sardni oko mog problema trudis se da mi pomognes,poverio sam zice od davac tempreature istrumentom da komp, motora i pokazuju da jedna prema drugoj nisu u spoju a i da su u celini nemaju prekid,to sam radio i od senzor radilice i od bos pumpu.Prema kabini sam gledao da na ulazu u kabinu nije ostecena spoljna izolacija i to je dobro u kabini sam propratio onako vizujeno  (ne detaljno ) i pocinjem da blokiram vise neznam na cemu da se koncetrisem!!
danas sam razgovarao sa jednim auto elektricarem i on mi je skrenuo paznju da detaljno izvrsim kontrolu postolja svih releja,jr on kaze da ako je slucajno neki kontakt malo labav oce da pravi takve probleme.

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 871
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #18 : Siječanj 30, 2017, 05:56:16 poslijepodne »
Nema problema, tu smo da pomognemo. Hajde javi ako pogledaš postolja releja, ima li tu kakav problem.

Ovo je očigledno netipičan problem i morati ćemo provesti dobru analizu da otkrijemo što nam pravi svu ovu zbrku.

Daj mi reci još nešto: tvoj Rover je sa 4 ili 5 vrata?

Offline beljac

  • Novi član
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: +1/-0
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #19 : Siječanj 30, 2017, 09:56:45 poslijepodne »
Cetri vrata za putnike i nazad  prtljaznik+napred hauba motora.
U razmisljanju sam kako i gde da pri vrganju sa jednim akomulatorom proverim da li pada napon prema komp. motora.

Offline beljac

  • Novi član
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: +1/-0
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #20 : Siječanj 30, 2017, 10:15:21 poslijepodne »
Evo sada je sin vozio auto par kilometra i kad je stigao ja sam pipnuo releje kod motoraR4 mi je bio blago topao a u kabini gde su osiguraci relej R1 je bas topal a prema semi vidim da je to relej podizaca prozora,skinuo sam ih i neprimecujem da su labavi kontakti i nikakve tragove grejanja nozice releja (buksne releja) pa se pitam zasto bi relej R1 bio zagrejan ako uopste nije ni pokusao da otvara prozore.

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 871
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #21 : Siječanj 31, 2017, 06:54:18 prijepodne »
Najlakše je izmjeriti napon na osiguračima. Broj 1, 3 i 10 u kutiji osigurača u prostoru motora i najvažniji osigurač 24 u kutiji osigurača u putničkoj kabini.

Glede releja, relej 4 je glavni relej, dakle obavezno je uvijek pod naponom kada motor radi. Relej 1 u putničkoj kabini za podizanje prozora je također uvijek pod naponom kada je dan kontakt u ključ bravi odnosno kad motor radi. Postoje drugi releji koji se aktiviraju kada se želi raditi sa vozačevim prozorom - to je kompjuter podizanja vozačevog prozora.

Dakle sve što je toplo, bi i trebalo biti toplo.

Reci mi još jesi li provjeravao kakvi su kontakti uzemljenja sa baterije na prednji dio auta i sa baterije na kutiju mjenjača, te da ti kabeli nigdje nisu puknuti?

Reci mi ima li tvoj Rover 45 ugrađenu klimu?

Offline beljac

  • Novi član
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: +1/-0
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #22 : Siječanj 31, 2017, 09:16:21 poslijepodne »
Masu sam otpustio od menjac ocistio lepo a i bila je cista tu ima jos jedna crna zica koja ulazi u snop,a i na sasiji je isto cisto i dobro pritegnuto. cak sam stavljao i dodatni kabal na blok motora i akomu.za probu i nista, pa sam skinuo.
Klimu imam u autu i po potrebi je ja aktiviram (ukljucujem) na prekidac.

Danas dodjem sposla i kupio sam relej da cisto probam da zamenim onaj za podizace,pre nego da zamenim dam kontakt da probam oce li upaliti i auto bez problema upali,ja opet ugasim i probam pali,6 puta je palio bez problema kad sedmi put nece samo vrgla ja stavim novi relej isto nece  probam po starom sa 2 akomulatora pali.

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 871
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #23 : Siječanj 31, 2017, 09:30:52 poslijepodne »
Vratio bih se na relej ventilatora. Rekao si da si relej otvarao. Koji relej si otvarao? Da li si otvarao relej ventilatora rashladne tekućine? Taj relej ima devet kontakata.

Offline beljac

  • Novi član
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: +1/-0
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #24 : Siječanj 31, 2017, 11:04:51 poslijepodne »
To je onaj crni stoi izmedju ventilatora napred ima 8 izlaznih iz releja buksni dve su siroke dve srednje velicine i cetri male,unutra ima jednu veliku spulnu i dve male,provrene spulne nisu u prekidu,kontakti sto prave elektro magneti provode to sam proverio istrumentom nisam smeo naponom jer sam meroi kad je relej skinut na nekim zicama dolazi12v a na nekim valjda sedam zarez nesto,na nekim dva zarez nesto nesecam se bas tacno koliko bese,valjda ima jedna crna zica i ona treba da je minus pol.



mozda treba jos nesto proveriti ili mozda drugacije izvrsiti probu ,ako nesto nisam dobro uradio kako i gde treba to sruno proveriti koje zice idu prema komp, motrora.

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 871
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #25 : Veljača 01, 2017, 06:51:31 prijepodne »
Reci mi, kada ti se upali ventilator, upale se oba ventilatora ili samo jedan? Ventilatori su raspređeni jedan pored drugog ili jedan iza drugog?
Pretpostavljam da se pale oba ventilatora? Ti ventilatori bi trebali imati dvije brzine, sporu i brzu. Da li možeš procijeniti na kojoj brzini se vrte kada daš kontakt a oni se odmah upale?

Sve ovo pitam zato jer se ponovno vraćam na davač temperature motora. Ako se oba ventilatora vrte velikom brzinom, to bi značilo da je informacija sa davača temperature motora takva da je motor pregrijan, te mi se sve ponovo vrača na zaključak da bi taj davač mogao biti glavni problem, bez obzira što si ga mjerio.
Kao što vidim imaš situacija kada sve radi kako bi trebalo, ali onda opet kasnije ne radi. Ako si ga mjerio, mogao je pokazivati ispravne vrijednosti pri mjerenju, no kada se vrati u motor, počne opet sa problemima.

Imam dojam kao da nešto uspije zbuniti kompjuter, te onda imaš problem da ne možeš upaliti kako treba. Također se pitam da li neki od senzora ili releja klime stvara problem.

Sa druge strane činjenica da uredno upališ motor ako starter pokreneš sa odvojenog akumulatora vodi na zaključak kao da je akumulator pri kraju, te da ne daje ispravnu, dostatnu struju, pa da bi i njega trebalo zamijeniti.

Offline beljac

  • Novi član
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: +1/-0
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #26 : Veljača 01, 2017, 04:42:50 poslijepodne »
Ventilatori su jedan pored drugog,nekad se pali jedan desni gledano sa sediste vozacaa nekad i obadva,nekad se ukljuce sporije a nekad brze,sto se tice davaca temperature ja sam ga meroi na motoru nisam ga skidao samo je motor radio,a li ako ja otkacim konektor sa davac temperature ventilatori bi trebali da se iskljuce ako vec rade,a oni ne prestaju bez obzira dali je motor vruc ili hladan,razmisljam da mozda nema slucajno 2 davaca temperatur a da neznam gde stoi drugi ovaj je kod kuciste termostata odozgo a za skalu je valjda onaj sa jednom zicom odozdo to jest od napred.


Akomulatore sam menjao cak sam stavljao i jedan od 135a 

Relej kompresora klime nisam proveravao a senzor i neznam dali postoi jer se klima ukljucuje na prekidac i radi dok je ne iskljucis .

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 871
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #27 : Veljača 01, 2017, 05:51:40 poslijepodne »
Već sam ti prije napisao, ako otkačiš konektor sa davača temperature, ventilatori koji rade se neće ugasiti nego će nastaviti raditi. Isto tako ako ventilatori ne rade, a otkačiš konektor, ventilatori će se upaliti. Možeš probati. To je sigurnosna mjera motora. Zato sumnjam u ispravnost davača temperature.

Inače da, ima dva davača temperature. Ovaj sa jednom žicom napred je za instrument, a ovaj koji sa kojeg si skidao konektor je za kompjuter.

Moje razmišljanje o klimi je samo naglas razmišljanje.

Iskreno, novi davač temperature ne bi smio koštati puno i ja bih ga u ovakvoj situaciji zamijenio, kako bih otklonio tu mogućnodt da on stvara probleme.

Offline beljac

  • Novi član
  • *
  • Postova: 27
  • Karma: +1/-0
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #28 : Veljača 01, 2017, 08:45:02 poslijepodne »
Kupovina davaca je najmanji problem probacemo sa novim da vidimo sta ce se desiti.
malocas sam palio auto i pre vrglanja desni ventilator je radio u sporoj brzini auto samupalio sa 2 akom.pri zatvaranju haube motora amlo jace sam spustio haubu i ventilator je prestao da radi,zbunjeno sam otvorio motor i proverio konektore na motore venti.i na davac i relej sam pritisnu jace da proverim da nesto nije bilo u dobrom spoju pa je ventilator prestao da radi i sve je bilo u rdu, pustio sam motror da dostigne radu temperaturu da vidim dali ce ventilatori da se ukljuce i naravno uredno su startovali i ponovo su se iskljucili,i posle sat ipo vremena i dalje se ne kuljucuju.

u razmisljanju sam da li me nezeza masa komp. motora dali znate ili imate neku semu gde je vezana za sasiju da i to proverim.

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 871
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #29 : Veljača 02, 2017, 06:22:26 prijepodne »
Masa kompjutera motora je vezana na masu na bloku motora. Nalazi se pored davača informacije o brzini automobila iznad mjenjačke kutije.

Roveraši.org

Odg: problem rover 45 2,0 dizel
« Odgovori #29 : Veljača 02, 2017, 06:22:26 prijepodne »