Autor Tema: Troši vodu  (Posjeta: 67621 )

0 Članova i 5 Gostiju pregledava ovu temu.

romeo

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #15 : Srpanj 26, 2009, 03:52:28 poslijepodne »
druze ako uz sav taj trud i lovu ne valja,zapali ga.

Da...tako i ja mislim...a što tada...love nemam za drugi auto, a da prodajem ovaj što imam dobit...što tada kupit....

Inaće auto je kao iz dučana izvana i unutra, naime ja sam nepušać i ne pijem pa tako i auto održavam, eto jedino motor me zeznuo...i to samo zbog majstora koji je prvi put gurao prste unutra....uuuuh, crvenim se ko paprika kad se sjetim...uuh

mrki1

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #16 : Srpanj 26, 2009, 09:29:15 poslijepodne »
Znači obrada glave, varenje, štelovanje ventila, novi cilindri, razni dijelovi koji idu uz glavu i ruke došlo me 2800 kuna...


ne razumijem šta ti znači ovo "novi cilindri" koji idu uz glavu....

Mislim da u te "cilindre" dolaze  podizači ventila.....

kilroy

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #17 : Srpanj 27, 2009, 09:40:22 prijepodne »
smiri se i pocni piti.

Offline Sandman

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 1668
  • Karma: +9/-1
  • Spol: Muški
Re: Troši vodu
« Odgovori #18 : Srpanj 27, 2009, 12:40:28 poslijepodne »
Ovak kad čitam pojedine probleme ispada da je rover jedna velika enigma  ??? :o  ::) možda i je al ne u tolikom broju kad se vec zna na sta treba obratiti pozornost.....
a u stvari niš posebno već kojekavi ''majstori'' daju poseban štih dotičnima  :o, nepopravljivost, učestalost kvarova i dr..  :P
O*V*E*R


romeo

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #19 : Srpanj 27, 2009, 03:07:31 poslijepodne »
Ovak kad čitam pojedine probleme ispada da je rover jedna velika enigma  ??? :o  ::) možda i je al ne u tolikom broju kad se vec zna na sta treba obratiti pozornost.....
a u stvari niš posebno već kojekavi ''majstori'' daju poseban štih dotičnima  :o, nepopravljivost, učestalost kvarova i dr..  :P

Da, savijet je dobar, poćet pit,samo od toga će boljet moja glava, zar još  to uza sve te muke oko motora i majstora...
Ništa vidjet mi je što će sada biti kad se to sve stavi u red... ;) ;) ;)

mrki1

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #20 : Srpanj 27, 2009, 08:18:26 poslijepodne »
Takve gadarije događaju se na svim autima...meni je napukla glava na golfu,uredio sam je vratio i sve ok....kad je glava riknula golf je normalno palio,a vodu iz posude bi mi kompresija koja je tukla kroz pukotinu,izbacila za minutu rada....problemi s dihtungom glave i pukotina na glavi se rješavaju univerzalno,no uvijek postoje neke fore,koje znaju samo pravi majstori....Rover nije ništa teži za rad od bilo kojeg auta...stvar je verziranosti mehaničara...

MG majstor

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #21 : Srpanj 27, 2009, 08:48:37 poslijepodne »
eeehh dogada se svasta. imal sam i ja takav problem sa calibrom 2.0 16v mjesa ulje i vodu i to pazi ak auto ne vozis iznad 3500 obrtaja nista sve ok bas smo ga testirali al predi preko preko 3500 obrtaja eto ulja u vodi i obrnuto. glava 2x gore dole ispitivanje glave kod 2 majstora sve ok pa te pitam ja sad  kaj je tome krampu. sva sreca u nesreci kaj mi je covjek kumpic i pa kaj smo to ovak kemijali drugi bi me tom glavom o moju glavu odavno i sta smo nakraju napravili?? zamjenili antifriz i ulje i tako do 3500 obrtaja na sajam i prodali auto... eto kako smo taj problem rijesili i covjek nikad nije zvao ::) :'(

MG majstor

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #22 : Srpanj 27, 2009, 10:01:47 poslijepodne »
ujutro prije neg upalis auto nebudi ljen digni haubu i gurni prsti opipaj usisnu granu s donje stane na spoju s motorom s ove strane gdje je gitriba ako bude prst vlazan brtva usisne grane ili cijela grana u goroj varijanti

sule

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #23 : Srpanj 27, 2009, 11:17:10 poslijepodne »
ak je tebi pukla glva na dizli sigurno si ga morao pregijat,nemašanse da rokne sama od sebe,a čim curi voda a ne vidi se nadihtung kam ide,obavezno se mora glva pogledat...ovak si školu platil dvaput 

romeo

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #24 : Srpanj 28, 2009, 09:06:05 prijepodne »
eeehh dogada se svasta. imal sam i ja takav problem sa calibrom 2.0 16v mjesa ulje i vodu i to pazi ak auto ne vozis iznad 3500 obrtaja nista sve ok bas smo ga testirali al predi preko preko 3500 obrtaja eto ulja u vodi i obrnuto. glava 2x gore dole ispitivanje glave kod 2 majstora sve ok pa te pitam ja sad  kaj je tome krampu. sva sreca u nesreci kaj mi je covjek kumpic i pa kaj smo to ovak kemijali drugi bi me tom glavom o moju glavu odavno i sta smo nakraju napravili?? zamjenili antifriz i ulje i tako do 3500 obrtaja na sajam i prodali auto... eto kako smo taj problem rijesili i covjek nikad nije zvao ::) :'(

Prijatelju hvala što si to podijelio ovdje sa svima nama....

Sličan problem sam imao ja jer kada sam prešao 3500 okretaja antifriz iz posude mi je počeo jednostavno izlazit van.

Jednom prilikom idem ja do Zagreba, kad negdje oko Dubrave iz auto mi se počelo dimit-parit, svi se okreču, jer to je tako dobro parilo kao iz lonca.

Ništa, dignem ja Haubu, kad tamo imam što vidjet...iz posudice za antifriz sve se pari i izlazi vad, vrije...otvorio čep, a ono sve vrije, mogao sam samo stavit malo kave i gotovo...

Pričekao da se smiri, poslije nalio antifriza i bilo dobro, ali nikako nisam smio prijeći više od 3000 okretaja.

I od tada mi stalno puštalo....svi sve pokušavali i ništa....

Nadam se sada da ću riješiti taj problem... :)

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2639
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Re: Troši vodu
« Odgovori #25 : Studeni 10, 2009, 02:04:01 poslijepodne »
Evo ponovno isti problem,kad je auto parkiran  i stoji po cijeli dan,na spoju motora i mjenjača kaplje antifriz,kad skinem čep ekspazione posude kapljanje se pojača.Pregledao sam sva crijeva,hladnjak je novi,pumpa vode promjenjena prije nekih 6tkm.Antifriz u posudi je čist,ventilator hladnjaka pali uredno,temperatura nikad ne dolazi ni do pola,grijanje u kabini radi uredno.Najinteresantnije je kad upalim auto i kad se zagrije kapljanje prestane,vozio sam s njim i relacije preko 1000 km  u danu da nije potrošio ni kap antifriza,a kad je parkiran u dva dana iscuri litra antifriza.Auto ima sad 230 tkm,uzeo sam ga prije 5 god sa 96 tkm a brtvu glave nisam nikad mjenjao.Ne da mi se bacat u nepotreban trošak zamjene brtve ako može biti neki banalni problem.

Offline DRover620

  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 989
  • Karma: +2/-2
  • Spol: Muški
  • zoom-zoom
Re: Troši vodu
« Odgovori #26 : Studeni 10, 2009, 02:26:36 poslijepodne »
ujutro prije neg upalis auto nebudi ljen digni haubu i gurni prsti opipaj usisnu granu s donje stane na spoju s motorom s ove strane gdje je gitriba ako bude prst vlazan brtva usisne grane ili cijela grana u goroj varijanti
A jesi ovo provjerio?
ex: 620SDI
sada: ZOOM ZOOM

Offline dadom5

  • Administrator
  • Heroj Član
  • *****
  • Postova: 2639
  • Karma: +134/-3
  • Spol: Muški
Re: Troši vodu
« Odgovori #27 : Studeni 10, 2009, 02:46:29 poslijepodne »
Usisna grana je suha.

MG majstor

  • Gost
Re: Troši vodu
« Odgovori #28 : Studeni 10, 2009, 06:38:31 poslijepodne »
ma sigurno ti je brtva usisne grane nova ti je oko 150kn i imas je kod autokresija, a ak nastavi curiti onda je brtva glave u svakom slucaju brtvu usisa moras mjenjat ak glava ide dole pa nebus nikaj izgubil

Offline novack2

  • Član
  • ***
  • Postova: 138
  • Karma: +0/-0
  • Spol: Muški
  • 200.00 km-majoneza 3.-put!
Re: Troši vodu
« Odgovori #29 : Studeni 18, 2009, 10:06:46 prijepodne »
hehehee,isti problem na mom 25,samo ja ne smijem niz brdo parkirati,,,vec sam opisivao kvar  ;D
Istjerajte iz zena zlo - a utjerajte im dobro !

Roveraši.org

Re: Troši vodu
« Odgovori #29 : Studeni 18, 2009, 10:06:46 prijepodne »