Autor Tema: Rover 200 DA ili NE?  (Posjeta: 6664 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Kronicker

  • Gost
Rover 200 DA ili NE?
« : Rujna 19, 2012, 02:57:48 prijepodne »
Pozdrav!  Aloha!

Ovako, trenutacno vozim Ladu 110 1.5 2000.g i imam jako dobru ponudu (prijateljska cijena) za Rover-a 200 Si, troja vrata, 1.4

Vidio sam da dosta ljudi, u nedostatku prikladnijeg izraza, sere po tom autu, a prijatelj (tj. njegov otac) prezadovoljan...  vhat454 A kako sam iz svog primjera s Ladom vidija da ljudi po nekim autima seru bezveze zanimaju me prava iskustva.

Ja sam tog Rovera vozija i od trenutka kad sam usa u njega me osvojia i stvarno mi je napet, al opet ako je istina da se navodno stalno kvari i da su djelovi skupi, da ih nema itd... onda mi moja jako losa financijska situacija ipak ne dozvoljava da se upustim u to..  cry

Zato za (ja se nadam) buduceg Roverasa par pouzdanih savjeta bi dobro doslo oldman



Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: Rover 200 DA ili NE?
« Odgovori #1 : Rujna 19, 2012, 08:48:07 prijepodne »
Kod automobila, bilo kojeg, ne samo Rovera, je najvažnije kako je održavan, kako motor tako i unutrašnjost. Isto tako je interesantno što dolazi od opreme sa navedenim modelom, jer ti ponekad i ta oprema pričinja dodatno zadovoljstvo (npr ima li ugrađenu klimu, maglenke, itd.).

Što se tiće dijelova oni se mogu dobaviti normalno, što se tiće redovitih servisa. Ako se ispostavi da je otišao neki dio koji ne spada u redoviti servis, a otišao je od starosti ili zanemarivanja automobila, onda će se vjerojatno moarti malo pričekati da se taj dio dobavi, a i cijena će vjerojatno biti veća. To je zbog toga što takve dijelove servisi ne drže na lageru jer nema od toga koristi.

Koliko je kilometara motor prešao? Je li motor redovito servisiran? Tko su mu prijašnji vlasnici? Je li uvezen u državu ili je prvi vlasnik kupio auto od dealer-a u Hrvatskoj? Ovo su sve vrlo interesantne informacije pri kupnji auta.

Ako se auto redovito servisira (ja svoj servisiram redovito svake godine, što toplo preporučam), onda auto može imati dugačak vijek bez prevelikih iznenađenja ili troškova. No, nakon nekog vremena će se dogoditi da će se morati mijenjati neki od važnijih dijelova motora ili ovjesa i kočnica što će koštati.

Svake godine se vrši tzv. mali servis (promjena ulja, filter ulja), a svake druge godine se vrši tzv. veliki servis (promjena filtera zraka, ulje, filter ulja, filter goriva, svječice). U svakom slučaju računaj da češ svake godine za to morati davati od 1000-1500 kn ovisi koji je servis i kod koga servisiraš auto.

Vrlo bitna stvar kod Rover motora jeste kada mu je zadnji put mijenjano remenje? Mislim na remen bregaste osovine, pumpu vode, remen alternatora. Ako je prošlo više od 4 godine, ili više od 60.000 km onda se mora mijenjati navedeno remenje. U suprotnom se riskira da remen pukne (od starosti ili izlizanosti) što znači da ventili udaraju u cilindre te se isti krive pa je servis poprilično skup, da ne govorim da se mogu desiti i gore stvari.

Još jedna bitna stvar je da li je i kada mijenjana brtva glave motora. Kod Rover motora sa 16 ventila je dosta bitno održavanje, kako sam gore naveo, kako bi se prevenirao nepotrebni trošak.

U svakom slučaju ja sam presretan sa svojim Roverom 200 koji je malo i stariji od ovog koji ti želiš kupiti.

Kronicker

  • Gost
Odg: Rover 200 DA ili NE?
« Odgovori #2 : Rujna 19, 2012, 05:27:34 poslijepodne »
Hvala na savjetima, prvo ;)

Dalje, auto je redovno odrzavan i ocuvan je kao novi. Koliko ja znam kupljen je u Hrvatskoj, a presao je nekih +/- 160ak tkm...
Auto je drugi vlasnik, kupljen prvotno od nekog starijeg gospodina koji ga je redovito servisirao, dalje ga je vozio prijateljev otac vecinski po gradu i tu i tamo St-Dicmo ili slicne relacije... Tako da po toj logici bi to trebalo bit ok. Nije udaran nikad koliko ja znam.
Ima ugradenu klimu i dosta opreme i kad sam ga vozija to mi je bija pravi uzitak...
Unazad godinu do max dvije je napravljen veliki servis vecine stvari koje si naveo, znaci remenja (mislim sva), filteri redovito, lamela nova, mislim da je i brtva glave unazad 2-3 mijenjana al moram provjerit...
A to za redovne servise znam, to je tako sa svakim autom...
Cuo sam negativnih stvari o elektronici al on nikad nije imao problema, sad... Ugl sta se tice samog auta, on je redovno odrzavan i vrhunski ocuvan, a jos bi mi ga jedan mehanicar pregleda... Ono sta je mene zanimalo je bilo opcenito o modelu tj. da li ima nekih vecih gresaka ili stvari koje se prekomjerno kvare i to...

Offline Roverlike

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 872
  • Karma: +46/-1
  • Spol: Muški
Odg: Rover 200 DA ili NE?
« Odgovori #3 : Rujna 19, 2012, 05:44:15 poslijepodne »
Ne bih rekao da postoje veće greške koje se prekomjerno kvare. Sve na što treba obratiti pažnju sam već naveo.

Glede elektronike, da je bilo problema već bi izašli na vidjelo. Ono na što se mora obratiti pažnja su žice koje prolace kroz gumenu harmoniku u petim vratima. vidi moje objašnjenje u ovom postu: http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,3299.msg34635.html#msg34635

Ako dopustiš da te žice puknu do kraja onda se mogu desiti skupi električni kvarovi koje ne bih preporučio.

Kronicker

  • Gost
Odg: Rover 200 DA ili NE?
« Odgovori #4 : Rujna 19, 2012, 06:23:20 poslijepodne »
Primljeno na znanje! :D Hvala puno!  thx thx
Ako i kad ga uzmem stavit cu slike u odgovarajuci podforum... :D

Roveraši.org

Odg: Rover 200 DA ili NE?
« Odgovori #4 : Rujna 19, 2012, 06:23:20 poslijepodne »