Upućuju se Korisnici da pažljivo pročitaju Izjavu o povjerljivosti podataka. Pristupanjem ili uporabom internetske stranice, Roverasi.org Korisnik potvrđuje da je pročitao, razumio i da se slaže sa svim uvjetima povjerljivosti podataka i načinima uporabe Roverasi.org internetske stranice.Ukoliko se Korisnik ne slaže s ovom Izjavom o povjerljivosti, upućujemo Korisnika da napusti te ne pristupa i ne koristi Internetsku stranicu Roverasi.org.
0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.
druze ako uz sav taj trud i lovu ne valja,zapali ga.
Znači obrada glave, varenje, štelovanje ventila, novi cilindri, razni dijelovi koji idu uz glavu i ruke došlo me 2800 kuna...ne razumijem šta ti znači ovo "novi cilindri" koji idu uz glavu....
Ovak kad čitam pojedine probleme ispada da je rover jedna velika enigma možda i je al ne u tolikom broju kad se vec zna na sta treba obratiti pozornost.....a u stvari niš posebno već kojekavi ''majstori'' daju poseban štih dotičnima , nepopravljivost, učestalost kvarova i dr..
eeehh dogada se svasta. imal sam i ja takav problem sa calibrom 2.0 16v mjesa ulje i vodu i to pazi ak auto ne vozis iznad 3500 obrtaja nista sve ok bas smo ga testirali al predi preko preko 3500 obrtaja eto ulja u vodi i obrnuto. glava 2x gore dole ispitivanje glave kod 2 majstora sve ok pa te pitam ja sad kaj je tome krampu. sva sreca u nesreci kaj mi je covjek kumpic i pa kaj smo to ovak kemijali drugi bi me tom glavom o moju glavu odavno i sta smo nakraju napravili?? zamjenili antifriz i ulje i tako do 3500 obrtaja na sajam i prodali auto... eto kako smo taj problem rijesili i covjek nikad nije zvao :'(
ujutro prije neg upalis auto nebudi ljen digni haubu i gurni prsti opipaj usisnu granu s donje stane na spoju s motorom s ove strane gdje je gitriba ako bude prst vlazan brtva usisne grane ili cijela grana u goroj varijanti