Autor Tema: bijeli dim  (Posjeta: 3491 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

stolarija

  • Gost
bijeli dim
« : Kolovoza 15, 2011, 01:29:33 prijepodne »
Evo ovako. Auto mi već duže vremena troši malo vode, ima malo u auspuhu, malo dimi bijelo. 214si 16v 1996.
Na benzinu radi normalno, na plinu cuka u niskim obrtajima. Promjenjene su svječice jer je cukao i na benzinu.
Sa plinom je sve u redu, direkcija. Brtva glave nije jer nema pritiska u posudi, niti ulja, a i šipka mjeraća je u redu. Na engleskim forumima sam pronašao da ako su simptomi bijeli dim, nedostatak vode, voda u auspuhu i super ciste svjećice na 1. i 4. cilindru u pitanju brtva na usisnoj grani.
Zanima me dali je netko imao takav slucaj i dali vam to ima smisla.
Nevidim na forumu slicnu temu.



Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: bijeli dim
« Odgovori #1 : Kolovoza 15, 2011, 11:06:48 prijepodne »
Ima li taj Rover klimu i pališ li je.
U pitanju može biti i kondezacija klime.
Za potrošnju vode provjeri tamo gdje ti se usisna grana spaja sa blokom motora sa donje strane usisne grane.Obrati pozornost na ovaj dio,meni je baš tu brtva usisne grane dosada propišala tri puta.

Bar na ovom forumu imaš tema o potrošnji vode,brtvi glave...... :)
http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,1651.0.html
http://www.roverasi.org/forum/index.php/topic,2579.0.html
Da  li se vidi gdje ispod motora da kaplje voda????
Kad si napravio servis plina zadnji put?

Provjeri to sve iako iskreno meni ovo  izgleda kao da je skurila brtva glave i voda ulazi u cilindre,daj nekom mehaničaru da ti izmjeri plinove u ekspanzionoj posudi.

stolarija

  • Gost
Odg: bijeli dim
« Odgovori #2 : Kolovoza 15, 2011, 12:13:08 poslijepodne »
Zaboravio sam napomenuti da na eko testu je premali co2 7-8, servis plina je napravljen. nigdje ne curi, klima je nadopunjena i radi normalno, kondenzat curi gdje i treba. Jeli brtva usisa skupa? Ja to promjenim pa vidim šta bude.
Neželim vjerovati da je otišla brtva! Imam 3 vozila trenutno i jako puno kilometara i kvarova te nekoliko brtvi na raznim vozilima.

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: bijeli dim
« Odgovori #3 : Kolovoza 15, 2011, 02:08:56 poslijepodne »
Brtva usisne grane ti je cca 50-tak kuna,a ako je otišla brtva glave brtvu usisne grane morat ćeš svakako promjeniti.Imaš kupiti u auto krešo trgovinama.
Ne zaboravi da je to K serija Roverovih motora koje su poznate sa problemima sa hlađenjem i problemima sa brtvama glave,tako da je i otišla ništa neobično.
samo iz podatka o CO2 nemože se ništa zaključiti.
ovako općenito, može biti falš zrak, loše svjećice, motorić ler gasa....
usput bi provjerio  i injektore.
Možda ti i ovo pomogne
DIJAGNOSTIKA S POMOĆU SASTAVA ISPUŠNIH PLINOVA

REAKCIJE U CILINDRU
O2 zajedno sa HC daje CO2 i H2O
O2 sa CO tvori CO2
CO je indikator zasićenosti smjese
HC je indikator zasićenosti (ili siromašnosti) smjese i krivog paljenja
CO2 je indikator uspješnosti procesa izgaranja te je najveci pri lambda faktoru 1
ako kolicina CO raste O2 pada
ako kolicina O2 raste onda kolicina CO pada

CO....... CO2......HC......O2            UZROK PROBLEMU
visok.... nizak.... visok.....visok....Zasićena smjesa sa problemima pri zapaljenju
visok.....nizak....visok.....nizak.....Neispravan termostat ili senzor temperature
nizak.....nizak.....nizak....visok....Ulazak zraka u ispušni sustav iza katalizatora
nizak.....visok......nizak......visok.. Greška pri ubrizgavanju, katalizator vrši svoju funkciju.
visok.....nizak....umjeren ...visok..Zasićena smjesa - višak goriva.
visok.....visok....visok....visok.....Neispravna brizgaljka, neispravan katalizator.
nizak....nizak.....visok....visok......Neispravna svijećica, siromašna smjesa, neispravan senzor količine zraka ili loše brtvljenje usisnih cijevi iza senzora
nizak....visok... umjeren ....nizak....nizak.....Ispravan rad motora i katalizatora.

stolarija

  • Gost
Odg: bijeli dim
« Odgovori #4 : Kolovoza 15, 2011, 02:21:01 poslijepodne »
Probleme s odzracivanjem znam jer mi je nekoliko puta zastekala kuglica, znate sta to znaci da ne objasnjavam, svjecice su stavljene nove pred par dana po katalogu i rade dobro, ispitano uređajem za svjecice. Pogledam jos malo oko brtve usisa tragove curenja mada je tesko jer zbog plina nema bas mjesta za gledanje... Hvala na zalaganju kolega imas 5!

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: bijeli dim
« Odgovori #5 : Kolovoza 15, 2011, 02:29:43 poslijepodne »
Brtvu usisne grane najlakše ćeš provjeriti tako da ujutro prije nego upališ auto digneš haubu i opipaš usisnu granu s donje stane na spoju s motorom sa strane gdje je getriba,ako bude prst vlazan brtva usisne grane ili cijela grana u goroj varijanti.

stolarija

  • Gost
Odg: bijeli dim
« Odgovori #6 : Kolovoza 15, 2011, 02:57:34 poslijepodne »
E sad pošto sam izvadio katalizator onda mi ni eko test previše ne govori, naravno da je hc visok. co2 nizak a koliko se sjećam lambda omjer 1,3, ostalo sam zaboravio. usisna grana odozdo je više masna nego mokra ali potrošnja vode je jako mala cca 0.2 l na 1000 km, neznam točno. probam kupit brtvu pa skinem granu, kad napravim javim jeli brtva dobra... Nisam rekao da mi temperatura nikad nije otišla preko pola pa ni u slucajevima kad mi je zaštekao termostat i zaglavila kuglica dvaput.

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: bijeli dim
« Odgovori #7 : Kolovoza 15, 2011, 03:03:21 poslijepodne »
Kod kupnje brtve usisne grane pazi da ti ne prodaju za 8 ventilac jer normalno ne paše.
Ovo je mail koji sam dobio od auto kreše,a ta brtva ide i za tvoj auto.
.....ja se sa tom brtvom i nisam baš usrečio ,trajala je oko 6 mjeseci,a sad je u autu orginal brtva cca 150 kuna i drži :)


stolarija

  • Gost
Odg: bijeli dim
« Odgovori #8 : Kolovoza 15, 2011, 04:04:24 poslijepodne »
Ptam u petroni auto dijelovi to imam u pž pa cu vidjeti... Pošto sam šarafam po autu nije problem ni da ode brzo, mora se malo i radit. Volim taj auto, prije sam imao opele kadet, omega a, vectra c, zafira, wv lt35, sada imam još astru f i mb sprinter. Rover mi je nekako najdraži bez obzira na probleme...

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2640
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Odg: bijeli dim
« Odgovori #9 : Kolovoza 15, 2011, 04:10:33 poslijepodne »
Nisi jedini i ja sam uglavnom šarafam po autu a ima nas tu još dosta takvih :)
Pored Rovera imam Opel Astru,a Rover je auto koji volim i koji mi se krvi napio kvarovima,ali bez obzira na sve nije na prodaju imam ga namjeru i dalje održavati i voziti :)

Roveraši.org

Odg: bijeli dim
« Odgovori #9 : Kolovoza 15, 2011, 04:10:33 poslijepodne »