Autor Tema: TURBO u 214Si  (Posjeta: 2241 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Rover pu

  • Gost
TURBO u 214Si
« : Srpanj 13, 2012, 11:10:14 prijepodne »
Dali se isplati to napraviti na roveru 214Si 97.g? koliko bi mi doslo sve ukupno sa montazom? koliko bi mi trajao motor s tim da ove masine imaju problem sa brtvom glave?

Hvala unaprijed!  thx



Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: TURBO u 214Si
« Odgovori #1 : Srpanj 13, 2012, 06:55:38 poslijepodne »
koštalo bi te cijena tvog auta X 10 jer bi morao pravit skoro novi motor , ovakav ne bi podnjeno turbo s toga ako želiš više snage jedina "isplativa" opcija je ubacit drugi motor. Najbolji motor za taj auto je 1.8VVC ali mislim da ga ne nemoguce nac u dobrom stanju kod nas s toga zaboravi na te crne misli  stop

Rover pu

  • Gost
Odg: TURBO u 214Si
« Odgovori #2 : Srpanj 14, 2012, 12:16:19 prijepodne »
koštalo bi te cijena tvog auta X 10 jer bi morao pravit skoro novi motor , ovakav ne bi podnjeno turbo s toga ako želiš više snage jedina "isplativa" opcija je ubacit drugi motor. Najbolji motor za taj auto je 1.8VVC ali mislim da ga ne nemoguce nac u dobrom stanju kod nas s toga zaboravi na te crne misli  stop
To sam i mislio jbg  :thumbdown:

Offline Bik

  • Opći Moderator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1278
  • Karma: +14/-2
  • Spol: Muški
  • ex Rover 45 1.8 16v
Odg: TURBO u 214Si
« Odgovori #3 : Srpanj 14, 2012, 12:39:01 poslijepodne »
koliko tvoj sad ima kW? ako je ovaj sa ~100ks to je sasvim zadovoljavajuce za taj auto, mali lagan okretan i brz, jedino se mozes zezati sa usisom i ispuhom oko povecvanja snage, po meni najjeftinije doc do konja je dobar filter zraka tj gljiva negdje da vuče hladan zrak, skidanjem katalizatora, svih lonaca i protocni zadnji + 100oktana gorivo  i deri, samo pazi da svi kotaci ostanu na cesti pošto si rezao opruge :D

Rover pu

  • Gost
Odg: TURBO u 214Si
« Odgovori #4 : Srpanj 14, 2012, 12:42:38 poslijepodne »
koliko tvoj sad ima kW? ako je ovaj sa ~100ks to je sasvim zadovoljavajuce za taj auto, mali lagan okretan i brz, jedino se mozes zezati sa usisom i ispuhom oko povecvanja snage, po meni najjeftinije doc do konja je dobar filter zraka tj gljiva negdje da vuče hladan zrak, skidanjem katalizatora, svih lonaca i protocni zadnji + 100oktana gorivo  i deri, samo pazi da svi kotaci ostanu na cesti pošto si rezao opruge :D
Sve sta si spominjao sam napravio  aa21

Offline jaguar

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 585
  • Karma: +0/-0
Odg: TURBO u 214Si
« Odgovori #5 : Srpanj 14, 2012, 01:39:07 poslijepodne »
Starija generacija 1.4 nema problema s brtvom i trpi turbo, znaci tebas mjenjat motor a od vecih stvari treba ti turbina i elektronika. Bez 15 000kn nemoj ni pocet raditi. Najjeftinije ces proci ako isportiras glavu i stavis druge bregaste. Cca 30ks za 5000 kn

Rover pu

  • Gost
Odg: TURBO u 214Si
« Odgovori #6 : Srpanj 14, 2012, 04:40:13 poslijepodne »
Ma nista odustao sam.  :D

Roveraši.org

Odg: TURBO u 214Si
« Odgovori #6 : Srpanj 14, 2012, 04:40:13 poslijepodne »